BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pec Zwolle - Feyenoord (zondag 17 mei 2015, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 mei 2015 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 00:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wij zijn Rotterdammers wij houden vol..JIJ niet..!
Hoe kan jij dat nou zeggen als een lompe zeeuw !!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 mei 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 06:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, simpele ziel ...
Klopt.
Je bent dus niet de enige.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 15 mei 2015 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 06:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan jij dat nou zeggen als een lompe zeeuw !!!
Maar wel een Zeeuw met een Rotterdams leeuwenhart. Van zijn reacties beleef ik veel plezier, die beleving heb ik over het algemeen niet bij jouw reacties.
tomson
 tomson - vrijdag 15 mei 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 06:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan jij dat nou zeggen als een lompe zeeuw !!!
Die lompe Zeeuwen hebben samen met de Brabanders de haven vanaf niks opgebouwd. In een tijd dat je je bult nog echt krom moest zetten. Zuid heet niet voor niks de Boerenzij minkukel dat je dr bent ! Zonder die mensen was je zelfs met een sisser afgelopen mafkees.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door tomson --
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 06:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan jij dat nou zeggen als een lompe zeeuw !!!
een van de netste forumgangers
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 mei 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Thanx guys..
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 15 mei 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in.
Het moet zoveel beter dan de afgelopen weken.
En dat zie ik niet gebeuren.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 15 mei 2015 - 13:43   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/31738-kazim-richards-zondag-in-de-basis-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Daar gaan we......
van geil
 van geil - vrijdag 15 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
n complimentje dus
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Als het eerste kwartier , de lijnen lopen en passes komen aan. Dan heb ik er vertrouwen in
MMM
 MMM - zaterdag 16 mei 2015 - 09:02   quote  deeplink  
Word afzien zondag. Wat een domme klootzak is die Rutten toch. Hij stelt alleen maar DOMME krachten op.

Boëtius er weer uit (iedereen faalde maandag Fred) en blind paard Manu erin. Ik had Achahbar geprobeerd in plaats van Kazim en Toornstra staat weer rechtsbuiten. Die achterlijke Immers en Nelom er weer in.

Play-offs here we come!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door MMM --
ar
 ar - zaterdag 16 mei 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Ik had ook wel achabar als spits verwacht,
maar ja Kazim is een stuk wendbaarder op kunstgras.....
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Ik heb er zin an, spanning en een tot de tanden toe bewapend Feyenoord.
Het komt goed als Derksen zegt we verliezen dan winnen we. Er op en er over.
Kom op laten we positief de wedstrijd benaderen , we beginnen met 0-0 en dan pats pats flop pats 1-3
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 09:02 schreef MMM het volgende:
Word afzien zondag. Wat een domme klootzak is die Rutten toch. Hij stelt alleen maar DOMME krachten op.

Boëtius er weer uit (iedereen faalde maandag Fred) en blind paard Manu erin. Ik had Achahbar geprobeerd in plaats van Kazim en Toornstra staat weer rechtsbuiten. Die achterlijke Immers en Nelom er weer in.

Play-offs here we come!
Helemaal mee eens!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 16:40 schreef piet de paler het volgende:
Als het eerste kwartier , de lijnen lopen en passes komen aan. Dan heb ik er vertrouwen in
De lijnen lopen? Ik heb nog nooit een lijn gezien die loopt ...😬
Wel looplijnen, maar die zijn bij Feyenoord al jaren niet meer gezien!

Maar verwacht je dat nou echt met spelers als Immers, Kazim, Manu en Nelom in de basis en een Karsdorp en Toornstra op de verkeerde plek?
Dan wens ik je veel succes en vooral veel sterkte, alweer ..... 😡

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door lijdensweg --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Het is PEC ook geen slechte ploeg maar niet beter dan Feyenoord.
Daarom zal strijd de doorslag geven, en ja iedereen heeft gelijk dat Immers, Kazim,Manu, niet bij feyenoord horen.
En volgend seizoen beter,maar nu moeten we het ermee doen en deze spelers kunnen strijden, ik hoop deze wedstrijd extra veel
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Mooi net telefoontje van ex vriendinnetje ik zit dus in Zwolle en support mijn Feyenoord met heel mijn hart. In voor en tegenspoed
MMM
 MMM - zaterdag 16 mei 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Zo zou ik spelen, maar Rutten doet het niet.

