|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik denk dat hij zichzelf overschat dit was voor hem het moment om terug Te komen. Hij kan zichzelf onsterfelijk maken door dit zwalkende Ajax bij de hand Te nemen. Helaas hij zit liever ergens op de bank voor een beetje meer loon. Tja het bekende Eto'o verhaal schiet weer door mijn hoofd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het verhaal is al weer genuanceerd naar buiten gekomen. Ik snap dat mensen uit gevoel willen reageren maar laten we gewoon afwachten. Misschien komt hij toch wel en blijken al deze oordelen gewoon vooroordelen te zijn. En zo niet kan je achteraf altijd nog "ik zei het toch" roepen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja hij komt met een lulkoek verhaal dat hij wil wachten tot na de playoff wedstrijden van HSV slaat nergens op lijkt mij hij gokt op nog een buitenlandse top aanbieding. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 20:24 schreef Brandje het volgende:[..] wat zijn jullie toch allemaal naïef. Wat heeft degradatiestrijd in godsnaam ermee te maken of hij wel of niet naar Ajax wil komen?? Juist 0,0. Als hij wel had willen komen dan hadden ze dat hetzelfde kunnen doen zoals met Gudelj. Die speelde toch al niet meer voor AZ maar was al bekend dat hij zou komen. VDV wacht gewoon op een beter bod en als die er einde augustus niet is dan wil hij alsnog komen. Die hele degradatie is een app excuus. Prima dat hij/zijn zaakwaarnemer dat heeft laten weten maar zo is het en niet anders. Klopt! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
eigenlijk zijn we met raffie geen stap verder gekomen. het is een bericht, wat daarna weer is ontkracht.
Blijkbaar vond Raffie het nodig om nog even te wachten met een beslissing. Wat de reden daarvoor is, tja dat is niet zo belangrijk.
Raffie vond het nodig om ajax in te lichten, dat het wat langer gaat duren. Dat is netjes om te melden dat je wat langer de tijd nodig moet hebben voor een beslissing. Zeker als Ajax zijn selectie snel compleet wil hebben.
Het is een stap, waar de kans klein is dat je daarna nederland verlaat, als profvoetballer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 02:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:eigenlijk zijn we met raffie geen stap verder gekomen. het is een bericht, wat daarna weer is ontkracht. Blijkbaar vond Raffie het nodig om nog even te wachten met een beslissing. Wat de reden daarvoor is, tja dat is niet zo belangrijk. Raffie vond het nodig om ajax in te lichten, dat het wat langer gaat duren. Dat is netjes om te melden dat je wat langer de tijd nodig moet hebben voor een beslissing. Zeker als Ajax zijn selectie snel compleet wil hebben. Het is een stap, waar de kans klein is dat je daarna nederland verlaat, als profvoetballer. Had hij Barcelona met een dik contract ook laten wachten? Hij laat net als Eto'o de deadline verstrijken en we weten ook waar die nu zit. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 06:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Had hij Barcelona met een dik contract ook laten wachten? Hij laat net als Eto'o de deadline verstrijken en we weten ook waar die nu zit. Ik weet het niet. Maar waarom zou je Ajax vergelijken met Barca of met een andere club?
Ajax moet je vergelijken met Real Betis. Daar zou hij ook voor wachten.
En Eto'o bekijkt gewoon elke aanbieding die hij kreeg en vervolgens neemt hij een beslissing.
