|
|
Mausss
|
|
|
Zeer goede aankoop van Ajax. Het middenveld heeft dit jaar gefaald. Nu nog een links back! Gudelj wordt alleen meer waard. Maar naast zijn goede spel, Hoop ik dat hij de taak krijgt Zivkovic te begeleiden. Een Zivkovic met de mentale kracht en inzet van Gudelj is een super spits. Ajax moet zowieso meer investeren in de mentale training en begeleiding v jonge spelers. Met zo'n salaris kom je gvd geen minuut te laat! |
|
|
|
|
Mausss
|
|
|
Super aankoop. Wordt steeds meer waard. Ik hoop dat hij zijn mentaliteit en inzet kan en mag overbrengen op Zivkovic. Nu nog een linksback. Ajax moet jonge spelers beter begeleiden. Dan halen ze er meer uit. Met zon salaris mag en kan je ook niet te laat komen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tuurlijk Nora dat nemen ze gelijk aan....lul op man voetballers zijn allemaal egos, die gaan dat echt niet oppakken, van niemand niet Misschien is hij een type Wouters die deze gasten op hun klote geeft en verrot scheld waardoor ze misschien net effe dat stukkie harder worden en waardoor ze ook net dat tikkie beter worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 22:48 schreef Bobby1972 het volgende:Botteghin is veel effectiever. Kijk eens naar zijn cijfers. Van den Hoorn vind ik persoonlijk ook net als Boilessen een inferieure speler. Hem behouden is vragen om moeilijkheden. Juist in de breedte moet Ajax veel effectievere spelers hebben. Anders blijf je waar je bent. Inderdaad. Ga maar eens naar de cijfers kijken van vd Hoorn uit zijn Utrecht jaar en Bitteghin dit seizoen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
VD Hoorn kun je van mijn part in de kliko gooien. Je mag hopen dat Ajax inziet dat dit soort spelers te weinig brengen. Er moet tevens een betere centrale verdediger komen, dat is een feit. Als ze maar met iemand komen met een killersinstinct. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:Ook Gudelj zijn moeder gaat werken voor Ajax. In het nieuwe seizoen smeert zij de broodjes voor het eerste en de staf. En verzorgt zij de was van de kleding van de spelers. Voor zijn opa hebben ze geen geschikte functie kunnen vinden helaas! Hahahahaha lol |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 22:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind die spelers heen middelmaat. Dat is heel wat anders. Toen vd Hoorn bij Utrecht werd opgehaald draaide die een vergelijkbaar seizoen als Bitteghin dat nu doet. En vd Hoorn vinden sommigen al weer een gigantische miskoop. Beste remco, ben je tegenwoordig aan het drinken of post je sinds kort vanaf je mobieltje? Je maakt opvallend veel spelfouten de laatste tijd.
no offence btw.
Just asking 😊 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 11:30 schreef Bobby1972 het volgende:VD Hoorn kun je van mijn part in de kliko gooien. Je mag hopen dat Ajax inziet dat dit soort spelers te weinig brengen. Er moet tevens een betere centrale verdediger komen, dat is een feit. Als ze maar met iemand komen met een killersinstinct. Je begint zelf over cijfers. Dan krijg je er een vraag over en reageer je zo. Dikke klasse weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 12:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Beste remco, ben je tegenwoordig aan het drinken of post je sinds kort vanaf je mobieltje? Je maakt opvallend veel spelfouten de laatste tijd. no offence btw. Just asking 😊 Ik zit de hele week al in la France. En inderdaad op mijn mobieltje. En die auto spelling maakt er soms dingen van. Ach ja. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:23 schreef Bobby1972 het volgende:Nu de verdediging nog.......Botteghin is wel iemand die zeer solide is. Dat is nu juist wat er ontbreekt bij Ajax. Hij staat positioneel gewoon altijd, maar ook echt altijd goed. Wint bijna alle 1 tegen 1 duels. Alleen kan niet opbouwen. Maar dat mag van mij ook wel eens stoppen. Gewoon bal inleveren bij de 6 en vanuit daar gaan voetballen. Verdedigers moeten verdedigen! Je weet alleen nooit of iemand goed genoeg is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat je het beste van Rhijn--Veltman--Agger--Boilesen Of inplaats van Agger die Douglas van Dnipro kan halen. Van Rhijn moet wel snel stappen gaan maken want dit seizoen is hij ook niet opgestaan. Zelfde geldt voor Boilesen aan de andere kant.. En dan zitten talenten als Tete en Riedewald er kort achter. Die Agger heeft wel echt gruwelijk veel ervaring |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax reageert: Hij komt niet in dienst, hij gaat losse opdrachten doen
Ajax heeft donderdag bevestigd dat Nebojsa Gudelj werkzaamheden gaat verrichten voor de club uit Amsterdam. De hoofdstedelingen maakten woensdag melding van de komst van Nemanja en Dragi Gudelj, vanaf 1 juli, maar van de komst van de ex-trainer van NAC Breda werd geen melding gemaakt. Gudelj senior komt namelijk niet in dienst.
