BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOOIT meer KAMPIOEN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 22 december 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:55 schreef salemi het volgende:
Ik ben al heel lang supporter van deze prachtige club. Ik heb ik pakweg 40 jaar van alles meegemaakt. Hoogtepunten, maar ook dieptepunten. Als ik zo vrij mag zijn is het kenmerk van de Feyenoord supporter het optimisme aan het begin van het seizoen, gedurende het seizoen het gemopper en aan het eind van het seizoen de teleurstelling.
Natuurlijk zou ik ook dolgraag willen om weer eens kampioen te zijn. Niet alleen vanwege de dubieuze eer om kampioen van Nederland te zijn. Maar meer nog om eens de miljoenen van de CL op te halen. PSV stijkt met het behalen van de volgende ronde in de CL toch een kleine 40 miljoen op. Dat is net zo veel als onze begroting!
Was het wel reeel om met het aantrekken van de nieuwe spelers aan het begin van het seizoen meteen ook maar in het kampioenschap te geloven? Stuk voor stuk goede spelers, waarvan de een het hogere niveau van Feyenoord wat sneller oppakt (Botteghin)dan de ander (Vejinovic/ van der Heijden). Het moet me van het hart dat tijdens de bekerwedstrijd tegen Willem 2 de zelf opgeleide spelers (Karsdorp, van Beek, Kongolo en Vilhena) naast Dirk een dikke voldoende haalden.
Kampioenschap nog te vroeg voor Feyenoord. Nederlagen uit tegen Den Haag en NEC bewijzen dat maar weer eens.
Wel doorgaan op deze goede weg en doorselecteren. Vanuit een gezonde financiele basis die meer mogelijkheden kent dan pakweg nog maar drie jaar geleden, dan komt het kampioenschap er aan. Als we dan kampioen worden is het geen toevalstreffer, maar het resultaat van een goed beleid en kunnen we het vaker worden.
Het voetbalhart wint het vaak van het voetbalverstand. ....je hebt gelijk
MMM
 MMM - woensdag 23 december 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:
gewoon lekker voetbal kijke en verlies je een keer nou EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Topsportmentaliteit.
tomson
 tomson - woensdag 23 december 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Precies... als ik aan het lijntje gehouden wil worden ga ik wel bij een kerk.
Daar geloven ze al 2000 jaar in praatjes.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 23 december 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 10:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Topsportmentaliteit.
Nee echte supporters mentaliteit ,
daan limbos
 daan limbos - woensdag 23 december 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Zo lang Gudde en van Geel op het pluche zitten zullen we nooit kampioen worden. Ons middenveld is onthutsend zwak. El A heeft zijn beste tijd gehad, Vejinovic is een miskoop, Gustafson moet het nog maar bewijzen. Er is maar één reddingsplan: Kazim, Immers, Toornstra, Nelom, El Ahmadi en van der Heijden direct in de uitverkoop en een nieuw middenveld halen: Fer - Ziyech - Tapia, met Nieuwkoop en Schuurmans er bij op de bank. Ja, dat kost een paar centjes, maar met zo'n elftal wordt je in Nederland gewoon kampioen, want 020 en de gloeilampen spelen nou ook niet bepaald de sterren van de hemel. Dan CL spelen en dat betaalt zichzelf wel uit. Kijk naar Eindhoven, waar ze al mooi 40 miljoen binnengeharkt hebben. En wie Voetbal Inside serieus neemt moet er maar eens ernstig over nadenken om een psychiater te raadplegen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 23 december 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Meneer limbos accepteer of kijk eens om naar een andere ploeg, v Geel was was een held en nu ineens niet meer.
Het is Nederland accepteren of wegperen.....
Maar toch fijne feestdagen
daan limbos
 daan limbos - woensdag 23 december 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Beste Piet, ik ben al 65 jaar Feijenoorder in hart en nieren, bijna in het stadion geboren, dus beledig je me door met te adviseren naar een andere ploeg om te kijken. Maar de waarheid mag van sommige mensen blijkbaar niet gezegd worden. Nieuwe leidende figuren zouden wel eens heilzaam kunnen werken voor mijn cluppie. Ik hoop echt de tijd nog te beleven dat we weer kampioen worden en niet zo maar éénmalig, nee, Feijenoord moet altijd mee doen om de titel. En daarbij: als je mijn stukjes regelmatig gelezen had kon je weten dat het duo Gudde en van Geel nooit mijn favorieten zijn geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 december 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Gudde en van Geel hebben hun langste tijd ook wel gehad.
Gudde op zeker.
Maar daarom zijn ze wel van waarde geweest voor de club.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 23 december 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 12:15 schreef daan limbos het volgende:
Beste Piet, ik ben al 65 jaar Feijenoorder in hart en nieren, bijna in het stadion geboren, dus beledig je me door met te adviseren naar een andere ploeg om te kijken. Maar de waarheid mag van sommige mensen blijkbaar niet gezegd worden. Nieuwe leidende figuren zouden wel eens heilzaam kunnen werken voor mijn cluppie. Ik hoop echt de tijd nog te beleven dat we weer kampioen worden en niet zo maar éénmalig, nee, Feijenoord moet altijd mee doen om de titel. En daarbij: als je mijn stukjes regelmatig gelezen had kon je weten dat het duo Gudde en van Geel nooit mijn favorieten zijn geweest.
Ik wil niemand beledigen, maar de laatset tijd is niets en ook niets goed aan de club en dat alles door 3 verlieswedstrijdjes.
En ik reis heel vaak vanaf Frankrijk om mijn ploeg te zien, en als ze alles zouden winnen zou er ook niets aan zijn.
Ik verlang naar de tijd dat we aan het knokken waren om te overleven de eendracht was toen groter ( kijk maar eens terug)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 december 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 17:26 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik wil niemand beledigen, maar de laatset tijd is niets en ook niets goed aan de club en dat alles door 3 verlieswedstrijdjes.
En ik reis heel vaak vanaf Frankrijk om mijn ploeg te zien, en als ze alles zouden winnen zou er ook niets aan zijn.
Ik verlang naar de tijd dat we aan het knokken waren om te overleven de eendracht was toen groter ( kijk maar eens terug)
He Piet, is het niet eerder zo dat je het afzeiken en klagen nu meer leest op media zoals deze, waar het voorheen binnenshuis of onderling in de kroeg gebeurde?
In wezen is er niet veel veranderd.
nr 10
 nr 10 - woensdag 23 december 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Precies Henk. Als er in de HCS-tijd internet was geweest, hadden er een stel collectief zelfmoord gepleegd.
Barabas
 Barabas - woensdag 23 december 2015 - 20:22   quote  deeplink  
😅
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee echte supporters mentaliteit ,
Een keer verliezen? Tuurlijk, wat kan jou het schelen!

