BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zaterdag 20 juni 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Ha ha wat een( zeik forum)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 juni 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Sommige topics wel ja....lijkt de tv wel...allemaal herhaling post na post
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2015 - 22:00   quote  deeplink  
De transfermarkt duurt tot 31 augustus. Dan ben ik al weer terug van vakantie en daar wil ik dus nog niet aan denken!! Dus wat mij betreft mag het nog wel even duren!!! ;-)
JOOD
 JOOD - zaterdag 20 juni 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dus je zeikt om het zeiken....althans dat zeg je zelf daar dat tussen haakjes te plaatsen
Nee, ik zeg dat jij zit te zeiken en ik mijn mening ventileer. Maar dit wat we nu doen is zeiken om niks. Heeft namelijk geen inhoud.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 juni 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 22:12 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat jij zit te zeiken en ik mijn mening ventileer. Maar dit wat we nu doen is zeiken om niks. Heeft namelijk geen inhoud.
Tsja eens...zal me ook een worst wezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sommige topics wel ja....lijkt de tv wel...allemaal herhaling post na post
Sommigen willen laten weten hoe goed ze het weten, hoe goed ze het spelletje kennen....valt niet mee te discussiëren.......vinden hun eigen belangrijk...maar hebben thuis geen moer te vertellen...en jij weet wel wie dat zijn Narreke hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 juni 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sommigen willen laten weten hoe goed ze het weten, hoe goed ze het spelletje kennen....valt niet mee te discussiëren.......vinden hun eigen belangrijk...maar hebben thuis geen moer te vertellen...en jij weet wel wie dat zijn Narreke hahaha
We kunnen een top 10 maken Sjakie....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 juni 2015 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

We kunnen een top 10 maken Sjakie....
Hahaha....laat maar want anders zijn ze weer op hun pikkies getrapt...
remco k
 remco k - zondag 21 juni 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Fisher is naar mijn mening niet echt een aankoop, net als Sinkgraven. Die spelen namelijk al bij ajax.

Heitinga is nog niet rond en Dijks zie ik ook niet officieel vermeld staan.

Dus Gudelj, dat is tot nu toe alles.

Ajax laat er weer gras over groeien en is dus niet goed bezig.
Staat er dat het aankopen zijn? Nee toch, maar het zijn wel spelers die er niet waren vorig jaar aan de start en die er nu wel zijn.. Een versterking dus voor de selectie..
remco k
 remco k - zondag 21 juni 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eind 2013 heeft de heer Brands Strootman voor 17 miljoen, Mertens voor 9,5 miljoen, Jeremain Lens voor 9 miljoen en Erik pieters voor 3,5 miljoen verkocht...totaal bijna 40miljoen...Depay voor 27,5 miljoen...binnenkort zal hij Wijnaldum ook voor vele miljoenen verkopen....slecht gedaan Brands...
Ach ja, staat het volgende tegenover.

VErtonghen 12 miljoen.
Eriksen 13.5 miljoen.
Alderweireld 7 miljoen.
Blind 17.5 miljoen

dat zijn ook 4 spelers, en mag jij zelf het rekensommetje maken welke van de twee clubs meer geld is.. En laten we het dan al helemaal niet over het stukje kosten en opbrengst hebben, want onze jongens zijn heel goedkoop gehaald en die van PSV allemaal heel duur..

Daarnaast is er nu voor Cillisen interesse voor naar verluid 30 miljoen Euro.. En nee daar geloof ik ook geen reet van, maar dat bedrag zal dus wel degelijk heel hoog liggen..

Maar ja Brands is dus geweldig, en Overmars waardeloos..
remco k
 remco k - zondag 21 juni 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vaak zijn het de mensen die dit soort dingen vertellen over anderen... Dus hup sjakie, rap weer slaafs voor het vrouwtje stofzuigen.. Gooi ik de BBQ zo weer aan..
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

VErtonghen 12 miljoen.
Eriksen 13.5 miljoen.
Alderweireld 7 miljoen.
Blind 17.5 miljoen

En die bovenste 4 hebben in totaal 1 miljoen gekost. Als je kijkt naar PSV; Mertens 8.5 miljoen, Lens, 3.5 miljoen, Strootman 4 miljoen, Wijnaldum 5 miljoen, Maher 8 miljoen, Narsingh 4.5 miljoen. Pieters 2 miljoen.