Hij gaat losse opdrachten doen voor Ajax. Dat zijn allemaal scoutingsopdrachten, laat een woordvoerster van Ajax aan Ajax Life weten. Gudelj zal niet alleen naar zijn geboorteland Servië gestuurd worden. Maar hij heeft daar natuurlijk wel goede contacten. Hij zal ingezet worden waar het op dat moment nodig is.
Dat kan in Servië zijn, maar hij kan bijvoorbeeld ook helpen om bepaalde landen beter in kaart te brengen bij onze scouting. De 46-jarige Gudelj ging in november 2012 aan de slag als hoofdtrainer van NAC. Na iets minder dan twee jaar werd hij verzocht om te vertrekken.
bron
Het antwoord inzake pappa Gudelj... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zoiets moet je wel zoeken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 20:50 schreef morkanne het volgende:Ik vind Gudelj een heel goede aankoop maar het is (nog) geen Guardado en zeker geen Kroos of Pogba. Hij moet eerst maar eens laten zien of hij dit niveau ook aankan Guardado is 28 jaar en door de wol geverfd. Gudelj is pas 23. Het zegt mij genoeg, dat hij op deze jonge leeftijd de spelers bij AZ bij de hand nam en desnoods verrot schold wanneer zij hun taken niet uitvoerden. Voor mij is Gudelj een echte leider, het type speler dat Ajax het afgelopen seizoen heeft gemist. Ik ben blij met zijn komst. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn echt wel wat opties hoor. Maar van mij mogen verdedigers eens gaan verdedigen. Doen de topclubs doorgaans ook gewoon |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 17:44 schreef Loetje het volgende:[..] Zijn echt wel wat opties hoor. Maar van mij mogen verdedigers eens gaan verdedigen. Doen de topclubs doorgaans ook gewoon Ja inderdaad bij ons kan er geen een echt puur verdedigen. Vd Hoorn en Veltman komen er het dichtst in de buurt. De backs zijn slap en Moisander was dat ook. Viergever zit er een beetje tussenin.
Beetje zoiets moet je hebben en dan bedoel ik qua types
Vd Wiel--Alderweireld--Vertonghen--Maxwell
Goede opkomende backs met een goede voorzet. Voetballer en een bikkel Cv |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 19:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja inderdaad bij ons kan er geen een echt puur verdedigen. Vd Hoorn en Veltman komen er het dichtst in de buurt. De backs zijn slap en Moisander was dat ook. Viergever zit er een beetje tussenin. Beetje zoiets moet je hebben en dan bedoel ik qua types Vd Wiel--Alderweireld--Vertonghen--Maxwell Goede opkomende backs met een goede voorzet. Voetballer en een bikkel Cv Een verdediger hoeft van mij niet de beste van het team te zijn. Wel de meest stabiele. Kijk naar Chelsea, PSG, zelfs Real zie ik het vaak doen. Onder druk gewoon die bal het stadion uit. Dan maar niet om aan te gluren in defensioneel opzicht. Heb je van de week die tackle gezien van Chiellini op Ronaldo? Dat moet je hebben. Iemand die kan coachen. Durft en gewoon nuttige kaarten pakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 17:44 schreef Loetje het volgende:[..] Zijn echt wel wat opties hoor. Maar van mij mogen verdedigers eens gaan verdedigen. Doen de topclubs doorgaans ook gewoon De topclubs die aanvallend voetbal spelen hebben allemaal jongens die ook kunne opbouwen. Of daar in ieder geval in meekunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] De topclubs die aanvallend voetbal spelen hebben allemaal jongens die ook kunne opbouwen. Of daar in ieder geval in meekunnen. Op juist niet en geven de bal direct aan de volgende linie. Precies zoals het in mijn optiek hoort |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 