|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Lex is goed bezig !! Pff wat een drama . Nelom, Kazim niet om aan te zien ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dan hoop je op een counter en doet Feyenoord er 5 minuten over... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:Lex is goed bezig !! Pff wat een drama . Nelom, Kazim niet om aan te zien ... Werken wel hard :S |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t voetbal is niet best, maar gelukkig is er nog wel arbeid |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het tempo is veel te laag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:40 schreef Voetbalgek het volgende:Az al beslist in 5 min :p sja nou moeten we het van onze eigen kracht hebben... Wat er nog van over is... Moeten ze via doelsaldo alsnog de pleeoffs in, dat zou pas grappig zijn! Typerend voor dit seizoen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maakt weinig uit zonder tactiek. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Er staan er 3 in die er niet in horen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, als dat de norm is ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, een uitbraak en niemand die mee gaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Precies het niveau van deze spelers ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Enige dat sommigen te bieden hebben |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, dan kunnen we vanaf dit moment alleen nog maar omhoog kijken ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoor het geslis... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weer Immers die een kans verprutst ... En Vilhena met een zwakke voorzet ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar begint het wel mee. Er zijn weinig spelers die harder werken dan Cristiano Ronaldo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:52 schreef Els het volgende:[..] Daar begint het wel mee. Er zijn weinig spelers die harder werken dan Cristiano Ronaldo. En eindigt het voor onze zoutzakken ;) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Hopen op een van der hartje van Hahn dan maar? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:52 schreef Els het volgende:[..] Daar begint het wel mee. Er zijn weinig spelers die harder werken dan Cristiano Ronaldo. Dat moet de minimale vereiste zijn , toch niet de norm mag ik hopen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schandalig ! Maar ik teken er voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
geen idee wat er met die Nijhuis is. Weet niet of t me bevalt. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: :p je bent niet de enige |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nog eentje met zijn HOPEN DAN MAAR ... Het is hier elke week : HOPEN DAN MAAR . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nog eentje met zijn HOPEN DAN MAAR ... Het is hier elke week : HOPEN DAN MAAR . yep, maar elke keer kom je toch weer terug. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nog eentje met zijn HOPEN DAN MAAR ... Het is hier elke week : HOPEN DAN MAAR . En je bent er nog steeds... En ik maar hopen dat je eens een keertje op zou zouten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe... psies dat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een slechte wedstrijd van beide kanten pfff |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Stelletje joden hier op het forum niet alleen nelom en v.beek de schuld geven clasie is ook verdedigde middenvelder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik niet! Dan ben je geen supporter , als je zo door wilt gaan ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:58 schreef dr love het volgende:Stelletje joden hier op het forum niet alleen nelom en v.beek de schuld geven clasie is ook verdedigde middenvelder. ik zie maar 1 jood. na ja, 1.5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar niet om te hopen zoals vele hier , een gestolen overwinning of een meevallertje. Het zou wel typerend zijn voor dit seizoen. Jammer voor de meeste hier! Ik ga nu voor de pleeoffs. Dan kan Feyenoord laten zien wat ze waard zijn ... NIKS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Maar niet om te hopen zoals vele hier , een gestolen overwinning of een meevallertje. Het zou wel typerend zijn voor dit seizoen. Jammer voor de meeste hier! Ik ga nu voor de pleeoffs. Dan kan Feyenoord laten zien wat ze waard zijn ... NIKS ik wacht meestal het resultaat af voor ik oordeel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik niet! Dan ben je geen supporter , als je zo door wilt gaan ... Ow wat vind ik dat errug zeg...dat jij dat van mij denkt. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 14:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik niet! Dan ben je geen supporter , als je zo door wilt gaan ... Nou als je niet van gelukje mag genieten dan heeft geen Een club nog supporters over |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ow wacht, ik hoop wel: Een basis zonder Immers, Nelom, Kazim ... shit dan hoop ik ook! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nac Groningen is fantastisch tot nu toe 😁 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:02 schreef lijdensweg het volgende:Ow wacht, ik hoop wel: Een basis zonder Immers, Nelom, Kazim ... shit dan hoop ik ook! dan heb je wel weer een ander gevonden om af te zeiken... Daar leef jij voor man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:04 schreef tomson het volgende:[..] dan heb je wel weer een ander gevonden om af te zeiken... Daar leef jij voor man. Soort statler en waldorf, zonder de grappen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:04 schreef tomson het volgende:[..] dan heb je wel weer een ander gevonden om af te zeiken... Daar leef jij voor man. Denk je ??? Ik zou je nog wel eens kunnen verbazen als de miskleunen er allemaal uit zouden zijn ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe gaan we ooit scoren vandaag? |
|
|
|