BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De familie Gudelj

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Ja, twee. Seedorf en Anita. Maar in het moderne prof voetbal, waar fysiek steeds belangrijker wordt, is 18 HEEL jong en slechts voorbehouden aan supertalenten. El Ghazi en Kishna waren 19. Veltman 20 dacht ik. Recent zijn Eriksen en Bazoer de enigen die met 18 echt doorbraken. En zo oud zijn Nouri en Van de Beek dus nog niet. Als ze in 2016/17 pas debuteren kunnen ze nog met 18 hun debuut maken. Zo jong zijn ze nog.

Ik denk wel dat we niet veel doorstroom uit Jong Ajax hoeven te verwachten zoals de vlag er nu bij hangt daar. Dat is wel leeg getrokken. Hooguit Zivko. Maar daar is dus wel veel ruimte voor de doorstroom van de uiterst talentvolle A jeugd. En laat ze vanuit daar die sprong eerst maar eens maken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 mei 2015 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer heeft duidelijk aangegeven geen rol voor Gudelj als CVM te zien..

En banken is uiteraard niet erg, maar jongens gaan echt niet blij worden van buiten de selectie gelaten worden..

Ik heb sterk het vermoeden dat de Boer nog 1 jaar bij Ajax blijft om prijzen technisch alles eruit te halen, en dat de jeugd dan maar even pech gaat hebben..
Mwah kunnen nog steeds blessures ect. komen.
Daarbij wat talenten in de wacht(jong Ajax) om een hoger niveau te kunnen halen vind ik ook niet erg. Ajax moet eerst maar eens een goed niveau weten te halen. Van daaruit kunnen je talenten ook veel makkelijker instromen. Nu het verschil moeten maken op je 17de is natuurlijk ook niet normaal voor een topclub. Zal velen ook niet lukken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 mei 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Een gevoel eide. Niets meer of minder.

Overigens zijn er ook voorbeelden van jongens die jonger debuteerden.

Ik vraag m overigens meer af waarom bepaalde spelers gehaald zijn. Zowel Sinkgraven als Gudelj voor de twee aanvallende posities. En dat terwijl juist de cvm zo belangrijk is.
Dat laatste begrijp ik ook niet hoor.. 15 miljoen aan lm uitgeven terwijl
Bazoer daar ook prima speelt. Cvm leek me dan logischer.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 22:52 schreef Eide het volgende:
Ja, twee. Seedorf en Anita. Maar in het moderne prof voetbal, waar fysiek steeds belangrijker wordt, is 18 HEEL jong en slechts voorbehouden aan supertalenten. El Ghazi en Kishna waren 19. Veltman 20 dacht ik. Recent zijn Eriksen en Bazoer de enigen die met 18 echt doorbraken. En zo oud zijn Nouri en Van de Beek dus nog niet. Als ze in 2016/17 pas debuteren kunnen ze nog met 18 hun debuut maken. Zo jong zijn ze nog.

Ik denk wel dat we niet veel doorstroom uit Jong Ajax hoeven te verwachten zoals de vlag er nu bij hangt daar. Dat is wel leeg getrokken. Hooguit Zivko. Maar daar is dus wel veel ruimte voor de doorstroom van de uiterst talentvolle A jeugd. En laat ze vanuit daar die sprong eerst maar eens maken.
Nogmaals Eide, het is een gevoel dat ik heb..
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 08:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat laatste begrijp ik ook niet hoor.. 15 miljoen aan lm uitgeven terwijl
Bazoer daar ook prima speelt. Cvm leek me dan logischer.
Bazoer speelt op RM...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 09:52   quote  deeplink  
tja, transferbeleid word hier altijd kritisch naar gekeken.

in de jaren dat ik lid ben van deze fora heb ik veel namen voor bij zien komen

vervolgens word een speler vrij snel gehaald, terwijl de competitie nog loopt.
dat is positief maar heb dat weinig gelezen.
guldelj heeft een prima seizoen gedraaid bij az en ajax betaald een klein bedrag daarvoor.
ook prima.

dat gezeik over waar spelers moeten staan en met wie ajax moet spelen, dat is een vrij onzinnige discussie.
1. we weten niet wie er vertrekken
2. we weten niet wie er nog meer bijkomt.

dus hou het positief.
ajax handelt snel en voor een goed bedrag.
daar wil ik het bij laten
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer heeft duidelijk aangegeven geen rol voor Gudelj als CVM te zien..

En banken is uiteraard niet erg, maar jongens gaan echt niet blij worden van buiten de selectie gelaten worden..

Ik heb sterk het vermoeden dat de Boer nog 1 jaar bij Ajax blijft om prijzen technisch alles eruit te halen, en dat de jeugd dan maar even pech gaat hebben..
de boer zei dat ook over klaassen.
cruijff zei in zijn column dat klaassen van de spelers die ajax tot zijn beschikking heeft de beste is voor 6.
column dateerde van net na de transfermarkt.
de boer zei toen tegen fox dat Cruijff mag zeggen wat hij vind, ik vind wat anders.
de boer vond namelijk dat hij diepgang en scorend vermogen van klaassen dan mist.
klaassen kreeg last van buikwand en ging daarna op 6 spelen.

dus wat is in dit voorbeeld de woorden van frank waard?
Eide
 Eide - dinsdag 12 mei 2015 - 10:04   quote  deeplink  
Absoluut PA. Ik verwacht eigenlijk een vertrek van Serero en een verhuur van Andersen. Kishna is toch een vraagteken met die Raioka als zaakwaarnemer. Boilesen lijkt te hengelen naar een transfer. Er zijn nog best veel vraagtekens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 10:18   quote  deeplink  
http://m.ad.nl/ad/m/nl/1441/Ajax/article/detail/3893514/2015/03/10/De-Boer-komt-uit-bij-Klaassen-op-6-zoals-Cruijff-al-opperde.dhtml

bekijk dit maar eens.
ik kan nu geen artikel vinden maar de boer vind het niet prettig dat hij klaassen op 6 moest neerzetten.