20:26 schreef Loetje het volgende:[..] Op juist niet en geven de bal direct aan de volgende linie. Precies zoals het in mijn optiek hoort Dat is juist opbouwen. Iedereen heeft daarin zijn taak. Veltman zie ik ook tackles maken en weleens een bal het stadion uit rossen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat de voetballende taken van de Ajax verdedigers wat worden overdreven ben ik wel met je eens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 20:40 schreef remco k het volgende:Dat de voetballende taken van de Ajax verdedigers wat worden overdreven ben ik wel met je eens. Inderdaad altijd maar moeten opbouwen en daardoor jezelf afgelopen seizoen constant in de problemen brengen moeten we ook vanaf. Wat ik vaak ook mis is af en toe een balletje achter de verdediging. Huidige spel zit 0,0 verassing. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 19:24 schreef Loetje het volgende:[..] Een verdediger hoeft van mij niet de beste van het team te zijn. Wel de meest stabiele. Kijk naar Chelsea, PSG, zelfs Real zie ik het vaak doen. Onder druk gewoon die bal het stadion uit. Dan maar niet om aan te gluren in defensioneel opzicht. Heb je van de week die tackle gezien van Chiellini op Ronaldo? Dat moet je hebben. Iemand die kan coachen. Durft en gewoon nuttige kaarten pakt. Inderdaad en de plek voor dat type speler is nog vrij naast Veltman.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 20:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat is juist opbouwen. Iedereen heeft daarin zijn taak. Veltman zie ik ook tackles maken en weleens een bal het stadion uit rossen. Weleens ja. En zolang we er mee doorgaan zullen we geen enkele stap maken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verdedigend vind ik echt dat Ajax goed staat. We hebben ook nu de minste tegengoals. Aan de bal bind ik dat Ajax helemaal niet dominant is maar eerder angstig. Je moet linies door kunnen spelen en op kunne schuiven. Dat lukt eigenlijk het hele seizoen al niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Verdedigend vind ik echt dat Ajax goed staat. We hebben ook nu de minste tegengoals. Aan de bal bind ik dat Ajax helemaal niet dominant is maar eerder angstig. Je moet linies door kunnen spelen en op kunne schuiven. Dat lukt eigenlijk het hele seizoen al niet. Weinig tegengoals en toch zat kansen weggegeven. Ligt overigens niet alleen aan de verdedigers. Maar met deze gasten ga je niet een CL laat staan de laatste 16 bereiken. Of de kwartfinale EL. Andere clubs zijn veel slimmer |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 12:23 schreef Loetje het volgende:[..] Hij staat positioneel gewoon altijd, maar ook echt altijd goed. Wint bijna alle 1 tegen 1 duels. Alleen kan niet opbouwen. Maar dat mag van mij ook wel eens stoppen. Gewoon bal inleveren bij de 6 en vanuit daar gaan voetballen. Verdedigers moeten verdedigen! Je weet alleen nooit of iemand goed genoeg is Ik denk dat op basis van effectiviteit hij best bij Ajax zou passen. Heeft heel weinig balverlies. Moisander was dit jaar 1 groot drama. Zelfs in de opbouw was hij slecht dit seizoen. Iedere keer krijg je de opmerking maar voor Ajax is hij niet goed genoeg. Dan draai ik het om; dit seizoen hadden wij vele spelers die Ajax onwaardig zijn en feitelijk nog minder zijn dan Botteghin. Wanneer Ajax deze spelers behoudt hou ik mijn hart vast. Ik ben benieuwd hoe de supporters nu gaan reageren wanneer Ajax snel uit de voorronde CL wordt uitgeschakeld en ook niet om het kampioenschap mee kan doen.
