BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Italië is Feyenoord niet vergeten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Net een stukje zitten lezen overhebt feit dat Italie problemen heeft over de FairPlay prijs voor een NL club.
Ik keur alles van geweld af, en sommige met de nadruk van sommige supporters hebben vreemde dingen gedaan!
Maar wat mij nu niet lekker zit, een nog steeds corrupt land wat nijgt naat fascisme in sommige delen van Italie doetnu net of wij beesten zijn. iIs maffia geen Italiaans orgaan was er in Italie geen hele foute voorzitter van A-C Milaan. Zijn er geen doden gevallen bij wedstrijden van Juventus, kortom hoe meer Otalie gilt hoe meer twijfels ik ga krijgen over dit land.
Ach ach wat kunnen ze gillen als een varkentje als hun wat gebeurd.
Maar ja veel geld in het voetbal en neem het van mij aan we worden gewoon gestraft dus als ik de snackbar of pizzeria overval in Italie in een feyenoord shirt dan krijg je een schorsing.
Maar EUFA wijs eens naar hun rariteiten in de competitie en EUFA cusp
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 mei 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Joh, is niet eens een topic waard.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Maar zo wordt onze ploeg wel weggezet als barbaars in een land wat zelf een loopje neemt met justitie en mensenrechten
VVout
 VVout - zondag 10 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Try to remember, your crew is so tender...
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2015 - 14:03   quote  deeplink  
SVASTI.jpg
Lazio-fans-001.jpg
di-canio.jpeg
lazio-nazis.jpg
roma_fans.jpg
VVout
 VVout - zondag 10 mei 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Das geschiedenis en cultuur, daar geilen ze op.
Els
 Els - zondag 10 mei 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit. Er is genoeg op Italië aan te merken, maar ook op ons. Er zijn twee doden gevallen bij confrontaties met feyenoordsupporters, beide bij de andere partij, er zijn diverse steden en stadions schade toegebracht, we komen niet zo heel erg goed uit allerlei scans daar waar het spreekkoren betreft, de eigen directie is meerdere malen bedreigd.
We hebben niet echt een geweldig trackrecord, dus we hebben de kritiek ook wel enigzins over ons heengeroepen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Els zie jij die foto's is dit te vergelijken met NL en Feyenoord dan. Ik weet het wat was er eerder de kip of het ei.
Maar NL laat zich nooit horen, ik denk dat een vermanend vingertje en de oproep ja sorry wat er gebeurt is maar kijk ook even naar je eigen wel op zijn plaats zou zijn.
Wie zwijgt stemt in, ik ben gelukkig geen premier van dit land ( zou het ook niet kunnen worden) maar NL is economisch en sportief zo klei nog niet en een beetje repliek naar dit land kan geen kwaad
Els
 Els - zondag 10 mei 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Ja, ik zie de foto's. De hakenkruizen van lazio zijn niet fris, een objectieve kijker zal het hamassen van ons ook buitengewoon onsmakelijk vinden. Ik ook, trouwens. Feyenoord heeft te vaak weggekeken als het om de misdragingen van de eigen aanang gaat en daar komen we nu niet meer mee weg.
Als je jezelf misdraagt, is het natuurlijk heerlijk als een ander ook iets heeft gedaan, want dan kun je daar de nadruk op leggen. Feyenoord moet eerst meer eens naar zichzelf kijken en de rotzooi opruimen, voordat er weer een opgeheven vingertje van ons ook maar enigzins te rechtvaardigen is.
daan limbos
 daan limbos - zondag 10 mei 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Het verhaal van de balk en de splinter. Zodra we zo ver zijn dat op Feyenoord niets meer is aan te merken mogen wijop bescheide wijze onze mond weer open doen. Bovenstaande beelden zijn walgelijk, maar als je de foto's ziet van wat "onze fijne Supporters" in Rome hebben aangericht past ons denk ik slechts stilzwijgen.
tomson
 tomson - zondag 10 mei 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Pfff begint het geleuter nu weer van voor af aan ? Heeft die Italiaanse zeikert die alles zonodig weer op moet rakelen toch zijn zin. Lekker laten lullen joh.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 10 mei 2015 - 16:47   quote  deeplink  
wij zijn de corrupte uefa en die corrupte franse schijdsrechter ook nog niet vergeten hoor.50.000 chiquita bananen morgen!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Ik geef een ieder gelijk met zijn mening maar wanneer trekt een Nederlander zijn bek een keer open en wijst hij wel eens naar de buren,
Altijd maar het woordje ja maar en dan vooral naar de Nederlander zelf. Sta toch eens op en geef als regering eens een ongezouten repliek op al die aantijgingen jugens Nederland. Of blijven we polderen ja maar ?
Gewoon die Italiaanen een grijpstuiver geven geen Feyenoord supportersnaar Italie en geen Italiaanen meer naar Rotterdam .
Pfffffff soms mis ik mijn land en soms denk ik wanneer staat de Nederlander is achter zijn land en is trots en ach laat maar
tomson
 tomson - zondag 10 mei 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Dit heeft te maken met fair play op het veld, 90 minuten met een bal en zo.
Wat er op een schoolreisje van 5000 Feyenoorders voorgevallen is heeft daar geen moer
mee te maken. En dan nog, die discussie over hoe dat allemaal begonnen is en wat de
Italianen zelf uitgevreten hebben kunnen we ook wekenlang doorzeiken. Niks over of het goed of fout is wat er is gebeurd, dat is inderdaad te ver geëscaleerd. Maar alle negatieve bagger die er destijds in de media over de hoofden van die tienduizenden Feyenoorders die er niks me te maken hadden is ons ook niet in de kouwe kleren gaan zitten. In ieder geval mij niet. Dus het laatste waar ik op zit te wachten zijn een paar van die aandachtsgeile spagettivreters die het hele Mediterraanse drama nog eens dunnetjes over willen doen. Oprotten met die lui. We krijgen nog een straf voor incidenten in de Kuip en dat vind ik al erg zat. Laat ze in Rome eerst maar eens lekker gaan onderzoeken waar ze zelf de zaak zelf ook keihard verstierd hebben. Want ze hebben daar wel zelf de lont in het kruitvat gestoken. De overheid heeft zwaar gefaald met de opvang van en voorzieningen voor de supporters, dat staat buiten kijf. En dat er buitensporig geweld is gebruikt tegen fans die in de verste verte niks met die onrust bij de Spaanse trappen te maken hadden, daar zijn meer dan voldoende bewijzen voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 mei 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Zo kun je alles in een kettingreactie zetten: zij doen dat, dus wij doen dat, zij...wij...
Hou toch op.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Nee vooral,geen politieke confrontatie aangaan over wat is er nu echt gebeurd , nee anders kom je aan de centjes van de Nederlandse bedrijven , vooral niet achter je eigen volk staan maar de meningen van andere landen accepteren, of het nu gaat om zwarte piet, koningshuis, MH 17 of een rel met zgn Feyenoord supporters waar is nu dat onderzoek. Wat is er echt gebeurd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2015 - 17:41   quote  deeplink  
Oké de Italiaanse politie heeft Feyenoord supporters gedwongen de fontein te slopen.

