|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft woensdag de eerste aankoop voor komend seizoen in de knip. Volgens het Algemeen Dagblad wordt de komst van Nemanja Gudelj vandaag afgerond.
De transfer van Gudelj hing al enige tijd in de lucht en volgens de krant volgt er woensdag dan eindelijk witte rook. In Amsterdam wordt immers al volop gekeken naar de selectie die komend seizoen de voorronde van de Champions League moet zien te overleven. Ajax betaalt volgens berichten de gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro voor Gudelj.
Behalve Nemanja legt Ajax ook vader Nebojsa en broertje Dragi vast. Dat bericht werd woensdag ook al gemeld door De Telegraaf. Vader Gudelj kan een rol in de scouting gaan vervullen, terwijl Dragi een kans krijgt in het beloftenelftal van de Amsterdammers.
Na NAC Breda en AZ wordt Ajax de derde Nederlandse club van de Servische middenvelder. Met AZ probeert hij zich dit seizoen nog voor de Europa League te plaatsen. De Alkmaarders maken nog kans op de derde plaats. Als dat niet lukt, wachten de play-offs.
Update 12:55: Gudelj ontbreekt woensdag op de training van AZ, meldt het Noordhollands Dagblad. Hij wordt medisch gekeurd bij Ajax en zal daarna gepresenteerd worden.
Van "papa" Gudelj is bekend dat hij een breed netwerk heeft in met name Servië, maar ook in andere Oost-Europese landen. In die landen lopen nogal wat talenten rond.
Oorspronkelijk waren dit geruchten, maar ik het zijn signalen, die steeds maar luidruchtiger worden. Toegegeven, er is nog niks getekend, maar toch...
bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik vind het raar dat een speler dat als persoonlijke eis kan neerleggen. Maar misschien ziet Ajax inderdaad heil in de scout Gudelj en nemen ze zijn zoon / broertje Dragi voor lief!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik vind het raar dat een speler dat als persoonlijke eis kan neerleggen. Maar misschien ziet Ajax inderdaad heil in de scout Gudelj en nemen ze zijn zoon / broertje Dragi voor lief!!! Als ik me goed herinner, was het Sjaak Swart die ik het enkele dagen geleden al heb horen zeggen over het netwerk van vader Gudelj. Het komt dus niet zomaar uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:10 schreef Pietje het volgende:[..] Als ik me goed herinner, was het Sjaak Swart die ik het enkele dagen geleden al heb horen zeggen over het netwerk van vader Gudelj. Het komt dus niet zomaar uit de lucht vallen. Misschien is vader Gudelj inderdaad nuttig, maar wat moet je met die zoon?? Handig voor Jong Ajax??? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook Gudelj zijn moeder gaat werken voor Ajax. In het nieuwe seizoen smeert zij de broodjes voor het eerste en de staf. En verzorgt zij de was van de kleding van de spelers. Voor zijn opa hebben ze geen geschikte functie kunnen vinden helaas! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien is vader Gudelj inderdaad nuttig, maar wat moet je met die zoon?? Handig voor Jong Ajax??? Wat ik begrepen heb is dat hij een enorm talent is. Inderdaad vooralsnog voor Jong Ajax of een jeugdteam. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:34 schreef Pietje het volgende:[..] Wat ik begrepen heb is dat hij een enorm talent is. Inderdaad vooralsnog voor Jong Ajax of een jeugdteam. Ok, ik ken hem totaal niet! Misschien dat het dan dat probleem is! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik vind het raar dat een speler dat als persoonlijke eis kan neerleggen. Maar misschien ziet Ajax inderdaad heil in de scout Gudelj en nemen ze zijn zoon / broertje Dragi voor lief!!! Misschien lees ik eroverheen maar waar staat dat het een eis van de speler en wie zegt dat het niet vanuit Ajax zelf komt? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:38 schreef Brandje het volgende:[..] Misschien lees ik eroverheen maar waar staat dat het een eis van de speler en wie zegt dat het niet vanuit Ajax zelf komt? Zo stond het op verschillende websites! Ik heb me er verder niet aandachtig in verdiept!
