|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hey ze moeten ergens beginnen.. Gelukkig is dat eindelijk doorgedrongen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 17:15 schreef Brandje het volgende:[..] Volgend seizoen zijn we in maart kampioen. We overwinteren in de CL. Let op. Het gaat goed komen. We zullen het zien! Als eerst het spel maar beter word en we weer langzaam aan naar de niveau toe werken waar iedereen blij van wordt. En dan heb ik het nog geen eens over onze status in Europa maar overtuigen in de Eredivisie moet voorop staan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Met Gudelje heb je wel een beest in huis gehaald. Winnars mentaliteit en tot het bot gemotiveerd! Krijg ineens weer zin in het nieuwe seizoen! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 13:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Met Gudelje heb je wel een beest in huis gehaald. Winnars mentaliteit en tot het bot gemotiveerd! Krijg ineens weer zin in het nieuwe seizoen! Eens en hier nog eentje die zin in het komende seizoen heeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja om de nare smaak van dit seizoen weg te spoelen.. Hoop dat de selectie snel rond is voorronde Champions League is niet geheel onbelangrijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 15:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja om de nare smaak van dit seizoen weg te spoelen.. Hoop dat de selectie snel rond is voorronde Champions League is niet geheel onbelangrijk. Tot nu toe ben ik niet ontevreden met het binnenhalen van Daley Sinkgraven en Nemanja Gudelj. Toch twee toppers bij respectievelijk sc Heerenveen (geweest) en AZ. De scouts van PSV hadden deze twee spelers ook op het oog en dan is het wel erg goed, dat Ajax de Eindhovenaren voor is geweest. Het is wel eens anders geweest. Nu nog een veel scorende spits en de verdediging eens goed onder het vergrootglas leggen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Milik kan dat pietje, als het hele elftal draait.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Laten eerst maar eens gaan focussen op de verdediging. Meedogenloze centrale verdediger vind ik een pre!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap echt dat gezeik om de verdedigers niet.. We hebben gewoon de minste goals uit de ED, het probleem zit hem daarvoor, net als andere jaren dat het nog niet liep was de CVM de belangrijkste positie, en dat is ook dit jaar weer gebleken, nu hebben we die positie niet goed weten in te vullen en daardoor kwam de verdediging onnodig vaak onder druk. Als dat probleem is opgelost, zal Ajax dominanter zijn, en zal het minder vaak hoeven te verdedigen.. Daarnaast loopt die CVM gaten dicht en ook dat ontlast de verdediging... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar we krijgen wel meer schoten tegen en meer goals tegen dan vorig seizoen. Dus we zijn wat dat betreft wel beter dan veel andere ploegen maar niet beter dan we gewent zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 16:21 schreef Eide het volgende:Maar we krijgen wel meer schoten tegen en meer goals tegen dan vorig seizoen. Dus we zijn wat dat betreft wel beter dan veel andere ploegen maar niet beter dan we gewent zijn. Hele team presteerde gewoon minder als voorgaande seizoenen. Waren diversen factoren die daar verantwoordelijk voor waren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Absoluut maar ik vind niet dat we ons moeten verschuilen achter "minst gepasseerde verdediging". Ik begrijp de roep om wat meer power en meedogenloosheid wel. Tegelijkertijd, als ik dan zie hoe Riedewald die LCV positie invult is dat ook wel weer heerlijk met dat doordekken van hem.
Uiteindelijk zit de crux em niet een een bepaalde linie denk ik. De crux zit em in het hervinden van het eigen spel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer had dit seizoen veel minder vastigheid qua spelers dan voorgaande jaren. Dat heeft Ajax niet goed gedaan. Sterker nog Ajax kwam vaak niet eens aan voetballen toe. Het is te hopen dat de Boer sneller een vast team kan neerzetten zodat er meer vastigheid ontstaat. Omdat je dan je veldspel veel beter kan uitvoeren. En daarmee komen de betere resultaten ook wel. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Natuurlijk begrijp ik dat hij niet direct 'ja' zegt tegen ons, maar hij is wel vereerd."
De Boer over vd Vaart...
Graag of niet. Je hebt een geweldig mooie club, je komt terug of niet. Geen discussie mogelijk.
