BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De (on)mogelijkheden van het Ajax-middenveld

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 09 mei 2015 - 19:47   quote  deeplink  
De Boer praat over plannen met middenveld: twee spelers moeten vrezen

Frank de Boer sluit niet uit dat hij komend seizoen de bezetting van het middenveld van Ajax aanpast. De terugkeer van een klassieke 'tien' is een optie. Daarnaast moet de coach doorselecteren op het middenrif en dat kan twee spelers de kop kosten.

Door de komst van Daley Sinkgraven en Nemanja Gudelj heeft Ajax een overschot aan middenvelders. Lucas Andersen en Thulani Serero lijken buiten de boot te gaan vallen. De Boer wil zo ver nog niet gaan. "Ik denk dat Andersen het best is als linker aanvallende middenvelder", vertelt de coach aan AT5. "Ja, dan moet hij concurreren met Sinkgraven en Gudelj. Uiteindelijk bepaalt hij zelf of hij dat gaat halen. Daar is de voorbereiding heel belangrijk in."

Voor Serero geldt hetzelfde. "Ik ben heel blij met hem. Het is een fantastische jongen die vooral het aanjagen heel goed doet. Natuurlijk kunnen er dingen beter bij hem, maar hij ligt ook goed in de groep. Of hij vertrekt? Uiteindelijk speelt de beste. Van Gudelj hoop je dat hij net zo effectief is als bij AZ. Normaal gesproken is Gudelj goed voor acht goals in een seizoen. Daar moet je ook allemaal rekening mee houden. Maar hij bepaalt zelf of hij erin staat. Dat bepaalt Serero ook."

De Boer ziet in Gudelj geen kandidaat voor de meest controlerende positie op het middenveld. "Hij heeft scorend vermogen en is een box to box-speler. Dat moet je niet wegnemen. De energie die hij in zich heeft moet je niet beperken tot alleen de positie van controlerende middenvelder", aldus De Boer, die niet uitsluit dat Ajax weer met een tien gaat spelen. "Als je met een tien speelt kiest één van de twee andere middenvelders meer de aanval en is de ander iets gereserveerder."

Richting de voorronde van de Champions League zal de concurrentiestrijd op het middenveld van Ajax enorm zijn. "Uiteindelijk willen we vijf volwaardige middenvelders hebben. Wie er dan afvallen? We zullen keuzes moeten maken. Dat zal zijn rond de voorronde wedstrijden in de Champions League, dan wil je wel je selectie op peil hebben. Dan moet voor iedereen duidelijk zijn hoe het zit."

Kandidaten op middenveld Ajax:
Davy Klaassen
Daley Sinkgraven
Thulani Serero
Nemanja Gudelj
Riechedly Bazoer
Lucas Andersen

Donny van de Beek

Ook inzetbaar op andere posities:
Lasse Schöne
Jaïro Riedewald
Nick Viergever

bron

Volop (on)mogelijkheden dus.
Wat vinden jullie ervan?
remco k
 remco k - zaterdag 09 mei 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Als Gudelj gehaald is voor het aanvallende deel van het middenveld, kan ik helemaal niets begrijpen van deze aankoop.. Want wie gaat er dan controlerend spelen, want als je met een 10 gaat spelen heb je die ook gewoon keihard nodig..

Want je hebt voor die posities ook al Klaassen en Sinkgraven die gekocht is. En dan heb je Nouri en vd Beek ook nog achter de hand..

