BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 23:54 schreef JOOD het volgende:

[..]

Best een verwijt van jou kant maat. Ik denk dat jij het niet snapt, beetje verandering..
Een verwijt? Je reageert niet op wat er gevraagd wordt. Dan is die opmerking toch gewoon terecht en op zijn plaats?

Verandering is prima. Maar de meeste voetballers laten zich niet opjagen in hun keuzes. En zeker niet aangezien het seizoen pas nu echt voorbij is. Jij wil iets fat nooit gebeurt is. En als je dan je zin niet krijgt ga je roepen dat het nu wel echt lang duurt.
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 00:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus net als Feijenoord vorig seizoen pas gaan kopen wanneer ze uitgeschakeld waren in de voorwedstrijden van de C.L. dat vond ik toen oerdom...hoop dat Ajax onder Overmars wel op tijd inkoopt voordat we net als Feijenoord achter de feiten aanlopen...
Daar zijn ze toch mee bezig. Of heb je niet gezien dat ze gudlj al hebben gehaald. Van dijk zo goed als binnen is en dat ze druk zijn geweest met vd vaart. En uiteraard zijn ze weer met dingen bezig waar we helemaal geen weet van hebben.
Stanley
 Stanley - zondag 07 juni 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Ik vind dat Ajax goed heeft gehandeld door Sinkgraven binnen te halen.
Qua stijl een echte Ajaxvoetballer. Hopelijk gaat hij het redden.

Gudelj brengt strijdlust, althans daar gaan we vanuit en gezien de transfersom die betaald wordt en het feit dat er een hele familie wordt opgenomen zal hij wel gaan spelen in de basis...

Vraag ik me toch echt af.....

Bazoer heeft zich als een beest ontwikkeld.
Klaasen is een zekerheidje in de basis.

Andersen schijnt in de basis weergaloos te zijn.....

Waar moet wie dan spelen op het middenveld of wordt het een ...verrassing..

..................Cilessen.................

.. .Gudelj...van der Hoor.....Riedewald...

van Rhijn.............................Dijks

............Bazoer..........Klaasen........

El Ghazi.............................Fischer

.................Milik......................
Brandje
 Brandje - zondag 07 juni 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 10:33 schreef Stanley het volgende:
Ik vind dat Ajax goed heeft gehandeld door Sinkgraven binnen te halen.
Qua stijl een echte Ajaxvoetballer. Hopelijk gaat hij het redden.

Gudelj brengt strijdlust, althans daar gaan we vanuit en gezien de transfersom die betaald wordt en het feit dat er een hele familie wordt opgenomen zal hij wel gaan spelen in de basis...

Vraag ik me toch echt af.....

Bazoer heeft zich als een beest ontwikkeld.
Klaasen is een zekerheidje in de basis.

Andersen schijnt in de basis weergaloos te zijn.....

Waar moet wie dan spelen op het middenveld of wordt het een ...verrassing..

..................Cilessen.................

.. .Gudelj...van der Hoor.....Riedewald...

van Rhijn.............................Dijks

............Bazoer..........Klaasen........

El Ghazi.............................Fischer

.................Milik......................
Waarom gaan mensen er bij het maken van een opstelling toch altijd van uit, althans zo lijkt het, dat we het hele seizoen met dezelfde mensen gaan spelen??!!
Bazoer is 18, gaat voor 100% zeker een terug slag krijgen. Sinkgraven is 19 en moet nog wennen aan Ajax. Klaassen na de winterstop niet fit geweest dus die kan ook zijn rust gebruiken. Verder vind ik Andersen nog niet sterk/constant genoeg en is Serero gewoon niet goed genoeg. Dus je hebt in mijn ogen VIER spelers die goed genoeg zijn voor de basis en die mogen drie plekken gaan invullen. heb je ook nog blessures en schorsingen. Je speelt al heel vroeg CL. Dus neem van mij aan dat je al die middenvelders keihard nodig gaat hebben.
Stanley
 Stanley - zondag 07 juni 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Volgens mij ontwikkel je je het beste wanneer je veel wedstrijden speelt en dus een zogenoemde basisplaats krijgt.

Natuurlijk krijg je te maken met terugvallen in vorm en blessures... Maar een tripple bezet middenveld vind ik niet handig, zeker gezien het eigen talent wat hier nog achter aan zit te komen dan heb je een overschot aan middenvelders terwijl de verdediging en aanval kwalitatief zijn onderbezet.

We lopen niet echt over van de doelpunten om zo maar eens te zeggen!

Maar goed het wil niet zeggen dat mijn zorg terecht is en misschien is het wel juist goed om zo een drukke bezetting te hebben, echter vraag ik me af of spelers uit de subtop in de toekomst nog wel willen komen naar ajax als ze toch niet gaan spelen...

Sinkgraven, Zivkovic, Gudelj zijn of waren allen basisspelers in de eredivisie en konden zich daarom ontwikkelen tot spelers van interesse... De vervolgstap in hun cariere kan onmogelijk jupiler league zijn in jong ajax!!! Met af en toe een invalbeurtje in Ajax 1 als iemand eens geblesseerd is...

Vervolgens krijg je dan ook te maken met de eigen jeugd, wanneer krijgen die dan de mogelijkheid om eens minuten te maken in het eerste..... ?
nora
 nora - zondag 07 juni 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Als je in de top wil spelen (Ajax) ben je nooit zeker van een basisplaats en heb je als club minimaal 16 gelijkwaardige spelers nodig dus ja je zal niet constant spelen en onze jeugd komt maar heeft nog tijd nodig komt goed.
Brandje
 Brandje - zondag 07 juni 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 11:05 schreef Stanley het volgende:
Volgens mij ontwikkel je je het beste wanneer je veel wedstrijden speelt en dus een zogenoemde basisplaats krijgt.