gudelj is er voor volgend seizoen erbij dan denk ik dat hij echt weer een linie naar voren gaat want ik vind gudelj geschikter voor 6 dan klaassen.

overigens heeft de jong ook nog nergens getekend voor volgend seizoen.
nigel in grote wedstrijden op 6 en gudelj en klaassen ervoor.
vdv in de spits, fisher en el ghazi op de flanken.
dan hebben we een prima middenveld en aanval voor de cl

verdediging kan je van der heijden halen, niet geweldig maar prima om de strijd met viergever aan te gaan.
nigel kan de verdediging in grote wedstrijden ontzien en in de competitie is verdediging zonder nigel ervoor prima.

verdediging is bij ajax niet het probleem, het is eerder kansen creeeren en maken het probleem
Eide
 Eide - dinsdag 12 mei 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Lees dit maar eens zou ik zeggen ;)

Maar inderdaad, FdB zal echt niet gelukkig zijn geweest met de noodzaak Klaassen op 6 te zetten. Maar je moet op enig moment wel als anderen blijken tekort te schieten. Ik begrijp alleen niet waarom Bazoer, na zijn doorbraak, niet op deze positie is komen te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2015 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

de boer zei dat ook over klaassen.
cruijff zei in zijn column dat klaassen van de spelers die ajax tot zijn beschikking heeft de beste is voor 6.
column dateerde van net na de transfermarkt.
de boer zei toen tegen fox dat Cruijff mag zeggen wat hij vind, ik vind wat anders.
de boer vond namelijk dat hij diepgang en scorend vermogen van klaassen dan mist.
klaassen kreeg last van buikwand en ging daarna op 6 spelen.

dus wat is in dit voorbeeld de woorden van frank waard?
De Boer zei toen niet dat ie daar niet ging spelen, hij zei enkel dat ie het op dat moment anders zag.. Zo stellig als ie nu is over Gudelj was ie toen niet..

Maar goed, we gaan het allemaal wel meemaken..

Het kan ook nog zo zijn dat ie Fischer echt op 9 laat spelen, Bazoer op CVM SInkgraven linksbuiten en Klaassen Gudelj achter Fischer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees dit maar eens zou ik zeggen ;)

Maar inderdaad, FdB zal echt niet gelukkig zijn geweest met de noodzaak Klaassen op 6 te zetten. Maar je moet op enig moment wel als anderen blijken tekort te schieten. Ik begrijp alleen niet waarom Bazoer, na zijn doorbraak, niet op deze positie is komen te spelen.
maar dat was dit seizoen.
klaassen is idd de geschikte man daarvoor.
maar zoals jij ook al aangaf je verliest er wel wat mee.

overigens kan gudelj die rol ook prima invullen.
bij az leid hij ook nauwelijks balverlies, ja ik weet az is geen ajax maar toch.
gudelj heeft ook de drang naar voren en scorend vermogen, dus als je hem op 6 verlies je dat ook.
maar wat ik mis is bij klaassen is een beetje gif en gemeen zijn.
gudelj heeft dat meer.

natuurlijk wil je gudelj niet op 6 laten spelen maar dat wil je ook niet met klaassen en met de spelers die ajax nu heeft.
moet er toch 1 op 6, ook met de punt naar voren zou iemand achter moeten blijven en dat is gudelj of klaassen.

ik zou klaassen op zijn oude plek zetten en gudelj op 6 en als er een nieuwe 6 komt dan zie we het wel.
transfermarkt moet nog open gaan.

wellicht vertrekt klaassen wel, tja wat dan? toch maar gudelj op 6 zou ik zeggen.
bazoer op 6 dat kan niet 6 is een positie met ervaring, de meest ervaren middenvelder speelt op 6.
bazoer is nog niet zo ver.
fisher was eigenlijk een middenvelder maar was nog niet zo ver om op het middenveld te spelen vond de boer.
keerde niet meer terug omdat hij goed speelde vanaf links.

kortom kijken wat de woorden van frank waard zijn.
in 010 zeggen ze daden zeggen meer dan woorden en in dit geval ben ik het met hun eens
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer zei toen niet dat ie daar niet ging spelen, hij zei enkel dat ie het op dat moment anders zag.. Zo stellig als ie nu is over Gudelj was ie toen niet..

Maar goed, we gaan het allemaal wel meemaken..

Het kan ook nog zo zijn dat ie Fischer echt op 9 laat spelen, Bazoer op CVM SInkgraven linksbuiten en Klaassen Gudelj achter Fischer.
speculeren van mensen waar ze gaan spelen is nu echt te vroeg.

het beste is gewoon een week voor 1ste CL duel met je opstelling te komen.
overigens is dan de transfermarkt nog open

misschien zet hij namelijk gudelj wel in de spits!
weet jij het? ik niet.
laten we gewoon afwachten.
Eide
 Eide - dinsdag 12 mei 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Ik vond Bazoer op 6 tegen Cambuur geen verkeerde oplossing. Ik denk dat hij een hele complete speler is en dat die CVM positie hem op het lijf geschreven staat, zeker zoals FdB die ingevuld wil zien. Met Bazoer op 6 zou ik dan ook Riedewald wel op LCV willen zien. In balbezit gewoon in 3-4-3 spelen met Riedewald ingeschoven om druk te zetten en Bazoer die zijn voetballend vermogen kan aanwenden voor extra voorwaarts spel.