Als jij bij een uitzendbureau inschrijft voor een nieuwe baan en je krijgt na 1 dag al meteen een reactie, dan praat je er wel over maar dan maak je nog geen beslissing. Want wie weet krijg je later een mooier aanbod. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil helemaal niet dat Rafael terugkomt! Lekker met gudelje en klaasen middenveld en Milik spits! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik weet het niet. Maar waarom zou je Ajax vergelijken met Barca of met een andere club? Ajax moet je vergelijken met Real Betis. Daar zou hij ook voor wachten. En Eto'o bekijkt gewoon elke aanbieding die hij kreeg en vervolgens neemt hij een beslissing. Als jij bij een uitzendbureau inschrijft voor een nieuwe baan en je krijgt na 1 dag al meteen een reactie, dan praat je er wel over maar dan maak je nog geen beslissing. Want wie weet krijg je later een mooier aanbod. Waarom Real Betis? Zeg toch gewoon dat hij op een mooiere club wacht. Als Barcelona zich nu meld zegt hij nu heus wel ja dat wilde ik er mee zeggen. En van dat uitzendbureau tja als de voorwaarden(baan garantie van 2 jaar plus trainer worden) goed zijn waarom niet? Hij heeft Ajax helemaal niet zo nodig en zal of bij een grotere of bij een rijkere club gaan tekenen. Ajax is zijn plan C |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 20:24 schreef Brandje het volgende:[..] wat zijn jullie toch allemaal naïef. Wat heeft degradatiestrijd in godsnaam ermee te maken of hij wel of niet naar Ajax wil komen?? Juist 0,0. Als hij wel had willen komen dan hadden ze dat hetzelfde kunnen doen zoals met Gudelj. Die speelde toch al niet meer voor AZ maar was al bekend dat hij zou komen. VDV wacht gewoon op een beter bod en als die er einde augustus niet is dan wil hij alsnog komen. Die hele degradatie is een app excuus. Prima dat hij/zijn zaakwaarnemer dat heeft laten weten maar zo is het en niet anders. Ik ben helemaal niet naief, ik houd er ook helemaal geen rekening mee dat ie komt.. Ik zeg alleen dat zijn beweegredenen niet raar zijn..
Hij wil zich gewoon voor de volle 100% nu op zijn club richten.. En hij wacht op een grotere club in een grotere competitie..
Ik ben overigens van mening dat als je hem zelfs op de laatste dag binnen kan halen, dat je dat altijd moet doen..
Zal met gemak tot de beste spelers van de ED behoren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 18:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Waarom Real Betis? Zeg toch gewoon dat hij op een mooiere club wacht. Als Barcelona zich nu meld zegt hij nu heus wel ja dat wilde ik er mee zeggen. En van dat uitzendbureau tja als de voorwaarden(baan garantie van 2 jaar plus trainer worden) goed zijn waarom niet? Hij heeft Ajax helemaal niet zo nodig en zal of bij een grotere of bij een rijkere club gaan tekenen. Ajax is zijn plan C Omdat Real Betis even groot is als Ajax.
Overigens zou ik ook wel willen weten hoe hij in de markt nog licht. Waarom zou hij nu een beslissing moeten maken?
Ik zou ook hebben gewacht, ook al is mijn 1ste keuze Ajax. Ik zou willen weten hoe ik nog in de markt lig na een paar slechte jaren bij HSV. En mislukt bij Spurs.
Als je een product hebt ontwikkeld dan wil je ook weten hoe dat product in de markt ligt. Dan moet je wachten tot dat de markt reageert.
VDV wil gewoon weten hoe hij in de markt ligt.
Als een club komt uit een niet voetbal land(Qatar, of VS) dan ga je daar enkel heen voor het geld. Als de club niet over de brug komt met het gewenste geld dan ga je daar niet heen. Ik zou zeggen: ik ga daar niet spelen als ik dit bedrag niet krijg.
Zo stel je per competitie en per club je eisen op tafel. De ene club eis je wat meer dan de ander. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 mei 2015 - 11:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat Real Betis even groot is als Ajax. Overigens zou ik ook wel willen weten hoe hij in de markt nog licht. Waarom zou hij nu een beslissing moeten maken? Ik zou ook hebben gewacht, ook al is mijn 1ste keuze Ajax. Ik zou willen weten hoe ik nog in de markt lig na een paar slechte jaren bij HSV. En mislukt bij Spurs. Als je een product hebt ontwikkeld dan wil je ook weten hoe dat product in de markt ligt. Dan moet je wachten tot dat de markt reageert. VDV wil gewoon weten hoe hij in de markt ligt. Als een club komt uit een niet voetbal land(Qatar, of VS) dan ga je daar enkel heen voor het geld. Als de club niet over de brug komt met het gewenste geld dan ga je daar niet heen. Ik zou zeggen: ik ga daar niet spelen als ik dit bedrag niet krijg. Zo stel je per competitie en per club je eisen op tafel. De ene club eis je wat meer dan de ander. Ajax vergelijken met een club uit die afgelopen jaar uitkwam in de tweede divisie in Spanje? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 mei 2015 - 11:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat Real Betis even groot is als Ajax. Overigens zou ik ook wel willen weten hoe hij in de markt nog licht. Waarom zou hij nu een beslissing moeten maken? Ik zou ook hebben gewacht, ook al is mijn 1ste keuze Ajax. Ik zou willen weten hoe ik nog in de markt lig na een paar slechte jaren bij HSV. En mislukt bij Spurs. Als je een product hebt ontwikkeld dan wil je ook weten hoe dat product in de markt ligt. Dan moet je wachten tot dat de markt reageert. VDV wil gewoon weten hoe hij in de markt ligt. Als een club komt uit een niet voetbal land(Qatar, of VS) dan ga je daar enkel heen voor het geld. Als de club niet over de brug komt met het gewenste geld dan ga je daar niet heen. Ik zou zeggen: ik ga daar niet spelen als ik dit bedrag niet krijg. Zo stel je per competitie en per club je eisen op tafel. De ene club eis je wat meer dan de ander. Huh?? Betis Sevilla even groot als Ajax?? Ik denk toch echt dat je Ajax tekort doet hoor. Kijk sowieso eens naar de historie van beide clubs. Bovendien komt Betis net terug van de tweede divisie in Spanje. Het is dus absolute onzin wat je schrijft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Gudelj volgt verstand en verlaat trainingskamp: "Alles in teken van Ajax"
Het vizier van Nemanja Gudelj gaat vanaf woensdag volledig op Ajax. De middenvelder heeft het trainingskamp van Servië uit voorzorg met een enkelblessure verlaten.
Gudelj maakte deel uit van de Servische selectie, die zaterdag de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Denemarken speelt. Door een enkelblessure is zijn inzetbaarheid echter twijfelachtig, waarna de 23-jarige middenvelder heeft besloten het trainingskamp maar helemaal te verlaten.
"Niets ernstigs, maar ik neem geen enkel risico", aldus de kersverse aanwinst van Ajax tegen De Telegraaf. "Ik wil niets liever dan voor de nationale ploeg uitkomen. Soms is het echter beter je verstand dan je gevoel te volgen", aldus Gudelj, die afgelopen zondag de oefeninterland van Servië tegen Azerbeidzjan (4-1) al moest laten schieten. "En tegen Denemarken zou de enkel nog niet honderd procent zijn."
Gudelj hakte vervolgens de knoop door. "In overleg met de bondscoach en de arts heb ik besloten naar Nederland terug te keren. Via mijn zaakwaarnemer kon ik direct bij een fysio in Antwerpen terecht. Alles staat in het teken om er direct te kunnen staan bij Ajax."
bron
de goede mentaliteit dus! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 mei 2015 - 11:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat Real Betis even groot is als Ajax. Overigens zou ik ook wel willen weten hoe hij in de markt nog licht. Waarom zou hij nu een beslissing moeten maken? Ik zou ook hebben gewacht, ook al is mijn 1ste keuze Ajax. Ik zou willen weten hoe ik nog in de markt lig na een paar slechte jaren bij HSV. En mislukt bij Spurs. Als je een product hebt ontwikkeld dan wil je ook weten hoe dat product in de markt ligt. Dan moet je wachten tot dat de markt reageert. VDV wil gewoon weten hoe hij in de markt ligt. Als een club komt uit een niet voetbal land(Qatar, of VS) dan ga je daar enkel heen voor het geld. Als de club niet over de brug komt met het gewenste geld dan ga je daar niet heen. Ik zou zeggen: ik ga daar niet spelen als ik dit bedrag niet krijg. Zo stel je per competitie en per club je eisen op tafel. De ene club eis je wat meer dan de ander. Hahahaha hahaha wat een gelul. Als iets je eerste keus dan ga je niet wachten anders is het namelijk niet je eerste keus. Je bent er gewoon op uit om reacties uit te lokken met je domme gezwets. Betis even groot als Ajax. Whahahahahahahahah |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als ik het goed heb gelezen, is zijn blessure zeer licht. Hij wil toch het zekere voor het onzekere nemen en komt terug naar Nederland omdat hij wil vlammen bij Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik weet het niet. Maar waarom zou je Ajax vergelijken met Barca of met een andere club? Ajax moet je vergelijken met Real Betis. Daar zou hij ook voor wachten. En Eto'o bekijkt gewoon elke aanbieding die hij kreeg en vervolgens neemt hij een beslissing. Als jij