Natuurlijk krijg je te maken met terugvallen in vorm en blessures... Maar een tripple bezet middenveld vind ik niet handig, zeker gezien het eigen talent wat hier nog achter aan zit te komen dan heb je een overschot aan middenvelders terwijl de verdediging en aanval kwalitatief zijn onderbezet.

We lopen niet echt over van de doelpunten om zo maar eens te zeggen!

Maar goed het wil niet zeggen dat mijn zorg terecht is en misschien is het wel juist goed om zo een drukke bezetting te hebben, echter vraag ik me af of spelers uit de subtop in de toekomst nog wel willen komen naar ajax als ze toch niet gaan spelen...

Sinkgraven, Zivkovic, Gudelj zijn of waren allen basisspelers in de eredivisie en konden zich daarom ontwikkelen tot spelers van interesse... De vervolgstap in hun cariere kan onmogelijk jupiler league zijn in jong ajax!!! Met af en toe een invalbeurtje in Ajax 1 als iemand eens geblesseerd is...

Vervolgens krijg je dan ook te maken met de eigen jeugd, wanneer krijgen die dan de mogelijkheid om eens minuten te maken in het eerste..... ?
Zoals ik al zei je bent niet triple bezet. Zelfs niet dubbel want Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Gudelj vind ik de enige ajax 1 waardige middenvelders. Serero en Andersen zijn er nog niet. Andersen zou kunnen. Serero is gewoonweg niet goed genoeg.
Nouri en Vd Beek zijn jong. Erg jong. Die liepen door het drukke A1 seizoen al op hum tandvlees dus geduld met ze. En zijn ze zoals Eriksen direct goed voor de basis dan is dat alleen maar mooi maar ik verwacht ik het niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 juni 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zijn ze toch mee bezig. Of heb je niet gezien dat ze gudlj al hebben gehaald. Van dijk zo goed als binnen is en dat ze druk zijn geweest met vd vaart. En uiteraard zijn ze weer met dingen bezig waar we helemaal geen weet van hebben.
Moet wel zeggen dat ze al wat gehaald hebben en bezig zijn...zie onderstaand bericht:

Ajax haalt megatalent van Barcelona naar Amsterdam; akkoord ligt er al'
zondag 7 juni 2015 om 12:00

Munir El Haddadi staat op het punt om op huurbasis bij Ajax te gaan spelen, zo meldt ELF Voetbal. De aanvaller van FC Barcelona geldt als een megatalent bij de Catalanen, maar krijgt tot op heden niet heel veel speeltijd.

De naam van El Haddadi werd al eens eerder genoemd in combinatie met Ajax. Destijds slaagden de Amsterdammers er niet in om de groeibriljant tijdelijk naar Nederland te halen. De negentienjarige El Haddadi speelde dit seizoen mee in zestien competitiewedstrijden van Barça. Hij speelde echter vooral voor Barcelona B.

Aangezien Barcelona B gedegradeerd is uit de Spaanse tweede divisie, hoopt Barça dat de aanvaller elders ervaring kan opdoen. Naar verluidt is Ajax al akkoord met Barcelona over El Haddadi. De Catalanen hebben de jongeling nog tot medio 2017 onder contract liggen. Eerder huurde Ajax onder meer Isaac Cuenca en Bojan Krkic van de Spaanse topclub die zaterdag de Champions League won
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 juni 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Munir El Haddadi is een linksbuiten....daar hebben we toch al Kishna, Fisher en Andersen staan....beter een rechtsbuiten en een spits halen....of zien ze in hem "De spits" ???
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Er bestaat niet zoiets als een gelijkwaardige bank. Je stelt spelers op omdat zij de beste voor een bepaalde positie in een bepaald systeem zijn. Dat betekent per definitie dat elke speler op de bank minder is dan de basis.

Waar je naar streeft is dat je bank ze voldoende kwaliteit biedt om schorsingen en blessures op te vangen en dat je, daar waar noodzakelijk of wenselijk, tactische veranderingen kan doorvoeren. In het geval van Ajax zet je daar ook nog spelers bij uit de opleiding.

Maar gelijkwaardigheid is onmogelijk.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Gelijkwaardigheid is een utopie. Maar wanneer het contrast dan te groot is, zijn de consequenties wel groot. Persoonlijk ben ik van mening dat Ajax ook juist in de breedte meer kwaliteit nodig heeft om kampioen te kunnen worden en de poulefase van de CL te halen. We gaan het wel zien!
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Wat is een groot contrast. Als ik zie hoe Andersen Serero verdrong en hoe die weer werden gepasseerd door Bazoer valt dat contrast ook wel mee. Het verschil tussen Veltman en Van der Hoorn is ook niet enorm. Riedewald heeft afgelopen seizoen toch voornamelijk als wisselspeler gefungeerd. Er zaten er zeker 3 bij die gewoon heel dicht tegen de basis aan zaten of basisspeler zijn geworden.

Als ik dan ook nog zie hoe een Wijnaldum speelt bij Oranje, of een Clasie, blijf ik ruim voldoende perspectief zien in onze selectie. Ik blijf dan ook denken dat het niet in de selectie zit. Ik denk echt dat met tactische omzettingen en misschien een ervaren speler enorm veel winst te halen is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Ik geloof ook dat een paar ervaren spelers een positief effect kan hebben op de rest. Alleen moet dat stukje ervaring er wel komen. En daar zit nu juist het probleem. Omdat dit er nog steeds niet is.