Laat maar weer merken dat het een hele eer is als deze mannen aan ons denken. Pfff Ambitieloos.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uhm... er staat alleen precies het omgekeerde. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zo, we zijn inmiddels alweer een maandje verder... De balans: Gudelj komt naar Ajax. De kans bestaat dat Cillessen weggekocht gaat worden. Voor de rest is er nog helemaal niks geregeld! Terwijl we al bijna Champions League moeten ballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 13:24 schreef JOOD het volgende:Zo, we zijn inmiddels alweer een maandje verder... De balans: Gudelj komt naar Ajax. De kans bestaat dat Cillessen weggekocht gaat worden. Voor de rest is er nog helemaal niks geregeld! Terwijl we al bijna Champions League moeten ballen. Dat vind ik wel heel droevig.
Van de spelers die eventueel weggaan neem je de geruchten wel mee alsof ze waarschaijnlijk gebeuren, maar van de spelers die moeten komen helemaal niet..
En bijna ballen, weet je uberhaubt wel wanneer?? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik wel heel droevig. Van de spelers die eventueel weggaan neem je de geruchten wel mee alsof ze waarschaijnlijk gebeuren, maar van de spelers die moeten komen helemaal niet.. En bijna ballen, weet je uberhaubt wel wanneer?? Fijn dat jij dat heel droevig vindt. Beetje nutteloze info naar mijn mening.
Waar ik op doel is dat we alleen nog maar Gudelj bij kunnen schrijven en dat er voor de rest nog helemaal geen flikker geregeld is voor volgend jaar.
30 juni is de eerste wedstrijd voorronde Champions League. Mag ik toch hopen dat ze alles in orde hebben.. Ajax speelt de 14e of 15e juli zijn eerste wedstrijd internationaal. Misschien wel de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.
Dus ik verwacht binnen twee a drie weken een selectie te hebben die klopt en waar iedereen tevreden mee is binnen ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 16:36 schreef JOOD het volgende:[..] Fijn dat jij dat heel droevig vindt. Beetje nutteloze info naar mijn mening. Waar ik op doel is dat we alleen nog maar Gudelj bij kunnen schrijven en dat er voor de rest nog helemaal geen flikker geregeld is voor volgend jaar. 30 juni is de eerste wedstrijd voorronde Champions League. Mag ik toch hopen dat ze alles in orde hebben.. Ajax speelt de 14e of 15e juli zijn eerste wedstrijd internationaal. Misschien wel de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Dus ik verwacht binnen twee a drie weken een selectie te hebben die klopt en waar iedereen tevreden mee is binnen ajax Net zo nutteloos als jouw informatie dat jij je er aan irriteert.
Ik vind dat er nu een meer dan prima selectie staat. Er zal misschien nog 1 of 2 spelers verandering in komen, maar dat gaat de selectie niet veel veranderen.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 16:41 schreef remco k het volgende:[..] Net zo nutteloos als jouw informatie dat jij je er aan irriteert. Ik vind dat er nu een meer dan prima selectie staat. Er zal misschien nog 1 of 2 spelers verandering in komen, maar dat gaat de selectie niet veel veranderen.. Dus jij vindt dat we een prima selectie hebben?
Zijn het er veel niet mee eens denk ik. Waaronder ik. We missen toch overduidelijk ervaring niet dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 16:44 schreef JOOD het volgende:[..] Dus jij vindt dat we een prima selectie hebben? Zijn het er veel niet mee eens denk ik. Waaronder ik. We missen toch overduidelijk ervaring niet dan? Ervaring is een relatief begrip. Het ligt er maar net aan wat je doet met dat wat je ervaren hebt..
Onze ploeg is afgelopen seizoen een flinke ervaring rijker geworden.. En dat geld voor iedereen, we hebben Gudelj erbij gekregen en ik denk dat die aanvult wat we missen, namelijk wat power op dat middenveld.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Ervaring is een relatief begrip. Het ligt er maar net aan wat je doet met dat wat je ervaren hebt.. Onze ploeg is afgelopen seizoen een flinke ervaring rijker geworden.. En dat geld voor iedereen, we hebben Gudelj erbij gekregen en ik denk dat die aanvult wat we missen, namelijk wat power op dat middenveld.. Kan ik me een beetje in vinden. Het is inderdaad waar dat we een jaar verder zijn en dat de jongens er van geleerd hebben.