Alleen met Gudelj erbij zie ik het somber in. Omdat het aantal inferieure spelers nog steeds te hoog is. Ajax heeft veel meer kwaliteit en gewenste spelers nodig om instaat te zijn om een acceptabel niveau te kunnen neerzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Verdedigend vind ik echt dat Ajax goed staat. We hebben ook nu de minste tegengoals. Aan de bal bind ik dat Ajax helemaal niet dominant is maar eerder angstig. Je moet linies door kunnen spelen en op kunne schuiven. Dat lukt eigenlijk het hele seizoen al niet. Boilesen zorgde voor veel gevaar door zijn slappe ballen. Cilissen heeft ons laatste weken erger leed bespaard. Teams die durfden te voetballen hebben het ons ook achterin veel te moeilijk gemaakt. Moet ik er wel bij zeggen dat als het middenveld en de aanval lekkerder liepen en meer creëerden dat je niet zo vaak gelijk had gespeeld. Welke linie dan het best(minst slecht) was, geen idee.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2015 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] Je begint zelf over cijfers. Dan krijg je er een vraag over en reageer je zo. Dikke klasse weer. Wat heeft VDH dit seizoen laten zien? Hij maakt structureel fouten, is een aantal keer de oorzaak geweest van een tegengoal. Doet zijn handen op de rug, i.p.v. dat hij de persoon uitschakelt. Los daarvan heeft hij veel op de bank gezeten. En heb jij groei bij hem gezien in dit jaar? Ik vind dit een inferieure speler met te weinig capaciteiten. Ajax onwaardig, dat soort spelers beperken Ajax juist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet niet of Gudelj als voetballer de kwaliteiten heeft om Ajax beter te maken. Ik twijfel op dat vlak wel een beetje. Maar z'n mentaliteit en fysiek zijn wel een meerwaarde voor dit Ajax. Komt bij dat het een jongen is die ook een goal kan maken en offensief wil denken.
Ik denk niet dat Gudelj DE oplossing is maar hij brengt wel iets anders dat wat Ajax nu heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:50 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Wat heeft VDH dit seizoen laten zien? Hij maakt structureel fouten, is een aantal keer de oorzaak geweest van een tegengoal. Doet zijn handen op de rug, i.p.v. dat hij de persoon uitschakelt. Los daarvan heeft hij veel op de bank gezeten. En heb jij groei bij hem gezien in dit jaar? Ik vind dit een inferieure speler met te weinig capaciteiten. Ajax onwaardig, dat soort spelers beperken Ajax juist. Jij let dan helemaal niet op! Maar je bent ook totaal niet serieus te nemen! Op werkelijk elk bericht wat je post niet!
Mike was in elke wedstrijd die hij heeft gespeeld vele malen beter dan vorig seizoen. Harder, positioneel wat beter en opbouwend rustiger. Neemt niet weg dat ik vind dat het nog steeds niet goed genoeg is. Maar wat jij lult slaat wederom nergens op!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 02:08 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik denk dat op basis van effectiviteit hij best bij Ajax zou passen. Heeft heel weinig balverlies. Moisander was dit jaar 1 groot drama. Zelfs in de opbouw was hij slecht dit seizoen. Iedere keer krijg je de opmerking maar voor Ajax is hij niet goed genoeg. Dan draai ik het om; dit seizoen hadden wij vele spelers die Ajax onwaardig zijn en feitelijk nog minder zijn dan Botteghin. Wanneer Ajax deze spelers behoudt hou ik mijn hart vast. Ik ben benieuwd hoe de supporters nu gaan reageren wanneer Ajax snel uit de voorronde CL wordt uitgeschakeld en ook niet om het kampioenschap mee kan doen. Alleen met Gudelj erbij zie ik het somber in. Omdat het aantal inferieure spelers nog steeds te hoog is. Ajax heeft veel meer kwaliteit en gewenste spelers nodig om instaat te zijn om een acceptabel niveau te kunnen neerzetten. Je lult weer! Zelfs erna is de transferwindow nog een maand open |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 12:28 schreef Eide het volgende:Ik weet niet of Gudelj als voetballer de kwaliteiten heeft om Ajax beter te maken. Ik twijfel op dat vlak wel een beetje. Maar z'n mentaliteit en fysiek zijn wel een meerwaarde voor dit Ajax. Komt bij dat het een jongen is die ook een goal kan maken en offensief wil denken. Ik denk niet dat Gudelj DE oplossing is maar hij brengt wel iets anders dat wat Ajax nu heeft. Daar denk ik precies zo over. Daarnaast is hij nog jong en volgens mij zeer leergierig. Ik heb er veel