Zoiets?
tomson
 tomson - zondag 10 mei 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:
Oké de Italiaanse politie heeft Feyenoord supporters gedwongen de fontein te slopen.

Zoiets?
Reactie op mijn post ?
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Even hoor ik zeg niet dat het lieverdjes zijn integendeel. Maar als je een supporters ploeg hebt die te boek staat als moeilijk, verzamel je ze dan op een plein met een oooooooo zo een belangrijke fontein, zonder toiletten, opdrijven als beesten, bier verkopen aan randmongolen. Of is er dan iets niet in orde met je aanpak als politie . Ja hoor kom maar weer met je moet niet slopen , je mag ook niet inbreken gebeurd dagelijks. Het gaat er mij om dat je alsNederland eerst iets uit moet laten zoeken, en dan pas oordelen en misschien dan de schade vergoeden. dat heet opkomen voor je eigen bevolking hoe ze zich ook gedragen hebben er zijn 2 partijen die beide misschien een punt hebben. Maar wat ik al eerder gememoreerd heb pas op dat je je eigen bevolking niet steunt en pas daarna een oordeel velt en dan desnoods harde maatregelen tegen je eigen volk , maar niet iets aannemen van een politiek half debiel land.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 17:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Reactie op mijn post ?
Nee.
tomson
 tomson - zondag 10 mei 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee.
Ah gelukkig.. jij zou ook de laatste zijn aan wie ik dat
uit zou willen leggen.. veel te lastig mannetje 😉
VVout
 VVout - zondag 10 mei 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:
Oké de Italiaanse politie heeft Feyenoord supporters gedwongen de fontein te slopen.