ADO en NEC zijn MIDDELMAAT. Als je daar niet van wint, hoe wil je dan kampioen worden?
van geil
 van geil - zondag 27 december 2015 - 12:38   quote  deeplink  
De grootste fout die decennia lang gemaakt wordt is kiezen voor strijd en werklust.
Zodra t even niet lukt wordt daar op terug gevallen zeker met de wissels.
Terwijl juist clubs als NEC en ADO maar een kans hebben op winst tegen ons, en dat is door kracht en strijd.
Voetballend komen die clubs gewoon te kort.
Terugvallen op strijd werkt dus alleen maar in het voordeel van de mindere clubs .
Feyenoord moet eens kiezen voor voetbal in het veld EN OP DE BANK!
Zeker tegen de kleinere clubs.
Europees of in n topper kun je n's ergens anders voor kiezen.
MMM
 MMM - zondag 27 december 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 12:38 schreef van geil het volgende:
De grootste fout die decennia lang gemaakt wordt is kiezen voor strijd en werklust.
Zodra t even niet lukt wordt daar op terug gevallen zeker met de wissels.
Terwijl juist clubs als NEC en ADO maar een kans hebben op winst tegen ons, en dat is door kracht en strijd.
Voetballend komen die clubs gewoon te kort.
Terugvallen op strijd werkt dus alleen maar in het voordeel van de mindere clubs .
Feyenoord moet eens kiezen voor voetbal in het veld EN OP DE BANK!
Zeker tegen de kleinere clubs.
Europees of in n topper kun je n's ergens anders voor kiezen.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 december 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Moeten we die spelers eerst kopen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 december 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 12:38 schreef van geil het volgende:
De grootste fout die decennia lang gemaakt wordt is kiezen voor strijd en werklust.
Zodra t even niet lukt wordt daar op terug gevallen zeker met de wissels.
Terwijl juist clubs als NEC en ADO maar een kans hebben op winst tegen ons, en dat is door kracht en strijd.
Voetballend komen die clubs gewoon te kort.
Terugvallen op strijd werkt dus alleen maar in het voordeel van de mindere clubs .
Feyenoord moet eens kiezen voor voetbal in het veld EN OP DE BANK!
Zeker tegen de kleinere clubs.
Europees of in n topper kun je n's ergens anders voor kiezen.
Een mix is wenselijk, dat heeft decennia lang uitgewezen.
Overigens kun je m.i. kracht in een laatste deel van en wedstrijd inzetten als dergelijke teams alle energie gegeven hebben. Opportunisme kan dan noodzaak zijn.
Barabas
 Barabas - zondag 27 december 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Dr zitten er een paar op de bank en tribune. Zijn wel wat aan de jonge kant. SCHUURMAN op een middenveld met Simon en El Dramatisch, maar dan in betere doen.
ar
 ar - zondag 27 december 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Met deze selectie kun je echt wel kampioen worden..tis gewoon weer mentaal gezeik.
Gus en Botteghin weer erbij dadelijk,misschien een Tapia erbij.4-4-2 spelen.
tomson
 tomson - vrijdag 01 januari 2016 - 21:17   quote  deeplink  
http://voetbalflitsen.nl/wtf/jkccd0/het-orakel-spreekt-de-9-wildste-voetbalvoorspellingen-voor-2016
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 januari 2016 - 21:37   quote  deeplink  
WIE
van geil
 van geil - vrijdag 01 januari 2016 - 21:49   quote  deeplink  
Grappig
MMM
 MMM - zondag 24 januari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Up
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 januari 2016 - 14:47   quote  deeplink  
DOWN..😡
MMM
 MMM - dinsdag 26 januari 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Kijk eens wat een waarde 020 op het veld heeft met alleen al Klaassen en Bazoer. Daar gaan ze samen gewoon makkelijk 60/70 miljoen voor vangen.