Staat zelfs in de Telegraaf. Er staat letterlijk dat Gudelj tijdens de onderhandelingen bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarden heeft ingebracht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, ik ken hem totaal niet! Misschien dat het dan dat probleem is! ;-) Ik had er ook nooit eerder iets over gelezen. Ook ik ken hem niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:38 schreef Brandje het volgende:[..] Misschien lees ik eroverheen maar waar staat dat het een eis van de speler en wie zegt dat het niet vanuit Ajax zelf komt? Wat Ajax Warrior schreef: diverse sites hebben daar melding van gemnaakt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kan zijn maar wordt word nu gezegd dat wel degelijk vanuit Ajax komt.
Ajax.headliner.nl |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is definitief. Gudelj naar Ajax. Zijn broertje eveneens. Vader nog afwachten. Ik las trouwens ook vanmiddag iets dat de rest van de familie op verzoek van Ajax komt. Terwijl eerder op de dag het bericht kwam dat het bij de eisen van Nemanja bij zat |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:17 schreef Brandje het volgende:[..] Kan zijn maar wordt word nu gezegd dat wel degelijk vanuit Ajax komt. Ajax.headliner.nl Vanmorgen nog niet bijdehandje! En toen ik het schreef was hetgeen nu bekend is nog niet uitgelekt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:28 schreef Loetje het volgende:Het is definitief. Gudelj naar Ajax. Zijn broertje eveneens. Vader nog afwachten. Ik las trouwens ook vanmiddag iets dat de rest van de familie op verzoek van Ajax komt. Terwijl eerder op de dag het bericht kwam dat het bij de eisen van Nemanja bij zat Tja weer aangetoond, geloof media niet altijd! Weer wat geleerd! 😉 |
|
|
|
|
RonB
|
|
|
Dragi is een linksback en is vast al beter dan Boilesen :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik hou het maar lekker in het midden ouwe! ;-) Toen jij het poste klopte het. Nu draaien ze alles om. Ben blij met deze transfer en verder zal het me een rotzorg zijn ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Grappig dat ik op Facebook veel NAC supporters zijn dat ze hem niet eens goed genoeg vonden hoor Jong NAC. Dus ben heel erg benieuwd. Laten we het beste hopen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vanmorgen nog niet bijdehandje! En toen ik het schreef was hetgeen nu bekend is nog niet uitgelekt. lange tenen heb je of niet? Voel je toch niet gelijk aangevallen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lange tenen?? Nee hoor! Gewoon een reactie bijdehandje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:38 schreef Loetje het volgende:[..] Grappig dat ik op Facebook veel NAC supporters zijn dat ze hem niet eens goed genoeg vonden hoor Jong NAC. Dus ben heel erg benieuwd. Laten we het beste hopen Ik heb het vermoeden dat ze hem gehaald hebben voor Jong Ajax. Ook die moeten volgend jaar een waardige selectie neerzetten en mogelijk mag hij zich dus eerst bij Jong Ajax gaan bewijzen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:37 schreef Loetje het volgende:[..] Ik hou het maar lekker in het midden ouwe! ;-) Toen jij het poste klopte het. Nu draaien ze alles om. Ben blij met deze transfer en verder zal het me een rotzorg zijn ;-) Zo werkt media altijd Loetje! Eerst is het dit en 5 uur later is het dat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 17:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb het vermoeden dat ze hem gehaald hebben voor Jong Ajax. Ook die moeten volgend jaar een waardige selectie neerzetten en mogelijk mag hij zich dus eerst bij Jong Ajax gaan bewijzen! Dat is sowieso. Hij is voor de jeugd gehaald |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Anders zetten we pappa linksback |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
waarom haal je meteen hele familie gudelj naar ajax?
zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem?
op het middenveld zijn maar 3 plekken beschikbaar klaassen gaat niet op de bank zitten dus je houd er 2 over. je betaald niet 6 miljoen voor sinkgraven als het al niet meer is, om hem daarna naar de bank te verwijzen. dus het is logisch dat sinkgraven ook speelt. dan zou dus nu het middenveld compleet zijn. dus is er in de basis op het middenveld geen plek voor bazoer, andersen en serero. opzich is dat geen probleem, het is positief. wat ik mij afvraag is wat ze nu gaan doen met bazoer. is het een optie om hem naast veltman te zetten?
met de eventuele komst van vandervaart, kan hij alleen in de spits spelen.