De uitgaven bij PSV liegen er dus ook bepaald niet om.
riveco
 riveco - zondag 21 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Vaak zijn het de mensen die dit soort dingen vertellen over anderen... Dus hup sjakie, rap weer slaafs voor het vrouwtje stofzuigen.. Gooi ik de BBQ zo weer aan..
:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 juni 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heb je de straf er bij de vrouw weer opzitten Jack, dat je zo vaak weer achter de computer mag kruipen! ;-)
nora
 nora - maandag 22 juni 2015 - 12:28   quote  deeplink  
In Babel zie ik het wel zitten qua ervaren spits.
=================================================.
Zie open solicitatie Babel 28 jaar evt/eredivisie alleen Ajax is zijn antwoord.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

VErtonghen 12 miljoen.
Eriksen 13.5 miljoen.
Alderweireld 7 miljoen.
Blind 17.5 miljoen

dat zijn ook 4 spelers, en mag jij zelf het rekensommetje maken welke van de twee clubs meer geld is.. En laten we het dan al helemaal niet over het stukje kosten en opbrengst hebben, want onze jongens zijn heel goedkoop gehaald en die van PSV allemaal heel duur..

Daarnaast is er nu voor Cillisen interesse voor naar verluid 30 miljoen Euro.. En nee daar geloof ik ook geen reet van, maar dat bedrag zal dus wel degelijk heel hoog liggen..

Maar ja Brands is dus geweldig, en Overmars waardeloos..
Wat is Overmars zijn aandeel in deze spelers?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:45 schreef Eide het volgende:

[..]

En die bovenste 4 hebben in totaal 1 miljoen gekost. Als je kijkt naar PSV; Mertens 8.5 miljoen, Lens, 3.5 miljoen, Strootman 4 miljoen, Wijnaldum 5 miljoen, Maher 8 miljoen, Narsingh 4.5 miljoen. Pieters 2 miljoen.

De uitgaven bij PSV liegen er dus ook bepaald niet om.
Vd Hoorn 4 miljoen, Duarte 2,5 miljoen, Sigthorsson, 4 miljoen, Sinkgraven 8 miljoen, Gudelj 6 miljoen, Moisander 4 miljoen, Sana 500.000, Hoessen 1 miljoen, Viergever 1,5 miljoen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 13:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Hoorn 4 miljoen, Duarte 2,5 miljoen, Sigthorsson, 4 miljoen, Sinkgraven 8 miljoen, Gudelj 6 miljoen, Moisander 4 miljoen, Sana 500.000, Hoessen 1 miljoen, Viergever 1,5 miljoen?
Nieuwere aankopen er ook bij? Leuk, als ik dan de rekensom voor PSV maak loopt die nog aanzienlijk hoger op. Bovendien hadden we het over Brands toch die het zo goed gedaan had?

De laatste periode valt wel op trouwens met uitgaves van 8 en 6 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2015 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 13:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat is Overmars zijn aandeel in deze spelers?
De verkoop.
Brandje
 Brandje - maandag 22 juni 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 12:28 schreef nora het volgende:
In Babel zie ik het wel zitten qua ervaren spits.
=================================================.
Zie open solicitatie Babel 28 jaar evt/eredivisie alleen Ajax is zijn antwoord.
Ik niet en Babel wil nu ook nog niet komen stond er in het stukje
Brandje
 Brandje - maandag 22 juni 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

De verkoop.
Juist. Voor Blind veel te weinig gebeurd en ook nog eens veel te laat verkocht en ook geen goede vervanger aangetrokken. Zeer matig gehandeld dus
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

De verkoop.
Daar hebben de spelers zelf hard voor gewerkt..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Juist. Voor Blind veel te weinig gebeurd en ook nog eens veel te laat verkocht en ook geen goede vervanger aangetrokken. Zeer matig gehandeld dus
Inderdaad toch wel één van de oorzaken voor het slechte afgelopen seizoen.
Poulsen laten vertrekken en Zimling erbij mag ook als misser bestempeld worden.
Erikssen zijn vertrek opvangen met Serero en Duarte is ook wel een misser.
En Veltman en vd Hoorn zijn ook niet van Niveau Alderweireld(nog niet tenminste).
Ztjes
 Ztjes - maandag 22 juni 2015 - 18:41   quote  deeplink  
En daarnaast niet slim inspelen op ontstane situaties. Nu Parma failliet is, kun je er bijv. een ervaren centrumspits proberen vandaan te halen als Raffaele Paladino.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2015 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar hebben de spelers zelf hard voor gewerkt..
Waar slaat dit nou op. Het ging om de vergelijking met Brands, waar men stelt dat BRands het wat verkopen betreft veel beter doet, dat blijkt feitelijk gewoon niet zo te zijn, en dan is dit het verweer?? Alsof de spelers van PSV dat niet zelf hebben bereikt..
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad toch wel één van de oorzaken voor het slechte afgelopen seizoen.
Poulsen laten vertrekken en Zimling erbij mag ook als misser bestempeld worden.
Erikssen zijn vertrek opvangen met Serero en Duarte is ook wel een misser.
En Veltman en vd Hoorn zijn ook niet van Niveau Alderweireld(nog niet tenminste).
Poulsen wou zelf weg.

