BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOOIT meer KAMPIOEN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Snotjesplakken
 Snotjesplakken - dinsdag 19 mei 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Wat nou als we nooit meer kampioen worden, we hebben de club van Nederland die we supporten, niet louter voor resultaten hebben we die gekozen gok ik. Anders ben je niet snugger, maar het is zo mooi... Zelfs de 10-0 maakte mij op een raar maniertje gelukkig. De saamhorigheid, het samen janken met familie en vrienden hierover. Dat maak je bij ajaks of p$v niet mee. En hoogtepunten komen er ook nog steeds: Anass met 2 topgoals, Manu tegen Lugansk, Sevilla thuis.
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 00:00 schreef Snotjesplakken het volgende:
Wat nou als we nooit meer kampioen worden, we hebben de club van Nederland die we supporten, niet louter voor resultaten hebben we die gekozen gok ik. Anders ben je niet snugger, maar het is zo mooi... Zelfs de 10-0 maakte mij op een raar maniertje gelukkig. De saamhorigheid, het samen janken met familie en vrienden hierover. Dat maak je bij ajaks of p$v niet mee. En hoogtepunten komen er ook nog steeds: Anass met 2 topgoals, Manu tegen Lugansk, Sevilla thuis.
Super binnenkomer en een prima nick hahaha... welkom hier !
Ondanks alle teleurstelling en onzekerheid rond komende tijd 100% eens.
Daarom zijn wij Feyenoorders :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2015 door tomson --
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2015 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 11:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat we een jaartje jupiler moeten gaan spelen om kampioen te worden..
Maar zelfs dan ga ik met angst en beven het nieuwe seizoen in.
bang_head_here.gif%3Fw%3D247
rene rotterdam
 rene rotterdam - dinsdag 19 mei 2015 - 00:23   quote  deeplink  
SLOTJE!!!!!!!!!!
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - dinsdag 19 mei 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 00:23 schreef rene rotterdam het volgende:
SLOTJE!!!!!!!!!!
Maak jij niet uit hoor !!
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - dinsdag 19 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Dis is riality
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - dinsdag 19 mei 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Hoe gaan we dit oplossen ??
Vele factoren gaan bepalen of we OOIT weer KAMPIOEN worden ...
of willen wij het suffertje van de de sub tob willen wezen cq zijn ???
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 19 mei 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:42 schreef R'dam-ech wel het volgende:
Hoe gaan we dit oplossen ??
Vele factoren gaan bepalen of we OOIT weer KAMPIOEN worden ...
of willen wij het suffertje van de de sub tob willen wezen cq zijn ???
Kom joh, nu lekker gaan slapen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 mei 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Nivellering wordt met het jaar groter....Feijenoord heeft net zoveel kans als wie dan ook, wordt ook een keer tijd en gaat ook zeker gebeuren.
Ik heb helemaal niks met dat PSV...stelletje voetzoekers
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Nivellering naar beneden ja.
Lijkt weer een top 2 afscheiding te worden.
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Guidetti en Kuyt zijn geen topspelers.
Guidetti is fysiek niet sterk genoeg en Kuyt wordt 35.
Bij Manchester City zal hij nooit in het eerste komen, gewoon niet goed genoeg.
Dat hij van zo n club afkomt zegt mij niets. Bij FC Utrecht staat Barazite onder contract en die komt van Arsenal, maar bij FC Utrecht vinden ze hem niet goed genoeg.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 14:03 schreef roddie het volgende:
Guidetti en Kuyt zijn geen topspelers.
Guidetti is fysiek niet sterk genoeg en Kuyt wordt 35.
Bij Manchester City zal hij nooit in het eerste komen, gewoon niet goed genoeg.
Dat hij van zo n club afkomt zegt mij niets. Bij FC Utrecht staat Barazite onder contract en die komt van Arsenal, maar bij FC Utrecht vinden ze hem niet goed genoeg.
Guidetti fysiek niet sterk genoeg..? Kuyt geen topspeler..(?)
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Nou we kunnen praten wat we willen iets wat voor de hand ligt in onze ogen dus de gewone logica.Komen zij met totaal iets anders mee aanzetten. Je hebt in princiepe gewoon een spits nodig een afmaker en dat was in mijn simpele logica Guidettie fysiek sterk en snel.Ja kost een paar centen en feyenoord op een hoger plan maar nee zo laag mogelijk voor de beste En zo hoogmogelijk voor de slechtste dan word het in ieder geval niks .
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Jullie zullen van mij geen last meer hebben gegroet en sterkte .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 22:09 schreef Fer 1 het volgende:
Jullie zullen van mij geen last meer hebben gegroet en sterkte .
Ga je weglopen?
Komt zeker door Renato?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Ach nee daar baal ik van, mijn excuus..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 mei 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 22:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga je weglopen?
Komt zeker door Renato?
Renato ??.....Topgozer !!!
Zijn maatje ook