Zoiets?
Nee dat komt omdat een klein deel van de mensen niet met alcohol kunnen omgaan en dit willens en wetens toch verkocht werd door die pasta vreters. Ze dachten het weer eens beter te weten en hielden zich niet aan het gestelde beleid, of is dat niet zo?
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 10 mei 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Vaffanculo Italia is mijn filosofische reactie, wat een gelul over nix! Ga hier niet meer tijd in steken aub!
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 18:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Nee dat komt omdat een klein deel van de mensen niet met alcohol kunnen omgaan en dit willens en wetens toch verkocht werd door die pasta vreters. Ze dachten het weer eens beter te weten en hielden zich niet aan het gestelde beleid, of is dat niet zo?
Redelijk tweeledig. Zoals altijd is t een samenloop van oorzaken en omstandigheden
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 mei 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Redelijk tweeledig. Zoals altijd is t een samenloop van oorzaken en omstandigheden
Onzin!! Je staat altijd voor jezelf in ... Niet op een ander afschuiven. Dat is gewoon een kutsmoes.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Niemand beweert dat t niet zo is.
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 16:40 schreef tomson het volgende:
Pfff begint het geleuter nu weer van voor af aan ? Heeft die Italiaanse zeikert die alles zonodig weer op moet rakelen toch zijn zin. Lekker laten lullen joh.
Had je ook zo gepraat als niet in Rome, Maar in Rotterdam iets belangrijks
was vernield, door heel veel Roma supporters. Dat Rotterdam een chaos was
met vernielingen door Roma supporters... Als dat was gebeurd dan had jij nu
vast een topic gemaakt met de titel "ROMA BETALEN ZULLEN JULLIE STELLETJE BARBAREN!"
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 15:33 schreef Els het volgende:
Ja, ik zie de foto's. De hakenkruizen van lazio zijn niet fris, een objectieve kijker zal het hamassen van ons ook buitengewoon onsmakelijk vinden. Ik ook, trouwens. Feyenoord heeft te vaak weggekeken als het om de misdragingen van de eigen aanang gaat en daar komen we nu niet meer mee weg.
Als je jezelf misdraagt, is het natuurlijk heerlijk als een ander ook iets heeft gedaan, want dan kun je daar de nadruk op leggen. Feyenoord moet eerst meer eens naar zichzelf kijken en de rotzooi opruimen, voordat er weer een opgeheven vingertje van ons ook maar enigzins te rechtvaardigen is.
Els jij hebt helemaal gelijk!
Eerst in de spiegel kijken! inplaats naar je club gevoel.
Vind de meeste hier onvolwassen reageren (was het andersom dan hadden de
meeste hier 100% een andere mening)
Ik neem jou als supporter en mens iig serieus...
Kunnen best nog wel veel hier van jou leren..
van geil
 van geil - dinsdag 12 mei 2015 - 20:14   quote  deeplink  
I am Spartacus
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 mei 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Wat een onzin, in Nederland zou er een opvangplek zijn met toiletten en zelfs muziek. Typisch een Nederlandse opmerking. Als je gelezen hebt kun je zien dat niemand het goedkeurt wat daar gebeurd is. Maar kom eens op voor je landgenoten die zich normaal gedragen heeft.
Enbekijk de situatie eens van 2 kanten ipv het vingertje heffen vanaf de bank,waar trouwens een dekentje overheen zit tegen de vlekken.pfffffffffffffffffffff
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:19 schreef piet de paler het volgende:
Wat een onzin, in Nederland zou er een opvangplek zijn met toiletten en zelfs muziek. Typisch een Nederlandse opmerking. Als je gelezen hebt kun je zien dat niemand het goedkeurt wat daar gebeurd is. Maar kom eens op voor je landgenoten die zich normaal gedragen heeft.
Enbekijk de situatie eens van 2 kanten ipv het vingertje heffen vanaf de bank,waar trouwens een dekentje overheen zit tegen de vlekken.pfffffffffffffffffffff
ok jij hebt een dekentje met vlekken...