Wat ik wel denk is dat we moeten gaan doorselecteren. Serero, Andersen, Boilesen, Sigthorsson en Zimling bijvoorbeeld. Die hebben we gewoonweg niet meer nodig, omdat ze niets toevoegen. Andersen zou je kunnen verhuren. Daarmee lever je dan ook weer ervaring in.
Jeugd die dan instroomt is niet voldoende denk ik. Je moet echt een paar ervaren ajax mannen kunnen strikken. Al zijn het maar spelers van het niveau Maduro, Emanuelson, Anita bijvoorbeeld. Die mannen (want dat zijn het wel voortaan) kunnen bijdragen aan de sturing binnen de groep. Heitinga transfervrij, Nigel de Jong is waarschijnlijk teveel gevraagd. Net als vd Vaart, Sneijder en Huntelaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 16:36 schreef JOOD het volgende:[..] Fijn dat jij dat heel droevig vindt. Beetje nutteloze info naar mijn mening. Waar ik op doel is dat we alleen nog maar Gudelj bij kunnen schrijven en dat er voor de rest nog helemaal geen flikker geregeld is voor volgend jaar. 30 juni is de eerste wedstrijd voorronde Champions League. Mag ik toch hopen dat ze alles in orde hebben.. Ajax speelt de 14e of 15e juli zijn eerste wedstrijd internationaal. Misschien wel de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Dus ik verwacht binnen twee a drie weken een selectie te hebben die klopt en waar iedereen tevreden mee is binnen ajax Jij zit er 2 weken naast wat betreft de wedstrijden. De wedstrijden in de derde voorronde vinden plaats op 28 en 29 juli en 4 en 5 augustus. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 17:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij zit er 2 weken naast wat betreft de wedstrijden. De wedstrijden in de derde voorronde vinden plaats op 28 en 29 juli en 4 en 5 augustus. Ze moeten twee voorrondes he |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
haha, vond het wel toepasselijk om hier ook even te reageren.
remco, jij vind dat we een geweldige selectie hebben? op welke basis baseer jij je vertrouwen?
jood, waar baseer jij het op dat het te lang duurt? en voor wat duurt het te lang? je hebt het over kwalificeren van de Cl. maar hoe reeel acht jij de kans dat het gebeurd met alle aankopen van dien(reële) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Joh je meent het??? Denk je dat ik dom ben ofzo? De loting voor de 4e voorronde, ook wel play-off, zal plaatsvinden op vrijdag 7 augustus en gespeeld worden op 18-19 en 25-26 augustus. De loting voor het hoofdtoernooi vind plaats op donderdag 27 augustus. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 17:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:haha, vond het wel toepasselijk om hier ook even te reageren. remco, jij vind dat we een geweldige selectie hebben? op welke basis baseer jij je vertrouwen? jood, waar baseer jij het op dat het te lang duurt? en voor wat duurt het te lang? je hebt het over kwalificeren van de Cl. maar hoe reeel acht jij de kans dat het gebeurd met alle aankopen van dien(reële) Best reëel. Je wint namelijk ieder jaar grote Europese wedstrijden. (man utd, man city bijvoorbeeld.) Niet met geluk, maar met goed spel. Ons 'saaie' spelletje werkt uitstekend in Europa voor het geval je dit niet was opgevallen. We hebben ook wel heel veel pech gehad de laatste 5 jaren. En hoe eerder de selectie compleet is, hoe beter. Voor alle spelers en de staf. Oud eruit, nieuw erin en vlug.
Dadelijk lopen ze weer achter de feiten aan, net als alle andere jaren. Op het laatste moment wordt er nog een bod gedaan op een speler blablabla.