---------------------Vermeer---------------
--Karsdorp----Van Beek----Mathijsen---Woudenberg
---------------Clasie------Vilhena----------
---------------------Toornstra--------------
-----Bilal-----------Achahbar----------Boëtius
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Kom op 020 en pisvee struikelden ook over. Vitesse
En zo slecht zijn we niet en krijgen we zelfvertrouwen door een paar goedlopende aanvallen kan het best.
Maar als je geen hoop meer hebt moet je niets meer schrijven ,geen tv meer kijken, oorproppen in en wachten tot zondagavond en vertrouw Piet
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 10:17 schreef piet de paler het volgende:
Het is PEC ook geen slechte ploeg maar niet beter dan Feyenoord.
Daarom zal strijd de doorslag geven, en ja iedereen heeft gelijk dat Immers, Kazim,Manu, niet bij feyenoord horen.
En volgend seizoen beter,maar nu moeten we het ermee doen en deze spelers kunnen strijden, ik hoop deze wedstrijd extra veel
ik heb eerlijk gezegd t gevoel dat Feyenoord zonder legioen eigenlijk geen stap verder is voetballend als PEC .
zeker niet met die doldwaze opstellingen.
totaal geen voetballend vermogen in de ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door van geil --
MMM
 MMM - zaterdag 16 mei 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:
Kom op 020 en pisvee struikelden ook over. Vitesse
En zo slecht zijn we niet en krijgen we zelfvertrouwen door een paar goedlopende aanvallen kan het best.
Maar als je geen hoop meer hebt moet je niets meer schrijven ,geen tv meer kijken, oorproppen in en wachten tot zondagavond en vertrouw Piet
Struikelden die ook over GAE en Willem II?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Nee , klopt maar kijk eens naar een paar topics terug toen was alles top. En dat kan niet wegzijn en nog 1 keer alle zeilen bij moet gewoon kunnen
ar
 ar - zaterdag 16 mei 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 10:28 schreef MMM het volgende:
Zo zou ik spelen, maar Rutten doet het niet.

---------------------Vermeer---------------
--Karsdorp----Van Beek----Mathijsen---Woudenberg
---------------Clasie------Vilhena----------
---------------------Toornstra--------------
-----Bilal-----------Achahbar----------Boëtius
helemaal mooi
Al zou ik wel Kongolo het vertrouwen geven.
Joris gaat ook niet echt lekker op kunstgras.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door ar --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Mathijssen op kunstgras mmmmmm, Bilal weet niet, Vilhena heb ik een hekel aan gekregen voor de rest prima
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 10:28 schreef MMM het volgende:
Zo zou ik spelen, maar Rutten doet het niet.

---------------------Vermeer---------------
--Karsdorp----Van Beek----Mathijsen---Woudenberg
---------------Clasie------Vilhena----------
---------------------Toornstra--------------
-----Bilal-----------Achahbar----------Boëtius
eens, alleen Kongolo ipv Mathijsen
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 11:28 schreef van geil het volgende:

[..]

eens, alleen Kongolo ipv Mathijsen
Geen Lexie?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Hoopte op een gereviseerd team, minimaal 4 spelers die het gras willen opvreten, zich in de etalage willen zetten.
Risico, maar op basis van laatste maanden is de huidige basis ook niet meer hoopgevend.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 mei 2015 - 12:36   quote  deeplink  
fingers crossed
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Zit net te luisteren naar een lokale zender in Zwolle, ze onderschatten Feyenoord hahaha we zullen zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:46 schreef piet de paler het volgende:
Zit net te luisteren naar een lokale zender in Zwolle, ze onderschatten Feyenoord hahaha we zullen zien
Hoe bedoel je dat?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 mei 2015 - 15:04   quote  deeplink  
De commentaren zijn in de trend van ach het is geen topper meer, en Vitesse heeft laten zien hoe het moet. Ik denk dat weeën red
Ikke wedstrijd met winst gaan neerzetten. Want als PEC niet voor de 100 0/0 erin gaat zij een minder nivo hebben dan feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 21:51   quote  deeplink  
Kraken die blauwvingerts..!!
Alexi
 Alexi - zaterdag 16 mei 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Winnen van pec en iedereen de mond snoeren zou ik zeggen,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Juist en dan tijdig de selectie samenstellen zodat we een keer een goed aan een seizoen kunnen beginnen..
twitch
 twitch - zondag 17 mei 2015 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:
Juist en dan tijdig de selectie samenstellen zodat we een keer een goed aan een seizoen kunnen beginnen..
+1
tomson
 tomson - zondag 17 mei 2015 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 01:33 schreef twitch het volgende:

[..]