En hier loopt er weinig rond aan waarde. Er is geen 1 speler meer dan 10 miljoen waard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 januari 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:06 schreef MMM het volgende:
Kijk eens wat een waarde 020 op het veld heeft met alleen al Klaassen en Bazoer. Daar gaan ze samen gewoon makkelijk 60/70 miljoen voor vangen.

En hier loopt er weinig rond aan waarde. Er is geen 1 speler meer dan 10 miljoen waard.
Van Geil contracteren?
Is driebenig en kan met zijn middelste fanstastisch hooghouden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 januari 2016 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:06 schreef MMM het volgende:
Kijk eens wat een waarde 020 op het veld heeft met alleen al Klaassen en Bazoer. Daar gaan ze samen gewoon makkelijk 60/70 miljoen voor vangen.

En hier loopt er weinig rond aan waarde. Er is geen 1 speler meer dan 10 miljoen waard.
Die Klaassen speelt toch helemaal niet zo bijzonder momenteel? Al gaat hij en zeker Bazoer wel wat knikkers opleveren, maar aan de andere kant, dat dachten wij na een half seizoen over Boëtius en Vilhena ook..
MMM
 MMM - dinsdag 26 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 10:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die Klaassen speelt toch helemaal niet zo bijzonder momenteel? Al gaat hij en zeker Bazoer wel wat knikkers opleveren, maar aan de andere kant, dat dachten wij na een half seizoen over Boëtius en Vilhena ook..
Speelt geen top seizoen. Maar Napoli komt in de zomer wel weer terug bij hem, schijnt. Bod van 25 miljoen is al eens afgeslagen.

Bazoer word een fenomeen, helaas.
MMM
 MMM - dinsdag 26 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van Geil contracteren?
Is driebenig en kan met zijn middelste fanstastisch hooghouden.
Weet niet of hij er oren naar heeft haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 januari 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Speelt geen top seizoen. Maar Napoli komt in de zomer wel weer terug bij hem, schijnt. Bod van 25 miljoen is al eens afgeslagen.

Bazoer word een fenomeen, helaas.
Denk ik ook ja. Bazoer is zeer compleet. En een bod van 25 miljoen is mij niet bekend, maar als dat zo is dan is dat inderdaad een totaal andere orde..
MMM
 MMM - dinsdag 26 januari 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 10:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Denk ik ook ja. Bazoer is zeer compleet. En een bod van 25 miljoen is mij niet bekend, maar als dat zo is dan is dat inderdaad een totaal andere orde..
Excuus, 18,5 miljoen.