Gewoon je selectie op peil brengen, voordat de eerste officiële wedstrijd gespeeld gaat worden. Geld genoeg, dus vanaf dat moment is het blijven, blijven, blijven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 22:01 schreef JOOD het volgende:[..] Best reëel. Je wint namelijk ieder jaar grote Europese wedstrijden. (man utd, man city bijvoorbeeld.) Niet met geluk, maar met goed spel. Ons 'saaie' spelletje werkt uitstekend in Europa voor het geval je dit niet was opgevallen. We hebben ook wel heel veel pech gehad de laatste 5 jaren. En hoe eerder de selectie compleet is, hoe beter. Voor alle spelers en de staf. Oud eruit, nieuw erin en vlug. Dadelijk lopen ze weer achter de feiten aan, net als alle andere jaren. Op het laatste moment wordt er nog een bod gedaan op een speler blablabla. Gewoon je selectie op peil brengen, voordat de eerste officiële wedstrijd gespeeld gaat worden. Geld genoeg, dus vanaf dat moment is het blijven, blijven, blijven. Misschien begrijp ik je verkeerd maar JUIST de uitschieters in Europa tegen de grote clubs war JUIST met het voetbal wat ik wil zien en dat was alles behalve saai. Dus ze kunnen het het wel. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 22:15 schreef Brandje het volgende:[..] Misschien begrijp ik je verkeerd maar JUIST de uitschieters in Europa tegen de grote clubs war JUIST met het voetbal wat ik wil zien en dat was alles behalve saai. Dus ze kunnen het het wel. Komt omdat het systeem gedurfd is in Europa. Het hedendaagse voetbal is controleren, supersnel schakelen en weer inzakken.
Het werkt dus in Europa goed naar mijn mening. Alleen de eredivisieclubs weten dat ze lekker druk moeten zetten en dan is het een zooitje ongeregeld. Of allemaal achteruit en dan maar hopen dat Ajax niet scoort. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Duurt lang... Ik dacht dat we spelers zochten voor versterking van het team? Spits, ervaring, linksback??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen? Of had je gewoon zin even te klagen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat kan haast niet anders hahaha. Waarschijnlijk een rotweer gehad |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hehe, kan natuurlijk ;) Denk je lekker nog even van het zonnetje te genieten, krijg je regen en onweer! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 21:45 schreef Eide het volgende:[..] Hehe, kan natuurlijk ;) Denk je lekker nog even van het zonnetje te genieten, krijg je regen en onweer! Nee hoor mannen, net pas een buitje gehad hier in het zuiden.
Het schiet gewoon niet op, wel dan? Gudej kunnen ze binnen een week rondkrijgen, met afkoopsom, vader en broertje.. En voor de rest? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je kan jezelf suf irriteren maar wat schiet je er mee op? Het komt als het komt. Que sera, sera. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 22:00 schreef JOOD het volgende:[..] Nee hoor mannen, net pas een buitje gehad hier in het zuiden. Het schiet gewoon niet op, wel dan? Gudej kunnen ze binnen een week rondkrijgen, met afkoopsom, vader en broertje.. En voor de rest? Als jij me 1 seizoen op kan noemen waar de selectie al rond was nog voor de echte vakanties. Dan krijg je helemaal gelijk.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 22:01 schreef JOOD het volgende:[..] Best reëel. Je wint namelijk ieder jaar grote Europese wedstrijden. (man utd, man city bijvoorbeeld.) Niet met geluk, maar met goed spel. Ons 'saaie' spelletje werkt uitstekend in Europa voor het geval je dit niet was opgevallen. We hebben ook wel heel veel pech gehad de laatste 5 jaren. En hoe eerder de selectie compleet is, hoe beter. Voor alle spelers en de staf. Oud eruit, nieuw erin en vlug. Dadelijk lopen ze weer achter de feiten aan, net als alle andere jaren. Op het laatste moment wordt er nog een bod gedaan op een speler blablabla. Gewoon je selectie op peil brengen, voordat de eerste officiële wedstrijd gespeeld gaat worden. Geld genoeg, dus vanaf dat moment is het blijven, blijven, blijven. Je hebt in je positieve woord over de laatste jaren. Goede resultaten en goed spel tegen de grote clubs.
Je hebt in je negatief woord, dat over selectie op peil brengen. Daar heb je het ook over de laatste paar jaar.
Heb jij nu niet het gevoel dat spijkers op laag water aan het zoeken bent? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax nog 2 spelers erbij wil kopen hoop ik wel dat ze dat niet weer op het laatste moment doen. Omdat je eind juli er wel moet staan.
Ajax en staf zal moeten laten zien dat ze geleerd hebben van vorig jaar. En dat het in het komende seizoen er beter voorstaat dan vorig jaar.
Wanneer blijkt dat we een vervolg krijgen van vorig seizoen dan zul je realistisch genoeg moeten zijn om te bekennen dat het niet gaat werken.
Ik zit er een beetje tussen Remco en mensen als Jood in qua denken. Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel. Maar aangezien Ajax er dit jaar direct moet staan, ben je genoodzaakt het anders dan voorgaande jaren te doen.
