|
|
FR-Henk
|
|
|
Ditzelfde team liet in het najaar en januari nog GOED voetbal zien. 60 minuten maximaal per wedstrijd weliswaar, maar wel goed.
Nou kan het zijn dat Rutten ze uitgeperst heeft, m.n. roofbouw op Toornstra bv. en/óf Spelers zijn klaar met Rutten na zijn aankondiging vertrek. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We winnen gewoon maakt niet uit wie er speelt vandaag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeeuwse mensen zijn de beste, kijk maar naar de Kromme |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jongens als jullie dit verliezen kan je van mij part een week lang in de ochtend en middagspits nummerborden noteren op de v. Brienenoord en gooi dan gelijk die slissebak er van af.
Ik wil passie en strijdlust zien van alle spelers in en om het veld, inclusief die lambal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moguhh allemaal Laatste dag fret...heerlijk! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Beek maakt de winnende..heeft ie verdiend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Omdat we Maaaaaaaaaar derde worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat Lexie dan ook eindelijk die hattrick maken, das goed voor de marktwaarde. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Ik zie het duister in vandaag, altijd moeilijk bij PEC, helemaal als je er zelf niets van bakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 09:47 schreef VVout het volgende:Laat Lexie dan ook eindelijk die hattrick maken, das goed voor de marktwaarde. Marktwaarde? Voor een dartende tuinhark? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik heb vroeger met een Hagenees gewerkt die verkocht een versleten bankstel nog voor een geeltje. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wat wordt het: grote vreugde of oeverloos verdriet? Loop nu al te ijsberen. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ik zie het duister in. Als ze net zo voetballen als de laatste tijd #drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bereid me nu al voor op de hilariteit, dat Feyenoord derde wordt en een week later de UEFA met de definitieve uitspraak komt en Feyenoord toch een jaar uitsluit voor Europees voetbal.
Misschien is t gewoon wel goed om een jaartje te skippen. Kan Europa ons even vergeten. Oké, misschien is t dan wel goed om een jaar of vijf te skippen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:Ik bereid me nu al voor op de hilariteit, dat Feyenoord derde wordt en een week later de UEFA met de definitieve uitspraak komt en Feyenoord toch een jaar uitsluit voor Europees voetbal. Misschien is t gewoon wel goed om een jaartje te skippen. Kan Europa ons even vergeten. Oké, misschien is t dan wel goed om een jaar of vijf te skippen. Of nu verliezen, play-offs winnen en DAN uitgesloten worden! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De laatste twee zijn geen echte Kuip supporters denk ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weer een lekker donker sfeertje hier, allemaal nummerborden noteren vanmiddag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
BLOED, ZWEET EN TRANEN!!!!
Come on Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb er alle vertrouwen in. geen excuses, gewoon 3e worden.110% knallen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
NOG ZES UURTJES EN DAN HEBBEN WE EUROPEES VOETBAL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit soort wedstrijden moet je gewoon geluk hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij speelt zal dat heel dom zijn. Hij kan niets winnen in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In de 12e minuut van het veld met rood... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: staat hij wel eens in doel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nog n paar uurtjes te gaan. ik hoop n blijde zondag voor allen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:Hoopte op een gereviseerd team, minimaal 4 spelers die het gras willen opvreten, zich in de etalage willen zetten. Risico, maar op basis van laatste maanden is de huidige basis ook niet meer hoopgevend. Moeten ze niet doen dat gras opvreten worden ze tijdens de wedstrijd ziek van en 4 man wisselen mag niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 10:50 schreef de bluffer het volgende:[..] Moeten ze niet doen dat gras opvreten worden ze tijdens de wedstrijd ziek van en 4 man wisselen mag niet Nog ff, gaan ze synthetische melk verkopen in Zwolle hh. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunstgras is sowieso niet te vreten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik betrap mezelf toch op enige nervositeit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😂 Moeilijke opgave word dat want die zien ze over het hoofd.. 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kunnen we zeggen dat hij wild plast. Dan is een SV zo geregeld. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt en een goeie reis en veel succes vanmiddag komt wel goed, want ik ben aanwezig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: SV-tje he dan wel te verstaan..😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al aan de koffie in Zwolle, en dadelijk opvaar het stadionnetje. Heb er vertrouwen in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 11:23 schreef piet de paler het volgende:Al aan de koffie in Zwolle, en dadelijk opvaar het stadionnetje. Heb er vertrouwen in ik hoop n mooie dag voor je Piet! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De selectie van Feyenoord heeft onvoldoende individuele kwaliteiten en moet het daarom hebben van het collectief en de automatismen. Als automatismen ontbreken door de vele wissels in de basisselectie en spelers wedstrijdafspraken niet nakomen, zakt Feyenoord hard door het ijs. Hetgeen dan ook gebeurd is. Er moet harder dan normaal gewerkt worden en dat valt aan het einde van het seizoen niet mee. De kans is daarom aanwezig dat Feyenoord ook in de eventuele nacompetitie er niet in slaagt om deelname aan de Europese competitie af te dwingen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 11:23 schreef piet de paler het volgende:Al aan de koffie in Zwolle, en dadelijk opvaar het stadionnetje. Heb er vertrouwen in Veel plezier vandaag Piet, mooi weer erbij!
Je Go Ahead sjaal thuis gelaten mag ik hopen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ron Jans niet gehoord, pec-spelers niet gehoord. Zal wel goed komen. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De schwung is er al een tijdje uit bij Feyenoord. Ze zullen nu met hard werken moeten proberen te winnen van PEC Zwolle. Als Feyenoord er niet in slaagt om te winnen en dus nacompetitie moet gaan spelen acht ik de kans groot dat ze de Europese competitie niet gaan halen. De schwung komt namelijk niet op tijd terug, de krachten zullen afnemen of zijn al afgenomen, en de onderlingen frustratie zal toenemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt wel of iedereen al met zijn kop bij de play-offs zit. We hebben nog 90 minuten te gaan om er iets van te maken dit seizoen hoor.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:Lijkt wel of iedereen al met zijn kop bij de play-offs zit. We hebben nog 90 minuten te gaan om er iets van te maken dit seizoen hoor.. Inderdaad nog 1 wedstrijd, maar geen enkele reden om te verwachten dat het wat gaat worden...wanneer was de laatste fatsoenlijke pot? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:Lijkt wel of iedereen al met zijn kop bij de play-offs zit. We hebben nog 90 minuten te gaan om er iets van te maken dit seizoen hoor.. Ik denk helemaal niet dat ze met hun hoofd bij de play-offs zitten. Ik denk dat de voetbaltechnische en fysieke accu leeg is. Hopelijk kunnen ze nog een keer de kracht opbrengen om van Zwolle te winnen. Ik denk dat het technisch een draak van een wedstrijd wordt. Maar wel spannend. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Bloed aan die palen vandaag! |
|
|
|