VEltman is nu al een stuk beter dan Alderweireld.

Volgens mij heeft Duarte bijna niet gespeeld en dus ja dat is een miskoop, maar nu speelt Sinkgraven daar, of is dat ook al weer een miskoop??
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Poulsen laten vertrekken
Poulsen hoopte zelf op een aanbieding uit Duitsland want Ajax wilde hem nog een jaar verlengen. Toen die niet kwam wilde hij wel terug maar had Ajax Zimling aangetrokken. Die kan je Ajax niet in de schoenen schuiven.
Peterhs
 Peterhs - maandag 22 juni 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Poulsen, Zimling. Ik zal ze geen van beiden missen.
Over een jaar ben ik vergeten dat ze bij ons voetbalden.
Dat zegt genoeg over hun kwaliteiten.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Poulsen was misschien niet de allerbeste speler die Ajax de afgelopen jaren heeft gehad maar wel een hele nuttige die iets extra's bracht. En dat is toch nuttig gebleken.
JOOD
 JOOD - maandag 22 juni 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Poulsen wou zelf weg.

Volgens mij heeft Duarte bijna niet gespeeld en dus ja dat is een miskoop, maar nu speelt Sinkgraven daar, of is dat ook al weer een miskoop??
Larie, Veltman komt nog niet half in de buurt van Alderweireld.

Sterke centrumverdediger met een goed lange bal in de voeten.

Veltman komt op bijna alles (nog) tekort om een echte ajax verdediger te worden.. Enige voordeel is dat hij nog beter kan worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:41 schreef Ztjes het volgende:
En daarnaast niet slim inspelen op ontstane situaties. Nu Parma failliet is, kun je er bijv. een ervaren centrumspits proberen vandaan te halen als Raffaele Paladino.
Inderdaad zoiets ook zijn er genoeg transfervrije ervaren jongens op te pikken..
Die Kadlec is trouwens wel een goede spits scoort makkelijk alleen nu 4 weken uit de roulatie.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou op. Het ging om de vergelijking met Brands, waar men stelt dat BRands het wat verkopen betreft veel beter doet, dat blijkt feitelijk gewoon niet zo te zijn, en dan is dit het verweer?? Alsof de spelers van PSV dat niet zelf hebben bereikt..
Met Depay loopt Brands daar ook voor hoor..
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 20:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Depay loopt Brands daar ook voor hoor..
Lees je dan niet? Dat is van dit seizoen, en Ajax gaat waarschijnlijk ook Cilissen nog kunnen verkopen voor een vergelijkbaar bedrag..

En als je dan kosten opbrengst tegen elkaar afzet, ligt Ajax zelfs voor inclusief Depay meegenomen en Cilissen nog niet meegenomen.
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2015 - 21:03   quote  deeplink  
En zet de huidige selecties eens tegen elkaar af, zoals het er nu voor staat..
Peterhs
 Peterhs - maandag 22 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 19:49 schreef Eide het volgende:
Poulsen was misschien niet de allerbeste speler die Ajax de afgelopen jaren heeft gehad maar wel een hele nuttige die iets extra's bracht. En dat is toch nuttig gebleken.
Die ene CL wedstrijd? Nou, waar hij voor gehaald is heeft hij bijna nooit laten zien, maar dat is mijn mening.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 21:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Die ene CL wedstrijd? Nou, waar hij voor gehaald is heeft hij bijna nooit laten zien, maar dat is mijn mening.
Die wedstrijd dat hij Van Bommel en Toivonen onder het gras stopte staat mij nog vrij aardig bij bijvoorbeeld. Situationeel een hele goede. Het is een type wat Ajax dit seizoen best had kunnen gebruiken. Hopelijk weten Gudelj en Heitinga dat fysieke aspect dit jaar te brengen.
Kanarie
 Kanarie - maandag 22 juni 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Is Ryan Babel iets voor Ajax nu, hij solliciteert openlijk? Wat vinden jullie?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juni 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees je dan niet? Dat is van dit seizoen, en Ajax gaat waarschijnlijk ook Cilissen nog kunnen verkopen voor een vergelijkbaar bedrag..