+1
2
twitch
 twitch - zondag 17 mei 2015 - 01:42   quote  deeplink  
Feyenoord moet laten zien dat ze Feyenoorders zijn
Strijd en passie , vreet het gras op !!!
Figuurlijk gesproken , kunstgras lijkt me niet lekker
Vanaf de 16 schieten in gewoon toegestaan trouwens..
En neem aub die corners en vrije trappen een keer GOED
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 01:42 schreef twitch het volgende:
Feyenoord moet laten zien dat ze Feyenoorders zijn
Strijd en passie , vreet het gras op !!!
Figuurlijk gesproken , kunstgras lijkt me niet lekker
Vanaf de 16 schieten in gewoon toegestaan trouwens..
En neem aub die corners en vrije trappen een keer GOED
Met die voetbalkneuzen ? Hahahahaha, ja droom lekker verder ...
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 mei 2015 - 07:44   quote  deeplink  
Waarom Anass een nieuw contract geven en vervolgens Meppie de Zeurturk opstellen :(
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 07:45   quote  deeplink  
Ik erger me inmiddels overal aan. Te pas en te onpas verschijnen er nu interviews met spelers ( en quotes van der persconferentie van Rutten), maar in plaats van een heldere analyse volgen alleen maar dooddoeners. Kort samengevat: we gaan winnen omdat het moet. Tja. Daar zit je als supporter nou op te wachten, dat schept vertrouwen.
Waarom kan er nou niet eentje gewoon normaal met een verklaring komen? We hebben de afgelopen weken geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat afspraken niet zijn nagekomen en dat daarom verloren is. We hebben daar goed met elkaar over gesproken, afspraken extra getraind en doorgenomen en nu alle vertrouwen dat die nagekomen worden. En er dus gewonnen wordt. Of : we waren afgelopen weken vermoeid, hebben de training aangepast en extra gerust en nu staan we er zondag.
Die Salomon leest die artikelen toch ook, die moet toch ook zien dat je als supporter inmiddels volledig in je hemd gezet wordt?
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:44 schreef MightyAce het volgende:
Waarom Anass een nieuw contract geven en vervolgens Meppie de Zeurturk opstellen :(
Omdat die ook een contract heeft gekregen?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:45 schreef Els het volgende:
Ik erger me inmiddels overal aan. Te pas en te onpas verschijnen er nu interviews met spelers ( en quotes van der persconferentie van Rutten), maar in plaats van een heldere analyse volgen alleen maar dooddoeners. Kort samengevat: we gaan winnen omdat het moet. Tja. Daar zit je als supporter nou op te wachten, dat schept vertrouwen.
Waarom kan er nou niet eentje gewoon normaal met een verklaring komen? We hebben de afgelopen weken geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat afspraken niet zijn nagekomen en dat daarom verloren is. We hebben daar goed met elkaar over gesproken, afspraken extra getraind en doorgenomen en nu alle vertrouwen dat die nagekomen worden. En er dus gewonnen wordt. Of : we waren afgelopen weken vermoeid, hebben de training aangepast en extra gerust en nu staan we er zondag.
Die Salomon leest die artikelen toch ook, die moet toch ook zien dat je als supporter inmiddels volledig in je hemd gezet wordt?
Dat is een smoes Els, afspraken niet nagekomen? Ja zo kan ik er wel meer verzinnen!
Feyenoord komt gewoon KWALITEIT TE KORT, niks anders. als je spelers op verkeerde plekken opstelt of spelers opstelt die niks in het betaalde voetbal hebben te zoeken dan vraag je als trainer vanzelf om problemen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:44 schreef MightyAce het volgende:
Waarom Anass een nieuw contract geven en vervolgens Meppie de Zeurturk opstellen :(
Omdat ie bij 20 wedstrijden een verbeterd contract moet krijgen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 mei 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 08:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is een smoes Els, afspraken niet nagekomen? Ja zo kan ik er wel meer verzinnen!
Feyenoord komt gewoon KWALITEIT TE KORT, niks anders. als je spelers op verkeerde plekken opstelt of spelers opstelt die niks in het betaalde voetbal hebben te zoeken dan vraag je als trainer vanzelf om problemen ...
De trainer heeft er ogenschijnlijk zelf ook weinig te zoeken.
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 08:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is een smoes Els, afspraken niet nagekomen? Ja zo kan ik er wel meer verzinnen!
Feyenoord komt gewoon KWALITEIT TE KORT, niks anders. als je spelers op verkeerde plekken opstelt of spelers opstelt die niks in het betaalde voetbal hebben te zoeken dan vraag je als trainer vanzelf om problemen ...
Als je jouw redenatie volgt, zouden ze geen enkele wedstrijd gewonnen hebben. Dat is niet zo. Dus er is meer aan de hand. Was het maar zo simpel dat het team alleen maar kwaliteit tekort komt.
Spelers op de verkeerde positie zetten, is inmiddels een structureel probleem bij Rutten. Dat zou deze wedstrijd anders kunnen, maar uit de informatie die naar buiten is gekomen, blijkt dat hij op dezelfde voet verdergaat.
En dan kom ik weer uit bij mijn betoog, ik lees van alles en iedereen rondom Feyenoord dat deze wedstrijd gewonnen gaat worden. Ik lees daaropvolgend helaas alleen maar dooddoeners.
Mentaliteit is trouwens de grootste kwaliteit die je kunt hebben. Daar twijfel ik helaas ook wel een beetje aan.
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 mei 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 08:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat ie bij 20 wedstrijden een verbeterd contract moet krijgen?
Denk dat Fled zijn laatste dagen benut om hem om te vormen tot CV haha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 08:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Denk dat Fled zijn laatste dagen benut om hem om te vormen tot CV haha
In de pleeoffs!
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 mei 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zwolle vs Feyenoord 5-2
Nooit meer toelaten in de KUIP deze figuur
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 08:49 schreef Els het volgende:

[..]

Als je jouw redenatie volgt, zouden ze geen enkele wedstrijd gewonnen hebben. Dat is niet zo. Dus er is meer aan de hand. Was het maar zo simpel dat het team alleen maar kwaliteit tekort komt.
Spelers op de verkeerde positie zetten, is inmiddels een structureel probleem bij Rutten. Dat zou deze wedstrijd anders kunnen, maar uit de informatie die naar buiten is gekomen, blijkt dat hij op dezelfde voet verdergaat.
En dan kom ik weer uit bij mijn betoog, ik lees van alles en iedereen rondom Feyenoord dat deze wedstrijd gewonnen gaat worden. Ik lees daaropvolgend helaas alleen maar dooddoeners.
Mentaliteit is trouwens de grootste kwaliteit die je kunt hebben. Daar twijfel ik helaas ook wel een beetje aan.
Geluk was ook een bepalende factor! Voetballend was het soms oke maar vaak ver onder de maat !
En heeft in mijn ogen ALTIJD met kwaliteit te maken ... En sinds eind 2014 toen Fred Rutten al wist dat ie niet ging verlengen heeft hij geen grip meer op de groep gehad. Hij wordt als een lulletje behandeld binnen de spelersgroep. De directie en RvC had toen bekend werd dat Fredje niet ging verlengen gelijk moeten ingrijpen ...
En mataliteit is zeker een grootste kwaliteit maar dan wel gekoppeld aan wat technische bagage.
En daar ontbreek het aan veel spelers aan. Kazim, Manu en Immers zijn harde werkers maar verder?
Nelom die denkt dat hij het kan maar helaas. Karsdorp en Toornstra als RBa en RBu gebruiken in gewoon het verneuken van de kwaliteiten van deze 2 voetballers . Dan heb je al 6 spelers waar je grote vraagtekens bij kan zetten en dan kom je als ploeg gewoon tekort !!!
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 mei 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Kraken die blauwvingerts..!!
Wordt moeilijk zijn harder snoepjes die blauwvingerts GROTE KENNER

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pec Zwolle - Feyenoord (zondag 17 mei 2015, 14:30 uur)









0.0066800