een andere optie is sinkgraven linksback of linksbuiten zodat er een plek vrij komt op het middenveld. ik kijk er naar uit hoe ajax met zoveel middenvelders wil spelen. ik denk dat bazoer naast veltman gaat spelen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:waarom haal je meteen hele familie gudelj naar ajax? zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem? op het middenveld zijn maar 3 plekken beschikbaar klaassen gaat niet op de bank zitten dus je houd er 2 over. je betaald niet 6 miljoen voor sinkgraven als het al niet meer is, om hem daarna naar de bank te verwijzen. dus het is logisch dat sinkgraven ook speelt. dan zou dus nu het middenveld compleet zijn. dus is er in de basis op het middenveld geen plek voor bazoer, andersen en serero. opzich is dat geen probleem, het is positief. wat ik mij afvraag is wat ze nu gaan doen met bazoer. is het een optie om hem naast veltman te zetten? met de eventuele komst van vandervaart, kan hij alleen in de spits spelen. een andere optie is sinkgraven linksback of linksbuiten zodat er een plek vrij komt op het middenveld. ik kijk er naar uit hoe ajax met zoveel middenvelders wil spelen. ik denk dat bazoer naast veltman gaat spelen Waarom moet jij altijd hele lappen tekst schrijven om iets te bedoelen??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waarom moet jij altijd hele lappen tekst schrijven om iets te bedoelen??? hahaha. Daar heb je wel een punt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:waarom haal je meteen hele familie gudelj naar ajax? zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem? op het middenveld zijn maar 3 plekken beschikbaar klaassen gaat niet op de bank zitten dus je houd er 2 over. je betaald niet 6 miljoen voor sinkgraven als het al niet meer is, om hem daarna naar de bank te verwijzen. dus het is logisch dat sinkgraven ook speelt. dan zou dus nu het middenveld compleet zijn. dus is er in de basis op het middenveld geen plek voor bazoer, andersen en serero. opzich is dat geen probleem, het is positief. wat ik mij afvraag is wat ze nu gaan doen met bazoer. is het een optie om hem naast veltman te zetten? met de eventuele komst van vandervaart, kan hij alleen in de spits spelen. een andere optie is sinkgraven linksback of linksbuiten zodat er een plek vrij komt op het middenveld. ik kijk er naar uit hoe ajax met zoveel middenvelders wil spelen. ik denk dat bazoer naast veltman gaat spelen zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem?
Bovenstaande was genoeg geweest. Maar het is heel simpel uit te leggen Op dit moment zijn Sinkgraven, bazoer en Klaassen in MIJN OGEN Ajax 1 waardig. Serero en Andersen niet. Nouri en vd Beek zijn 17 jaar dus die gaan naar Jong Ajax. Guldelj gaat als CVM spelen verwacht ik en Sinkgraven is een aanvallende middenvelder dus daar heb je je antwoord al. Sinkgraven en Bazoer zijn 19 en 18 jaar. Daar moet je zuinig op zijn en geen roofbouw op ze plegen. Plus dat ze een terugslag gaan krijgen. Het is dus in mijn ogen heel simpel en duidelijk waarom ze zowel Gudelj als Sinkgraven hebben gehaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waarom moet jij altijd hele lappen tekst schrijven om iets te bedoelen??? ik zal voortaan kort en bondig zijn als mensen het vervelend vinden om veel te lezen, dan zal ik er wat aan doen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 19:15 schreef Brandje het volgende:[..] zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem? Bovenstaande was genoeg geweest. Maar het is heel simpel uit te leggen Op dit moment zijn Sinkgraven, bazoer en Klaassen in MIJN OGEN Ajax 1 waardig. Serero en Andersen niet. Nouri en vd Beek zijn 17 jaar dus die gaan naar Jong Ajax. Guldelj gaat als CVM spelen verwacht ik en Sinkgraven is een aanvallende middenvelder dus daar heb je je antwoord al. Sinkgraven en Bazoer zijn 19 en 18 jaar. Daar moet je zuinig op zijn en geen roofbouw op ze plegen. Plus dat ze een terugslag gaan krijgen. Het is dus in mijn ogen heel simpel en duidelijk waarom ze zowel Gudelj als Sinkgraven hebben gehaald Indd Gudelj voor de balans Klaassen rm en dan links rouleren met Sinkgraven en Bazoer lijkt me niks geks aan. Dan kunnen Serero en Andersen een jaartje verhuurd worden.