BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutte moet opstappen ,Martin van Geel en Gudde ga eens aan het werk ..Rutte ROT OP!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2015 - 11:36   quote  deeplink  
rutten_1.jpg
Fred Rutten haalt het einde van de competitie, maar de grootste fout is eerder al gemaakt. Volgens Jaap de Groot, chef sport van De Telegraaf, moet flink in de spiegel worden gekeken als Feyenoord er niet in slaagt als derde te eindigen.

Omdat de beslissing, om al in februari bekend te maken dat Rutten na dit seizoen vertrekt, faliekant verkeerd is uitgepakt, verklaart De Groot zijn kritiek richting de Feyenoord-top. De vergelijking met Ronald Koeman, die zijn vertrek ook al vroeg aankondigde, gaat mank. Het verschil zit m in de mate van autoriteit. Koeman bleef tot zijn laatste werkdag de baas in De Kuip. Bovendien stond hij altijd voor de spelers.

Met dat laatste heeft Rutten een dure inschattingsfout gemaakt. In zijn kritiek op de toekomstvisie van de club nam hij ook de spelersgroep mee, doelt de journalist op de uitspraken van Rutten dat zijn selectie niet goed genoeg was. Daarmee werd de chemie tussen coach en voetballers aangetast. Op dit niveau horen trainers te weten hoe het werkt. Kritiek leveren op een wedstrijdprestatie is één, kritiek leveren op de kwaliteit van een selectie is van een andere orde.

Dan had je er niet aan moeten beginnen, vindt De Groot. Door dit wel te doen neemt de coach de verantwoordelijkheid voor de spelersgroep. Onttrekt hij zich hieraan, dan neemt hij een groot risico richting zijn selectie, die feilloos aanvoelt welke troef er uit wordt gespeeld. Het is daarom voor Feyenoord te hopen dat de spelers zondag tegen PEC Zwolle niet voor de trainer, maar voor hun club willen gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Paardelul gaat Boëtius ook nog eens advieseren om naar een andere club te gaan..
Hij had die jongen gewoon op rechts moeten zetten en anders gewoon Vilhena in zijn rug op het middenveld moeten zetten..
Hij heeft alles verkracht en laat zelfs een goede aankoop als Toonstra verzuipen.
fred je bent een aardige vent maar pleur nou alsjeblieft op die laatste wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Kritiek op directie Feyenoord: ''Deelt opzichtig in het falen''

Technisch directeur Martin van Geel zag Feyenoord wel meestrijden om de landstitel. Het heeft er echter geen moment ingezeten, want PSV bleek oppermachtig. Vooral de laatste weken maakt het elftal van Fred Rutten een zeer povere en kwetsbare indruk.
''Rutten neemt na één seizoen afscheid van Feyenoord, zo verkondigde hij in februari, waarna de neergang prompt inzette'', schrijft chef sport Willem Vissers van De Volkskrant. ''Hij toonde zich onder meer teleurgesteld omdat de clubleiding de door hem gewenste Chery van FC Groningen negeerde tijdens de winterstop en hekelde de topsportmentaliteit in Rotterdam. Misschien heeft hij straks in de stille uurtjes tijd om na te denken over het onvermogen van zijn teams tegen het einde te pieken.''
''Niet alleen Rutten draagt schuld aan een seizoen dat niet helemaal, of helemaal niet, voldoet aan de verwachtingen. Feyenoord deed financieel goede zaken na het WK, maar de nieuwe spelers brachten veel te weinig, zo zal ook technisch directeur Martin van Geel moeten vaststellen: Boulahrouz, Basacikoglu en Wilkshire speelden geen rol, of hun aandeel was beperkt. Kazim-Richards, de krachtpatser die moet doorgaan voor spits, doet ogenschijnlijk maar wat.''
''Daarbij scoort hij niet zo vaak en is hij ongelooflijk vervelend af en toe. De KNVB onderzoekt nu weer het opstandje van maandag in de catacomben, waarbij hij Labyad een 'beuk' zou hebben gegeven'', vervolgt Vissers zijn bijdrage. ''Doelman Vermeer deed het niet beter dan de verhuurde Hahn. Toornstra en El Ahmadi speelden soms aardig, maar ze blokkeerden kansen voor de eigen toptalenten Boëtius en Vilhena, die ondanks de naam van Rutten als opleider bleven stilstaan of achteruit holden. Beiden willen de Kuip verlaten.''
''De directie deelt opzichtig in het falen, ook al door het eeuwige gedraal over een nieuw dan wel verbouwd stadion. En dan waren daar nog de supporters, de ene keer een fantastische steun, dan weer aanleiding voor schaamte. Of Feyenoord zondag nu tot de play-offs wordt veroordeeld of ontsnapt, met de terugkerende aanvaller Kuijt en de nieuwe trainer Van Bronckhorst krijgt de ploeg volgend seizoen een ander gezicht. Intussen is de toekomst van Rutten ongewis. Zeker is alleen dat hij geen trainer van het jaar wordt, aanstaande vrijdag tijdens het congres van de CBV'', zo besluit de Eredivisie-watcher.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2015 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - woensdag 13 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Paardelul gaat Boëtius ook nog eens advieseren om naar een andere club te gaan..
Hij had die jongen gewoon op rechts moeten zetten en anders gewoon Vilhena in zijn rug op het middenveld moeten zetten..
Hij heeft alles verkracht en laat zelfs een goede aankoop als Toonstra verzuipen.
fred je bent een aardige vent maar pleur nou alsjeblieft op die laatste wedstrijd.
Ja inderdaad, nog even advies geven aan JP dat ie weg kan gaan. Haha, tsja. Eikel die Rutten.
Johnkaman
 Johnkaman - woensdag 13 mei 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Het wordt tijd voor een nieuwe directie, Gudde heeft nog steeds geen stadion gerealiseerd en van Geel is een prima TD wanneer er met beperkte middelen gewerkt kan worden, maar nu ze financieel beter er voor staan zie je dat hij het netwerk en de inzichten ontbeert om de club naar het volgende niveau te tillen !

