|
|
RenatoBos
|
|
|
Kamil Miazek
Geboortedatum: 15 aug. 1996 Geboorteplaats: Moszczenica Leeftijd: 18 Lengte: 1,92 m Nationaliteit: Polen Positie: Keeper Spelersmakelaar: Global Management In het team sinds: 1 jul. 2014 Contract tot: 30.06.2017 Contract optie: Cluboptie 2 jaar Tweede club: Jong Feyenoord/Excelsior |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Derde man aankomend seizoen, die gaat er wel komen vermoed ik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker vlot bij het 1e als 19 jarige. Zal vast wel heel wat in de mars hebben. Hopen dat we een nieuwe Dudek in huis gehaald hebben. Dat houdt de concurrentie sterk en wij krijgen de best mogelijke doelman onder de lat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoe oud was Mulder toen 'ie bij de selectie kwam? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee, maar hij zag er hetzelfde uit als nu. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mulder was 18 toen ie zijn debuut maakte.. ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus denk ik Mulder exit en bij een goede prijs ook Hahn er is toch een derde keeper aangenomen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tis net Luuk de Jong... |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Misschien kunnen we hem omturnen naar spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In de tijd van Tomek Iwan ,Jurez Dudek ,Thomas Raza wist ik niet beter ,maar nu weet ik het wel! Ik ben multi cultureel ,alleen de Polen vallen daar niet onder... Heb 1000x liever Lamprou ! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Misschien wel tweede man zeer groot talent |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BERICHT UIT DE BERGEN: KAMIL MIAZEK
Feyenoord werkt deze week in de Oostenrijkse Alpen toe naar de start van het seizoen 2015-2016. Feyenoord.nl volgt de verrichtingen van de selectie van Giovanni van Bronckhorst tijdens het trainingskamp in Seefeld op de voet en vraagt dagelijks spelers naar hun ervaringen. Deze keer: Kamil Miazek, dit vanaf dit seizoen derde keeper is in De Kuip.
Voor Feyenoord-supporters zal het even wennen zijn. Vier seizoenen lang was het de ervaren Ronald Graafland, een vertrouwd gezicht voor het legioen, die de als derde keeper deel uitmaakte van de eerste selectie. Vanaf deze zomer is die rol toebedeeld aan de jonge Kamil Miazek. De Poolse keeper stroomt door vanuit de eigen jeugdopleiding, waaraan hij in 2012 door Feyenoord werd toegevoegd.
De ontwikkeling die Miazak de voorbije jaren op Varkenoord doormaakte, werd door de club enkele maanden geleden beloond met een nieuw contract tot medio 2017, met bovendien een optie voor nog twee jaar. Inmiddels maakte de 18-jarige Pool ook al zijn officieuze debuut in het eerste elftal, afgelopen zaterdag op vertrouwde bodem tegen de Sportclub. Volgens mij ging dat best goed, blikt Miazek terug. Het waren maar 35 minuten, maar die smaken natuurlijk wel naar meer.
Miazek spreekt die woorden uit aan de rand van het trainingsveld in Oostenrijk, waar hij deze week na Dubai in januari zijn tweede trainingskamp met Feyenoord 1 meemaakt. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin, glimlacht hij. Het trainingskamp is voor mij ideaal om de groep nog beter te leren kennen. Ik lig op een kamer met Warner Hahn, met hem praat ik veel over voetbal en keepen in het bijzonder. Uiteraard zoek ik ook de jongens met wie ik vorig seizoen in A1 speelde vaak op.
De stap vanuit de jeugd naar de hoofdmacht van Feyenoord is groot, zo merkt Miazek ook deze week in Oostenrijk. Het niveau ligt hier heel hoog, zeker ook bij de keepers. Daarom is het voor mij zaak om zoveel mogelijk op te pakken van de trainingen en door veel te leren stappen te zetten in mijn ontwikkeling. Ik wil graag laten zien dat ik van waarde kan zijn voor Feyenoord. Ik besef dat de concurrentie voor de positie onder de lat groot is, maar ik ga de strijd aan. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Iedereen hoopt dat hij in mijn voetsporen zal treden'
Jerzy Dudek ziet landgenoot Kamil Miazek in de toekomst uitgroeien tot de nieuwe nummer één van Feyenoord. Op dit moment is het talent de derde doelman in Rotterdam-Zuid, waar de oud-international (42) tussen 1996 en 2001 onder de lat stond.
"Twee jaar geleden heb ik op mijn voetbalschool kennis gemaakt met Kamil. Hij is groot, atletisch en bovendien heel doelgericht", vertelt Dudek in het Feyenoord Magazine. "Hij weet wat hij wil bereiken als keeper en wat hij daarvoor moet doen. Iedereen in Polen hoopt dat hij op een dag in mijn voetsporen zal treden bij Feyenoord. Ik ook."