Maar als het in Rotterdam was gebeurd, en of bijvb standbeeld van coen moulijn
kapot was gemaakt en overheen gepist.. Dan hadden vele hier die alleen maar kunnen
wijzen nu nog steeds schande gesproken. En nog steeds topics gemaakt dat die spaghettivreters moeten betalen enz enz enz....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:27 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

ok jij hebt een dekentje met vlekken...

Maar als het in Rotterdam was gebeurd, en of bijvb standbeeld van coen moulijn
kapot was gemaakt en overheen gepist.. Dan hadden vele hier die alleen maar kunnen
wijzen nu nog steeds schande gesproken. En nog steeds topics gemaakt dat die spaghettivreters moeten betalen enz enz enz....
Wat is je punt?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 mei 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Dit had niet gebeurd omdat er voorzorgs maatregelen genomen worden in dit land,
Even lezen dit is en was mijn punt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2015 door piet de paler --
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Veel punten in me bericht, dus dat is niet moeilijk om te zien lijkt me..
Korte samenvatting, als het jezelf overkomt dan ga je meestal heel anders
praten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:35 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

Veel punten in me bericht, dus dat is niet moeilijk om te zien lijkt me..
Korte samenvatting, als het jezelf overkomt dan ga je meestal heel anders
praten.
En nu een punt wat niet al 2500 keer is gemaakt?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 mei 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:
Dit had niet gebeurd omdat er voorzorgs maatregelen genomen worden in dit land,
Even lezen dit is en was mijn punt
Lezen
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:
Dit had niet gebeurd omdat er voorzorgs maatregelen genomen worden in dit land,
Maar als het was gebeurd, daar gaat het om...

Ajax nep supporters die veel vernielde in De Kuip enz enz dat gebeurde toch ook!
Zijn jullie toch ook terecht niet blij mee willen jullie toch ook terecht schadevergoeding voor!!! als je dat afkeurt dan keur ook af wat er in Rome gebeurde
en ga het niet bedekken met de mantel der liefde dat het allemaal wel mee valt!
van geil
 van geil - dinsdag 12 mei 2015 - 20:39   quote  deeplink  
nekschot dan maar
tomson
 tomson - dinsdag 12 mei 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Smoke je jonkoman
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:37 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

Maar als het was gebeurd, daar gaat het om...

Ajax nep supporters die veel vernielde in De Kuip enz enz dat gebeurde toch ook!
Zijn jullie toch ook terecht niet blij mee willen jullie toch ook terecht schadevergoeding voor!!! als je dat afkeurt dan keur ook af wat er in Rome gebeurde
en ga het niet bedekken met de mantel der liefde dat het allemaal wel mee valt!
Dat zeggen we niet snierkje
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:39 schreef van geil het volgende:
nekschot dan maar
Je hebt geen argumenten meer, dus dan maar nekschot..

Ik was ff vergeten hoe dom niveau hier aanwezig is..
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:43 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat zeggen we niet snierkje
Dat zeggen jullie wel pipo
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 12 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 20:39 schreef van geil het volgende:
nekschot dan maar
Nog eentje geile, hij typt nog.
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 21:40 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Nog eentje geile, hij typt nog.
Dat is de zwakte, niet op inhoud kunnen winnen..
Jochies toch...
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 12 mei 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 21:41 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

Dat is de zwakte, niet op inhoud kunnen winnen..
Jochies toch...
Nog een paar postjes en je rent weer weg. Bye snaveltje.
Johnkaman
 Johnkaman - dinsdag 12 mei 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 21:50 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Nog een paar postjes en je rent weer weg. Bye snaveltje.
Ik ren nooit weg, alleen mensen die daarover beginnen vincentje
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 12 mei 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:32 schreef Stylzz het volgende:
Niemand beweert dat t niet zo is.
Hier waren we gebleven.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Vandaag even naar de radio geluisterd over de FYRA trein, ik kan nunog stellen Nederland is Italie niet vergeten hahahahaha
VVout
 VVout - zaterdag 16 mei 2015 - 00:33   quote  deeplink  
11 miljard, echt bizar hè
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 19:58   quote  deeplink  
laatste nieuws uit Italie
Voetbal-feyenoord-0024.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Italië is Feyenoord niet vergeten?









0.0105168