Ik snap er helemaal niks van..
nora
 nora - zaterdag 09 mei 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Nee ik had echt verwacht dat hij Gudelj voor de controlerende positie had gekocht nu heb je met Sinkgraven/Gudelj/Klaasen/Andersen 4 aanvallende middenvelders en Bazoer zou verdedigende middenvelder kunnen worden maar daar liet Frank hem nooit spelen ?? ik begrijp geen hout meer van Frankie
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 mei 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:18 schreef nora het volgende:
Nee ik had echt verwacht dat hij Gudelj voor de controlerende positie had gekocht nu heb je met Sinkgraven/Gudelj/Klaasen/Andersen 4 aanvallende middenvelders en Bazoer zou verdedigende middenvelder kunnen worden maar daar liet Frank hem nooit spelen ?? ik begrijp geen hout meer van Frankie
Ik hoop dat Ajax gewoon met de punt naar voren gaat spelen. Bazoer en Gudelj centraal en Klaassen op 10. Af en toe een keer centraal om dan ook Sinkgraven een keer op 10 te kunnen laten spelen
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 09 mei 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Soms zou je denken dat Ajax bepaalde spelers koopt zodat ze niet naar de concurrentie gaan. Wanneer VDV wordt aangetrokken, dan heb je een overvloed aan middenvelders. Ik zou graag een andere centrale verdediger erbij willen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 mei 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Soms zou je denken dat Ajax bepaalde spelers koopt zodat ze niet naar de concurrentie gaan. Wanneer VDV wordt aangetrokken, dan heb je een overvloed aan middenvelders. Ik zou graag een andere centrale verdediger erbij willen.
Jij zegt echt overal iets anders hè
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 09 mei 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij zegt echt overal iets anders hè
...is denk ik een blower...hier lopen ook van die wouzen rond, de ene keer dit de andere keer dat
Eide
 Eide - zaterdag 09 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Davy Klaassen is normaliter onbespreekbaar. Die heeft Bazoer als back-up. Op links wordt het dringen met Sinkgraven, Serero, Andersen en Gudelj. CVm blijft een moeilijk verhaal waar Ajax Riedewald, Serero en Bazoer heeft zonder dat er daar echt één bovenuit steekt.

Gevoelsmatig lijkt mij ook dat Andersen en Serero nadrukkelijk op de schopstoel zitten. Andersen zou je nog een jaar kunnen verhuren maar voor Serero lijkt elk bod welkom te zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 09 mei 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit een sigaret gerookt. Ik sloeg vroeger mensen die in de trein of bus rookten in elkaar. Zo'n hekel had ik eraan. Mensen met geen respect behandelde ik keihard. Ik ben wel milder geworden. En ja ik zeg wat ik denk en vind.

Ik wil gewoon in het nieuwe seizoen een Ajax zien waar je weer trots op kunt zijn en van kunt genieten. Dan moet je kritischer worden. Wanneer dan bepaalde spelers daar voor verdwijnen dan is dat zo. Ben heel benieuwd welke spelers Ajax nog meer aantrekt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 09 mei 2015 - 23:28   quote  deeplink  
De vraag is hoe groot is de kans dat VDV nog erbij komt? En op welke positie?
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

...is denk ik een blower...hier lopen ook van die wouzen rond, de ene keer dit de andere keer dat
Whahahahahahahaha! Had het kunnen weten dat jij zou reageren
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 23:28 schreef Bobby1972 het volgende:
De vraag is hoe groot is de kans dat VDV nog erbij komt? En op welke positie?
Dit 1x posten is toch genoeg? Ik denk echt dat ik een soortgelijke post nu al 18 keer gezien heb
Scout2
 Scout2 - zondag 10 mei 2015 - 00:05   quote  deeplink  
Tete-------veltman ------ bazoer/viergever-----'riedewald

Gudelj----- bazoer----fischer/sinkgraven

Klaasen-----elghazi/vdvaart ------andersen/fischer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Scout2 --
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:05 schreef Scout2 het volgende:
Tete-------veltman ------ bazoer/viergever-----'riedewald

Gudelj----- bazoer----fischer/sinkgraven

Klaasen-----elghazi/vdvaart ------andersen/fischer
Klaassen op rechtsvoor????

NENAM!!!!! Weer een blower!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Loetje --
Scout2
 Scout2 - zondag 10 mei 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tete-----veltman-----bazoer-----riedewald

Klaasen------ gudelj------fischer/sinkgraven

elghazi--------vdvaart -------andersen

:)
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:20 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Tete-----veltman-----bazoer-----riedewald

Klaasen------ gudelj------fischer/sinkgraven

elghazi--------vdvaart -------andersen

:)
God, van die afkickkliniek moet je mij het adres eens geven. Heb er nog een paar ;-)
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2015 - 00:28   quote  deeplink  
Tete.... die was, zelfs met Van Rhijn in erbarmelijke vorm, niet beter dan Van Rhijn. Rare keuze. Bazoer centraal achterin; heeft hij bij Ajax nog NOOIT gespeeld. CVM wel heel veel. Gudelj waar De Boer van zegt dat die geen CVM gaat spelen. Andersen is geen linksbuiten en De Boer beaamt dat.