bij een uitzendbureau inschrijft voor een nieuwe baan en je krijgt na 1 dag al meteen een reactie, dan praat je er wel over maar dan maak je nog geen beslissing. Want wie weet krijg je later een mooier aanbod. Real Betis vergelijken met Ajax jij bent wel grappig zijn net gepromoveerd !!! Zo nu mag flapdrol Raffie weer degradatie voetbal spelen hoe kan je zoveel verkeerde beslissingen nemen in die korte loopbaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 - 15:24 schreef nora het volgende:[..] Real Betis vergelijken met Ajax jij bent wel grappig zijn net gepromoveerd !!! Zo nu mag flapdrol Raffie weer degradatie voetbal spelen hoe kan je zoveel verkeerde beslissingen nemen in die korte loopbaan. Ik denk dat de Spaanse euro's lekkerder smaken dan de Nederlandse euro's. Wel een feit is, dat hij Spaanse roots heeft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken dat hij bij zijn familie zit hij zal echt niet meer geld krijgen als wat Ajax wilde betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 - 18:13 schreef nora het volgende:Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken dat hij bij zijn familie zit hij zal echt niet meer geld krijgen als wat Ajax wilde betalen. Ik denk toch serieus dat een Spaanse club bereid is om meer geld neer te tellen dan een Nederlandse club. Maar eerlijk is eerlijk: Van der Vaart heeft vaak gezegd dat hij graag (weer) naar Spanje wilde vetrekken voor zijn grootvader. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 - 15:24 schreef nora het volgende:[..] Real Betis vergelijken met Ajax jij bent wel grappig zijn net gepromoveerd !!! Zo nu mag flapdrol Raffie weer degradatie voetbal spelen hoe kan je zoveel verkeerde beslissingen nemen in die korte loopbaan. Eerst moest hij met alle geweld komen en nu is het een flapdrol????
Ik ben blij dat het niets geworden is. Gewoon een nepper die geld prefereert boven clubliefde! Dan lekker opbokken! Ook lekker voor zijn zoon! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Eerst moest hij met alle geweld komen en nu is het een flapdrol???? Ik ben blij dat het niets geworden is. Gewoon een nepper die geld prefereert boven clubliefde! Dan lekker opbokken! Ook lekker voor zijn zoon! v/d Vaart ben ik nooit een voorstander van geweest...Heitinga al helemaal niet. Zie ik als met een dooddoener het bos in sturen....kijk ons we zijn er mee bezig...ja waarmee dan ?? Had graag Maxwell terug gezien of Nigel de Jong....maar dat is wishfull thinking. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] v/d Vaart ben ik nooit een voorstander van geweest...Heitinga al helemaal niet. Zie ik als met een dooddoener het bos in sturen....kijk ons we zijn er mee bezig...ja waarmee dan ?? Had graag Maxwell terug gezien of Nigel de Jong....maar dat is wishfull thinking. Ik ben ook nooit een voorstander geweest. Rafael vind de privebeslommeringen belangerijker dan het voetbal! Ben ook blij dat het uiteindelijk niets geworden is. Heitinga heb ik een andere mening over, maar ieder zijn mening! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben ook nooit een voorstander geweest. Rafael vind de privebeslommeringen belangerijker dan het voetbal! Ben ook blij dat het uiteindelijk niets geworden is. Heitinga heb ik een andere mening over, maar ieder zijn mening! ;-) 'Heitinginga ....de Feijenoord adept van Matheisen.....ga toch weg man. Stel dan Jantje Wouters op |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Eerst moest hij met alle geweld komen en nu is het een flapdrol???? Ik ben blij dat het niets geworden is. Gewoon een nepper die geld prefereert boven clubliefde! Dan lekker opbokken! Ook lekker voor zijn zoon! Ik vind dat wat te hard. Maar je hebt gelijk: graag of niet! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ik wilde hem graag terug zien als voetballer en dat hij nu naar een derderangs spaanseclub gaat vind ik hem een flapdrol dat hij niet naar Ajax terug komt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 13:54 schreef nora het volgende:Ja ik wilde hem graag terug zien als voetballer en dat hij nu naar een derderangs spaanseclub gaat vind ik hem een flapdrol dat hij niet naar Ajax terug komt. Ik heb Van der Vaart wel eens horen zeggen, dat zijn grootvader, die in Spanje woont, super belangrijk voor hem is. Hij heeft een enorm warme band met hem. Ik denk dat die gedachte de doorslag heeft gegegevn. Verbeter me maar wanneer ik het verkeerd heb. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 14:14 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb Van der Vaart wel eens horen zeggen, dat zijn grootvader, die in Spanje woont, super belangrijk voor hem is. Hij heeft een enorm warme band met hem. Ik denk dat die gedachte de doorslag heeft gegegevn. Verbeter me maar wanneer ik het verkeerd heb. Ach, over 2 seizoenen had hij daar ook kunnen gaan wonen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar zo ben ik Pietje. Als hij bij Ajax was gekomen had zijn zoontje er nog een beetje profijt van gehad, want zijn vader zat nog enigzins in de buurt. Nu is dat jongetje zelf gescout door HSV, blijft zijn moeder vanwege haar carriere ook in Duitsland en gaat hij zelf met delletje Sabia naar Spanje! Tsja, of je kind betekent iets voor je, of het interesseert je geen ene moer! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Dat is zeker waar, maar of zijn grootvader dan nog leeft is maar de vraag ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar zo ben ik Pietje. Als hij bij Ajax was gekomen had zijn zoontje er nog een beetje profijt van gehad, want zijn vader zat nog enigzins in de buurt. Nu is dat jongetje zelf gescout door HSV, blijft zijn moeder vanwege haar carriere ook in Duitsland en gaat hij zelf met delletje Sabia naar Spanje! Tsja, of je kind betekent iets voor je, of het interesseert je geen ene moer! Heeft VDV weer een of andere vlam? Ik volg dat soort dingen nooit, moet ik bekennen. En zijn zoontje (Damin??) is toch nog heel klein? Ach, hij doet maar. Zoals ik al eerder schreef: graag of niet! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:06 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Dat is zeker waar, maar of zijn grootvader dan nog leeft is maar de vraag ;-) Ik lees net dat Remco hem eventueel op de bbq kan leggen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:08 schreef Pietje het volgende:[..] Heeft VDV weer een of andere vlam? Ik volg dat soort dingen nooit, moet ik bekennen. En zijn zoontje (Damin??) is toch nog heel klein? Ach, hij doet maar. Zoals ik al eerder schreef: graag of niet! Die Duitsers balen al. Van der Vaart en zijn 2 delletjes (Sylvie en Sabia) zorgden namelijk voor het meeste vermaak in de Duitse roddelbladen! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die Duitsers balen al. Van der Vaart en zijn 2 delletjes (Sylvie en Sabia) zorgden namelijk voor het meeste vermaak in de Duitse roddelbladen! ;-) Whahaha. Ja..... van die Silvie wist ik wel en dat ze uit elkaar zijn ook, maar de rest??? Sabia, is dat een Duits mokkel? Inderdaad voer voor roddelbladen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:22 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Ja..... van die Silvie wist ik wel en dat ze uit elkaar zijn ook, maar de rest??? Sabia, is dat een Duits mokkel? Inderdaad voer voor roddelbladen. Sabia Engnek, de ex van Bouhlarouz! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....mafkees ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gratis vakantie, altijd fijn! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Je bent goed op de hoogte ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Remco ...the terminator....pffff blijf wel weg bij hem |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ouwe snoepert....ik trap er niet in, jij leest story en prive van achter naar voren en de tijd dat jij niet hier zit struin je het internet af.....FOEI PIETJE |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ouwe snoepert....ik trap er niet in, jij leest story en prive van achter naar voren en de tijd dat jij niet hier zit struin je het internet af.....FOEI PIETJE Zeker weten. Ik smul ervan, Peet. Lekker hoor die afgelikte stoeipoezen. ;-) Hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niks bank of voedselbank...gewoon een dikke vieze corpulent kereltje met vet haar in een achterkamertje....ohw wacht ik zie een spiegel Hahahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha dat weet iedereen ouwe! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik nu ook dus ;-) Hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij heb een poster van Sylvie naast je bed hangen ouwe!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en een opblaas pop....dirty pietje....FOEI |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt! En van haar lekker zus ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt ook. Op een oude fiets, maar ook op een opblaaspop kun je een hoop leren. En je bent nooit uitgeleerd. ;-) Whahahaha |
|
|
|