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 19:15 schreef Brandje het volgende:[..] zelfs waarom het gaat nemanja kan je vraagtekens plaatsen? waarom haalt ajax in de winterstop sinkgraven en nu hem? Bovenstaande was genoeg geweest. Maar het is heel simpel uit te leggen Op dit moment zijn Sinkgraven, bazoer en Klaassen in MIJN OGEN Ajax 1 waardig. Serero en Andersen niet. Nouri en vd Beek zijn 17 jaar dus die gaan naar Jong Ajax. Guldelj gaat als CVM spelen verwacht ik en Sinkgraven is een aanvallende middenvelder dus daar heb je je antwoord al. Sinkgraven en Bazoer zijn 19 en 18 jaar. Daar moet je zuinig op zijn en geen roofbouw op ze plegen. Plus dat ze een terugslag gaan krijgen. Het is dus in mijn ogen heel simpel en duidelijk waarom ze zowel Gudelj als Sinkgraven hebben gehaald dus guldelj en klaassen vast in de basis. sinkgraven en bazoer spelen om de week? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu de verdediging nog.......Botteghin is wel iemand die zeer solide is. Dat is nu juist wat er ontbreekt bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op zeg. Als die al goed genoeg moet zijn snap ik niet waar heel het gezeik het hele jaar over gaat. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop persoonlijk dat de middelmaat spelers ook definitief vertrekken. Omdat je je anders blijft beperken. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:24 schreef remco k het volgende:Kom op zeg. Als die al goed genoeg moet zijn snap ik niet waar heel het gezeik het hele jaar over gaat. Jij vond de middelmaat spelers goed genoeg......Ajax behoort geen inferieure spelers in haar elftal te hebben. Met de huidige verdediging ga je het niet redden. Dat is een zekerheidje!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:27 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Jij vond de middelmaat spelers goed genoeg......Ajax behoort geen inferieure spelers in haar elftal te hebben. Met de huidige verdediging ga je het niet redden. Dat is een zekerheidje!! Denk dat je het beste van Rhijn--Veltman--Agger--Boilesen Of inplaats van Agger die Douglas van Dnipro kan halen. Van Rhijn moet wel snel stappen gaan maken want dit seizoen is hij ook niet opgestaan. Zelfde geldt voor Boilesen aan de andere kant.. En dan zitten talenten als Tete en Riedewald er kort achter. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik vind Gudelj een heel goede aankoop maar het is (nog) geen Guardado en zeker geen Kroos of Pogba. Hij moet eerst maar eens laten zien of hij dit niveau ook aankan |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Meer dan eens heb ik op het forum gebotst vanwege mijn mening dat Marc Overmars in mijn beleving niet functioneert. ...
Het aantrekken van Gudelj is voor mij wederom een bevestiging hiervan!
Waar moet deze man in godsnaam spelen? Net als van der Vaart die Ajax zou willen kopen. ...
Bazoer er weer naast zetten? Of gaan we na Zivkovic weer een talent uit het hoge Noorden vermoorden? m.a.w. Sinkgraven bij jong Ajax dumpen terwijl hij al heeft aangetoond het niveau van de eredivisie aan te kunnen!
Ik sluit me aan bij Jonk, ik snap er geen reet meer van. Iedere vorm van logica is ver te zoeken. ...
Maar hee welkom bij de club familie Gudelj en hopelijk wordt het een succes :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Stanley -- |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Het is ook niet gauw goed eerst moet er een speler met gif komen nu is hij er is het weer niet goed Ajax had koorknapen genoeg en nu nog gauw een goede spits kopen en je bent klaar want Bazoer kan achterin ook goed uit de voeten en Riedew als linksback en alles is rond |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dus guldelj en klaassen vast in de basis. sinkgraven en bazoer spelen om de week? Bijvoorbeeld. Maar je gaat ook blessures en schorsingen krijgen. Plus het feit dat concurrentie nooit verkeerd is en zowel Gudelj als Sinkgraven zitten de jeugd niet in de weg want Nouri en vd Beek zijn wel erg goed maar ook erg jong. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:27 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Jij vond de middelmaat spelers goed genoeg......Ajax behoort geen inferieure spelers in haar elftal te hebben. Met de huidige verdediging ga je het niet redden. Dat is een zekerheidje!! Ik vind die spelers heen middelmaat. Dat is heel wat anders. Toen vd Hoorn bij Utrecht werd opgehaald draaide die een vergelijkbaar seizoen als Bitteghin dat nu doet. En vd Hoorn vinden sommigen al weer een gigantische miskoop. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je spelers als Boilessen behoud dan maak je jezelf belachelijk als Ajax. Hij is een speler die structureel heeft bewezen dat hij niks, maar dan ook helemaal niks te zoeken heeft bij Ajax. Inferieure spelers moet je niet behouden, die moet je juist kwijt.