Geen idee hoe jij je opstellingen verzint maar er zit niet veel logica in. Ik neem aan dat dit sterk op verlangen rust en niet zozeer op realiteitszin?
Scout2
 Scout2 - zondag 10 mei 2015 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:28 schreef Eide het volgende:
Tete.... die was, zelfs met Van Rhijn in erbarmelijke vorm, niet beter dan Van Rhijn. Rare keuze. Bazoer centraal achterin; heeft hij bij Ajax nog NOOIT gespeeld. CVM wel heel veel. Gudelj waar De Boer van zegt dat die geen CVM gaat spelen. Andersen is geen linksbuiten en De Boer beaamt dat.

Geen idee hoe jij je opstellingen verzint maar er zit niet veel logica in. Ik neem aan dat dit sterk op verlangen rust en niet zozeer op realiteitszin?
Bied oplossingen voor onze middenvelders..wat dacht je van serero rb ?

Serero. .....veltman.....bazoer......riedewald

Gudelj. ..........Klaasen. ......sinkgraven

Elghazi .......van der vaart.........fischer

of

Serero........veltman......viergever. ....riedewald

Klaasen. ......bazoer.......sinkgraven

Elghazi. ...........Gudelj. .......fischer

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Scout2 --
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 01:07 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Bied oplossingen voor onze middenvelders..wat dacht je van serero rb ?

Serero. .....veltman.....bazoer......riedewald

Gudelj. ..........Klaasen. ......sinkgraven

Elghazi .......van der vaart.........fischer
Jongen, ga lekker verder zuipen. De tering hè

Anders doe je een andere opstelling..

Sightorson
El ghazi, Kishna, Fischer, Menig
Boer, Onana, Cillessen,
Viergever, Veltman,Van Rhijn.

Veel opbouwend vermogen en fysiek voorin.

Man man man
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2015 - 07:21   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax en Serero de wegen moeten gaan scheiden. Thuli is een hele nuttige speler geweest voor Ajax maar aanvallend tekort in inzicht en de voorwaartse passing en verdedigend komt hij fysiek tekort. Andersen is wat mij betreft kandidaat voor een jaartje verhuur in, bijvoorbeeld, de Deense competitie.

Rechtsback blijft gewoon Ricardo van Rhijn die, als hij in vorm is, samen met Van der Wiel en Janmaat tot de 3 beste backs van Nederland behoort. Centraal Veltman met daarnaast Riedewald of een aankoop. Linksback Riedewald of een aankoop er vanuit gaande dat Boilesen vertrekt.

Centraal op het middenveld dan Bazoer. Groot, sterk, snel met een goede pass. Daarvoor Klaassen en Gudelj/Sinkgraven. En dan voorin El Ghazi, Milik en Fischer. En als Van der Vaart eventueel komt worden de aanvallende opties alleen maar ruimer.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 mei 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 07:21 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Ajax en Serero de wegen moeten gaan scheiden. Thuli is een hele nuttige speler geweest voor Ajax maar aanvallend tekort in inzicht en de voorwaartse passing en verdedigend komt hij fysiek tekort. Andersen is wat mij betreft kandidaat voor een jaartje verhuur in, bijvoorbeeld, de Deense competitie.

Rechtsback blijft gewoon Ricardo van Rhijn die, als hij in vorm is, samen met Van der Wiel en Janmaat tot de 3 beste backs van Nederland behoort. Centraal Veltman met daarnaast Riedewald of een aankoop. Linksback Riedewald of een aankoop er vanuit gaande dat Boilesen vertrekt.

Centraal op het middenveld dan Bazoer. Groot, sterk, snel met een goede pass. Daarvoor Klaassen en Gudelj/Sinkgraven. En dan voorin El Ghazi, Milik en Fischer. En als Van der Vaart eventueel komt worden de aanvallende opties alleen maar ruimer.
Thuli ben ik volledig met je eens maar ik vind dat we dan ook afscheid van Schone moeten nemen. Vooral zijn traagheid vind ik echt een groot minpunt.
Kan Bazoer niet naast Veltman?
Dan middenveld Sinkgraven--Gudelj--Klaassen?
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Schone is en blijft de ideale 12e speler voor Ajax. Kan alles, ervaren, goede trap. Een speler die je er gewoon graag bij wilt hebben.

