|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah, wat vind je vrouw ervan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het lijkt wel of Rutten het expres doet . die wissel Mathijsen / Anass is natuurlijk zelfmoord. maar inmiddels staan we op de plek waar we horen. t was onbegrijpelijk dat we 3de stonden met die onzin. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een verdediger voor een aanvaller. Dus we consolideren? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Erg genoeg om steeds gelijk te krijgen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je verdient ook niet beter. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Echt? Je hebt slechts sporadisch gelijk, dus ik zou niet al te veel pochen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo'n zin vermoedt de lol van het gelijk krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb het stadion verlaten bah bah bah Vilhena opdonderen, Boetius oppleuren,Manu opdonderen,Achabar te klein, Rutten wegwezen. Conditie trainer die altijd van die leuke pilonnen neerzet bij aanvang van de wedstrijden waar is die conditie mooie lul.Ik zie leeggelopen spelers ..................ajuuu |
|
|
|
|
Scoutert
|
|
|
Enige spelers met een plusje...
DeVrij, janmaat en .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerder werd ik hier nog boos om. Haal nu slechts nog mijn schouders op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al zie ik niet hoe ze dit in de play-offs alsnog omdraaien. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
haha je favoriete spits eruit halen,voor een verdediger terwijl je 3 keer moet scoren,je snapt het nu helemaal niet meer met fredje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoeft ook niet. Je kan beter een jaartje gaan bouwen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, alweer bouwen. En nu van de bodem af. Wat een neergang. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:04 schreef Els het volgende:[..] Echt? Je hebt slechts sporadisch gelijk, dus ik zou niet al te veel pochen. Sporadisch? Dan ben je ook niet eerlijk beste Els ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je basis is wel sterker dan vier jaar terug. T nadeel is, je concurrentie is ook veel sterker. De buidel zal getrokken moeten worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:06 schreef piet de paler het volgende:Heb het stadion verlaten bah bah bah Vilhena opdonderen, Boetius oppleuren,Manu opdonderen,Achabar te klein, Rutten wegwezen. Conditie trainer die altijd van die leuke pilonnen neerzet bij aanvang van de wedstrijden waar is die conditie mooie lul.Ik zie leeggelopen spelers ..................ajuuu Zonde !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:07 schreef donskie kanonskie het volgende:haha je favoriete spits eruit halen,voor een verdediger terwijl je 3 keer moet scoren,je snapt het nu helemaal niet meer met fredje hij doet t expres . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: BoosOm? Wanneer dan? Dat heb ik bij jou nog NOOIT gezien. Een meeloper ben je ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nog 10 minuten, en dan wat leuks doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Je basis is wel sterker dan vier jaar terug. T nadeel is, je concurrentie is ook veel sterker. De buidel zal getrokken moeten worden. Verschil met overleven van eerdere jaren is dat er nu een idee op voetbaltechnisch gebied achter moet gaan zitten. Op die basis trek je de juiste spelers aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben voor het eerst in jaren, of wel ooit, afgehaakt na de 2-0. Kan het niet meer aan zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] BoosOm? Wanneer dan? Dat heb ik bij jou nog NOOIT gezien. Een meeloper ben je ... Ook dit doet me niets. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, alweer bouwen! Dan zullen die miskleunen eruit moeten, anders valt er niks te bouwen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat proces is afgelopen zomer al ingezet |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Spelers sparen voor de pleeoffs ??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er is dit seizoen veel afgebroken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Toen kon van Geel er nog mee weg komen. Feyenoord was toen meer afhankelijk van verkoop. Z'n gedonder met een spits was wél armoedig en hem aan te rekenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: om zijn gelijk te halen over de basisopstelling. flikt hij t hele seizoen al. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het afbraakproces bedoel je toch van Geil? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee. Toen kon van Geel er nog mee weg komen. Feyenoord was toen meer afhankelijk van verkoop. Z'n gedonder met een spits was wél armoedig en hem aan te rekenen. vindt jij. ik vond en vind dat t veel beter had gekund en gemoeten. oeps 3-0 ..t wordt nu hardcore SM |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
En wie nie slist ...en wie niet slist die is een Fred....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
3-0 !!! Wat een afgang ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
3-0 en afgelopen. Ze zullen een hoop spiegels nodig hebben in de Kuip. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ricky v Haaren /// HELD !!!! 😆 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja. het begon al met de eerste actie. Immers opwaarderen ipv verkopen , en zo ging t maar door. ik ben er effe klaar mee. lekker de stad ik. KUTRUTTEN EN KUT VAN GEEL! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Valt best mee toch ? Geen 0-10.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:20 schreef van geil het volgende:[..] vindt jij. ik vond en vind dat t veel beter had gekund en gemoeten. oeps 3-0 ..t wordt nu hardcore SM Dat Rutten hier nog zit is van Geel aan te rekenen. Volledig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En tellen maar...
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kers op de taart is natuurlijk de rellen en opstootjes die vast nu ergens gaan komen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:De kers op de taart is natuurlijk de rellen en opstootjes die vast nu ergens gaan komen. Als er iets gaande is bij het stadion, is het vast minder vrolijk dan drie jaar terug. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:De kers op de taart is natuurlijk de rellen en opstootjes die vast nu ergens gaan komen. Met zulke DEBIELEN hebben we helaas wel te maken ja ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:21 schreef van geil het volgende:[..] Ja. het begon al met de eerste actie. Immers opwaarderen ipv verkopen , en zo ging t maar door. ik ben er effe klaar mee. lekker de stad ik. KUTRUTTEN EN KUT VAN GEEL! Immers, Manu, Nelom , Kazim, Achabar allemaal opgewaardeerd! Snap jij het? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar heb ik geen spiegels voor nodig om te zien wat er aan de hand is ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Sympathiek van de spelers om Warner Hahn niet in gewetensnood te brengen. Om dan toch maar iets positiefs te noemen. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
hoor net clasie zeggen dat ze achter de trainer staan,deze man snapt het echt niet meer,zo kan je toch de play offs niet in |
|
|
|