En dan met Gudelj, Schone of eventueel VDV scorend vermogen uit de tweede linie. De klasse in de 16 van Klaassen en lekker veel voetballend vermogen op de zijkanten. Ik zie dat helemaal zitten.

Daar zitten wel wat voorwaarden aan. Veltman en de backs moeten dan echt heel scherp worden want balverlies kan dodelijk zijn. Het spel moet natuurlijk veel beter en je hebt achterin dat wel weinig lengte en kracht. Maar het heeft wel de potentie van een aanvallende voetbalmachine en dat is toch wat de meeste Ajacieden willen zien.

En verdedigend werkt dat ook. Want je gaat teug naar 4-3-3 en Gudelj zakt wat in waardoor je verdedigend met Bazoer en Gudelj twee grote, sterke jongens hebt die voor de laatste linie veel werk verzetten.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

maar dat was dit seizoen.
klaassen is idd de geschikte man daarvoor.
maar zoals jij ook al aangaf je verliest er wel wat mee.

overigens kan gudelj die rol ook prima invullen.
bij az leid hij ook nauwelijks balverlies, ja ik weet az is geen ajax maar toch.
gudelj heeft ook de drang naar voren en scorend vermogen, dus als je hem op 6 verlies je dat ook.
maar wat ik mis is bij klaassen is een beetje gif en gemeen zijn.
gudelj heeft dat meer.

natuurlijk wil je gudelj niet op 6 laten spelen maar dat wil je ook niet met klaassen en met de spelers die ajax nu heeft.
moet er toch 1 op 6, ook met de punt naar voren zou iemand achter moeten blijven en dat is gudelj of klaassen.

ik zou klaassen op zijn oude plek zetten en gudelj op 6 en als er een nieuwe 6 komt dan zie we het wel.
transfermarkt moet nog open gaan.

wellicht vertrekt klaassen wel, tja wat dan? toch maar gudelj op 6 zou ik zeggen.
bazoer op 6 dat kan niet 6 is een positie met ervaring, de meest ervaren middenvelder speelt op 6.
bazoer is nog niet zo ver.
fisher was eigenlijk een middenvelder maar was nog niet zo ver om op het middenveld te spelen vond de boer.
keerde niet meer terug omdat hij goed speelde vanaf links.

kortom kijken wat de woorden van frank waard zijn.
in 010 zeggen ze daden zeggen meer dan woorden en in dit geval ben ik het met hun eens
Sorry hoor, maar Gudelj niet op 6 willen laten spelen??

Ik vind die jongen in alles een 6, en was in de volle veronderstelling dat die ook voor sie positie gehaald zou worden, juist om de kwaliteiten die hij heeft, en het is juist heel goed dat ie vanuit die positie de drang vooruit heeft, dat geeft Ajax namelijk net dat zetje om wel op de helft van de tegenstander te voetballen en wel de druk er 90 minuten vol op te houden..

Fischer speelde in de A1 overigens ook vanaf links..
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

speculeren van mensen waar ze gaan spelen is nu echt te vroeg.

het beste is gewoon een week voor 1ste CL duel met je opstelling te komen.
overigens is dan de transfermarkt nog open

misschien zet hij namelijk gudelj wel in de spits!
weet jij het? ik niet.
laten we gewoon afwachten.
Hoezo te vroeg, daarom het het speculeren, anders had het wel weten geheten.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:47 schreef Eide het volgende:
Ik vond Bazoer op 6 tegen Cambuur geen verkeerde oplossing. Ik denk dat hij een hele complete speler is en dat die CVM positie hem op het lijf geschreven staat, zeker zoals FdB die ingevuld wil zien. Met Bazoer op 6 zou ik dan ook Riedewald wel op LCV willen zien. In balbezit gewoon in 3-4-3 spelen met Riedewald ingeschoven om druk te zetten en Bazoer die zijn voetballend vermogen kan aanwenden voor extra voorwaarts spel.

En dan met Gudelj, Schone of eventueel VDV scorend vermogen uit de tweede linie. De klasse in de 16 van Klaassen en lekker veel voetballend vermogen op de zijkanten. Ik zie dat helemaal zitten.

Daar zitten wel wat voorwaarden aan. Veltman en de backs moeten dan echt heel scherp worden want balverlies kan dodelijk zijn. Het spel moet natuurlijk veel beter en je hebt achterin dat wel weinig lengte en kracht. Maar het heeft wel de potentie van een aanvallende voetbalmachine en dat is toch wat de meeste Ajacieden willen zien.

En verdedigend werkt dat ook. Want je gaat teug naar 4-3-3 en Gudelj zakt wat in waardoor je verdedigend met Bazoer en Gudelj twee grote, sterke jongens hebt die voor de laatste linie veel werk verzetten.
Dat zou inderdaad prima kunnen, maar dan betekend dat je wel een nieuwe linksback nodig zult hebben toch?? Mits Boilesen uiteraard vertrekt..

En dan met een echte 9 in de vorm van Millik met Fsicher links? of met een halve 9 in de vorm van Fischer met Sinkgraven op links??
Eide
 Eide - dinsdag 12 mei 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Afhankelijk van de tegenstander denk ik. Ik laat nu Sinkgraven buiten beschouwing maar juist hij versnelde tegen Cambuur het spel. In principe zou ik als basis een echte 9 en een echte linksbuiten kiezen. Maar een valse 9 of hangende buiten kan situationeel ook heel effectief zijn. En het combinerend vermogen van Sinkgraven komt er nog niet uit maakt hij zoekt dat wel steeds op. En dan ook dat kan een wapen worden.