FdB wil Gudelj niet als controleur gebruiken zei hij laatst. Hij ziet Gudelj als een box-to-box speler die aanvallend te goed is om als CVM te gebruiken. Feitelijk wil hij geen herhaling van dit seizoen waar hij gedwongen was Klaassen als CVM te gebruiken. De logische keuze voor die positie is Bazoer die vanuit Jong Ajax een controlerende middenvelder is. Links op het middenveld is dan de keuze dus voornamelijk tussen Sinkgraven en Gudelj.

Bazoer is als centrale verdediger ook aan de kleine kant, net als Riedewald trouwens. Bazoer vind ik echter vooruit voetballend beter dan Riedewald. Riedewald z'n kracht zit in pressing, doordekken en rust aan de bal. Dat is weer beter geschikt als centrale verdediger dan dat via Bazoer is.

Maar er moet achterin denk ik wel iets bijkomen. Of een linksback die aanvallende impulsen kan geven of een LCV van zeer goede kwaliteit. Viergever vind ik toch uiteindelijk iemand voor de breedte geworden en eigenlijk op alle posities minder goed dan Riedewald.
riveco
 riveco - zondag 10 mei 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Ik zou gaan voor Riedewald naast Veldman en dan punt naar voren , zodat Riedewald in kan schuiven op het middenveld. Dus:
v.Rijn......Veldman.....Riedewald......Boilesen

........Bazoer................Gudelj...........

................Klaassen.......................

..El Ghazi.....Milik/vd Vaart......Fischer...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 mei 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 10:40 schreef riveco het volgende:
Ik zou gaan voor Riedewald naast Veldman en dan punt naar voren , zodat Riedewald in kan schuiven op het middenveld. Dus:
v.Rijn......Veldman.....Riedewald......Boilesen

........Bazoer................Gudelj...........

................Klaassen.......................

..El Ghazi.....Milik/vd Vaart......Fischer...
Opzich redelijk eens al vind ik deze ook een optie:

Rhijn--Veltman--Bazoer--Riedewald
---Klaassen--Gudelj---Sinkgraven
Ghazi-----Millik-----Fischer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 mei 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 09:56 schreef Eide het volgende:
Schone is en blijft de ideale 12e speler voor Ajax. Kan alles, ervaren, goede trap. Een speler die je er gewoon graag bij wilt hebben.

FdB wil Gudelj niet als controleur gebruiken zei hij laatst. Hij ziet Gudelj als een box-to-box speler die aanvallend te goed is om als CVM te gebruiken. Feitelijk wil hij geen herhaling van dit seizoen waar hij gedwongen was Klaassen als CVM te gebruiken. De logische keuze voor die positie is Bazoer die vanuit Jong Ajax een controlerende middenvelder is. Links op het middenveld is dan de keuze dus voornamelijk tussen Sinkgraven en Gudelj.

Bazoer is als centrale verdediger ook aan de kleine kant, net als Riedewald trouwens. Bazoer vind ik echter vooruit voetballend beter dan Riedewald. Riedewald z'n kracht zit in pressing, doordekken en rust aan de bal. Dat is weer beter geschikt als centrale verdediger dan dat via Bazoer is.

Maar er moet achterin denk ik wel iets bijkomen. Of een linksback die aanvallende impulsen kan geven of een LCV van zeer goede kwaliteit. Viergever vind ik toch uiteindelijk iemand voor de breedte geworden en eigenlijk op alle posities minder goed dan Riedewald.
Voor erbij prima maar de basis heeft hij inderdaad niet mijn voorkeur.
Bazoer Sinkgraven Gudelj en Klaassen dan beland er helaas 1 op de bank.
Sinkgraven en Bazoer Rouleren is dan de beste optie.
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha maar Bazoer op cvm kan hij wel eens gelijk in krijgen. Is ook de positie waar FdB hem uiteindelijk wil hebben.
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 01:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jongen, ga lekker verder zuipen. De tering hè

Anders doe je een andere opstelling..

Sightorson
El ghazi, Kishna, Fischer, Menig
Boer, Onana, Cillessen,
Viergever, Veltman,Van Rhijn.

Veel opbouwend vermogen en fysiek voorin.