Dit heb ik altijd gezegd, maarja dat mocht ik hier niet zeggen. Ik had daar geen verstand van enz
ze waren top voor Feyenoord enz. Ja het werd echt als een aanval gezien toen ik dat zei.
En zie nu! iedereen zegt het! ik voorspelde dat al, had ik vorig jaar er toch verstand van he...
Voetbal 1908
 Voetbal 1908 - woensdag 13 mei 2015 - 13:40   quote  deeplink  
De directie neemt het allemaal wel erg makkelijk op. Martin van Geel heeft nog steeds geen goed functionerende scouting kunnen organiseren en zijn aankopen mogen dramatisch worden genoemd. Eric Gudde is een dolende directeur die de bouw van een nieuw stadion niet voor elkaar krijgt en matig communiceert ( in de pers ). Wat doet dan zo'n mijnheer Salomon de hele dag mag je je dus ook afvragen. Voeg hierbij de nog steeds onvoldoende communicatie tussen BVO en supporters gekoppeld aan het falende supportersbeleid en.... en.....
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 12:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja inderdaad, nog even advies geven aan JP dat ie weg kan gaan. Haha, tsja. Eikel die Rutten.
Alleen het lef hebben dit te zeggen en daarvoor de ruimte krijgen, verdient de gouden eikel award.

toms-drag-drag-klokkenspel-penis-mr-dick-xxl.jpg
van geil
 van geil - woensdag 13 mei 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 13:55 schreef VVout het volgende:

[..]

Alleen het lef hebben dit te zeggen en daarvoor de ruimte krijgen, verdient de gouden eikel award.