Potentie is er zat. Dat was afgelopen seizoen het probleem al niet. Dat potentieel vertalen naar goed spel is het probleem.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
ik heb niet naar ajax cambuur gekeken. keek eerst naar verstappen.
ik heb het hier wel gevolgd en dat was niet bijzonder prettig om naar te kijken.
ik schakelde pas in 58ste min in en het leek alsof ze hadden gewacht want niet veel later volgde de doelpunten.
ik heb niet echt gekeken hoe het middenveld stond zonder klaassen.
waar ik nu dan wel van baal.

zondag nog een kans om te kijken hoe het middenveld staat zonder klaassen.

ik ben wel benieuwd hoe ajax gaat spelen volgend seizoen.
denswil en moissander waren begin dit seizoen er nog bij, viergever is er voor aangetrokken neem ik aan?
al heb ik mijn twijfels over viergever en moet nog een speler bij.
3 centrale verdedigers is wat weinig voor het begin van het seizoen.
dus waar haalt frank een nieuwe centrale verdediger op, vanaf linksback( boilisssen of riedewald) of vanaf het middenveld(bazoer) of transfermarkt(van der heijden) of toch uit de jeugd?

verder hoe gaan we spits positie invullen? met een echte spits(millik) of met een halve spits (vdv, siem de jong type)

wat doet ajax met spelers die tegenvielen? die een lange contract hebben?
wat doet ajax met lastige spelers, kishna en zivko?
wat doet ajax met spelers die gewild zijn en nog geen vervanger voor klaar staat( cillissen)
allemaal vragen waar eerst duidelijkheid over moet komen voordat iets kan zeggen over hoe en met wie we gaan spelen.

hier word gezegd serero die kan weg! serero heeft dit seizoen bijgetekend en de kans dat hij weg gaat is niet groot en de boer is tevreden. ja, het kan beter maar dat kan het altijd
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Gudelj niet op 6 willen laten spelen??

Ik vind die jongen in alles een 6, en was in de volle veronderstelling dat die ook voor sie positie gehaald zou worden, juist om de kwaliteiten die hij heeft, en het is juist heel goed dat ie vanuit die positie de drang vooruit heeft, dat geeft Ajax namelijk net dat zetje om wel op de helft van de tegenstander te voetballen en wel de druk er 90 minuten vol op te houden..

Fischer speelde in de A1 overigens ook vanaf links..
ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt.

er staat dat met de spelers die boer volgend seizoen heeft.
2 opties heeft, misschien meer maar ik denk 2.
klaassen of gudelj
Eide gaf al aan waarom klaassen dit seizoen werd, omdat andere tegenvielen.
de boer zegt dat gudelj aanvallend wat kan brengen, maar dat kan klaassen ook.
de boer zei al vooraf voordat hij klaassen op 6 ging zetten, aanvallend minder ging worden.
dus in mijn optiek is er een zelfde reden waarom gudelj en klaassen niet op 6 thuishoren.
maar er zou toch iemand de controlerende rol moeten vervullen.
dan zeg ik juist gudelj want hij brengt meer gif en strijd.
klaassen is eerder een box to box speler en met een buikwand dat irriteert is dat lastig vol te houden.

dus klaassen keert terug op zijn oude positie.
of gudelj op 6 gaat spelen is de vraag want wellicht komt er wel iemand bij.
nigel de jong bijvoorbeeld?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo te vroeg, daarom het het speculeren, anders had het wel weten geheten.
transferperiode is nog niet eens open?
klaassen naar man utd en deze discussie is onzinnig gebleken.

Ajax haalt nigel ipv vdv en klaassen en gudelj spelen in grote wedstrijden beide niet op 6.

Ajax haalt een linker centrale verdediger en opstellingen met bazoer of riedewald kan de kast weer in of prullenbak.

waarom ga je niet speculeren op het mogelijke vertrek van cillissen?
de gea naar real en man utd haalt cillissen.
omdat het vrij onzinnig is om nu te gaan speculeren want alles is nog onzeker.

daarom is het ook zo raar om nu al te speculeren over dingen die nog onzeker zijn.

maar als je zo graag wil speculeren, wie is de opvolger van cillissen?
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 mei 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax haalt nigel ipv vdv en klaassen en gudelj spelen in grote wedstrijden beide niet op 6.

Ajax haalt een linker centrale verdediger en opstellingen met bazoer of riedewald kan de kast weer in of prullenbak.

daarom is het ook zo raar om nu al te speculeren over dingen die nog onzeker zijn.

Ik heb begrepen dat Frank de Boer en de overige leden van de technische staf "er dwars gaan voorliggen" om Jasper Cillissen te behouden. Er is een soort van veto uitgesproken, dat hij niet mag vertrekken. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik verwacht niet zijn vertrek tijdens de komende transferpperiode.
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 mei 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

klaassen of gudelj
de boer zei al vooraf voordat hij klaassen op 6 ging zetten, aanvallend minder ging worden.
dus in mijn optiek is er een zelfde reden waarom gudelj en klaassen niet op 6 thuishoren.
klaassen is eerder een box to box speler en met een buikwand dat irriteert is dat lastig vol te houden.