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Ti's dat jezelf een lul bent he..😉
tomson
 tomson - donderdag 21 mei 2015 - 18:57   quote  deeplink  
+1 😆
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 mei 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's dat jezelf een lul bent he..😉
Tsja die spiegel wil maar niet breken...zie het elke dag, dus ja
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 mei 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:57 schreef tomson het volgende:
+1 😆
Kus ouwe.....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 19:06   quote  deeplink  
😂😂😘
MMM
 MMM - zondag 20 december 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Nooit meer kampioen. Deze club is gewoon ziek en nog steeds een teveel aan middelmaat dankzij onze fantastische TD. Een coach die maar wat aanmoddert, geniaal.
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Wat een feest weer hier
MMM
 MMM - zondag 20 december 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Waarheid Tomson. Waarom blijven geloven in een kampioenschap met dit soort middelmaat?
VVout
 VVout - zondag 20 december 2015 - 16:19   quote  deeplink  
050703_30560_kinder_jama.jpg
Appie53
 Appie53 - zondag 20 december 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Alles is matig, matig, wordt dit seizoen weer helemaal NIKS
Els
 Els - zondag 20 december 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:13 schreef MMM het volgende:
Nooit meer kampioen. Deze club is gewoon ziek en nog steeds een teveel aan middelmaat dankzij onze fantastische TD. Een coach die maar wat aanmoddert, geniaal.
Hoewel het elk jaar kan omdraaien en ik zeker geen olie op het vuur wil gooien:
Onze reddingsboei cq parel is Varkenoord. Daar worden vele miljoenen in geïnvesteerd. Varkenoord lijkt je ook gered te hebben toen het slecht ging. Maar zodra we geld hebben, kopen we spelers en laten we weinig doorstromen. En de toppers van Varkenoord spelen bij subtoppers in buitenlandse competities, of bij subtoppers in de eigen competitie. Het grootste (?) talent van Varkenoord van de laatste jaren gaat niet bijtekenen en verdwijnt naar een subtopper. Dus hoe goed is die opleiding dan?
Vrije trappen, hoekschoppen, het zijn al jaren spelhervattingen die tot grote ergernis leiden.
We kunnen al jaren het spel niet maken.
We leiden aan enorme zelfoverschatting (ja, we. Spelers en supporters, lees even het Legioen is met pensioen topic)
Als we een keer goed in de wedstrijd zitten, drukken we niet door. Het doelsaldo is dus ook al jaren een ergernis.
Dus hoe goed besteed zijn die miljoenen in Varkenoord nou eigenlijk?
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 december 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Dankzij dat leef je nog.
Das alles.
We zijn een subtopper met een enorme achterban, een cultclub.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 december 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Nog altijd in de restanten van een wederopbouw.
Ik vind een 3e plek logisch.
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:17 schreef MMM het volgende:
Waarheid Tomson. Waarom blijven geloven in een kampioenschap met dit soort middelmaat?
Geloven doe ik alleen met een slag om de arm, in het begin vh seizoen. Daarna altijd vlot ingehaald door de realiteit en dan vechten teleurstelling en woede weer om voorrang. Betrap mezelf er op dat ik steeds minder lang last heb van een nederlaag, alsof je dan weer in die routine komt van berusting. Dat je t allemaal wel gelooft dat er weer een seizoen verneukt wordt waarin de rest van de "toppers" in de competitie ruim baan maken maar onze spelers weer lopen te choken als een stel pupilletjes die voor het eerst op Wembley mogen spelen of zo. En dat je na Rutten gewoon weer met een stelletje paspoppen op de bank zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door tomson --
Els
 Els - zondag 20 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 22:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Geloven doe ik alleen met een slag om de arm, in het begin vh seizoen. Daarna altijd vlot ingehaald door de realiteit en dan vechten teleurstelling en woede weer om voorrang. Betrap mezelf er op dat ik steeds minder lang last heb van een nederlaag, alsof je dan weer in die routine komt van berusting. Dat je t allemaal wel gelooft dat er weer een seizoen verneukt wordt waarin de rest van de "toppers" in de competitie ruim baan maken maar onze spelers weer lopen te choken als een stel pupilletjes die voor het eerst op Wembley mogen spelen of zo. En dat je na Rutten gewoon weer met een stelletje paspoppen op de bank zit.
Maar toch 10 keer liever Giovanni en JP, dan die Rutten. Daar heb ik nog steeds een trauma van.
ferfan
 ferfan - zondag 20 december 2015 - 23:01   quote  deeplink  
ik weet niet hoe oud je bent? 93jaar??? ja dan maak je et niet meer mee als je er volgend jaar niet meer bent.. laterrr
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 december 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Seizoen is nog niet afgelopen hoor....
MMM
 MMM - zondag 20 december 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Klopt. Maar kans op de titel is minimaal.
tomson
 tomson - maandag 21 december 2015 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 22:23 schreef Els het volgende:

[..]

Maar toch 10 keer liever Giovanni en JP, dan die Rutten. Daar heb ik nog steeds een trauma van.
Toen zaten ze toch ook naast Fredsji op de bank. Of geldt de wet van wie zwijgt stemt toe hier niet ? Voor wat we vorig jaar voorgeschoteld kregen waren hun toch net zo goed verantwoordelijk ? Het 5 jaren plan is nu na dit seizoen verleden tijd, de (nieuw) stadion soap begint ook weer van voren af aan, we krijgen nog steeds allerlei laffe wedstrijden te zien, onze "grootste talenten " lopen nog steeds voor een appel en een ei de kuip uit en als kampioenskandidaat zijn we halverwege de competitie ook alweer afgeschminkt. Nu door promovendus NEC. Na de zepert tegen ADO waar we ajax weer lieten weglopen toen we nog gedeeld 1e stonden weer zo 1 waar je weer de appjes van de anti feyenoord beweging tegemoet kan zien.Standaard weer een kut maandag. . .. Het enige verschil dat ik daadwerkelijk met Gio zie is dat er iemand anders voor de camera staat na de wedstrijd. Het wissel beleid is net zo ziel- en fantasieloos als bij die slisser. De enige vreugde die ik tot nu toe dit seizoen gehad heb is de thuiskomst van Dirk en de sfeer daaromheen in de Kuip zeg maar. Voor de rest is het weer ouwerwets KUT opnzuid en is het zelfs een wonder dat we nog 3e staan ook. Fijne dag 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door tomson --
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 21 december 2015 - 06:40   quote  deeplink  
We doen nog steeds mee met voor het kampioenschap maar dan zal de instelling en positiespel drastisch moeten verbeteren,
de wedstrijd tegen psv is wel gelijk een zeer belangrijke om aansluiting te krijgen.

Psv en ajax spelen ook niet geweldig en zullen ook zeker punten gaan morsen.

Ik zal en blijf geloven in het kampioenschap voor feyenoord zolang het kan.
nr 10
 nr 10 - maandag 21 december 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Voordeel is nu wel dat die joden van fox ons niet meer onder een vergrootglas leggen.
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 23:30 schreef MMM het volgende:
Klopt. Maar kans op de titel is minimaal.
Nu nog maar 20 procent schat ik.
Els
 Els - maandag 21 december 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:33 schreef van geil het volgende:

[..]

Nu nog maar 20 procent schat ik.
50%. Alles in het leven is binominaal verdeeld. Je wordt het wel, of je wordt het niet.
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Dan wordt t moeilijk te verdelen met PSV en Ajax ook 50procent :)
Els
 Els - maandag 21 december 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:55 schreef van geil het volgende:
Dan wordt t moeilijk te verdelen met PSV en Ajax ook 50procent :)
En Vitesse. En De Graafschap ;)
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 12:58   quote  deeplink  
:}
salemi
 salemi - maandag 21 december 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Ik ben al heel lang supporter van deze prachtige club. Ik heb ik pakweg 40 jaar van alles meegemaakt. Hoogtepunten, maar ook dieptepunten. Als ik zo vrij mag zijn is het kenmerk van de Feyenoord supporter het optimisme aan het begin van het seizoen, gedurende het seizoen het gemopper en aan het eind van het seizoen de teleurstelling.
Natuurlijk zou ik ook dolgraag willen om weer eens kampioen te zijn. Niet alleen vanwege de dubieuze eer om kampioen van Nederland te zijn. Maar meer nog om eens de miljoenen van de CL op te halen. PSV stijkt met het behalen van de volgende ronde in de CL toch een kleine 40 miljoen op. Dat is net zo veel als onze begroting!
Was het wel reeel om met het aantrekken van de nieuwe spelers aan het begin van het seizoen meteen ook maar in het kampioenschap te geloven? Stuk voor stuk goede spelers, waarvan de een het hogere niveau van Feyenoord wat sneller oppakt (Botteghin)dan de ander (Vejinovic/ van der Heijden). Het moet me van het hart dat tijdens de bekerwedstrijd tegen Willem 2 de zelf opgeleide spelers (Karsdorp, van Beek, Kongolo en Vilhena) naast Dirk een dikke voldoende haalden.
Kampioenschap nog te vroeg voor Feyenoord. Nederlagen uit tegen Den Haag en NEC bewijzen dat maar weer eens.
Wel doorgaan op deze goede weg en doorselecteren. Vanuit een gezonde financiele basis die meer mogelijkheden kent dan pakweg nog maar drie jaar geleden, dan komt het kampioenschap er aan. Als we dan kampioen worden is het geen toevalstreffer, maar het resultaat van een goed beleid en kunnen we het vaker worden.
MMM
 MMM - maandag 21 december 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Als je nu geen kampioen word, word je dat de voorlopig ook niet. PSV heeft CL centjes, 020 stikt van de poen en gaan ze ook een keer uitgeven als het zo blijft gaan. En wij halen middelmaat.