Man man man
Siggi kan he als keeper nooit slechter als wat hij in de spits laat zien. Dus ik ben voor deze opstelling; )
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Haha maar Bazoer op cvm kan hij wel eens gelijk in krijgen. Is ook de positie waar FdB hem uiteindelijk wil hebben.
Ik denk dat de enige wijziging die Ajax moet doorgaan moet zijn dat Ajax met een echte 10 gaat spelen. En dan Gudelj en Bazoer centraal. Zijn ze beiden uiterst geschikt voor denk ik.
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Siggi kan he als keeper nooit slechter als wat hij in de spits laat zien. Dus ik ben voor deze opstelling; )
Ik wist dat je in me geloofde. Kom je er als assistent bij? Of als keeperstrainer voor Sigi? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 mei 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wist dat je in me geloofde. Kom je er als assistent bij? Of als keeperstrainer voor Sigi? ;-)
Die Houten Klaas duikt toch niet..
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die Houten Klaas duikt toch niet..
Misschien kan je met beelden werken pik! Herinner me Ajax - PSV (1-0). Vloog die aardig
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Assistent
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 13:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige wijziging die Ajax moet doorgaan moet zijn dat Ajax met een echte 10 gaat spelen. En dan Gudelj en Bazoer centraal. Zijn ze beiden uiterst geschikt voor denk ik.
Mijn idee
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Vd Vaart wordt gehaald als spits.. Als ie al komt
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 23:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb nog nooit een sigaret gerookt. Ik sloeg vroeger mensen die in de trein of bus rookten in elkaar. Zo'n hekel had ik eraan. Mensen met geen respect behandelde ik keihard. Ik ben wel milder geworden. En ja ik zeg wat ik denk en vind.

Ik wil gewoon in het nieuwe seizoen een Ajax zien waar je weer trots op kunt zijn en van kunt genieten. Dan moet je kritischer worden. Wanneer dan bepaalde spelers daar voor verdwijnen dan is dat zo. Ben heel benieuwd welke spelers Ajax nog meer aantrekt.
Jammer dat wij elkaar dan nooit zijn tegen gekomen, dan had je er nu namelijk heel anders bij gezeten.. Wat een achterlijke debiel ben jij zeg..
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 11:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Opzich redelijk eens al vind ik deze ook een optie:

Rhijn--Veltman--Bazoer--Riedewald
---Klaassen--Gudelj---Sinkgraven
Ghazi-----Millik-----Fischer
En waar is dan de ervaring en de aankoop waar je zelf ook om vraagt.. Dit elftal is al helemaal bizar jong..
riveco
 riveco - zondag 10 mei 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