Om kampioen te worden moeten spelers veel constanter zijn dan wat we bij Ajax zagen in het laatste seizoen. Ook Andersen heeft diverse matige wedstrijden gespeeld. En dan is het rendement op jaarbasis gewoon te laag.
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 12:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ze al wat gehaald hebben en bezig zijn...zie onderstaand bericht:

Ajax haalt megatalent van Barcelona naar Amsterdam; akkoord ligt er al'
zondag 7 juni 2015 om 12:00

Munir El Haddadi staat op het punt om op huurbasis bij Ajax te gaan spelen, zo meldt ELF Voetbal. De aanvaller van FC Barcelona geldt als een megatalent bij de Catalanen, maar krijgt tot op heden niet heel veel speeltijd.

De naam van El Haddadi werd al eens eerder genoemd in combinatie met Ajax. Destijds slaagden de Amsterdammers er niet in om de groeibriljant tijdelijk naar Nederland te halen. De negentienjarige El Haddadi speelde dit seizoen mee in zestien competitiewedstrijden van Barça. Hij speelde echter vooral voor Barcelona B.

Aangezien Barcelona B gedegradeerd is uit de Spaanse tweede divisie, hoopt Barça dat de aanvaller elders ervaring kan opdoen. Naar verluidt is Ajax al akkoord met Barcelona over El Haddadi. De Catalanen hebben de jongeling nog tot medio 2017 onder contract liggen. Eerder huurde Ajax onder meer Isaac Cuenca en Bojan Krkic van de Spaanse topclub die zaterdag de Champions League won
Blijkt dus niks van waar..
JOOD
 JOOD - zondag 07 juni 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Een verwijt? Je reageert niet op wat er gevraagd wordt. Dan is die opmerking toch gewoon terecht en op zijn plaats?

Verandering is prima. Maar de meeste voetballers laten zich niet opjagen in hun keuzes. En zeker niet aangezien het seizoen pas nu echt voorbij is. Jij wil iets fat nooit gebeurt is. En als je dan je zin niet krijgt ga je roepen dat het nu wel echt lang duurt.
Ik roep niks. Ten eerste.

En ten tweede het is inderdaad tegen de normale gang van zaken in om je zaakjes op tijd te regelen in de voetbalwereld. Maar is dit onmogelijk dan? Of is het gewoon nooit gebeurd?

En kom nou niet weer met een persoonlijke aanval of iets dergelijks en reageer gewoon inhoudelijk op mij.
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 18:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik roep niks. Ten eerste.

En ten tweede het is inderdaad tegen de normale gang van zaken in om je zaakjes op tijd te regelen in de voetbalwereld. Maar is dit onmogelijk dan? Of is het gewoon nooit gebeurd?

En kom nou niet weer met een persoonlijke aanval of iets dergelijks en reageer gewoon inhoudelijk op mij.
Wat posten, iets roepen, noem het wat je wil.

Ik heb je overigens niet persoonlijk aangevallen, ik vind alleen dat je ongeduldig bent en iets wil wat inderdaad onmogelijk is.

Je kan onmogelijk de selectie al rond hebben voor komend seizoen..

Er kan van alles gebeuren.

Van de 5 spelers die je misschien wel wilt aantrekken, zijn er zeker 4 die voor het einde van de competitie geen beslissingen willen nemen, zeker als je achter de wat betere spelers aanzit, want die jongens willen allemaal gewoon wachten op een wat betere club dan Ajax, want ik weet niet of je het door hebt, maar we horen nog niet eens bij de subtop van Europa, en wie wil daar nou spelen?

Daarnaast zijn er altijd jongens zoals Boilesen nu die bij een mooi bod weg zouden willen..
En er zijn altijd spelers die je niet wil laten gaan, maar als er op de laatste dag een bod komt van 35 miljoen voor Klaassen of El Ghazi, dan gaat die jongen echt..

Zomaar een aantal redenen waarom dat wat jij wil gewoon onmogelijk is.
JOOD
 JOOD - zondag 07 juni 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat posten, iets roepen, noem het wat je wil.

Ik heb je overigens niet persoonlijk aangevallen, ik vind alleen dat je ongeduldig bent en iets wil wat inderdaad onmogelijk is.

Je kan onmogelijk de selectie al rond hebben voor komend seizoen..

Er kan van alles gebeuren.

Van de 5 spelers die je misschien wel wilt aantrekken, zijn er zeker 4 die voor het einde van de competitie geen beslissingen willen nemen, zeker als je achter de wat betere spelers aanzit, want die jongens willen allemaal gewoon wachten op een wat betere club dan Ajax, want ik weet niet of je het door hebt, maar we horen nog niet eens bij de subtop van Europa, en wie wil daar nou spelen?

Daarnaast zijn er altijd jongens zoals Boilesen nu die bij een mooi bod weg zouden willen..
En er zijn altijd spelers die je niet wil laten gaan, maar als er op de laatste dag een bod komt van 35 miljoen voor Klaassen of El Ghazi, dan gaat die jongen echt..

Zomaar een aantal redenen waarom dat wat jij wil gewoon onmogelijk is.
Mee eens, er kan van alles gebeuren, maar..

Dan haal je toch spelers die wel graag willen komen. Die zijn er ook genoeg. Waarschijnlijk heb je meer aan een tot op het bot gemotiveerde Maduro, dan aan een vd Vaart die eigenlijk niets beters kan krijgen. (en daarbij nog even natrapt dat hij het shirtje van Hamburg inlijst en die van Ajax en Real niet eens meer heeft...Pff)

Boilesen had ik al lang op straat geflikkerd, ondankbare Deense dog. Zijn verhaaltje is uit, geen discussie hoop ik.

