|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Realiteit of als je wil........keep on dreaming .......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Komt ie 020 fan weer aanzeiken ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
effe niet joh. opzouten man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met een selectie als deze klopt t |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Haha 010 is speaking here ...trut... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Scorend vermogen nul, nul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kies je toch een andere club? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Nee ..das voor homo's of flikkers ik kijk alleen naar de realiteit Henk Tis alleen zoooo jammer Maar ja joh ..in de geest van feyenoord zeg ik ....volgend seizoen beter ...... Krijgie tog de pleuris van opnieuw Henk ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:25 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Nee ..das voor homo's of flikkers ik kijk alleen naar de realiteit Henk Tis alleen zoooo jammer Maar ja joh ..in de geest van feyenoord zeg ik ....volgend seizoen beter ...... Krijgie tog de pleuris van opnieuw Henk ? Europees halen, anders wil geen speler meer naar Feyenoord. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Maar wij hebben kazim ....Europese punten bokser ...zukkel ... die lacht zijn Engels /Turkse worst uit zijn broek ....... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Ging weer ff gers doen in de tunnel |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Nooit meer kampioen? Tuurlijk wel, enkel niet met een begroting die structureel al jaren ligt dan in o.a. 020. Gaat dus wel ff duren, uitbreiding stadion essentieel hierin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das het probleem dit seizoen voornamelijk.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet alleen dat! Voetballend vermogen, slechte backs en geen echte buitenspelers ( ja op de reservebank of de tribune ) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorlopig worden we ook geen kampioen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat we een jaartje jupiler moeten gaan spelen om kampioen te worden.. Maar zelfs dan ga ik met angst en beven het nieuwe seizoen in. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zeg nooit nooit. Maar ik zie nog geen tekenen dat het volgende kampioenschap binnen afzienbare tijd aanstaande is, helaas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord wordt pas kampioen met meer vermogen. Dus op korte termijn een oliesjeik vinden of dit gekloot tot aan het einde der dagen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
En wij moeten maar blijven hopen....., |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Always look at the bright Side of life......... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Maar wij zijn wel de gekste .... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Levert alleen weinig punten op .... |
|
|
|
|
Johnkaman
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 11:42 schreef MightyAce het volgende:Feyenoord wordt pas kampioen met meer vermogen. Dus op korte termijn een oliesjeik vinden of dit gekloot tot aan het einde der dagen... En dan zeggen vele Ajax koopclub terwijl vele ook zeggen alleen kampioen als we kopen, tsja... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof dat je met een paar gerichte aankopen en met een duidelijk strijdplan kampioen kunt worden in de eredivisie.Kijk na dat rampjaar met die pipo toen we 10e eindigden.Een jaar later scheelde het niet veel of we waren kampioen. Volgend seizoen gebeurt er echt wel wat. |
|
|
|
|
Johnkaman
|
|
|
................Hahn................... ....vBeek..........Kongolo/Agger.. .Karsdorp...........Pranjic/Poulsen of Taiwo .....Vejinovic.....ElAhmadi.... ..............Toornstra.............. .Boetius..............Tighadouini/Limbombe .................Kuyt.....................
