BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Nou dan hebben we altijd nog het konijn uit de hoge hoed van Mark en dat is Heitinga is dat een mop of niet ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door nora --
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar dat zijn meer discussie voor het zomer topic. In het geval Dijks schijnt Willem II dwars te liggen omdat er een bod van Celtic ligt.
Pietje
 Pietje - woensdag 10 juni 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 21:13 schreef nora het volgende:
Nou dan hebben we altijd nog het konijn uit de hoge hoed van Mark en dat is Heitinga is dat een mop of niet ??
Nee hoor, dat is geen mop. Ik ben er erg blij mee wanneer John Heitinga daadwerkelijk zal gaan komen.
Pietje
 Pietje - woensdag 10 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 15:12 schreef JOOD het volgende:
Dus nora en Pietje... Duurt lang..
Helaas wel ja...
Eide
 Eide - woensdag 10 juni 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Ajax zal op 29 juni de selectie compleet willen hebben als ze het voorbereidsschema leading houden. Daarin is Ajax niet de enige partij dus is die datum eerder de wens dan de eis. Ik vind de aanname dat Ajax de 29e als streefdatum ziet wel heel aannemelijk. Dan is er dus nog ruim 2 weken tijd.

De formele transferperiode duurt van 11 juni tot 1 september. Ajax kan voorbij 29 juni dus zeker nog handelen maar dit zal dan zeker vervelend zijn voor de voorbereiding.
JOOD
 JOOD - vrijdag 12 juni 2015 - 14:51   quote  deeplink  
En we zijn weer een week verder... Maak je je al zorgen Remco?
remco k
 remco k - vrijdag 12 juni 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 14:51 schreef JOOD het volgende:
En we zijn weer een week verder... Maak je je al zorgen Remco?
Ik zou niet weten waarom. De eerste officiele wedstrijd is pas over een week of acht.. En zelfs als dit tegen die tijd de selectie is zou ik me geen enkele zorgen maken.

Zoals ik al zei, er zullen uberhaubt maar een speler of 2 a 3 bijkomen..
JOOD
 JOOD - vrijdag 12 juni 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. De eerste officiele wedstrijd is pas over een week of acht.. En zelfs als dit tegen die tijd de selectie is zou ik me geen enkele zorgen maken.

Zoals ik al zei, er zullen uberhaubt maar een speler of 2 a 3 bijkomen..
Ok, ik hoop dat ik je gelijk kan geven. Tot die tijd zal ik je even iedere week herinneren :)
remco k
 remco k - vrijdag 12 juni 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 16:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, ik hoop dat ik je gelijk kan geven. Tot die tijd zal ik je even iedere week herinneren :)
Prima, wat jij wil. Ik heb geen stress ervan hoor, jij daarentegen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 12 juni 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Weet iemand hoe het uit shirt en thuis shirt eruit ziet?
Of heb ik iets gemist?
Eide
 Eide - vrijdag 12 juni 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 19:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Weet iemand hoe het uit shirt en thuis shirt eruit ziet?
Of heb ik iets gemist?
Nog niet bekend gemaakt voor zover ik weet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 12 juni 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 21:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog niet bekend gemaakt voor zover ik weet.
Is dat niet vreemd?
Afgelopen jaren speelde we onze laatste uitwedstrijd in het komende uitshirt.
Precies wat feyenoord nu had!
Eide
 Eide - vrijdag 12 juni 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Bij Ajax liep Adidas al een tijdje te morren over die deadline. Maar ik weet niet wat de reden is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 juni 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Is dat niet vreemd?
Afgelopen jaren speelde we onze laatste uitwedstrijd in het komende uitshirt.
Precies wat feyenoord nu had!
Afgelopen seizoen heeft Ajax ook pas in de zomerstop het uitshirt gepresenteerd. Toen middels een candid camera grap!
nora
 nora - maandag 15 juni 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Nog geen Dijks en nog geen routenier
remco k
 remco k - maandag 15 juni 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 07:52 schreef nora het volgende:
Nog geen Dijks en nog geen routenier
Zijn de wedstrijden al begonnen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 16 juni 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn de wedstrijden dan al afgelopen?
remco k
 remco k - dinsdag 16 juni 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 11:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn de wedstrijden dan al afgelopen?
Rare opmerking.
JOOD
 JOOD - woensdag 17 juni 2015 - 17:07   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/121522/de-selectie-van-ajax-is-nog-even-gaar-als-vorig-seizoen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
nora
 nora - woensdag 17 juni 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