Mocht er op het laatste moment nog iemand vertrekken voor meer dan 25 miljoen dan is het wanbeleid. Want voor de centen hoef je het niet te doen. Je wilt nooit ongemotiveerde werknemers, maar als je tekent met je volle verstand moet je er ook van uit gaan dat je aan je contract gehouden kunt worden.

Oplossing:
In grote lijnen duidelijk hebben wie er mogen vertrekken, anders naar jong Ajax. (siggi, andersen, serero, boilesen)
En spelers halen met ervaring die graag willen komen. (Maduro, Heitinga, Anita, Emanuelson, Siem de Jong?)

En dan hebben we natuurlijk ook nog altijd de hoge hoed. Maar op deze manier is het al opgelost.
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 19:40 schreef JOOD het volgende:

[..]

Mee eens, er kan van alles gebeuren, maar..

Dan haal je toch spelers die wel graag willen komen. Die zijn er ook genoeg. Waarschijnlijk heb je meer aan een tot op het bot gemotiveerde Maduro, dan aan een vd Vaart die eigenlijk niets beters kan krijgen. (en daarbij nog even natrapt dat hij het shirtje van Hamburg inlijst en die van Ajax en Real niet eens meer heeft...Pff)

Boilesen had ik al lang op straat geflikkerd, ondankbare Deense dog. Zijn verhaaltje is uit, geen discussie hoop ik.

Mocht er op het laatste moment nog iemand vertrekken voor meer dan 25 miljoen dan is het wanbeleid. Want voor de centen hoef je het niet te doen. Je wilt nooit ongemotiveerde werknemers, maar als je tekent met je volle verstand moet je er ook van uit gaan dat je aan je contract gehouden kunt worden.

Oplossing:
In grote lijnen duidelijk hebben wie er mogen vertrekken, anders naar jong Ajax. (siggi, andersen, serero, boilesen)
En spelers halen met ervaring die graag willen komen. (Maduro, Heitinga, Anita, Emanuelson, Siem de Jong?)

En dan hebben we natuurlijk ook nog altijd de hoge hoed. Maar op deze manier is het al opgelost.
Waarom zou een Andersen naar Jong Ajax moeten??

En van de spelers die jij opnoemt gaan Anita en de Jong zeker niet komen, en zijn de anderen bij lange na niet goed genoeg voor het Ajax dat we willen zien.

Als een speler komt, zelfs als hij eerst wil wachten op iets anders, zal die altijd het maximale geven..

Als Ajax een bod krijgt van 30 miljoen plus voor welke speler dan ook, zou ik het wanbeleid vinden om die speler niet te verkopen..

Het is gewoon een feit dat spelers pas keuzes gaan maken in een later stadium in de transferperiode. Als je als Ajax zijnde dat wil veranderen en spelers verbied te vertrekken.. Waarom zou die speler dan uberhaubt op voorhand dan naar Ajax willen, of als ie er al is, waarom zou die dan in hemelsnaam bij tekenen..

Nee sorry, ik waardeer je mening, en vind het een nobel streven. Maar ik zie dat wat jij wilt als een utopie, volledig onhaalbaar op veel meer dan 1 vlak.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Wanneer Ajax nu straks opnieuw aan het eind bijvoorbeeld Cillessen verliest en er is geen ervaren speler bijgekomen kun je zeggen wat je wil maar dan heb je als Overmars gefaald. Omdat hij dan niet instaat is om mensen naar Ajax te brengen die nodig zijn.

Uiteindelijk gaat het straks om een juiste balans in het elftal. En daar maak ik me opnieuw zorgen over. Ik wil straks niet opnieuw de excuses van Overmars horen.

Ik blijf de terughoudendheid van Overmars een heel grote beperking vinden. Ik zal iedereen er aan herinneren wanneer we straks niks opgeschoten zijn. Ik hoef niet zo nodig mijn gelijk, ik wil een keer dat de mensen bij Ajax hun werk goed uitoefenen. Omdat je anders daar niks te zoeken hebt. Je moet ook instaat zijn om verder te kunnen denken en handelen. En daar heb ik mijn twijfels over bij Overmars. We geven ze nog het voordeel van de twijfel!
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Je hebt Overmars nog geen moment het voordeel van de twijfel gegeven. Beetje een vreemde uitspraak. Ook het voorbeeld van een transfer begrijp ik niet helemaal. Totaal niet aan de orde terwijl we de vorige seizoenen eigenlijk wel wisten wat er ging gebeuren.

Volgens mij zoekt Ajax heel nadrukkelijk naar versterkingen op de plaatsen waar de bezetting nu de wensen over laat. Of dat allemaal spelers gaat opleveren waar wij van juichen of binnen de termijnen gebeurt waar de fans op hopen weet ik niet. Maar in de basis zoekt Ajax naar logische versterkingen op basis van de huidige selectie. Dat suggereert, zeker door met het uitblijven van geruchten over met name Klaassen, dat Ajax verder weinig mutaties verwacht.
biebie
 biebie - zondag 07 juni 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 21:41 schreef Eide het volgende:
Je hebt Overmars nog geen moment het voordeel van de twijfel gegeven. Beetje een vreemde uitspraak. Ook het voorbeeld van een transfer begrijp ik niet helemaal. Totaal niet aan de orde terwijl we de vorige seizoenen eigenlijk wel wisten wat er ging gebeuren.