Ik vind de Boer een goede trainer zonder twijfel, maar omdat de situatie nu totaal anders is vraag ik me af of hij op dit moment de juiste persoon voor Ajax is. Omdat zijn houding en speelwijze Ajax vorig seizoen heeft geremd en niet goed heeft gedaan.
Los hiervan heb ik ook mijn twijfels over diverse spelers. Denk dat de mensen van de Staf als ook de spelers meer onder druk staan dan een jaar geleden. En daar moet je ook mee om kunnen gaan. Laat dan maar zien dat je goed genoeg bent als speler en staf voor ons Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hopelijk a.s week Dijks rond en Siggi weg en o ja Boillesen vind dat hij toe is aan het grote werk in Europa daar bedoelt hij mee dat hij wil zitten op een grote bank ha ha wat een bal gehakt is dat. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Als jij me 1 seizoen op kan noemen waar de selectie al rond was nog voor de echte vakanties. Dan krijg je helemaal gelijk.. In het verleden behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.. En al was dat wel het geval, dan zijn we dus altijd te laat.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 12:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je hebt in je positieve woord over de laatste jaren. Goede resultaten en goed spel tegen de grote clubs. Je hebt in je negatief woord, dat over selectie op peil brengen. Daar heb je het ook over de laatste paar jaar. Heb jij nu niet het gevoel dat spijkers op laag water aan het zoeken bent? Het systeem is internationaal goed! De selectie niet helaas.. Met een betere balans in het team waren we waarschijnlijk verder gekomen.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 18:23 schreef nora het volgende:Hopelijk a.s week Dijks rond en Siggi weg en o ja Boillesen vind dat hij toe is aan het grote werk in Europa daar bedoelt hij mee dat hij wil zitten op een grote bank ha ha wat een bal gehakt is dat. Zou mooi zijn, dan begint het misschien te rollen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 20:56 schreef JOOD het volgende:[..] In het verleden behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.. En al was dat wel het geval, dan zijn we dus altijd te laat.. Je snapt het niet. Je wil iets wat nog nooit gebeurt is. Waarom zou dat dan nu ineens wel het geval zijn. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Je snapt het niet. Je wil iets wat nog nooit gebeurt is. Waarom zou dat dan nu ineens wel het geval zijn. Best een verwijt van jou kant maat. Ik denk dat jij het niet snapt, beetje verandering.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Je snapt het niet. Je wil iets wat nog nooit gebeurt is. Waarom zou dat dan nu ineens wel het geval zijn. Dus net als Feijenoord vorig seizoen pas gaan kopen wanneer ze uitgeschakeld waren in de voorwedstrijden van de C.L. dat vond ik toen oerdom...hoop dat Ajax onder Overmars wel op tijd inkoopt voordat we net als Feijenoord achter de feiten aanlopen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 20:57 schreef JOOD het volgende:[..] Het systeem is internationaal goed! De selectie niet helaas.. Met een betere balans in het team waren we waarschijnlijk verder gekomen.. Daar verschillen de meningen over. De selectie is niet anders dan op het moment dat Ajax van een grote club won. Potentie was er toen en is er nu ook. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 20:57 schreef JOOD het volgende:[..] Het systeem is internationaal goed! De selectie niet helaas.. Met een betere balans in het team waren we waarschijnlijk verder gekomen.. Wat wil je nou zeggen. Eerst zeg je dat de selectie niet goed genoeg is. Meteen aansluitend wijt je het aan de balans en zeg je eigenlijk "de balans was slecht maar de selectie best prima". Welke is het nou? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 07:22 schreef Eide het volgende:[..] Wat wil je nou zeggen. Eerst zeg je dat de selectie niet goed genoeg is. Meteen aansluitend wijt je het aan de balans en zeg je eigenlijk "de balans was slecht maar de selectie best prima". Welke is het nou? Nee. De selectie is niet sterk genoeg. Daar hamer ik op! Het systeem wat we spelen is internationaal prima, maar zou nog beter uitgevoerd worden met betere spelers en een betere balans in het team..
Snap je? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 00:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dus net als Feijenoord vorig seizoen pas gaan kopen wanneer ze uitgeschakeld waren in de voorwedstrijden van de C.L. dat vond ik toen oerdom...hoop dat Ajax onder Overmars wel op tijd inkoopt voordat we net als Feijenoord achter de feiten aanlopen... 👍🏻 |
|
|
|