Ik verwacht Bazoer het komende seizoen op 6. Ik heb toch echt Frank de Boer horen zeggen, dat Klaassen en Gudelj te veel scorend vermogen hebben en hij die beide spelers niet wil inzetten op die uiterst belangrijke positie in het elftal. Viergever en Riedewald vond ik wat tegenvallen op die plek en Bazoer heeft het daar niet verkeerd gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen glazen bol, maar mijn gevoel zegt dat Bazoer daar komt te spelen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 mei 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer speelt op RM...
Lm kan hij ook vast wel ;)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 mei 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/1441/Ajax/article/detail/3893514/2015/03/10/De-Boer-komt-uit-bij-Klaassen-op-6-zoals-Cruijff-al-opperde.dhtml

bekijk dit maar eens.
ik kan nu geen artikel vinden maar de boer vind het niet prettig dat hij klaassen op 6 moest neerzetten.

gudelj is er voor volgend seizoen erbij dan denk ik dat hij echt weer een linie naar voren gaat want ik vind gudelj geschikter voor 6 dan klaassen.

overigens heeft de jong ook nog nergens getekend voor volgend seizoen.
nigel in grote wedstrijden op 6 en gudelj en klaassen ervoor.
vdv in de spits, fisher en el ghazi op de flanken.
dan hebben we een prima middenveld en aanval voor de cl

verdediging kan je van der heijden halen, niet geweldig maar prima om de strijd met viergever aan te gaan.
nigel kan de verdediging in grote wedstrijden ontzien en in de competitie is verdediging zonder nigel ervoor prima.

verdediging is bij ajax niet het probleem, het is eerder kansen creeeren en maken het probleem
Jij zegt dat je er niet aan mee doet wie waar komt enz.
En dan kom je vervolgens met een opstelling waarin vd Vaart speelt ik zie een Nigel en
je noemt ook vd Heijden. Spelen allemaal niet eens bij Ajax haha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik verwacht Bazoer het komende seizoen op 6. Ik heb toch echt Frank de Boer horen zeggen, dat Klaassen en Gudelj te veel scorend vermogen hebben en hij die beide spelers niet wil inzetten op die uiterst belangrijke positie in het elftal. Viergever en Riedewald vond ik wat tegenvallen op die plek en Bazoer heeft het daar niet verkeerd gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen glazen bol, maar mijn gevoel zegt dat Bazoer daar komt te spelen.
bazoer op 6, dat zou kunnen maar dan had je eerder dit seizoen moeten doen.
en niet als klaassen geblesseerd is.

serero speelde als 6 ook niet slecht en toch speelde hij daarna niet meer.
dus die gerantie dat bazoer het goed deed dat is er niet.
hoe graag jij en ik ook wil.
er is een rede waarom bazoer niet eerder op 6 speelde.
de vraag is welke rede daarvoor is en of die reden er volgend seizoen er ook nog is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij zegt dat je er niet aan mee doet wie waar komt enz.
En dan kom je vervolgens met een opstelling waarin vd Vaart speelt ik zie een Nigel en
je noemt ook vd Heijden. Spelen allemaal niet eens bij Ajax haha
haha..

ik noem namen om maar aan te geven dat het vrij onzinnig is om nu over opstelling te praten.
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 mei 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

bazoer op 6, dat zou kunnen maar dan had je eerder dit seizoen moeten doen.
en niet als klaassen geblesseerd is.

serero speelde als 6 ook niet slecht en toch speelde hij daarna niet meer.
dus die gerantie dat bazoer het goed deed dat is er niet.
hoe graag jij en ik ook wil.
er is een rede waarom bazoer niet eerder op 6 speelde.
de vraag is welke rede daarvoor is en of die reden er volgend seizoen er ook nog is.
Het feit dat er zo "gesold" wordt op die positie geeft duidelijk aan, dat Frank de Boer en de zijnen het ook (nog) niet weten, dan wel dat zo'n bepalende speler (nog) niet in de selectie zit. Ik denk vaak in weemoed terug aan Vernon Anita en aan Daley Blind. Maar ja, das war einmal... De realiteit van vandaag is dat de technische mensen aan het zoeken zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 13:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het feit dat er zo "gesold" wordt op die positie geeft duidelijk aan, dat Frank de Boer en de zijnen het ook (nog) niet weten, dan wel dat zo'n bepalende speler (nog) niet in de selectie zit. Ik denk vaak in weemoed terug aan Vernon Anita en aan Daley Blind. Maar ja, das war einmal... De realiteit van vandaag is dat de technische mensen aan het zoeken zijn.
ik hoop dat ze voor de grote wedstrijden nigel kunnen aantrekken.
dat is iemand die we nodig hebben om iets van waarde in europa te hebben.
klaassen en gudelj is toch eigenlijk een gok.
bazoer maar over te zwijgen, dat is nog een grotere gok.
het zelfde gold voor anita als hij was gebleven, of hij het ook zou kunnen op een hoger niveau.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

klaassen of gudelj

Wat zou ik verkeerd gelezen hebben dan. Ik heb het namelijk helemaal niet over Klaassen, daar begin jij nu ineens zomaar over..

Gudelj is volgens de Boer gehaald voor de twee aanvallende posities en niet voor de CVM, en dat heb ik niet gelezen, maar dat heb ik hem horen zeggen.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nogmaals, daarom heet het speculeren en geen weten.

En Cilissen, ik heb er niet zo veel mee dus mij maakt dat niet zo veel uit, ik zie wel wat in die nieuwe die ze hebben gehaald, Onana..
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lm kan hij ook vast wel ;)
Weet ik niet, Klaassen bakt er niks van vanaf links en is juist wel goed vanaf rechts..
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 14:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik hoop dat ze voor de grote wedstrijden nigel kunnen aantrekken.
dat is iemand die we nodig hebben om iets van waarde in europa te hebben.
klaassen en gudelj is toch eigenlijk een gok.
bazoer maar over te zwijgen, dat is nog een grotere gok.
het zelfde gold voor anita als hij was gebleven, of hij het ook zou kunnen op een hoger niveau.
Nigel is topfit, waarom zou je die in hemelsnaam voor de topwedstrijden halen, mag die verder dan niet spelen??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zou ik verkeerd gelezen hebben dan. Ik heb het namelijk helemaal niet over Klaassen, daar begin jij nu ineens zomaar over..