Volgens mij zoekt Ajax heel nadrukkelijk naar versterkingen op de plaatsen waar de bezetting nu de wensen over laat. Of dat allemaal spelers gaat opleveren waar wij van juichen of binnen de termijnen gebeurt waar de fans op hopen weet ik niet. Maar in de basis zoekt Ajax naar logische versterkingen op basis van de huidige selectie. Dat suggereert, zeker door met het uitblijven van geruchten over met name Klaassen, dat Ajax verder weinig mutaties verwacht.
'Logische versterkingen op basis van de huidige selectie', Mhhh, dat kan dan nog een boeiend maandje worden, want in dat geval komen er vijf of zes nieuwe spelers. Ter vervanging van het huidige brandhout.
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 21:50 schreef biebie het volgende:

[..]

'Logische versterkingen op basis van de huidige selectie', Mhhh, dat kan dan nog een boeiend maandje worden, want in dat geval komen er vijf of zes nieuwe spelers. Ter vervanging van het huidige brandhout.
Jij kan ook echt niet normaal reageren of wel?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Omdat ik nog steeds van mening ben dat Ajax met haar spelers en financiële middelen een beter team hadden kunnen neerzetten. Ik vind het onacceptabel wat Ajax als spelersgroep voor het vorig seizoen hadden neergezet. Dat jij en Remco dat acceptabel vinden en dat we al wisten dat het niks zou worden, dat mag. Ik vind het onnodig en volledig onacceptabel. Daarom vind ik een herhaling van een gelijksoortig niveau dit jaar nog meer onacceptabel.

Je gaat mij toch niet zeggen dat het niet anders kan en dat we het moeten accepteren. Ik begrijp niks van die hele houding.
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 21:54 schreef Bobby1972 het volgende:
Omdat ik nog steeds van mening ben dat Ajax met haar spelers en financiële middelen een beter team hadden kunnen neerzetten. Ik vind het onacceptabel wat Ajax als spelersgroep voor het vorig seizoen hadden neergezet. Dat jij en Remco dat acceptabel vinden en dat we al wisten dat het niks zou worden, dat mag. Ik vind het onnodig en volledig onacceptabel. Daarom vind ik een herhaling van een gelijksoortig niveau dit jaar nog meer onacceptabel.

Je gaat mij toch niet zeggen dat het niet anders kan en dat we het moeten accepteren. Ik begrijp niks van die hele houding.
En dat terwijl je zelf aanhoudend wisselt van stelling over de selectie. Je verzend wat dat betreft ontzettend wisselende signalen. Je hebt het de ene keer op kwaliteit, dan weer over balans en als je op de man wordt gevraagd naar een duidelijk inhoudelijk standpunt blijf je verzanden in algemeenheden.

Overigens was de selectie van afgelopen seizoen, behoudens Daley Blind, identiek was aan die van het seizoen ervoor. Het enige, maar dan ook enige, wat slecht uitgepakt is qua transfers is het aantrekken van Zimling geweest die een enorme miskoop (huur) bleek te zijn.

Ajax begon het seizoen ook gewoon zeer redelijk. Tot aan oktober speelde Ajax zeer behoorlijk. Vanaf eind oktober kwam die belachelijke vorm crisis die tot het einde aan heeft gehouden waarbij ik denk dat die eerder door behoudendheid en angst is veroorzaakt dan door kwaliteit in de selectie.

Maar goed, ieder z'n mening.
Brandje
 Brandje - zondag 07 juni 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 22:06 schreef Eide het volgende:

[..]

En dat terwijl je zelf aanhoudend wisselt van stelling over de selectie. Je verzend wat dat betreft ontzettend wisselende signalen. Je hebt het de ene keer op kwaliteit, dan weer over balans en als je op de man wordt gevraagd naar een duidelijk inhoudelijk standpunt blijf je verzanden in algemeenheden.

Overigens was de selectie van afgelopen seizoen, behoudens Daley Blind, identiek was aan die van het seizoen ervoor. Het enige, maar dan ook enige, wat slecht uitgepakt is qua transfers is het aantrekken van Zimling geweest die een enorme miskoop (huur) bleek te zijn.

Ajax begon het seizoen ook gewoon zeer redelijk. Tot aan oktober speelde Ajax zeer behoorlijk. Vanaf eind oktober kwam die belachelijke vorm crisis die tot het einde aan heeft gehouden waarbij ik denk dat die eerder door behoudendheid en angst is veroorzaakt dan door kwaliteit in de selectie.

Maar goed, ieder z'n mening.
Je vergeet Poulsen en Siem de Jong. Laatste weliswaar niet veel gespeeld maar toch je aanvoerder. Fisher bijna het hele seizoen geblesseerd geweest. Bojan die steeds beter werd er niet meer bij.
Zijn toch vier spelers die je mist en veel belangrijker er zijn geen betere of in ieder geval gelijkwaardige voor terug gekomen. Dus je legt het wat te kort door bocht uit.

De punten werden gehaald maar het spel was na het vertrek van Blind zeer maar dan ook echt heel zwak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Brandje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 juni 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 22:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je vergeet Poulsen en Siem de Jong. Laatste weliswaar niet veel gespeeld maar toch je aanvoerder. Fisher bijna het hele seizoen geblesseerd geweest. Bojan die steeds beter werd er niet meer bij.
Zijn toch vier spelers die je mist en veel belangrijker er zijn geen betere of in ieder geval gelijkwaardige voor terug gekomen. Dus je legt het wat te kort door bocht uit.

De punten werden gehaald maar het spel was na het vertrek van Blind zeer maar dan ook echt heel zwak
Hier kan ik het wel mee eens zijn...ik wil niet negatief zijn ;-)...maar de aankopen zijn gewoon treurig geweest de afgelopen jaren...daar ligt toch een puntje voor de technische staf...goedkoop blijkt toch duurkoop te zijn....denk daarnaast dat Overmars qua zaken doen geen kanjer is...hij kan wat dat aangaat een puntje zuigen aan de heer Brands van PSV.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 22:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Siem de Jong had Ajax de opvolger al van binnen, een opvolger die bovendien al het hele seizoen op 10 speelde. Poulsen speelde slechts situationeel, dat was toch meer de man voor de kleedkamer. Wel een nuttige vent.