En ik heb er geen vertrouwen meer in voor dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 23:26 schreef hotjumper het volgende:
Seizoen is nog niet afgelopen hoor....
Dat dus, en kijk waar je vorig jaar stond op dit moment..
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 december 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Advies voor zure fans, die alles klote vinden..............andere club Barcelona, of Inter fan worden
ik zie alleen maar doom scenarios, waar blijft die Rotterdamse mentaliteit....
gewoon doorgaan,en feedback en ideen zijn prima . Maar lees de stukjes eens het is nooit goed en altijd kut.
zo kom je nooit verder. Gisteren even online voetbal insite gekeken. Normaal kritisch maar er werd daar ook terecht gezegd je kan gewoon verliezen. Maar hier op het Forum is het een ramp en deugt niets meer.
mij prima hoor maar diezelfde zeurtjes staan ook te juichenm en zijn euforisch als het (nog) beter gaat.
gewoon lekker voetbal kijke en verlies je een keer nou EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denken jullie nu heus dat 020 of de lampjes niet meer verliezen...

heb hoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 02:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Toen zaten ze toch ook naast Fredsji op de bank. Of geldt de wet van wie zwijgt stemt toe hier niet ? Voor wat we vorig jaar voorgeschoteld kregen waren hun toch net zo goed verantwoordelijk ? Het 5 jaren plan is nu na dit seizoen verleden tijd, de (nieuw) stadion soap begint ook weer van voren af aan, we krijgen nog steeds allerlei laffe wedstrijden te zien, onze "grootste talenten " lopen nog steeds voor een appel en een ei de kuip uit en als kampioenskandidaat zijn we halverwege de competitie ook alweer afgeschminkt. Nu door promovendus NEC. Na de zepert tegen ADO waar we ajax weer lieten weglopen toen we nog gedeeld 1e stonden weer zo 1 waar je weer de appjes van de anti feyenoord beweging tegemoet kan zien.Standaard weer een kut maandag. . .. Het enige verschil dat ik daadwerkelijk met Gio zie is dat er iemand anders voor de camera staat na de wedstrijd. Het wissel beleid is net zo ziel- en fantasieloos als bij die slisser. De enige vreugde die ik tot nu toe dit seizoen gehad heb is de thuiskomst van Dirk en de sfeer daaromheen in de Kuip zeg maar. Voor de rest is het weer ouwerwets KUT opnzuid en is het zelfs een wonder dat we nog 3e staan ook. Fijne dag 😆
Toch denk ik nog steeds dat Rutten de camera's op zichzelf gericht hield, en Gio en JP er minimaal bij betrok.
van geil
 van geil - dinsdag 22 december 2015 - 14:54   quote  deeplink  
renato-tapia.jpg
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 december 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:
Advies voor zure fans, die alles klote vinden..............andere club Barcelona, of Inter fan worden
ik zie alleen maar doom scenarios, waar blijft die Rotterdamse mentaliteit....
gewoon doorgaan,en feedback en ideen zijn prima . Maar lees de stukjes eens het is nooit goed en altijd kut.
zo kom je nooit verder. Gisteren even online voetbal insite gekeken. Normaal kritisch maar er werd daar ook terecht gezegd je kan gewoon verliezen. Maar hier op het Forum is het een ramp en deugt niets meer.
mij prima hoor maar diezelfde zeurtjes staan ook te juichenm en zijn euforisch als het (nog) beter gaat.
gewoon lekker voetbal kijke en verlies je een keer nou EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denken jullie nu heus dat 020 of de lampjes niet meer verliezen...

heb hoop.
amen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOOIT meer KAMPIOEN









0.0065798