Gudelj is volgens de Boer gehaald voor de twee aanvallende posities en niet voor de CVM, en dat heb ik niet gelezen, maar dat heb ik hem horen zeggen.
dat het in mijn optiek tussen klaassen en gudelj gaat wie er op 6 speelt.
de woorden van de boer zegt mij niet zoveel want het zijn de exacte woorden die hij had over klaassen.

gudelj is gehaald voor aanvallende positie oke, maar hij zegt niet dat hij daar niet kan spelen.
dus gudelj kan op 6 spelen en dat kan klaassen ook.
allebij niet ideaal en waarom niet, dat heb ik al verteld.

dus wat jij verkeerd hebt gelezen is dat ik zou vinden dat gudelj niet op 6 zou kunnen.
juist wel maar niet ideaal maar dat is klaassen ook niet.
niet wat hij niet kan maar wat juist het team ontbeert namelijk diepgang op het middenveld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nigel is topfit, waarom zou je die in hemelsnaam voor de topwedstrijden halen, mag die verder dan niet spelen??
ik vind nigel niet nodig thuis tegen Excelsior of andere clubs die komen verdedigen.

in europa en tegen lastige wedstrijden hier in nederland dan heb je hem nodig.

of wil je hem ook inzetten tegen heracles.
of heb je misschien de discussie bij oranje niet gevolgd over hem?
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik vind nigel niet nodig thuis tegen Excelsior of andere clubs die komen verdedigen.

in europa en tegen lastige wedstrijden hier in nederland dan heb je hem nodig.

of wil je hem ook inzetten tegen heracles.
of heb je misschien de discussie bij oranje niet gevolgd over hem?
Ik vind hem een van de beste spelers in het elftal, die zeker zijn steentje bijdraagt..

Maar denk jij nou echt dat een speler die nog naar een mooie competitie kan bij vele grotere clubs dan Ajax, naar Ajax komt om op de bank te gaan zitten??

Wat een gelul, als de Jong er uberhaubt over na zou denken is ie direct de beste speler van de gehele eredivisie man..
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat het in mijn optiek tussen klaassen en gudelj gaat wie er op 6 speelt.
de woorden van de boer zegt mij niet zoveel want het zijn de exacte woorden die hij had over klaassen.

gudelj is gehaald voor aanvallende positie oke, maar hij zegt niet dat hij daar niet kan spelen.
dus gudelj kan op 6 spelen en dat kan klaassen ook.
allebij niet ideaal en waarom niet, dat heb ik al verteld.

dus wat jij verkeerd hebt gelezen is dat ik zou vinden dat gudelj niet op 6 zou kunnen.
juist wel maar niet ideaal maar dat is klaassen ook niet.
niet wat hij niet kan maar wat juist het team ontbeert namelijk diepgang op het middenveld.
Mooi dat jij dat verteld, maar dat is SLECHTS jouw mening en zeker niet de waarheid.

Mijn mening is dat Gudelj de perfecte CVM is in werkelijk alle opzichten, en dat ik hem juist helemaal niets als aanvallende middenvelder bij ons zie..

En ik zeg nergens dat jij dat zegt, leg me dus geen woorden in de mond. De Boer zegt dat ie daar niet voor gehaald is..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 mei 2015 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 11:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik heb niet naar ajax cambuur gekeken. keek eerst naar verstappen.
ik heb het hier wel gevolgd en dat was niet bijzonder prettig om naar te kijken.
ik schakelde pas in 58ste min in en het leek alsof ze hadden gewacht want niet veel later volgde de doelpunten.
ik heb niet echt gekeken hoe het middenveld stond zonder klaassen.
waar ik nu dan wel van baal.

zondag nog een kans om te kijken hoe het middenveld staat zonder klaassen.

ik ben wel benieuwd hoe ajax gaat spelen volgend seizoen.
denswil en moissander waren begin dit seizoen er nog bij, viergever is er voor aangetrokken neem ik aan?
al heb ik mijn twijfels over viergever en moet nog een speler bij.
3 centrale verdedigers is wat weinig voor het begin van het seizoen.
dus waar haalt frank een nieuwe centrale verdediger op, vanaf linksback( boilisssen of riedewald) of vanaf het middenveld(bazoer) of transfermarkt(van der heijden) of toch uit de jeugd?

verder hoe gaan we spits positie invullen? met een echte spits(millik) of met een halve spits (vdv, siem de jong type)

wat doet ajax met spelers die tegenvielen? die een lange contract hebben?
wat doet ajax met lastige spelers, kishna en zivko?
wat doet ajax met spelers die gewild zijn en nog geen vervanger voor klaar staat( cillissen)
allemaal vragen waar eerst duidelijkheid over moet komen voordat iets kan zeggen over hoe en met wie we gaan spelen.

hier word gezegd serero die kan weg! serero heeft dit seizoen bijgetekend en de kans dat hij weg gaat is niet groot en de boer is tevreden. ja, het kan beter maar dat kan het altijd
Ik heb eerst tot 14:30 formule 1 gekeken. Toen Ajax en na de wedstrijd de rest van de formule 1. gewoon opgenomen. Is weer eens wat anders dan voetbal...ook leuk!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 mei 2015 - 03:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 12:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat Frank de Boer en de overige leden van de technische staf "er dwars gaan voorliggen" om Jasper Cillissen te behouden. Er is een soort van veto uitgesproken, dat hij niet mag vertrekken. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik verwacht niet zijn vertrek tijdens de komende transferpperiode.
Wanneer de Gea vertrekt, weet je nooit wat Louis gaat doen. Dan is het zeker een mogelijkheid dat hij interesse heeft in Cillissen. En voor veel geld is iedereen te koop!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem een van de beste spelers in het elftal, die zeker zijn steentje bijdraagt..

