|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord en er staan wanneer het echt moet? Haha.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet toegeven aan geneuzel, het komt wel weer. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Mannen. Dit is DE prijs die jullie het liefst willen winnen! Win van Zwolle en je hebt vakantie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat lijkt dan ook de enige motivatie. zie Immers. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Lexie bewaart zijn hattrick voor zondag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 10:15 schreef FR-D@@N het volgende:Net even bakkie gedaan met Ron Jans en de rest Ze gaan gewoon volle bak zondag Sta weer op noord dus zal wel weer een deceptie worden Ben dus bang voor weer een nederlaag in Zwolle hoop 2-1 maar denk 2-1 Ga dan niet op noord staan... dan blijft de deceptie misschien ook wel uit!?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hoop echt dat t gewoon afgelopen is na zondag. 3de plaats dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan niet wachten op de opstelling van zondag, er moet iets gebeuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik denk dat er geen veranderingen komen. zoals we gewend zijn |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Graafland Karsdorp , dammers , van Beek . woudenberg Vilhena , clasie , schuurman Bilal , te vrede , Anass
Ik denk dat Fredje gaat verrassen ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat ziet er nog beter uit als wat we gezien hebben |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Whahahahahahaha, Lex 3 keer scoren ??? Laat hij eerst maar eens leren voetballen ipv rennen als een kip zonder kop !!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Afzeiken is compensatiegedrag. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even wat zou Fred moeten doen om dit aan het voetballen te krijgen, en let wel wat is er mogelijk met de huidige selectie? Welke speler kan de boel op scherp krijgen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Rutten: opstappen Deze selectie: winst Speler: Clasie, Immers, Vermeer, Kazim. Op afstand: EL Ahmadi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 09:57 schreef piet de paler het volgende:Even wat zou Fred moeten doen om dit aan het voetballen te krijgen, en let wel wat is er mogelijk met de huidige selectie? Welke speler kan de boel op scherp krijgen. Zich er vooral niet mee bemoeien. Misschien zelfs Gio en JP niet, laat ze het zelf maar uitzoeken die bamischijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fred op de tribune, mooi overzicht! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die snor ook hè, kreeg ons er niet onder... dus die slissert al helemaal niet! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wij wel ja ! De trainers/spelers jammer genoeg niet ... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2015 - 15:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ga dan niet op noord staan... dan blijft de deceptie misschien ook wel uit!?? Nee is de enige wedstrijd in de buurt haha Is 10 min ben ik er dus een uitwedstrijd vlak bij huis En de koffie is er ook goed |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is geen weer voor koffie D@@n |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar is hij weer hoop dat je geluk hebt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dat klopt
0-1 Immers 1-1 Immers (eigen doel) 1-2 Immers
en dat is ook een hattrick |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is toch normaal de jongens in het veld moeten het doen maak niet uit wie er staan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 18:56 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja dat klopt 0-1 Immers 1-1 Immers (eigen doel) 1-2 Immers en dat is ook een hattrick whahaha..jij spoort echt niet he:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij is goed in vorm de laatste tijd. Kan me ook niet meer aan m ergeren :) Als je sommige figuren bezig hier op t forum bezig ziet, daar moet ik soms echt van schijten. Probeer t te negeren maar lukt niet hahaha. Bij bluffer geen dubbele agenda, behalve zijn Twente agenda dan misschien. Maar wat je ziet is wat je krijgt, hij heet bluffer en dat maakt hij dan ook waar. Alhoewel ik dat lijdensweg ook na moet geven hahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wil jij niet dat we derde worden Ha Ha Ha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 18:56 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja dat klopt 0-1 Immers 1-1 Immers (eigen doel) 1-2 Immers en dat is ook een hattrick Teken er blind voor.. met die uitslag staat de 3e plaats vast en zijn we van de hemel naar de hel en terug geweest. Plus we hebben een krankzinnige wedstrijd gezien die Lexie voorgoed in de Feyenoord geschiedenis katapulteert als spektakelkoning hahaha ! En we kunnen er de zomerstop keihard om lachen.. He bluf jij zit ook vast aan die lekkere koffie van het Ijsseldeltastadion zondag ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe +1 ... dat betekent eens he bluf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn er nog mensenwijsheid de training wezen kijken, echoën is de sfeer en wordt er fel getraind? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Allemaal klaar voor het leedvermaak komende zondag ??? En voorbereid op de pleeoffs ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er eigenlijk wel zin in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 19:46 schreef lijdensweg het volgende:Allemaal klaar voor het leedvermaak komende zondag ??? En voorbereid op de pleeoffs ??? Alle vertrouwen, we moeten die Jupiler ploegen kunnen hebben. Of spelen we toch die andere play-offs? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:Zijn er nog mensenwijsheid de training wezen kijken, echoën is de sfeer en wordt er fel getraind? Piet pleur die automatische aanvulling eens uit! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 19:46 schreef lijdensweg het volgende:Allemaal klaar voor het leedvermaak komende zondag ??? En voorbereid op de pleeoffs ??? Ik zie niet in waarom ik leedvermaak zou hebben ten aanzien van mijn eigen club. Waarbij ik leedvermaak sowieso een wat dubieuze eigenschap. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is moeilijk 2 talige instelling en ik maak wel eens foutjes, maar de vraag was zijn er nog mensen wezen kijken naar de training. En wat was de indruk over de spelers? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Dat is moeilijk 2 talige instelling en ik maak wel eens foutjes, maar de vraag was zijn er nog mensen wezen kijken naar de training. En wat was de indruk over de spelers? Was niet lullig bedoeld piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niemand iets gezien van de training? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 19:46 schreef lijdensweg het volgende:Allemaal klaar voor het leedvermaak komende zondag ??? En voorbereid op de pleeoffs ??? Wij zijn Rotterdammers wij houden vol..JIJ niet..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2015 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Dat is moeilijk 2 talige instelling en ik maak wel eens foutjes, maar de vraag was zijn er nog mensen wezen kijken naar de training. En wat was de indruk over de spelers? De sfeer was echoën en er werd hard getraind.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet je, als ze zondag terecht verliezen, maakt het me geen reet uit. Dan ben je niet goed genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 - 00:30 schreef FR-Henk het volgende:Weet je, als ze zondag terecht verliezen, maakt het me geen reet uit. Dan ben je niet goed genoeg. Haha, simpele ziel ... |
|
|
|