dan ben je te laat
Eide
 Eide - woensdag 17 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Het is nog relatief ruim voor de voorbereiding start maar Ajax heeft al 2 van de 3 (dacht ik) gewenste versterkingen binnen. Dat is toch al weer meer als in voorgaande jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door Eide --
nora
 nora - woensdag 17 juni 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Ja het zijn niet helemaal mijn versterkingen maar we gaan in ieder geval vooruit qua spelers.
remco k
 remco k - woensdag 17 juni 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 18:29 schreef nora het volgende:

[..]

dan ben je te laat
We hebben al 6 nieuwe spelers ten opzichte van vorig seizoen aan de start. Bazoer is doorgebroken, net als El Ghazi, Sinkgraven gekocht, Gudelj gekocht, Heitinga gekocht ( tekent na zijn vakantie) en Fischer terug van een lange blessure.

Daar zullen nog wel een of twee namen bij gaan komen en dan is het wel klaar denk ik.
remco k
 remco k - woensdag 17 juni 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 20:54 schreef nora het volgende:
Ja het zijn niet helemaal mijn versterkingen maar we gaan in ieder geval vooruit qua spelers.
Ja toch..
Smeerburg
 Smeerburg - donderdag 18 juni 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Komt Dijks nu nog? Ik hoor er niets meer over.
nora
 nora - donderdag 18 juni 2015 - 10:22   quote  deeplink  
koude oorlog tussen Marc en Willem denk ik
Eide
 Eide - donderdag 18 juni 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 10:22 schreef nora het volgende:
koude oorlog tussen Marc en Willem denk ik
Willem II heeft een bod van Celtic liggen van 2 miljoen. 50% moet naar Ajax. Ajax schijnt rond de 1.4 miljoen geboden te hebben. Het verschil is dus 300.000 euro voor Willem II. Willem II wil nu dat Ajax met meer geld over de brug komt. Ajax vindt die 1.4 (feitelijk 7 ton dus) plus verhuur van spelers voldoende.

Ze schijnen niet heel ver uit elkaar te liggen maar Willem II heeft de tijd terwijl Ajax zsm de selectie rond wil hebben Willem II buit hun voordeel wat dat betreft gewoon uit. En als gezegd: Ajax en Dijks hebben al lang een persoonlijk akkoord.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Tja Dijks is dan eindelijk binnen...hehe...ikke blij!!!
Smeerburg
 Smeerburg - vrijdag 19 juni 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Mooi dat het rond is met Dijks.Sterk, snel en een goede voorzet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 juni 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tja Dijks is dan eindelijk binnen...hehe...ikke blij!!!
Haha echt? Sarcasme is niet altijd makkelijk om Te herkennen op een forum..
nora
 nora - vrijdag 19 juni 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Qua fysiek zeer zeker een verbetering t/o Boilessen die toch toe is aan een stap hoger
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 juni 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 20:39 schreef nora het volgende:
Qua fysiek zeer zeker een verbetering t/o Boilessen die toch toe is aan een stap hoger
Yep...die gaat naar Barca denk ik
remco k
 remco k - vrijdag 19 juni 2015 - 21:06   quote  deeplink  
En kijk, speler nummer 3 al binnen er van uitgaande dat Heitinga tekent.. Fischer net terug, Sinkgraven erbij die eigenlijk ook nog nieuw is.. Ik vermoed alleen nog een nieuwe aanvaller, Siggy zal denk ik snel verkocht worden.. En dan kunnen we starten..

Ajax is goed bezig..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 12:15   quote  deeplink  
PSV ook....wat ik al eerder aangaf...die Brands is een echte zakenman daar kan Overmars nog een puntje aan zuigen....want waar blijft onze spits???