Maar denk jij nou echt dat een speler die nog naar een mooie competitie kan bij vele grotere clubs dan Ajax, naar Ajax komt om op de bank te gaan zitten??

Wat een gelul, als de Jong er uberhaubt over na zou denken is ie direct de beste speler van de gehele eredivisie man..
Natuurlijk kan je nigel in alle wedstrijden gebruiken.
Dat zou dom zijn om dat te ontkennen.
waar het mij omgaat is dat zijn vervanger en dan praat ik over gudelj of klaassen tegen excelsior een prima vervanger is.
Zeker als je na excelsior Europees moet spelen of beker wat een lastige loting is.
Dan kies je toch voor om Nigel te sparen en te kiezen voor iets minder middenveld maar goed genoeg is om excelsior pijn te doen?

Het gaat helemaal niet om of nigel fit genoeg is om 3 wedstrijden per week of hij niet goed genoeg is.
Het gaat erom waar je nigel het hardst nodig hebt.
en dat is toch echt in grote wedstrijden zowel binnenland als buitenland.

Natuurlijk is je middenveld Nigel gudelj klaassen het beste wat je dan hebt.
Maar Gudelj klaassen sinkgraven is ook goed genoeg om excelsior pijn te doen.

En of hij wilt komen om alleen de grote wedstrijden te spelen of allemaal dat hangt af van zijn keuzes zowel binnen als buiten het veld.
Dat hij weg gaat bij ac milan lijkt mij vrij groot.

De situatie bij Ajax is zo dat bijna elke wedstrijd wel een grote wedstrijd is.
niet voor Ajax in principe maar wel voor de tegenstander.
Ado uit, Zwolle, Az Vitesse, Twente, Utrecht, Heerenveen uit, Gronigen uit.
Naast de klassieke top 3 natuurlijk.
Gewoon de wedstrijden waar Ajax het nu lastig heeft zou Nigel wel gaan spelen.
Geef mij een wedstrijd waar ajax het niet lastig had?
dus bank zitten zal er waarschijnlijk weinig gebeuren.

Dus de onzin dat hij veel op de bank terecht zou komen,.dat is pas onzin.
Poulsen speelde ook alleen de lastige wedstrijden en hij ging ook naar Ajax.
Hij vind dat hij zelfs een verkeerde keuze heeft gemaakt om weg te gaan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 mei 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 16:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat jij dat verteld, maar dat is SLECHTS jouw mening en zeker niet de waarheid.

Mijn mening is dat Gudelj de perfecte CVM is in werkelijk alle opzichten, en dat ik hem juist helemaal niets als aanvallende middenvelder bij ons zie..

En ik zeg nergens dat jij dat zegt, leg me dus geen woorden in de mond. De Boer zegt dat ie daar niet voor gehaald is..
in een eerder bericht van jou zeg jij: Sorry hoor, waarom gudelj niet op 6 laten spelen?
ik interpreteer dat als van dat jij denkt dat ik hem niet op 6 zou willen.
die interpretatie kan natuurlijk fout zijn.
maar ik vind nog altijd zo dat ik vind dat hij eerder op 6 moet spelen dan klaassen.

dus jou mening is de zelfde als die van mij.
alleen de boer heeft een andere mening dan die van ons.
dus ik snap niet echt waar we het nu over hebben?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 03:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wanneer de Gea vertrekt, weet je nooit wat Louis gaat doen. Dan is het zeker een mogelijkheid dat hij interesse heeft in Cillissen. En voor veel geld is iedereen te koop!
Ik vind de interesse alleen een beetje vreemd.
Niet dat Cillissen geen slechte keeper is maar wat van gaal deed bij oranje en wat hij zei bij oranje vind ik vreemd.

Kwart finale Wk, penaltyreeks en Cillissen word gewisseld.
Dat baarde opzien en word zeker aangehaald bij die transfer.
een van de vragen zou zijn. is die wissel voor herhaling vatbaar als manu weer penaltyreeks heeft.

Van gaal heeft vaak genoeg gezegd dat hij vermeer een betere keeper vind.
Waarom zou hij dan Cillissen halen en niet vermeer?
Eide
 Eide - woensdag 13 mei 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Dit seizoen heeft anders wel bewezen dat Cillissen de betere keeper is. Uit vorm bleek Cillissen vrijwel gelijkwaardig aan Vermeer, in vorm is Cillissen in de Eredivisie nauwelijks te passeren. Terwijl Vermeer toch zijn foutjes blijft maken en daarmee zijn atletisch vermogen teniet doet. Krul heeft ook een mindere periode achter de rug en krabbelt nu pas uit dat dal. Stekelenburg keept helemaal nergens... en dus is Cillissen gewoon de beste keeper die Nederland momenteel heeft.

Alleen dat penalty stoppen is een eigen leven gaan leiden. Daar had een andere aardige keeper ook last van. Van der Sar stopte ook niets tot hij dat plots wel ging doen en penaltyseries eigenhandig ging winnen. Heb vertrouwen in je keeper.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 mei 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 14:00 schreef Eide het volgende:
Dit seizoen heeft anders wel bewezen dat Cillissen de betere keeper is. Uit vorm bleek Cillissen vrijwel gelijkwaardig aan Vermeer, in vorm is Cillissen in de Eredivisie nauwelijks te passeren. Terwijl Vermeer toch zijn foutjes blijft maken en daarmee zijn atletisch vermogen teniet doet. Krul heeft ook een mindere periode achter de rug en krabbelt nu pas uit dat dal. Stekelenburg keept helemaal nergens... en dus is Cillissen gewoon de beste keeper die Nederland momenteel heeft.