[ afbeelding ]
das n mooie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 12:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja inderdaad, nog even advies geven aan JP dat ie weg kan gaan. Haha, tsja. Eikel die Rutten.
Topclub onwaardig ,net zo als dat getob van die stilzwijgende directieleden die elkaar lekker in de pluch laten zitten.
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Topclub onwaardig ,net zo als dat getob van die stilzwijgende directieleden die elkaar lekker in de pluch laten zitten.
1e indruk is vaak de beste. Helaas.
van geil
 van geil - woensdag 13 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Topclub onwaardig ,net zo als dat getob van die stilzwijgende directieleden die elkaar lekker in de pluch laten zitten.
eens.
en denken, wel lekker zo'n pispaal voor de afleiding.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 mei 2015 - 22:40   quote  deeplink  
De directie blijkt inderdaad niet uit het juiste hout gesneden ... Al wil ik ze het komende seizoen nog wel een kansje geven! Veel zal afhangen van de komende zomer.
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Wat coulant.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 mei 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Mwah, Gudde heeft z'n tijd er wel goeddeels op zitten. van Geel moet deze zomer een finale beoordeling krijgen.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 13 mei 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 22:40 schreef lijdensweg het volgende:
De directie blijkt inderdaad niet uit het juiste hout gesneden ... Al wil ik ze het komende seizoen nog wel een kansje geven! Veel zal afhangen van de komende zomer.
Denk dat er een last van hun schouders is gevallen nu jij dit bekend gemaakt hebt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 mei 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 22:40 schreef lijdensweg het volgende:
De directie blijkt inderdaad niet uit het juiste hout gesneden ... Al wil ik ze het komende seizoen nog wel een kansje geven! Veel zal afhangen van de komende zomer.
Niet uit juiste hout gesneden?
Waar blijkt dat ineens uit?
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 00:05   quote  deeplink  
Heb je die voorbeelden echt nodig?
van geil
 van geil - donderdag 14 mei 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Henk wel.
duurt wat langer.
is al gauw opportunisme voor Henk,
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 00:47   quote  deeplink  
We hebben de tijd
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 00:06 schreef van geil het volgende:
Henk wel.
duurt wat langer.
is al gauw opportunisme voor Henk,
Bij jou uitsluitend, Geile.
Eerst kijken voordat je denkt te zien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 00:05 schreef Els het volgende:
Heb je die voorbeelden echt nodig?
Op basis van L.'s uitspraak: som ze eens op?
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Ik zal een beginnetje maken: HNS, Rutten, Kazim, Boulahrouz, Wilkshire, Goossens, Singh, Armenteros, Fernandez, Elabdelloui, Tada, Verhoek, marketing Feyenoord is z'n algemeen.
De rest kun je zelf vast wel aanvullen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 mei 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:01 schreef Els het volgende:
Ik zal een beginnetje maken: HNS, Rutten, Kazim, Boulahrouz, Wilkshire, Goossens, Singh, Armenteros, Fernandez, Elabdelloui, Tada, Verhoek, marketing Feyenoord is z'n algemeen.
De rest kun je zelf vast wel aanvullen.
Reddekuip, Immers, Nelom, Manu, Fred Rutten en ga zo maar door ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door lijdensweg --
R()b
 R()b - donderdag 14 mei 2015 - 09:41   quote  deeplink  
Als je het zo opsomt is het wel veel ja.
Maar zo heeft elke directie in de voorgaande jaren wel fouten gemaakt.
Ook in 1999 was dat zo en in 2002.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2015 - 09:47   quote  deeplink  
De opsomming mag misschien waar zijn, maar sommige keuzes moet je in het licht van die periode zien en waren toen wel te billijken. Achteraf misschien niet geworden wat je ervan verwachtte, maar oké.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 10:04   quote  deeplink  
Als je heel veel geld te besteden hebt, heeft een miskoop weinig tot geen impact. In de tijd dat het water ons aan de lippen stond, is de impact potentieel groot. Dus Fernandez is te begrijpen, want transfervrij.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:01 schreef Els het volgende:
Ik zal een beginnetje maken: HNS, Rutten, Kazim, Boulahrouz, Wilkshire, Goossens, Singh, Armenteros, Fernandez, Elabdelloui, Tada, Verhoek, marketing Feyenoord is z'n algemeen.
De rest kun je zelf vast wel aanvullen.
Geen foutloos geheel, nee. Aangaande spelers kun je er veel zien in het licht van de financiële beperkingen van die periode. Het bedrijfsrisico van missers is groter, puttend uit mindere garnituur.
HNS/RdK is een aardige farce geworden. Hierin is Gudde krachteloos gebleken.
van Geel: 2014 voldoende qua inkoop, maar i.z. spits teveel getalm.
Najaar presteerde het team met dominant voetbal én punten, mét Kazim, Immers én Wilkshire!!!

Marketing Feyenoord? Wat is daar mis in? Communicatie directie/td laat meer te wensen over.

Directie van nu heeft de club naar een gezonde organisatie geloodsd. Gudde heeft z'n werk als saneerder uitstekend gedaan, mét hulp VvF ja. De td. heeft daar zeker in eerdere jaren in bijgedragen, gezien de resultaten.