Gisterenavond kwam naar buiten dat het Russische Zenit al een gooi deed naar de middenvelder van PSV, Georgino Wijnaldum. PSV houdt al rekening met een eventueel vertrek.

Waar PSV al weken bezig is achter de schermen om komend seizoen niet op een flop te laten lijken, heeft trainer Cocu al meerdere keren met Davy Propper van Vitesse gesproken en lijkt de middenvelder in zijn hoofd al de keuze te hebben gemaakt.

Dat PSV gisteren het bod van Zenit resoluut van tafel veegde (rond de 15 miljoen euro red.) wil niet zeggen dat PSV de deur meteen dichttrekt rondom Wijnaldum. Mocht de middenvelder alsnog vertrekken naar een Europese topclub (wat heel goed mogelijk is), lijkt PSV al lang en breed akkoord te zijn met zijn vervanger.

Al lang en breed akkoord, 5 miljoen
Propper staat al in de startblokken om naar Eindhoven af te reizen, en dat hoeft niet eens te betekenen dat Wijnaldum vertrekt. Bij een eventueel vertrek van Ritzmaier of Hiljemark (1 en 2 miljoen red.) lijkt Propper al gehaald te kunnen worden

CV Propper
Het Eindhovens Dagblad weet uit te vogelen dat PSV een slordige 5 miljoen euro moet neertellen voor de komst van de 23-jarige middenvelder van Vitessse. Propper kwam tot dusver al tot 133 Eredivisieduels en mocht zelfs afgelopen maand debuteren in Oranje in het verloren duel met USA (4-3 red.).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Jack Huntelaar --
nora
 nora - zaterdag 20 juni 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Tja Propper is een prima speler maar Ajax heeft middenvelders genoeg, wat alleen nog ontbreekt is een spits.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 juni 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
PSV ook....wat ik al eerder aangaf...die Brands is een echte zakenman daar kan Overmars nog een puntje aan zuigen....want waar blijft onze spits???

Gisterenavond kwam naar buiten dat het Russische Zenit al een gooi deed naar de middenvelder van PSV, Georgino Wijnaldum. PSV houdt al rekening met een eventueel vertrek.

Waar PSV al weken bezig is achter de schermen om komend seizoen niet op een flop te laten lijken, heeft trainer Cocu al meerdere keren met Davy Propper van Vitesse gesproken en lijkt de middenvelder in zijn hoofd al de keuze te hebben gemaakt.

Dat PSV gisteren het bod van Zenit resoluut van tafel veegde (rond de 15 miljoen euro red.) wil niet zeggen dat PSV de deur meteen dichttrekt rondom Wijnaldum. Mocht de middenvelder alsnog vertrekken naar een Europese topclub (wat heel goed mogelijk is), lijkt PSV al lang en breed akkoord te zijn met zijn vervanger.

Propper staat al in de startblokken om naar Eindhoven af te reizen, en dat hoeft niet eens te betekenen dat Wijnaldum vertrekt. Bij een eventueel vertrek van Ritzmaier of Hiljemark (1 en 2 miljoen red.) lijkt Propper al gehaald te kunnen worden