Dudek, die ook voor Liverpool en Real Madrid speelde, vindt dat Kenneth Vermeer op dit moment een van de beste keepers van Nederland is. Volgens hem kan Miazek veel leren van de huidige nummer één. De negentienjarige Pool heeft overigens een contract tot medio 2017, met een optie voor twee extra seizoenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kamil Miazek verlaat Feyenoord mogelijk voor het Poolse Ruch Chorzów. De negentienjarige keeper gaat op proef bij de club uit zijn geboorteland en zal proberen daar een plaats te veroveren: iets dat hem bij Rotterdam niet op permanente basis lukte. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK vind het heel jammer dat hij onze club gaat verlaten ik hoop dat hij het gaat maken bij zijn nieuwe club het Poolse Ruch Chorzów Kamil ik heb genoten van je en wens je heel veel voetbal jaren en hoop veel nog van je te lezen en net zo goed wordt als Dudek en misschien nog beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij was toch een beetje door de mand gevallen?
Als in dat zijn ontwikkeling gestagneerd is. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ze hebben een duidelijk plan met hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft doelman Kamil Miazek voorlopig teruggehaald naar De Kuip. Dat meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Door de blessure van Kennteh Vermeer, die tot na de winterstop is uitgeschakeld, gaan de Rotterdammers op zoek naar een extra doelman.
Kamil Miazak zal tot die nieuwe doelman gevonden is, zijn rol als derde keeper weer innemen. Feyenoord vertrekt volgende week naar Oostenrijk voor een trainingskamp. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Voorlopig Hansson/Bijlow en Miazek dus ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo ziet het er naar uit. Komen we daar Europees meet verder..(?) Dan nog niet over de beker en de eredivisie gesproken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Europees sowieso lastig, nu nog moeilijker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Miazek als extra totdat er wel een nieuwe doelman is gevonden, verwacht ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jezus, je laat een keeper gaan omdat hij niet goed genoeg is en dan bij een calamiteit terughalen. Topsportklimaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed genoeg als derde keeper blijkbaar. Maar niet het niveau wat je nastreeft. Slak. Zout. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je het nog ver weten te schoppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar wat is nu het plan dat ze Miazek terug gehaald hebben ,en nu ook Brad Jones hebben vastgelegd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar wat is nu het plan dat ze Miazek terug gehaald hebben ,en nu ook Brad Jones hebben vastgelegd? Mocht Jones geblesseerd raken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dis eerst laten ze hem gaan ,Vermeer raakt geblesseerd en dan halen ze hem weer terug. En halen ze ook Bradley Jones. En hoe zit t dan met Hansson? Ik snap m niet .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow nu verhuren zou de kers op de taart zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Miazek is officieel niet teruggehaald volgens mij. Is alleen in de pers gemeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is helder idd,
Feyenoord heeft doelman Kamil Miazek voorlopig teruggehaald naar De Kuip. Dat meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Door de blessure van Kennteh Vermeer, die tot na de winterstop is uitgeschakeld, gaan de Rotterdammers op zoek naar een extra doelman. Kamil Miazak zal tot die nieuwe doelman gevonden is, zijn rol als derde keeper weer innemen. Feyenoord vertrekt volgende week naar Oostenrijk voor een trainingskamp. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Keeper is aangetrokken, dus Miazek weer op retour. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo simpel kan het ook zijn, he. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Weer 500 euro voor een retourtje Polen door de plee. Kut Van Geel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afdeling Noord Holland is ook weer wakker zien ik. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Jouw geografisch inzicht is nog bedroevender dan jouw voetbalinzicht. :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ga pleiten dat Sassenheim of bij Noord Holland komt ,of Duitsland. Ben er nog niet helemaal uit tientje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-doelman Miazek nu op proef bij MVV
Miazek is weer terug in Nederland. Na enkele proefperiodes bij diverse Poolse clubs probeert de doelman nu in de Jupiler League een contract af te dwingen.
MVV meldt op de officiële website dat de keeper, die nog één jaar onder contract staat bij Feyenoord, vanaf vandaag op proef is. De 19-jarige Pool was afgelopen seizoen even de derde doelman van de Rotterdammers. De jongere Justin Bijlow nam die rol later over, waardoor er geen toekomst voor Miazek is in De Kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord neemt per direct afscheid van Kamil Miazek. De 19-jarige doelman vervolgt zijn carrière bij Chojniczanka Chojnice in zijn vaderland Polen, waar hij een tweejarig contract tekent. Bij Feyenoord had Miazek nog een verbintenis tot de zomer van 2017.
De Poolse keeper kwam in 2012 op zijn zestiende naar Rotterdam. Na enkele teams van Feyenoord Academy te hebben doorlopen, maakte hij vorig seizoen als derde doelman deel uit van de A-selectie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|