En waar is dan de ervaring en de aankoop waar je zelf ook om vraagt.. Dit elftal is al helemaal bizar jong..
Huhhhh??? aankoop waar ik om vraag???? Ik vraag nergens om, ik ben iemand die denkt dat Ajax zelf z'n boontjes wel kan doppen!!!!! was iedereen maar zo.
riveco
 riveco - zondag 10 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Ooh sorry haha dat is niet mijn opstelling zie ik nu
Pietje
 Pietje - maandag 11 mei 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd Vaart wordt gehaald als spits.. Als ie al komt
Dat laatse waag ik eerlijk gezegd te betwijfelen. Volgens mij zit Van der Vaart ook nog op het vinkentouw voor een aanbieding uit Engeland of Spanje. Ik heb hem nog niet zo lang geleden hem dat horen zeggen. Mocht dat niet doorgaan, dan pas overweegt hij een terugkeer naar Ajax. De Verenigde Staten en het Midden-Oosten zijn geen optie (meer) voor hem omdat hij graag nog wat wedstrijden voor Oranje wil spelen. Mocht hij überhaupt geselecteerd worden uiteraard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 15:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatse waag ik eerlijk gezegd te betwijfelen. Volgens mij zit Van der Vaart ook nog op het vinkentouw voor een aanbieding uit Engeland of Spanje. Ik heb hem nog niet zo lang geleden hem dat horen zeggen. Mocht dat niet doorgaan, dan pas overweegt hij een terugkeer naar Ajax. De Verenigde Staten en het Midden-Oosten zijn geen optie (meer) voor hem omdat hij graag nog wat wedstrijden voor Oranje wil spelen. Mocht hij überhaupt geselecteerd worden uiteraard.
Ach, stank voor dank van deze "Ajacied"! Lekker wegblijven dan!!
Pietje
 Pietje - maandag 11 mei 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, stank voor dank van deze "Ajacied"! Lekker wegblijven dan!!
Ik weet het allemaal ook niet zeker, Warrior. Je leest zo het een en ander. Maar of het waar is???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal ook niet zeker, Warrior. Je leest zo het een en ander. Maar of het waar is???
Tja, hij heeft het zelf gezegd tegen Frank en uit het ook in diverse media. Vereerd met de belangstelling maar als er een club uit Engeland of Spanje komt dan gaat hij liever daarheen!!
Pietje
 Pietje - maandag 11 mei 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, hij heeft het zelf gezegd tegen Frank en uit het ook in diverse media. Vereerd met de belangstelling maar als er een club uit Engeland of Spanje komt dan gaat hij liever daarheen!!
Dan zou ik zeggen tegen VDV: ga maar lekker daarheen, dan hoef ik je helemaal niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen tegen VDV: ga maar lekker daarheen, dan hoef ik je helemaal niet.
Inderdaad, en dat is mijn gedachte! Als je oppert een echte Ajacied te zijn, dan kom je terug in de nadagen van je carriere en laat je jezelf nog even toejuichen bij Ajax. Suarez bijvoorbeeld zie ik dat over een jaar of 3 tot 4 zeker doen!
Pietje
 Pietje - maandag 11 mei 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat is mijn gedachte! Als je oppert een echte Ajacied te zijn, dan kom je terug in de nadagen van je carriere en laat je jezelf nog even toejuichen bij Ajax. Suarez bijvoorbeeld zie ik dat over een jaar of 3 tot 4 zeker doen!
Wat Luis Suárez betreft, ik hoop dat je gelijk krijgt. Van mij mag hij komen ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 mei 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Tja ik heb geen centjes te besteden dus die ervaring en wie dat is niet aan mij.
Daarom heb ik die ook niet meegenomen in die opstelling..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 11 mei 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer dat wij elkaar dan nooit zijn tegen gekomen, dan had je er nu namelijk heel anders bij gezeten.. Wat een achterlijke debiel ben jij zeg..
Je hebt geen idee waar ik het over heb. Ik heb altijd netjes gevraagd of mensen de sigaret uit wouden doen. Wanneer mensen bewust geen respect toonden, waarschuwde ik nog 1 keer. Meestal was dat voldoende. Aantal keren niet. Roken in een bus en trein is nu eenmaal verboden. Ik heb een hekel aan mensen die geen respect voor anderen hebben. En dan maakte ik gebruik van mijn fysieke overwicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 11 mei 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met alle respect. Maar dat geld toch voor vrijwel iedere speler. Kuyt komt terug op z'n 50e verjaardag en zelfs daar moet je gewoon blij mee zijn.
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Wat VDV heeft gezegt is dat hij het liefst nog naar Engeland gaat maar dat hij vereert is met de intresse van Ajax en deze intresse serieus neemt. En dat hij z'n beslissing gaat baseren op twee elementen: namelijk zijn kansen bij Oranje en bovenal op gevoel.

Ik blijf het een open en eerlijk verhaal vinden. En als hij nu niet voor Ajax kiest sluit dat boek zich hoogstwaarschijnlijk. Even goed voor eventueel nog spelen in de Premier League of Serie A. Kiest hij voor Ajax is dat gewoon voorbij.

Ajax kiest daarbij voor de juiste weg: rap beslissen of we laten deze aanbieding voor wat het is. En daarmee is er van twee kanten sprake van openheid en duidelijkheid. Meer respect kan je niet uitspreken richting elkaar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 07:07   quote  deeplink  
Cruijff zei in een column: Van de spelers die de boer nu tot zijn beschikking heeft is Klaassen de beste. Dat was maandag na transferperiode.
De boer antwoorde het weekend daarop bij Fox: Cruijff kan dat vinden en misschien heeft hij daar wel gelijk in, maar wat we dan gaan missen is zijn diepgang en goals.
Na klaassen zijn blessure is hij toch echt op 6 gaan spelen, dus hoeveel waard zijn de woorden van de boer?

Dus laten we eerst afwachten wat de doet ipv zegt.
Woorden van die speler komt daar tot zijn recht, speelt vervolgens ergens anders.
Sigthorsson linksbuiten zetten! Dan Guldelj ook op 6.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De (on)mogelijkheden van het Ajax-middenveld

0.0066230