CV Propper
Het Eindhovens Dagblad weet uit te vogelen dat PSV een slordige 5 miljoen euro moet neertellen voor de komst van de 23-jarige middenvelder van Vitessse. Propper kwam tot dusver al tot 133 Eredivisieduels en mocht zelfs afgelopen maand debuteren in Oranje in het verloren duel met USA (4-3 red.).
Hou aub over Brands. Die man is jarenlang belachelijk gemaakt om zijn aan- en verkoopbeleid. Was vogelvrij in Eindhoven eo. Heeft geluk gehad met Guardado is AANGEBODEN want ze wilden Defour en die ging naar Anderlecht.
Twee jaar geleden het sprookje vertellen dat ze voor de jeugd zouden gaan maar Locadia wil weg. Ritzmaier wil weg. Tamata gaat weg. Brenet speelt amper.
Ze blijven daar maar kopen, kopen en kopen.
Maher kan je gewoon gaan afschrijven als Propper komt. Hendrix(eigen jeugd) gaat dan ook buiten de boot vallen
Het vel dit jaar goed bij ze maar om nu Brands lof te geven gaat echt veel te ver!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 juni 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:24 schreef nora het volgende:
Tja Propper is een prima speler maar Ajax heeft middenvelders genoeg, wat alleen nog ontbreekt is een spits.
Propper is een alles of niks voetballer. Kan fantastisch zijn maar ook regelmatig een 4 spelen. Wij hebben met Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Bazoer prima middenvelders.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 13:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou aub over Brands. Die man is jarenlang belachelijk gemaakt om zijn aan- en verkoopbeleid. Was vogelvrij in Eindhoven eo. Heeft geluk gehad met Guardado is AANGEBODEN want ze wilden Defour en die ging naar Anderlecht.
Twee jaar geleden het sprookje vertellen dat ze voor de jeugd zouden gaan maar Locadia wil weg. Ritzmaier wil weg. Tamata gaat weg. Brenet speelt amper.
Maher kan je gewoon gaan afschrijven als Propper komt. Hendrix(eigen jeugd) gaat dan ook buiten de boot vallen
Het vel dit jaar goed bij ze maar om nu Brands lof te geven gaat echt veel te ver!
heel duidelijk :)
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens.
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dit zouden mijn woorden hebben kunnen zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

CV Propper
Want er is al een vervanger van Depay? En welke spelers heeft PSV nog meer al binnen dan anders dan de selectie van afgelopen jaar?
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 14:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit zouden mijn woorden hebben kunnen zijn...
Ja klopt Neman...Pietje gaat weer mee met Eide hahaha...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eind 2013 heeft de heer Brands Strootman voor 17 miljoen, Mertens voor 9,5 miljoen, Jeremain Lens voor 9 miljoen en Erik pieters voor 3,5 miljoen verkocht...totaal bijna 40miljoen...Depay voor 27,5 miljoen...binnenkort zal hij Wijnaldum ook voor vele miljoenen verkopen....slecht gedaan Brands...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Zullen we even een optelsom maken wat Overmars heeft verkocht aan aangekochte spelers....hahaha

Maar goed nu even positief....Eindelijk hebben ze nu sinds de afgelopen winterstop goede spelers gehaald...maar goed dat werd tijd ook...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Jack Huntelaar --
JOOD
 JOOD - zaterdag 20 juni 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 21:06 schreef remco k het volgende:
En kijk, speler nummer 3 al binnen er van uitgaande dat Heitinga tekent.. Fischer net terug, Sinkgraven erbij die eigenlijk ook nog nieuw is.. Ik vermoed alleen nog een nieuwe aanvaller, Siggy zal denk ik snel verkocht worden.. En dan kunnen we starten..

Ajax is goed bezig..
Fisher is naar mijn mening niet echt een aankoop, net als Sinkgraven. Die spelen namelijk al bij ajax.

Heitinga is nog niet rond en Dijks zie ik ook niet officieel vermeld staan.

Dus Gudelj, dat is tot nu toe alles.

Ajax laat er weer gras over groeien en is dus niet goed bezig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 juni 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ajax laat er weer gras over groeien en is dus niet goed bezig.
Dat vind jij.... ben het er niet mee eens.....zeiken om het zeiken noem ik dat
JOOD
 JOOD - zaterdag 20 juni 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat vind jij.... ben het er niet mee eens.....zeiken om het zeiken noem ik dat
Dat vind jij, ik vind jou reactie zeiken om zeiken.(net als deze reactie) Ik vind mijn reactie een mening.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zullen we even een optelsom maken wat Overmars heeft verkocht aan aangekochte spelers....hahaha

Maar goed nu even positief....Eindelijk hebben ze nu sinds de afgelopen winterstop goede spelers gehaald...maar goed dat werd tijd ook...
Yup hadden ze dat eerder gedaan hadden hadden we afgelopen seizoen ook kampioen geworden..
Maar goed klein inschattings foutje.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 juni 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat vind jij, ik vind jou reactie zeiken om zeiken.(net als deze reactie) Ik vind mijn reactie een mening.
Dus je zeikt om het zeiken....althans dat zeg je zelf daar dat tussen haakjes te plaatsen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

0.0175468