Fischer geblesseerd is wel een hele terechte, die was ik inderdaad vergeten.

Na het vertrek van blind veranderde er best wat ja. Dat is heel ingrijpend geweest. En daarom wijs ik ook op Zimling als het enige echte falen vwb het technisch beleid. Dat kwam eraan en dan geen adequate vervanger hebben is onbestaanbaar. Maar verder vind ik de technische kant van Ajax bepaald niet de minste van het afgelopen seizoen. Althans, als je accepteert dat veel van de "kleine" aankopen miskopen waren (Duarte en dergelijke)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Eide --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 23:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Siem de Jong had Ajax de opvolger al van binnen, een opvolger die bovendien al het hele seizoen op 10 speelde. Poulsen speelde slechts situationeel, dat was toch meer de man voor de kleedkamer. Wel een nuttige vent.

Fischer geblesseerd is wel een hele terechte, die was ik inderdaad vergeten.

Na het vertrek van blind veranderde er best wat ja. Dat is heel ingrijpend geweest. En daarom wijs ik ook op Zimling als het enige echte falen vwb het technisch beleid. Dat kwam eraan en dan geen adequate vervanger hebben is onbestaanbaar. Maar verder vind ik de technische kant van Ajax bepaald niet de minste van het afgelopen seizoen. Althans, als je accepteert dat veel van de "kleine" aankopen miskopen waren (Duarte en dergelijke)
Dan kun je zien dat ik daar totaal anders naar kijk. Ik vind Ajax veel te soft en juist matig in haar aankopen. Waar hebben we vorig in godsnaam naar zitten kijken? Los van de resultaten was het spel teleurstellend voor de fans. Dan moet je toch op scherp staan om het dit seizoen beter en anders te gaan doen?

Ik acht de kans nog steeds groter dat Ajax niet veel anders voor de dag zal komen als een jaar geleden. Waar baseer ik dat dan op? Omdat de mensen binnen Ajax een werk en denkwijze hebben. En is niet de meest ideale bij de kwaliteit van de spelers. Het heeft te maken met de focus die je hanteert. Daar moet je vanaf durven en ook willen afwijken. Dan zie ik met de huidige staf niet gebeuren.

Wanneer je verder wil gaan met je speelwijze heb je feitelijk meer kwaliteit nodig om dat spel voor te kunnen zetten. Wanneer je dat dan niet kunt of wilt kopen wordt dat moeilijk. Het heeft ook te maken met realisme en dingen kunnen aanpassen als de situatie erom vraagt. Kijk naar het Nederlands elftal. Van Gaal was instaat om zich aan te passen. Kijk naar Hiddink en je ziet dat zijn speel en denkwijze niet past bij de huidige spelers en kwaliteit.

Daarom blijf ik kritisch en moet ik het nog maar zien dat het dit jaar anders zal zijn en worden. Juist Ajax zou veel kritischer naar zichzelf moeten gaan kijken. Omdat je alles, maar dan ook met volledige overgave alles eraan wilt doen om het naar een Ajax waardig niveau te willen brengen. Dat stukje overtuiging zie ik niet en mis ik bij de mensen die Ajax nu leiden.

Ik hoop van ganser harte dat Ajax het voor het nieuwe seizoen wel weer op de rit krijgt en ons kan laten genieten. Als was het alleen maar omdat het bij Ajax hoort en de fans het verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Serieus kerel. Wat een gelul in de ruimte weer. Zeg eens een keer wat in plaats van alleen maar woorden zonder inhoud neer te gooien.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 12:56 schreef remco k het volgende:
Serieus kerel. Wat een gelul in de ruimte weer. Zeg eens een keer wat in plaats van alleen maar woorden zonder inhoud neer te gooien.
Jij bent een dromer en volledig onrealistisch Remco. Jij hebt het over een goede selectie en voldoende kwaliteit. Alleen zien we dat niet en komt dat er niet uit. Feiten spreken voor zich en daar wordt je op beoordeeld. En niet op; kijk nu eens naar het talent wat we allemaal hebben bij Ajax. Het gaat om rendement en resultaat. Zolang dat er niet is, is het onvoldoende voor Ajax.

Leg me nu eens uit Remco waarom het huidige Ajax het in het komende seizoen wel goed gaan doen? En waarom er wel voldoende kwaliteit is?
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 13:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent een dromer en volledig onrealistisch Remco. Jij hebt het over een goede selectie en voldoende kwaliteit. Alleen zien we dat niet en komt dat er niet uit. Feiten spreken voor zich en daar wordt je op beoordeeld. En niet op; kijk nu eens naar het talent wat we allemaal hebben bij Ajax. Het gaat om rendement en resultaat. Zolang dat er niet is, is het onvoldoende voor Ajax.

Leg me nu eens uit Remco waarom het huidige Ajax het in het komende seizoen wel goed gaan doen? En waarom er wel voldoende kwaliteit is?
Je hebt het constant over statistieken en rendement. Maar structureel reageer je niet op de vragen die je gesteld worden en heb je nooit de bewijzen van die statistieken.