Maar: directie is m.i. wel toe aan een nieuwe, creatieve, ondernemende kopman die een ambitieuze visie neerlegt en nastreeft.
Van Geel moet vanaf nu tot 1 augustus aantonen dat een Boula niet meer kan. En blijk geven van een voetbalvisie, in samenspraak met de trainers. En vanzelfsprekend visie op jeugd, visie op verstandig investeren.
ar
 ar - donderdag 14 mei 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Ligt er natuurlijk wel aan hoe groot het potje is/wordt.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Vind jij de marketing van Feyenoord goed dan? Ik vind Koevermans een nog grotere aanfluiting dan Gudde. De VvF en Van Geel hebben het meeste bijgedragen aan de gezondmaking van Feyenoord, zeg 90%, dan Gudde 8% en Koevermans maar 2%. Die deal met Opel hadden jij en ik ook wel gesloten.
Communicatie is bar en boos, maar daar ligt een gedeelde verantwoordelijkheid, met de collectieve en kapitale fout om Salomon op die baan te houden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat Rotterdam en Feyenoord nooit tot een constructie kunnen komen waardoor ze wederzijds van elkaar kunnen profiteren.
Ze staan altijd tegenover elkaar.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 12:09 schreef Els het volgende:
Vind jij de marketing van Feyenoord goed dan? Ik vind Koevermans een nog grotere aanfluiting dan Gudde. De VvF en Van Geel hebben het meeste bijgedragen aan de gezondmaking van Feyenoord, zeg 90%, dan Gudde 8% en Koevermans maar 2%. Die deal met Opel hadden jij en ik ook wel gesloten.
Communicatie is bar en boos, maar daar ligt een gedeelde verantwoordelijkheid, met de collectieve en kapitale fout om Salomon op die baan te houden.
Je weet ook dat VvF onder Gudde's verantwoordelijkheid is binnen gehengeld. Heeft ie weinig voor hoeven doen, maar hij scoort er mee. Gudde's sanering is wel meer dan die 8%.
Onhandige communicatie, te veel, te vaak, of niet waar het juist noodzaak is.
Directie mist smoel. Is hun kwaliteit ook niet. Is geen marketingscore.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:
Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat Rotterdam en Feyenoord nooit tot een constructie kunnen komen waardoor ze wederzijds van elkaar kunnen profiteren.
Ze staan altijd tegenover elkaar.
Boeiende vraagstelling inderdaad.
Het schuurt telkens weer én er is geen handreiking herkenbaar. Of wel?
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 12:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je weet ook dat VvF onder Gudde's verantwoordelijkheid is binnen gehengeld. Heeft ie weinig voor hoeven doen, maar hij scoort er mee. Gudde's sanering is wel meer dan die 8%.
Onhandige communicatie, te veel, te vaak, of niet waar het juist noodzaak is.
Directie mist smoel. Is hun kwaliteit ook niet. Is geen marketingscore.
Niet binnengehengeld, aangeboden, onder strenge voorwaarden. En die voorwaarden zijn geaccepteerd. En dat heeft hij goed gedaan, die credits wil ik hem geven.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 mei 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 12:09 schreef Els het volgende:
Vind jij de marketing van Feyenoord goed dan? Ik vind Koevermans een nog grotere aanfluiting dan Gudde. De VvF en Van Geel hebben het meeste bijgedragen aan de gezondmaking van Feyenoord, zeg 90%, dan Gudde 8% en Koevermans maar 2%. Die deal met Opel hadden jij en ik ook wel gesloten.
Communicatie is bar en boos, maar daar ligt een gedeelde verantwoordelijkheid, met de collectieve en kapitale fout om Salomon op die baan te houden.
Koevermans vind ik ook een aanfluiting! Feyenoord zou een een zwaargewicht op commercieel gebied eens moeten binnen halen. Nee, niet Chris Woerts !!

Frank van de Wall Bake, daar moet Feyenoord eens mee gaan praten !
VVout
 VVout - donderdag 14 mei 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 12:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Boeiende vraagstelling inderdaad.
Het schuurt telkens weer én er is geen handreiking herkenbaar. Of wel?
Dat is inderdaad bar en boos, zal wel komen omdat wij op zuid zitten en niet aan de overkant. Heeft geschiedkundig hier altijd een beetje ver van het centrum gestaan.
Milo
 Milo - donderdag 14 mei 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 13:24 schreef Johnkaman het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe directie, Gudde heeft nog steeds geen stadion gerealiseerd en van Geel is een prima TD wanneer er met beperkte middelen gewerkt kan worden, maar nu ze financieel beter er voor staan zie je dat hij het netwerk en de inzichten ontbeert om de club naar het volgende niveau te tillen !