Alleen dat penalty stoppen is een eigen leven gaan leiden. Daar had een andere aardige keeper ook last van. Van der Sar stopte ook niets tot hij dat plots wel ging doen en penaltyseries eigenhandig ging winnen. Heb vertrouwen in je keeper.
Vind Cilissen echt sterk keepen laatste periode!
Eide
 Eide - woensdag 13 mei 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 14:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Absoluut, terecht ook Ajacied van het seizoen geworden in mijn ogen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 14:00 schreef Eide het volgende:

Ja, prima allemaal en het klopt wat je zegt.

Maar Cilliessen staat dankzij van gaal wel bekend dat hij geen penaltys kan stoppen.
Van gaal heeft het enkel vergroot.

Van gaal heeft juist laten zien dat hij geen vertrouwen had in cilissen.
nu zou hij hem willen halen, lijkt mij vreemd.
Daarmee zeg ik niet dat hij niet de beste is. want in mijn ogen is hij ook de beste.

van gaal had er geen vertrouwen in en vind vermeer de betere keeper.
Van gaal wil hem nu hebben als vervanger van de gea.
een keeper waar hij geen vertrouwen in had en niet beter vond dan vermeer.

wat ik vind over cillissen en over vermeer en andere keepers dat doet er niet toe.
van gaal is de trainer van manu en hij beslist en niet ik.
ik zou alleen zijn keuze raar vinden want het strookt niet met wat hij zei en wat hij deed.
Eide
 Eide - woensdag 13 mei 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 14:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar Cilliessen staat dankzij van gaal wel bekend dat hij geen penaltys kan stoppen.
Dit is dus klinkklare onzin. Hij heeft nog geen penalty gestopt in een officieel duel. Hij KAN ze zeer zeker wel stoppen en laat dat op bijvoorbeeld de training ook zien.

Wat Van Gaal bij oranje deed is iets heel anders. Krul staat namelijk bekend als een penaltykiller. Hij koos daar voor een sterk punt van een keeper die hij nog in kon brengen. Maar dat is niet een diskwalificatie van Cilliissen, anders had die nooit op goal gestaan bij Oranje.
remco k
 remco k - woensdag 13 mei 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 13:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je nigel in alle wedstrijden gebruiken.
Dat zou dom zijn om dat te ontkennen.
waar het mij omgaat is dat zijn vervanger en dan praat ik over gudelj of klaassen tegen excelsior een prima vervanger is.
Zeker als je na excelsior Europees moet spelen of beker wat een lastige loting is.
Dan kies je toch voor om Nigel te sparen en te kiezen voor iets minder middenveld maar goed genoeg is om excelsior pijn te doen?

Het gaat helemaal niet om of nigel fit genoeg is om 3 wedstrijden per week of hij niet goed genoeg is.
Het gaat erom waar je nigel het hardst nodig hebt.
en dat is toch echt in grote wedstrijden zowel binnenland als buitenland.

Natuurlijk is je middenveld Nigel gudelj klaassen het beste wat je dan hebt.
Maar Gudelj klaassen sinkgraven is ook goed genoeg om excelsior pijn te doen.

En of hij wilt komen om alleen de grote wedstrijden te spelen of allemaal dat hangt af van zijn keuzes zowel binnen als buiten het veld.
Dat hij weg gaat bij ac milan lijkt mij vrij groot.

De situatie bij Ajax is zo dat bijna elke wedstrijd wel een grote wedstrijd is.
niet voor Ajax in principe maar wel voor de tegenstander.
Ado uit, Zwolle, Az Vitesse, Twente, Utrecht, Heerenveen uit, Gronigen uit.
Naast de klassieke top 3 natuurlijk.
Gewoon de wedstrijden waar Ajax het nu lastig heeft zou Nigel wel gaan spelen.
Geef mij een wedstrijd waar ajax het niet lastig had?
dus bank zitten zal er waarschijnlijk weinig gebeuren.

Dus de onzin dat hij veel op de bank terecht zou komen,.dat is pas onzin.
Poulsen speelde ook alleen de lastige wedstrijden en hij ging ook naar Ajax.
Hij vind dat hij zelfs een verkeerde keuze heeft gemaakt om weg te gaan.
Sorry hoor, maar dan zijn Klaassen en of Gudelj dus in principe wisselspelers??

Dat zou natuurlijk nergens op slaan..

Stel dat hij komt, en vd Vaar twordt gehaald en er komt nog een ervaren CV bij waar ze naar op zoek zijn...

Hoe ziet dan jou opstelling en bank van het eerste eruit??
remco k
 remco k - woensdag 13 mei 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 13:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

in een eerder bericht van jou zeg jij: Sorry hoor, waarom gudelj niet op 6 laten spelen?
ik interpreteer dat als van dat jij denkt dat ik hem niet op 6 zou willen.
die interpretatie kan natuurlijk fout zijn.
maar ik vind nog altijd zo dat ik vind dat hij eerder op 6 moet spelen dan klaassen.

dus jou mening is de zelfde als die van mij.
alleen de boer heeft een andere mening dan die van ons.
dus ik snap niet echt waar we het nu over hebben?
hehe, dat roep ik nu al de hele tijd.. Daar had je echt geen 1500 pagina's tekst aan hoeven te spenderen kerel..
remco k
 remco k - woensdag 13 mei 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 14:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met de nadruk op keepen. Echter moet hij ook gewoon kunnen voetballen in het hedendaagse voetbal. En daar bakt ie helemaal niets van en vind ik dat ie op dat gebied echt bij de slechtste keepers van de ED hoort..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De familie Gudelj

0.0080420