En als je dan kosten opbrengst tegen elkaar afzet, ligt Ajax zelfs voor inclusief Depay meegenomen en Cilissen nog niet meegenomen.
Toch is Ajax minder in aankopen en versterken van de selectie.
Tuurlijk is het een leer proces en uiteindelijk moet het maar snel beter gaan.
Hoe kan me eigenlijk bar weinig schelen als het veldspel maar weer beter wordt.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 21:35 schreef Kanarie het volgende:
Is Ryan Babel iets voor Ajax nu, hij solliciteert openlijk? Wat vinden jullie?
Hij heeft het in dat interview over afbouwen in de Eredivisie. met 28 jaar is het daar wat jong voor. Zou een prima spits kunnen zijn voor Ajax denk ik maar of Babel nu al terug wil naar Nederland....
JOOD
 JOOD - dinsdag 23 juni 2015 - 07:36   quote  deeplink  
Al die geruchten over nieuwe jeugdaankopen.. Ervaring telt voor dit team!
Eide
 Eide - dinsdag 23 juni 2015 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 07:36 schreef JOOD het volgende:
Al die geruchten over nieuwe jeugdaankopen.. Ervaring telt voor dit team!
Naar jeugd telt voor de toekomst. Zonder toekomst heeft het nu geen zin. En jeugd was in het verleden altijd wat Ajax krachtig maakte.
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 juni 2015 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Poulsen wou zelf weg.

Veltman beter vinden dan Alderweireld is best lachwekkend. Dat weet je zelf ook wel.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juni 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 08:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veltman beter vinden dan Alderweireld is best lachwekkend. Dat weet je zelf ook wel.
Nee dat vind ik niet, ik vind Veltman nu beter dan Alderweireld bij ons destijds. Alderweireld had het geluk een topper naast hem te hebben, Veltman heeft de pech dat ie dat niet heeft. Maar Veltman vind ik nu inderdaad beter dan Alderweireld toen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 juni 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet, ik vind Veltman nu beter dan Alderweireld bij ons destijds. Alderweireld had het geluk een topper naast hem te hebben, Veltman heeft de pech dat ie dat niet heeft. Maar Veltman vind ik nu inderdaad beter dan Alderweireld toen.
Alderweireld was bij Ajax ook beter als Veltman nu is. Fysiek sterker, koppend beter, veel betere lange bal in de benen. Verdedigend beter.
Alderweireld was juist diegene die Moisander beter maakte en verbloemde diens tekortkomingen.
Eide
 Eide - dinsdag 23 juni 2015 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 08:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Alderweireld was bij Ajax ook beter als Veltman nu is. Fysiek sterker, koppend beter, veel betere lange bal in de benen. Verdedigend beter.
Alderweireld was juist diegene die Moisander beter maakte en verbloemde diens tekortkomingen.
In het laatste jaar van Alderweireld bij Ajax ja, toen hij 24 was en echt klaar leek voor een transfer. Maar gedurende de jaren daarvoor was Alderweireld ook duidelijk lerende. Ik denk dat Veltman met 22 en Alderweireld met 22 een heel eind van vergelijkbaar niveau waren.

Wel moet Veltman dit seizoen stappen gaan maken. Hij krijgt nu de leeftijd dat er steeds meer van hem verwacht gaat worden. Hij moet meer en meer een dragende speler worden.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juni 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 08:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, ik heb daar een andere mening over. Die heb ik je uitgelegd.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 23 juni 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2015 - 21:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Die wedstrijd dat hij Van Bommel en Toivonen onder het gras stopte staat mij nog vrij aardig bij bijvoorbeeld. Situationeel een hele goede. Het is een type wat Ajax dit seizoen best had kunnen gebruiken. Hopelijk weten Gudelj en Heitinga dat fysieke aspect dit jaar te brengen.
Je herinnerd je altijd de beste momenten van een speler. Daar is op zich ook niets verkeerds aan.
Het feit is alleen dat hij veel te vaak 0,0 toevoegde op die enkele wedstrijd na.
We hebben iemand nodig die dat constant is (zeker als hij daarvoor gehaald word). Is die dat niet dan kan je gewoon zeggen dat het een gefaalde optie is geweest.
Hopelijk doen de nieuwe kerels het idd beter. We hebben in ieder geval meer fysiek binnen gehaald. Nu moeten ze nog even bikkelen zoals Davids deed en het komt helemaal goed.
Eide
 Eide - dinsdag 23 juni 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 10:12 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je herinnerd je altijd de beste momenten van een speler.
Dat is anders niet mijn ervaring op dit forum hoor ;)
riveco
 riveco - dinsdag 23 juni 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 10:48 schreef Eide het volgende:

[..]

+1
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 23 juni 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 10:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Wilde er nog bij zetten en ook de slechtste, maar leek mij overbodig om te vermelden.
Bedankt voor het melden dat het niet overbodig geweest zou zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Duurt lang..

0.0080780