|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan weet je sowieso meer dan ik |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb geen flauw idee of zij een (lekkere) zus heeft. Ik lulde maar wat. Ik deed even mee met jou en Warrior. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 18:55 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb geen flauw idee of zij een (lekkere) zus heeft. Ik lulde maar wat. Ik deed even mee met jou en Warrior. Kansloze missie Piet....warrior en ik kennen elkaar persoonlijk en slap lullen is ons ding |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.....en dan heb je mazzel dat Joduh pleite is, die kan er ook wat van |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 18:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kansloze missie Piet....warrior en ik kennen elkaar persoonlijk en slap lullen is ons ding Ik kan er ook wat van hoor. Vergis je niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: I know. Komt hij nog wel terug? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee....ik ga hem van de week ff opzoeken...hehehe een overval |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Doe hem mijn oprechte groeten! Wil je dat doen? En nu gaan we eten. Laterzz |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 19:01 schreef Pietje het volgende:[..] Doe hem mijn oprechte groeten! Wil je dat doen? En nu gaan we eten. Laterzz Yep zal het doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha, dat is iets te groot kerele.. Maar tering wat was dat vlees lekker pik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] Hahaha, dat is iets te groot kerele.. Maar tering wat was dat vlees lekker pik.. Vlees...pik ??.....ik wil het niet weten |
|
|
|