Ik kijk inderdaad naar potentie van spelers. Maar ook naar hoe een ploeg er fysiek bij loopt. En ik twijfel meer aan de Boer dan aan de potentie van het elftal. De boer heeft afgelopen seizoen namelijk lang niet het maximale uit het elftal gehaald. En ik de k dat de grootste veranderingen in de staf moeten plaatsvinden. Of dat gebeurt hebben wij geen zicht op behalve de personele verandering met trustfull erbij, daar wordt je dus sterker van.
Daarnaast is gudelj aangetrokken. Dat is een type die we nu niet hebben en worden we dus direct al sterker van.
Al twee zaken waardoor we sterker zouden moeten kunnen worden.
Fischer is daarnaast nu terug. Dus nog weer iets sterker.

En dan gaat er echt nog wel meer weg en erbij komen.

En nu jij. Kom eens een keer met harde uitspraken. En niet met die vage container begrippen waar je alle kanten mee op kan.
nora
 nora - maandag 08 juni 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Gudelj en Dijks er van uitgaande dat die zeker komt en Fischer die terug is en weer een jaar extra ervaring van de jonge spelers wordt je zeker sterker aankomend seizoen maar een versterking in de spits en/of rechterspits is in mijn ogen nog wel nodig met alleen El Ghazi op de rechterspits positie is karig en Schone vind ik geen backup.Voor de centrale spits positie heb je alleen Milic als Zikovic verhuurd word.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Ik blijf van mening dat Ajax sturing nodig heeft van ervaren spelers. Heb jij vorig seizoen een elftal bij Ajax zien spelen die voor elkaar wilden spelen? Ik heb een Ajax gezien waar geen lijn in zat, waar geen sturing was en vooral individualistisch ingesteld was.

Fischer is zeker een goede en belangrijke speler en Gudelj zal zeker niet negatief werken. Maar dan mis ik nog steeds een leider die sturing kan geven. Ik zou dat als een pre willen zien om dat te gaan zoeken.

Waar ik het met je eens ben is dat de staf wel anders qua samenstelling mag worden. Alleen gebeurd dat niet op Trustfull na. Dan blijf ik van mening dat er nog steeds geen evenwicht is in het huidige team. Ik vind 2 ervaren spelers een minimum wat erbij moet.

We zullen straks zien wanneer de voorronde CL begint of Ajax daadwerkelijk verder is dan vorig seizoen. En of Ajax sterker begint aan het nieuwe seizoen.

Ik ben er klaar voor en ik hoop Ajax ook!
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 13:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik blijf van mening dat Ajax sturing nodig heeft van ervaren spelers. Heb jij vorig seizoen een elftal bij Ajax zien spelen die voor elkaar wilden spelen? Ik heb een Ajax gezien waar geen lijn in zat, waar geen sturing was en vooral individualistisch ingesteld was.

Fischer is zeker een goede en belangrijke speler en Gudelj zal zeker niet negatief werken. Maar dan mis ik nog steeds een leider die sturing kan geven. Ik zou dat als een pre willen zien om dat te gaan zoeken.

Waar ik het met je eens ben is dat de staf wel anders qua samenstelling mag worden. Alleen gebeurd dat niet op Trustfull na. Dan blijf ik van mening dat er nog steeds geen evenwicht is in het huidige team. Ik vind 2 ervaren spelers een minimum wat erbij moet.

We zullen straks zien wanneer de voorronde CL begint of Ajax daadwerkelijk verder is dan vorig seizoen. En of Ajax sterker begint aan het nieuwe seizoen.

Ik ben er klaar voor en ik hoop Ajax ook!
Het gebeurt niet wat staf betreft? Volgens mij verander je 25% van de staf.. Dat noem ik niet niks, als je in een bedrijf 25% van een afdeling veranderd is dat nogal ingrijpend en zeker niet niets.

Gudelj is in alles een echte leider, Klaassen is dat ook in mijn ogen, en dat wordt nu dus een beetje ontlast door de komst van Gudelj.

En er zullen echt ervaren spelers bij komen. Maar de pot waaruit we vissen is vrij klein, en daar zitten maar weinig echte toppers bij. Ik zou als ik jou was dus maar rekening houden met een type Poulsen, dus niet een jongen die eventjes de beste speler van de selectie gaat worden.

Daarom denk ik dat er weinig extra kwaliteit toegevoegd kan worden op ervaring na..
Brandje
 Brandje - maandag 08 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gebeurt niet wat staf betreft? Volgens mij verander je 25% van de staf.. Dat noem ik niet niks, als je in een bedrijf 25% van een afdeling veranderd is dat nogal ingrijpend en zeker niet niets.

Gudelj is in alles een echte leider, Klaassen is dat ook in mijn ogen, en dat wordt nu dus een beetje ontlast door de komst van Gudelj.

En er zullen echt ervaren spelers bij komen. Maar de pot waaruit we vissen is vrij klein, en daar zitten maar weinig echte toppers bij. Ik zou als ik jou was dus maar rekening houden met een type Poulsen, dus niet een jongen die eventjes de beste speler van de selectie gaat worden.

Daarom denk ik dat er weinig extra kwaliteit toegevoegd kan worden op ervaring na..
Je zegt het heel goed. We vissen inderdaad uit een hele kleine vijver terwijl er toch een oceaan ligt om uit te vissen. Echter komt Overmars niet verder dan wat oud spelers benaderen en dan maar weer contact met Barcelona zoeken om een talent te huren.
Die Hans vd Zee was de topscout van PSV en heeft veel goede spelers uit Z-Amerika gehaald. Bij ons nog niks. Kan de beste man er dan niks meer van of wordt er gewoon niet naar de scouts in het algemeen geluisterd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Mark heeft altijd wel zijn excuses klaar liggen. laat hem nu eerst maar eens met gewenste ervaren versterkingen komen. Laat maar eens zien dat hij de juiste man op de juiste plaats is.
nora
 nora - maandag 08 juni 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Hopelijk dat kleine Mark tot grote daden komt aankomende tijd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn inbreng is echter geen 25%, dus het % wat jij aangeeft is niks zeggend.