'020 sloeg bod van 18,5 miljoen euro op Klaassen af'

Maar om even aan te geven dat daar waarde op het veld staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door MMM --
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 10:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Denk ik ook ja. Bazoer is zeer compleet. En een bod van 25 miljoen is mij niet bekend, maar als dat zo is dan is dat inderdaad een totaal andere orde..
020 vroeg 40 volgens VI ...Napoli antwoorde gelijk met 25.
Bazoer wil echter niet weg.
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Is toch knap om nee te zeggen.
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Ja , inderdaad. maar eerlijk is eerlijk, doen ze vaker daar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 januari 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Wanneer je meer dan 100 miljoen in kas hebt....
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Wie Bazoer?
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Zou die willen:)
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Daan ik heb van af de dag dat ik hier op het forum kwam kretiek gehad op M.v.Geel daarna leek het er op te gaan lijken.Maar de schijn bedriegt wel zo erg datje er geen touw meer aan vast kan knopen .Ik heb nu toch ook weer mijn bedenkingen wat de hr v.Geel betreft.Of het elftal maar Gio ook na verschillende aanmaningen naar zijn adres toe dat er al een hele lange tijd slecht gevoetbald werd is hij nergens op ingegaan zo blijkt uit de resultaten.Van binnen uit zit het wel zo slecht inelkaar datje dat terug ziet op et veld ook het elftal reageerd daar op alsje niet perse kampioen hoeft te worden maar wel de beker wil pakken dat is nu wel duid3lijk geworden.En Piet wat vindje nu zelf?Kom man je bent toch geen pameier figuur die dat niet begrijptkom op zeg dit is voor de zoveelste maal een wanvertoning van we eb jouw daar .
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 23:52   quote  deeplink  
Ik denk ook dat het binnen de club structueel gaat veranderen zo te horen van Cees de Bruin.Het zijn kleine signalen die naar buiten toe treden maar wat nog een poosje op zich laat wachten .Gezien ook de komst van een nieuw stadion ik denk dat het daar mee te naken heeft.Want hoe anders moetje overleven of kampioen worden meerdere malen per tien jaar,en ook nog verder komen in europa als feijenoord ooit geweest is structueel gezien .Het gaat hierom datje inderdaad weer een nek aan nek race gaat krijgen met de bovenste twee dan zit feijenoord al een stuk beter in het zadel als nu het geval is .
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 23:57   quote  deeplink  
Ik moet zeggen Gudde en v.Geel hebben de club wel weer aardig op de rails gekregen,maar dat is voor een topclub als feijenoord niet genoeg.Ik denk te weten dat hun dat zelf ook wel begrijpen dat er een andere frisse wind het bestuur gaat formen binnen de club.Dus voor als nog even geduld en blijf gewoon naar je cluppie gaan als van ouds.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 januari 2016 - 04:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 23:52 schreef fer63 het volgende:
Ik denk ook dat het binnen de club structueel gaat veranderen zo te horen van Cees de Bruin.Het zijn kleine signalen die naar buiten toe treden maar wat nog een poosje op zich laat wachten .Gezien ook de komst van een nieuw stadion ik denk dat het daar mee te naken heeft.Want hoe anders moetje overleven of kampioen worden meerdere malen per tien jaar,en ook nog verder komen in europa als feijenoord ooit geweest is structueel gezien .Het gaat hierom datje inderdaad weer een nek aan nek race gaat krijgen met de bovenste twee dan zit feijenoord al een stuk beter in het zadel als nu het geval is .
Als het straks niet meer aan het stadion ligt zal het wel weer aan de knellende boordjes van de tenues liggen dat we weer de aansluiting met de top missen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 januari 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:50 schreef ar het volgende:
Is toch knap om nee te zeggen.
Als je 120 miljoen op je rekening heb staan niet..
Zou zelfs niet knap zijn om kampioen te worden maar ik verwacht dat die lampen het worden.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als je 120 miljoen op je rekening heb staan niet..
Zou zelfs niet knap zijn om kampioen te worden maar ik verwacht dat die lampen het worden.
Bazoer zei nee, niet de club.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 januari 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Dit topic kan wel eens pijnlijk waar worden
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 30 januari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Ik hoop, maar misschien wel naief, dat van Geel vandag of morgen met een verrassing komt,al was het alleen al om zichzelf in te dekken. Het eerste kampioenschap verwacht ik niet eerder dan 1922, als tenminste het nieuwe stadion dan gerealiseerd is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2016 - 13:22   quote  deeplink  
1922 Daan?
Is bij jou het asfalt nog niet uitgevonden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 januari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Back to the future .!
Alleen nu nog de vraag,waren wij in 1922 kampioen?
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zaterdag 30 januari 2016 - 13:42   quote  deeplink  
JAWEL VOLGEND JAAR!FEYENOORD KAMPIOENUH!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Back to the future .!
Alleen nu nog de vraag,waren wij in 1922 kampioen?
Nope..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2016 - 13:51   quote  deeplink  
15 jaar later was er wel een nieuw stadion. Moest daan toen lang wachten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOOIT meer KAMPIOEN









0.0098509