Dit heb ik altijd gezegd, maarja dat mocht ik hier niet zeggen. Ik had daar geen verstand van enz
ze waren top voor Feyenoord enz. Ja het werd echt als een aanval gezien toen ik dat zei.
En zie nu! iedereen zegt het! ik voorspelde dat al, had ik vorig jaar er toch verstand van he...
Je moet nog steeds je waffel houden :)
Milo
 Milo - donderdag 14 mei 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Positief gezien: koeman guidetti verkoop fer wijnaldum de vrij indi pelle? verlenging clasie aantrekken toornstra el ahmadi vermeer kuyt uit de rode cijfers van 50 miljoen nu winst maken! Vuile nsbrs zijn jullie! Schijten op het bord waar je van vreet!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 mei 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 15:02 schreef Milo het volgende:
Positief gezien: koeman guidetti verkoop fer wijnaldum de vrij indi pelle? verlenging clasie aantrekken toornstra el ahmadi vermeer kuyt uit de rode cijfers van 50 miljoen nu winst maken! Vuile nsbrs zijn jullie! Schijten op het bord waar je van vreet!
Volkomen mee eens.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 14 mei 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Nee man, afzeiken is veel leuker en makkelijker.
VVout
 VVout - donderdag 14 mei 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 15:02 schreef Milo het volgende:
Positief gezien: koeman guidetti verkoop fer wijnaldum de vrij indi pelle? verlenging clasie aantrekken toornstra el ahmadi vermeer kuyt uit de rode cijfers van 50 miljoen nu winst maken! Vuile nsbrs zijn jullie! Schijten op het bord waar je van vreet!
Dat met die spelers kan je zo en zo zien, maar die soap met dat stadion gaat me wel aan het hart.

Wie maakt me weinig uit gaat daar iedereen eens op het zelfde spoor krijgen, en weet de stad enthousiast te krijgen voor dit project.
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 14 mei 2015 - 16:14   quote  deeplink  
De Woorden moeten weer Daden worden, wat mij betreft komt Jorien van den Herik de boel even recht zetten, als de Grote Kale Leider!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 mei 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 16:14 schreef Jan Tol het volgende:
De Woorden moeten weer Daden worden, wat mij betreft komt Jorien van den Herik de boel even recht zetten, als de Grote Kale Leider!!
Die oplichter ? Aan wie we te danken hebben dat er zoveel financiele sores is !
daan limbos
 daan limbos - donderdag 14 mei 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Positief bekeken: Pim Hofland heeftt met de VVF Feyenoord gered, mede dank zij het fantastische werk van de trainers op Varkenoord. Zonder hen was onze club ter ziele gegaan. Gudde en van Geel mochten het uitgestippelde plan verder uitvoeren. Dus alle credits naar Pim Hofland. En, sorry, daar houdt voor mij het positieve verhaal rond Gudde, van Geel en Koevermans wel op. O ja, af en toe kwam er weleens iets leuks uit, maar dat werd hen dan meestal panklaar door anderen voorgelegd. Hun blunders zijn hier al heel breed uitgemeten. De houdbaarheidsdatum van deze heren is m.i. verstreken, het is tijd voor nieuw elan met mensen die net als ook de positieve supporters voor succes willen gaan, MET in achtneming van de budgetaire mogelijkheden. Ik onderschrijf helemaal het verhaal van Els waarin zij de situatie wel heel duidelijk weergeeft.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 14 mei 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 11:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
rutten_1.jpg
Fred Rutten haalt het einde van de competitie, maar de grootste fout is eerder al gemaakt. Volgens Jaap de Groot, chef sport van De Telegraaf, moet flink in de spiegel worden gekeken als Feyenoord er niet in slaagt als derde te eindigen.

Omdat de beslissing, om al in februari bekend te maken dat Rutten na dit seizoen vertrekt, faliekant verkeerd is uitgepakt, verklaart De Groot zijn kritiek richting de Feyenoord-top. De vergelijking met Ronald Koeman, die zijn vertrek ook al vroeg aankondigde, gaat mank. Het verschil zit m in de mate van autoriteit. Koeman bleef tot zijn laatste werkdag de baas in De Kuip. Bovendien stond hij altijd voor de spelers.