Iedere keer heeft Ajax het zo moeilijk om 'gewenste' spelers te vinden en is hun keuze zeer beperkt. Een PVS heeft ook een Guardado kunnen vastleggen. De vraag is hoe goed is Overmars om gewenste spelers naar Ajax te kunnen halen?
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 16:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zegt het heel goed. We vissen inderdaad uit een hele kleine vijver terwijl er toch een oceaan ligt om uit te vissen. Echter komt Overmars niet verder dan wat oud spelers benaderen en dan maar weer contact met Barcelona zoeken om een talent te huren.
Die Hans vd Zee was de topscout van PSV en heeft veel goede spelers uit Z-Amerika gehaald. Bij ons nog niks. Kan de beste man er dan niks meer van of wordt er gewoon niet naar de scouts in het algemeen geluisterd.
Dat laatste is iets wat ik me ook vaak heb afgevraagd..
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 17:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Mark heeft altijd wel zijn excuses klaar liggen. laat hem nu eerst maar eens met gewenste ervaren versterkingen komen. Laat maar eens zien dat hij de juiste man op de juiste plaats is.
Volgens mij heb ik hem nog nooit met excuses aan horen komen, dus ben wel benieuwd naar je voorbeelden..
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 19:48 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zijn inbreng is echter geen 25%, dus het % wat jij aangeeft is niks zeggend.

Iedere keer heeft Ajax het zo moeilijk om 'gewenste' spelers te vinden en is hun keuze zeer beperkt. Een PVS heeft ook een Guardado kunnen vastleggen. De vraag is hoe goed is Overmars om gewenste spelers naar Ajax te kunnen halen?
je veranderd 25%, en zijn taak is het tactische deel sterker maken, dus en of dat veelzeggend is..

En leuk hoor 1 voorbeeld kunnen noemen. Poulsen heeft Ajax ook veel gebracht, sterker nog, Poulsen wist een speler als Blind zo goed te laten worden dat ie een flinke transfer heeft gemaakt..

Zo valt overal wel iets voor te verzinnen..

De aankopen van Ajax zijn inderdaad nog niet gelukkig gebleken, maar ik denk oprecht dat ze wel kunnen leren van hun fouten.. Ik zou niet weten waarom niet.

Die mensen hebben ook het beste voor met onze club..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem nog nooit met excuses aan horen komen, dus ben wel benieuwd naar je voorbeelden..
Mark heeft op een gegeven moment toen het seizoen net was begonnen in 2013 aangegeven dat hij op de laatste dag nog het 1 en ander had geprobeerd, maar dat het niet meer was gelukt om gewenste spelers binnen te halen. Dat vind ik een kul excuus. Adequaat handelen noem ik dat Remco!!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Ik geloof ook wel dat ze het beste met de club voorhebben. Maar dat betekent nog niet dat ze de beste mensen zijn op hun positie. Poulsen had bij Ajax kunnen en willen blijven. Heeft Ajax zelf verzaakt. En ja ik denk dat Ajax heel goed zo'n persoon als aanvulling kunnen gebruiken. Maar op dit moment is er nog niet een gelijksoortige persoon als hem. Het moet nog blijken of die er eind juli ook is.
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 21:08 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze het beste met de club voorhebben. Maar dat betekent nog niet dat ze de beste mensen zijn op hun positie. Poulsen had bij Ajax kunnen en willen blijven. Heeft Ajax zelf verzaakt. En ja ik denk dat Ajax heel goed zo'n persoon als aanvulling kunnen gebruiken. Maar op dit moment is er nog niet een gelijksoortige persoon als hem. Het moet nog blijken of die er eind juli ook is.
Nee dat is pertinent niet waar. Poulsen wou zelf weg, en wou na het aantrekken van Zimling alsnog terug naar Ajax.
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 21:05 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Mark heeft op een gegeven moment toen het seizoen net was begonnen in 2013 aangegeven dat hij op de laatste dag nog het 1 en ander had geprobeerd, maar dat het niet meer was gelukt om gewenste spelers binnen te halen. Dat vind ik een kul excuus. Adequaat handelen noem ik dat Remco!!
Er werd toen op het laatst weer aan spelers getrokken..

En Overmars zei toen ook dat je vaak op de laatste dag nog goedkoop best goede spelers aan kan trekken..

Als je dat soort berichten dan brengt, doe dat dan wel compleet toch.. Het is niet eerlijk halve berichtgeving aan te geven in dit geval..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Velen waaronder ik vonden dat Overmars te laat had gehandeld. We gaan zien of Ajax er nu eind volgende maand beter voorstaat en of Overmars gewenste ervaren spelers voor Ajax heeft kunnen aantrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door Bobby1972 --
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Waar blijft de info over Dijks kom op Mark effe de beuk er in zodat dat ook is afgehandeld.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 juni 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 13:42 schreef nora het volgende:
Waar blijft de info over Dijks kom op Mark effe de beuk er in zodat dat ook is afgehandeld.
Dat viel mij inderdaad ook al op. Ik vind dat beslist geen goed teken. Wellicht dat het te maken heeft met de blessure van Boilesen, die ze nu waarschijnlijk moeilijk kunnen verkopen en dus met hem opgezadeld blijven zitten?
JOOD
 JOOD - dinsdag 09 juni 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Dus nora en Pietje... Duurt lang..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 09 juni 2015 - 20:33   quote  deeplink  
En als hij straks blijft, wordt hij ook vast weer opgesteld. We kunnen ons geluk niet op!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

0.0068349