Dan wellicht een kans...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2015 door Johnkaman -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 11:42 schreef MightyAce het volgende:Feyenoord wordt pas kampioen met meer vermogen. Dus op korte termijn een oliesjeik vinden of dit gekloot tot aan het einde der dagen... Nooit aan beginnen met een oliesjeik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 22:00 schreef Johnkaman het volgende:................Hahn................... ....vBeek..........Kongolo/Agger.. .Karsdorp...........Pranjic/Poulsen of Taiwo .....Vejinovic.....ElAhmadi.... ..............Toornstra.............. .Boetius..............Tighadouini/Limbombe .................Kuyt..................... Dan wellicht een kans... Dan lieve Berghuis voor Tighadouini/Limbombe |
|
|
|
|
Johnkaman
|
|
|
quote: Tiggy gelimiteerde transfersom van 1 miljoen.. Met alle respect Berghuis is te duur voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 22:15 schreef Johnkaman het volgende:[..] Tiggy gelimiteerde transfersom van 1 miljoen.. Met alle respect Berghuis is te duur voor Feyenoord.. Zijn Pranijc-Poulsen-Vejinovic-Tighadouini en Limbombe dan niet te duur voor Feyenoord wat het het jaarsalaris betreft ik blijf toch bij om Berghuis op te halen als Clasie en Immers weg zouden gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Johnkaman
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 22:29 schreef de bluffer het volgende:[..] Zijn Pranijc-Poulsen-Vejinovic-Tighadouini en Limbombe dan niet te duur voor Feyenoord wat het het jaarsalaris betreft Tiggy of Limbombe he, net als Pranjic of Poulsen
Poulsen transfervrij Tiggy 1 miljoen
Clasie snel verkopen, Vitesse middenveld 26goals dat mist Feyenoord! Vejinovic maakt goals en veel assists samen met Toornstra een middenveld met scorend vermogen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nooit gaat Feyenoord Jupiter Leaque spelen |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
ja ooit wel natuurlijk.maar ten eerste het continuen gebagger van het elftal levert ons geen punten op en de corrupte knjb werkt tegen dus daar moeten we ook nog van winnen! |
|
|
|
|
Johnkaman
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 23:30 schreef Terminator1908 het volgende:ja ooit wel natuurlijk.maar ten eerste het continuen gebagger van het elftal levert ons geen punten op en de corrupte knjb werkt tegen dus daar moeten we ook nog van winnen! knjb ow ow ow wat kinderachtig... jahoor heel de wereld is tegen jullie door Ajax... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
To be continued .....nog een paar GRATIS spelers erbij en gaan met die banaan..... oh nee geen banaan natuurlijk ...ligt te gevoelig .......maar zijn goed op weg voor de titel.......... van dit topic natuurlijk ..........wat een stelletje lamzakken zeg ....... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaan met die sinaasappels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan met die ssssjinaaaasjappelssjjj |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Fristie. Geef je vleugels |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie we hebben nu 7halfmiljoen tv rechten dus haal de beste spits die er is voor dat geld zonder die man word het niks .wij hebben geen scorende spitsen kramer ? Kom op zeg aub guidettie is de enigste die ik mij goed kan herhinneren kijk naar de beelden 2012 iedere wedstrijd was het raak anders gaf hij een goede assist waar uit cise kon scoren of bilal gabral nee jongens het is een kanjer. VGeel moet die oogkappen afzetten en investeren . Fer 62 |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: nee maar wel mars league.P: |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: bananen waren het toch?? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 - 23:37 schreef Johnkaman het volgende:[..] knjb ow ow ow wat kinderachtig... jahoor heel de wereld is tegen jullie door Ajax... nee hoor we zijn zelf ook nog tegen onszelf.dat zie je op het veld en ook hier op het net.wij spelen niet eens meer tegenstanders wij spelen tegen onszelf dus we kunnen eigenlijk nooit winnen en nooit verliezen...P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: OLA League tropische competitie |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: maar WIJ hebben kuyt hahahaha.kom op ouwe!!haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 22:27 schreef Fer 1 het volgende:Guidettie we hebben nu 7halfmiljoen tv rechten dus haal de beste spits die er is voor dat geld zonder die man word het niks .wij hebben geen scorende spitsen kramer ? Kom op zeg aub guidettie is de enigste die ik mij goed kan herhinneren kijk naar de beelden 2012 iedere wedstrijd was het raak anders gaf hij een goede assist waar uit cise kon scoren of bilal gabral nee jongens het is een kanjer. VGeel moet die oogkappen afzetten en investeren . Fer 62 ach guidetti was een type die schijt had aan alle andere clubs en die ook liet zien tov anderen clubs wie zijn jullie ik ben guidetti.maar dat soort spelers hebben wij niet.het zijn allemaal pussysssssssss!!!! clasie is ook een jankbek!die raakt toch ook geen ene pepernood.!word nooit een topper!en de rest??we kunnen ook de a1 neerzetten die wint van jong vitesse met 3-0!
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: ze hebben wel lekkere ijsjes P: |
|
|
|