Met dat laatste heeft Rutten een dure inschattingsfout gemaakt. In zijn kritiek op de toekomstvisie van de club nam hij ook de spelersgroep mee, doelt de journalist op de uitspraken van Rutten dat zijn selectie niet goed genoeg was. Daarmee werd de chemie tussen coach en voetballers aangetast. Op dit niveau horen trainers te weten hoe het werkt. Kritiek leveren op een wedstrijdprestatie is één, kritiek leveren op de kwaliteit van een selectie is van een andere orde.

Dan had je er niet aan moeten beginnen, vindt De Groot. Door dit wel te doen neemt de coach de verantwoordelijkheid voor de spelersgroep. Onttrekt hij zich hieraan, dan neemt hij een groot risico richting zijn selectie, die feilloos aanvoelt welke troef er uit wordt gespeeld. Het is daarom voor Feyenoord te hopen dat de spelers zondag tegen PEC Zwolle niet voor de trainer, maar voor hun club willen gaan.
Aldus de televaag.
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die oplichter ?
Omdat ie zijn centen (renteloos) terugwou ? Of het contingent zuidamerikanen in oa de periode Haan ? Het op grote voet leven dmv krediet ? Daar waren alle geledingen zoals TD, TS , bestuur en RVC ook net zo goed bij he. Maar JvdH kreeg de kat, de affaire Munsterman bij Twente lijkt wel een exacte kopie wat dat betreft, alleen 20 jaar later. Die krijgt ook de strontkar.Maar je ziet bij figuren zoals jij dus dat alle goede goeie dingen die hij deed door sommige hypocrieten zelfs 20 jaar vergeten zijn en hij nog steeds de kat krijgt En zijn fouten ( die heel menselijk om te maken zijn) nog steeds uitvergroot worden. Sneu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door tomson --
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 18:29   quote  deeplink  
En daarbij in die tijd was dat gemeengoed in de voetballerij. We zagen in aEngeland de bomen tot in de hemel groeien en dachten dat die tijd er hier ook aan kwam. Ik noem ff Van Os en Renze de Vries als voorbeeld. Die wilden ook niks dan het beste, en de top voor hun cluppies...
En de fiod zag zijn kans schoon. Pek en veren na bijvoorbeeld oa de zaak Vidmar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Men heeft toen gegokt en verloren en GKL was eindverantwoordelijk.
Daarna onhandige uitspraken en beslissingen genomen.
Zeker toen t heel slecht ging en hij weinig in de Kuip was.

Maar goed, zonder Jorien, hadden wij nu niets te discussiëren.
ar
 ar - donderdag 14 mei 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Waarheid als een koe.
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:
Men heeft toen gegokt en verloren en GKL was eindverantwoordelijk.
Daarna onhandige uitspraken en beslissingen genomen.
Zeker toen t heel slecht ging en hij weinig in de Kuip was.

Maar goed, zonder Jorien, hadden wij nu niets te discussiëren.
Die laatste zin zegt voor mij ook alles.
En daarom verdient hij het niet om al die tijd na dato nog als een boeman neergezet te worden.
GKL heeft toen keihard zn nek uitgestoken en kwam als enige over de brug toen het echt nodig was. En ik geef iedereen het te doen : bovenop de aperots te zitten bij een veelkoppig monster als onze club is. En dan bedoel ik niet wanneer je team met zilverwerk op het veld staat want dan is het alleen hosanna . Nee wanneer het stormt, iedereen een mening heeft en ze je het liefst al met pek en veren de laan zien vliegen. . Is niet veel mensen gegeven en de meesten hier op t forum zouden voor veel minder al om zich heen schoppen, ikzelf incluis :)

Vergelijking : Ik heb hier ook wel eens lelijke dingen over Mario geroepen, omdat ik me als Feyenoorder in mn zak getast voelde door dingen die hij als analist uit zijn persoonlijke wrok en frustratie op tv allemaal zei. Maar hij is ook onze Pietje Bell uit de Bonnaventurastraat en ik kan me niet voorstellen dat over 20 jaar dat zeer nog niet versleten is ;)

Jorien was destijds al een pensionado en is nu een hele oude man in zijn nadagen (stel ik me voor), En heeft jarenlang als een leeuw voor het belang van Feyenoord gevochten. Een beetje respect is wel op z'n plek dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door tomson --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 mei 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Als Fred Rutten nu moet opstappen dan vind ik dat v Geel en Gudde NU ook moeten vertrekken, die hebben dan ook schuld aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2015 door de bluffer --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutte moet opstappen ,Martin van Geel en Gudde ga eens aan het werk ..Rutte ROT OP!!!!









0.0082509