Ik begrijp de frustratie van bepaalde mensen wel. En ja ook ik heb mijn twijfels over de leiding van Ajax. Omdat het aankoopbeleid van de afgelopen jaren ronduit teleurstellend is.
Persoonlijk blijf ik het behouden van inferieure spelers het grootste probleem vinden bij Ajax. Omdat zij de groei en kwaliteit van spelers beperken.
Los van dit zal het spel van Ajax ook anders moeten. Omdat dat feitelijk ook niet meer rendeert. Er is heel veel werk aan de winkel. De Boer zal moeten laten zien dat hij nu instaat is om het spel weer naar een Ajax waardig niveau kan brengen. Maar wat nog moeilijker is, is dat hij moet laten zien dat hij zich kan aanpassen aan veranderingen van spelers en ook speelwijze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer geeft nu trouwens aan dat ie gudelj voor de twee aanvallende posities ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:De Boer geeft nu trouwens aan dat ie gudelj voor de twee aanvallende posities ziet. Dus we blijven kutklooien op cvm?? Waarom ziet onze trainer de dingen nu altijd anders als dat anderen het zien. Mag hopen dat Bazoer gewoon op zes gaat spelen anders vind ik het dus wel een onnodige aankoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Botteghin is veel effectiever. Kijk eens naar zijn cijfers. Van den Hoorn vind ik persoonlijk ook net als Boilessen een inferieure speler. Hem behouden is vragen om moeilijkheden. Juist in de breedte moet Ajax veel effectievere spelers hebben. Anders blijf je waar je bent. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 21:24 schreef Stanley het volgende:Meer dan eens heb ik op het forum gebotst vanwege mijn mening dat Marc Overmars in mijn beleving niet functioneert. ... Het aantrekken van Gudelj is voor mij wederom een bevestiging hiervan! Waar moet deze man in godsnaam spelen? Net als van der Vaart die Ajax zou willen kopen. ... Bazoer er weer naast zetten? Of gaan we na Zivkovic weer een talent uit het hoge Noorden vermoorden? m.a.w. Sinkgraven bij jong Ajax dumpen terwijl hij al heeft aangetoond het niveau van de eredivisie aan te kunnen! Ik sluit me aan bij Jonk, ik snap er geen reet meer van. Iedere vorm van logica is ver te zoeken. ... Maar hee welkom bij de club familie Gudelj en hopelijk wordt het een succes :-) Ik sluit me aan bij jou Stan..... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is niet alleen zijn voetballende kwaliteiten maar ook zijn mentaliteit een winnaar die ook uitdeelt en dat is waar Ajax helaas niet in opleid, dus een prima aankoop ik hoop dat van Rhijn en Veltman en Boilessen van Gudelj opsteken wat winnen en nogeens winnen is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 23:35 schreef nora het volgende:ik hoop dat van Rhijn en Veltman en Boilessen van Gudelj opsteken wat winnen en nogeens winnen is. Tuurlijk Nora dat nemen ze gelijk aan....lul op man voetballers zijn allemaal egos, die gaan dat echt niet oppakken, van niemand niet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Cruijff zei begin dit jaar dat klaassen geschikt is op 6. dus de nummer 6 heb je al. hoe en waar sinkgraven, guldelj en klaassen op het middenveld gaan spelen, dat doet er niet toe. 80% van de tijd zijn dat de spelers op het middenveld.
of bazoer wel aan speel minuten komt. ja, als een van die 3 moet wisselen dan komt hij erin. bazoer kan ook nog in de verdediging. genoeg mogelijkheden, hij is je 12de man. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
hoe komt iedereen erbij dat het middenveld overvol is.
stel boilissen, fisher, sinkgraven, klaassen en guldelj zijn niet beschikbaar. Riedewald linksback, Andersen linksbuiten(kishna vertrekt), bazoer en serero op het middenveld. ik mis nog 1 middenvelder! niet alle posities zijn dubbel bezet |
|
|
|