vertrouwen in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En een baasje. Net als bijvoorbeeld Bazoer geen makkelijke jongen. kan dat langzamerhand ook de wereld uit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:50 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Wat heeft VDH dit seizoen laten zien? Hij maakt structureel fouten, is een aantal keer de oorzaak geweest van een tegengoal. Doet zijn handen op de rug, i.p.v. dat hij de persoon uitschakelt. Los daarvan heeft hij veel op de bank gezeten. En heb jij groei bij hem gezien in dit jaar? Ik vind dit een inferieure speler met te weinig capaciteiten. Ajax onwaardig, dat soort spelers beperken Ajax juist. VDH (zoals jij hem noemt) heeft dit seizoen niet veel KUNNEN laten zien. Maar de wedstrijden die hij wèl speelde, vond ik hem een zeer gedreven en betrouwbare indruk maken. Als verdediger bedoel ik. Daarnaast is hij een enkele keer als stormram ingevallen. Zelfs toen vond ik zijn gedrevenheid hartverwarmend. Dus om jouw vraag te beantwoorden: ja, ik heb veel groei bij hem gezien, hij is beslist geen inferieure speler en dat blijkt ook wel, want Frank de Boer wil hem niet laten gaan de komende zomer. Dat zegt mij genoeg hoe de echte kenners over Mike van der Hoorn denken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:50 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Wat heeft VDH dit seizoen laten zien? Hij maakt structureel fouten, is een aantal keer de oorzaak geweest van een tegengoal. Doet zijn handen op de rug, i.p.v. dat hij de persoon uitschakelt. Los daarvan heeft hij veel op de bank gezeten. En heb jij groei bij hem gezien in dit jaar? Ik vind dit een inferieure speler met te weinig capaciteiten. Ajax onwaardig, dat soort spelers beperken Ajax juist. En weer lees je niet en weer draai je om de vraag heen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:03 schreef Pietje het volgende:[..] VDH (zoals jij hem noemt) heeft dit seizoen niet veel KUNNEN laten zien. Maar de wedstrijden die hij wèl speelde, vond ik hem een zeer gedreven en betrouwbare indruk maken. Als verdediger bedoel ik. Daarnaast is hij een enkele keer als stormram ingevallen. Zelfs toen vond ik zijn gedrevenheid hartverwarmend. Dus om jouw vraag te beantwoorden: ja, ik heb veel groei bij hem gezien, hij is beslist geen inferieure speler en dat blijkt ook wel, want Frank de Boer wil hem niet laten gaan de komende zomer. Dat zegt mij genoeg hoe de echte kenners over Mike van der Hoorn denken. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
VDH was tijdens een aantal belangrijke wedstrijden de oorzaak van een tegengoal. Los daarvan is hij niet meedogenloos genoeg. Hij heeft meer wedstrijden niet goed gepresteerd dan wel. Gaat om rendement en regelmaat. Juist dit soort spelers kunnen niet een reeks aan wedstrijden neerzetten waarbij ze stabiel presteren. Dat is een verschil met een speler als Botteghin. Bij Ajax zie je dat veel spelers enorm fluctueren in hun prestaties. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:03 schreef Pietje het volgende:[..] VDH (zoals jij hem noemt) heeft dit seizoen niet veel KUNNEN laten zien. Maar de wedstrijden die hij wèl speelde, vond ik hem een zeer gedreven en betrouwbare indruk maken. Als verdediger bedoel ik. Daarnaast is hij een enkele keer als stormram ingevallen. Zelfs toen vond ik zijn gedrevenheid hartverwarmend. Dus om jouw vraag te beantwoorden: ja, ik heb veel groei bij hem gezien, hij is beslist geen inferieure speler en dat blijkt ook wel, want Frank de Boer wil hem niet laten gaan de komende zomer. Dat zegt mij genoeg hoe de echte kenners over Mike van der Hoorn denken. Van der Hoorn moet je nog wel even geduld mee hebben. De stap van Utrecht naar Ajax bleek erg groot voor hem te zijn. Toch vind ik dat hij in het begin toch prima gespeeld heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond vd Hoorn dit seizoen een van de betere verdedigers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De beste achter Veltman. Is echt wel gegroeid maar maakt nog wel altijd zijn foutje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 19:04 schreef Loetje het volgende:[..] De beste achter Veltman. Is echt wel gegroeid maar maakt nog wel altijd zijn foutje. Absoluut en met z'n beperkte speeltijd heeft hij toch groei laten zien. En fysiek is hij natuurlijk een wapen met z'n 1.88 en koppend vermogen.
Maar toch denk ik dat het avontuur van Mike bij Ajax een moeilijk verhaal wordt. Er lijkt weinig interesse te zijn voor Veltman en Van der Hoorn zal toch niet weer een seizoen willen zitten. En met het beperkte voetballende vermogen ten opzichte van Veltman lijkt hij die niet snel uit de basis te gaan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoor trouwens net dan HSV een begoting van 53 miljoen had. Schrok ervan want dacht veel meer. In de begroting zit toch ook het salaris? Want die hebben Ivica Olic. Ervaren, werkt ontzettend hard en is gewoon een aanspeelpunt. Zou die dan haalbaar kunnen zijn? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax nog meer mensen aantrekt wordt het voor spelers als VDH een moeilijk verhaal. Het is maar de vraag of hij nog zoveel kansen gaat krijgen. Ik blijf zijn inbreng en wisselvalligheid te beperkt vinden. Ajax moet juist meer eisend zijn naar spelers. En eens ophouden met het genoeg nemen van minder.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
HSV heeft enorme financiële problemen Loetje. Teruglopende inkomsten (dit seizoen zijn een aantal sponsoren vertrokken) en nu dus ook sportieve malaise. Niet voor niets dat VDV daar weg moet. Hij is gewoon te duur voor ze.
Overigens was de omzet in 2013/14 121 miljoen volgens deze site maar maken ze desondaks wel bijna 10 miljoen verlies. Ze hebben dus meer inkomsten dan Ajax maar geven ook een pak meer uit. Ik kan mij niet voorstellen dat de begroting daar slechts 53 miljoen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 21:43 schreef Eide het volgende:HSV heeft enorme financiële problemen Loetje. Teruglopende inkomsten (dit seizoen zijn een aantal sponsoren vertrokken) en nu dus ook sportieve malaise. Niet voor niets dat VDV daar weg moet. Hij is gewoon te duur voor ze. Overigens was de omzet in 2013/14 121 miljoen volgens deze site maar maken ze desondaks wel bijna 10 miljoen verlies. Ze hebben dus meer inkomsten dan Ajax maar geven ook een pak meer uit. Ik kan mij niet voorstellen dat de begroting daar slechts 53 miljoen is. Commentator van Sport 1 zei het vanavond tijdens de wedstrijd tegen Freiburg. En dat als ze degraderen ze naar 28 miljoen gaan. Gezien de prestaties zou ik het niet eens enorm raar vinden. Maar vind dat echt wel een aardige spits. Jij dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 21:06 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax nog meer mensen aantrekt wordt het voor spelers als VDH een moeilijk verhaal. Het is maar de vraag of hij nog zoveel kansen gaat krijgen. Ik blijf zijn inbreng en wisselvalligheid te beperkt vinden. Ajax moet juist meer eisend zijn naar spelers. En eens ophouden met het genoeg nemen van minder. Gaaaaaappp |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hele goede spits maar wordt bij aanvang van aankomend seizoen wel al 36. Overigens niet een spits die veel of makkelijk scoort. Was bij Bayern volgens mij ook voornamelijk stormram/bankzitter.
En als de omzet 2013/14 nog 121 miljoen bedroeg geloof ik die 53 miljoen nooit. Hooguit dat ze met maximaal 53 miljoen kunnen werken vanwege de DFB licentie eisen waar het Nederlandse prof licentie systeem ook op is gebaseerd. Ze maken al siezoenen lang verlies dus dat zou zomaar kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 00:02 schreef Eide het volgende:Hele goede spits maar wordt bij aanvang van aankomend seizoen wel al 36. Overigens niet een spits die veel of makkelijk scoort. Was bij Bayern volgens mij ook voornamelijk stormram/bankzitter. En als de omzet 2013/14 nog 121 miljoen bedroeg geloof ik die 53 miljoen nooit. Hooguit dat ze met maximaal 53 miljoen kunnen werken vanwege de DFB licentie eisen waar het Nederlandse prof licentie systeem ook op is gebaseerd. Ze maken al siezoenen lang verlies dus dat zou zomaar kunnen. Het was in ieder geval wat de man zei. Heb daar vrij weinig verstand van. Pantelic was ook al 33 ofzo. Voor een jaar. Hij oogt nog fit. Niet eens dat het zou moeten hoor, maar vond hem wel zo'n type. En bovendien is het meevoetballende aspect belangrijk in ons systeem dan 30 goals. Weet jij ook |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mee eens, daarom serveer ik de goede man ook niet meteen af. Probeer mij alleen de speler Olic een beetje voor de geest te halen. |
|
|
|