BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutte moet opstappen ,Martin van Geel en Gudde ga eens aan het werk ..Rutte ROT OP!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 14 mei 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Maar Mario is wel een uberpipo..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 mei 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:
Men heeft toen gegokt en verloren en GKL was eindverantwoordelijk.
Daarna onhandige uitspraken en beslissingen genomen.
Zeker toen t heel slecht ging en hij weinig in de Kuip was.

Maar goed, zonder Jorien, hadden wij nu niets te discussiëren.
Jorien was de beste man voor Feyenoord dat vind ik nog steeds
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:47 schreef de bluffer het volgende:
Als Fred Rutten nu moet opstappen dan vind ik dat v Geel en Gudde NU ook moeten vertrekken, die hebben dan ook schuld aan.
Onruststoker hahaha.. alle scouts ook dus jij ook inpakken bluf.
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:48 schreef ar het volgende:
Maar Mario is wel een uberpipo..
Jij ook ;)
ar
 ar - donderdag 14 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
bits..:)
tomson
 tomson - donderdag 14 mei 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:48 schreef ar het volgende:
Maar Mario is wel een uberpipo..
Was ook maar een voorbeeld he.. we zongen in 99 met de hele kuip Leo Leo ! tot we er schor van waren.Toen ging hij de kring rondmaken bij 020 en de jacht was geopend. Nu zit Leo als een oude verbitterde mopperpot bij een compleet mislukt Sparta en vind ik het toch wel een beetje zielig... Zijn val tegelijkertijd met Mario vond ik toch ook wel meelijwekkend weetjewel. Ik ben de topdagen uit het verleden niet vergeten en heb hetzelfde bij Willem. Die heeft ook een haatliefde verhouding met de club, heeft altijd een mening en word door een deel van de aanhang als een seniele ouwe gek versleten.
ar
 ar - donderdag 14 mei 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Ik ben de topdagen ook niet vergeten maar Mario blijft een pipo.
Willem heeft idd altijd een mening en draaft soms door met bep.onderwerpen,
en denk ik van hou je waffel eens.Maar heeft het beste voor met de club en heeft 9 van de 10 keer gelijk vindt ik.
Leo..heeft Cruz aan het voetballen gekregen haha.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 mei 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 18:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Omdat ie zijn centen (renteloos) terugwou ? Of het contingent zuidamerikanen in oa de periode Haan ? Het op grote voet leven dmv krediet ? Daar waren alle geledingen zoals TD, TS , bestuur en RVC ook net zo goed bij he. Maar JvdH kreeg de kat, de affaire Munsterman bij Twente lijkt wel een exacte kopie wat dat betreft, alleen 20 jaar later. Die krijgt ook de strontkar.Maar je ziet bij figuren zoals jij dus dat alle goede goeie dingen die hij deed door sommige hypocrieten zelfs 20 jaar vergeten zijn en hij nog steeds de kat krijgt En zijn fouten ( die heel menselijk om te maken zijn) nog steeds uitvergroot worden. Sneu.
Bijvoorbeeld de rente van het geld dat hij uit Malta had gehaald !!! 12% ipv 4 zoals beloofd .
Dat kwam naar buiten nadat hij aftrad bij Feyenoord en al die andere lijken die tevoorschijn zijn gekomen waardoor de schuld tot ver boven de 45 miljoen euro opliep ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Dat, maar dat was actie/reactie. Jorien is nu ook niet echt een aftocht met opgeheven hoofd door de voordeur gegeven. Daarna bestond er een hoop rancune.

Maar goed, das war einmal. En op een gegeven moment moet je mensen herinneren aan hun goede dingen en bij voorkeur wanneer ze nog leven.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 15:02 schreef Milo het volgende:
Positief gezien: koeman guidetti verkoop fer wijnaldum de vrij indi pelle? verlenging clasie aantrekken toornstra el ahmadi vermeer kuyt uit de rode cijfers van 50 miljoen nu winst maken! Vuile nsbrs zijn jullie! Schijten op het bord waar je van vreet!
Wat een gelul is dat nou weer. Ik heb kritiek en dus ben ik een NSB'er? Doe ff normaal, mafkees.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Tja maar v Geel weg wie dan, ik denk dat Gudde plaats moet maken, heb al eens eerder verteld dat hij op die stoel is gezet wegens zijn connecties en netwerken om een nieuw stadion te verkrijgen. Dat is dus niet gelukt.
Op die stoel zou ik graag een zakenman zien. En voor van Geel tja de opsomming die Els geeft is helaas waar. Maar volgend seizoen heeft hij denkelijk een groter of na verkoop een groot budget, dan kunnen we pas een oordeel vellen denk ik.
van geil
 van geil - donderdag 14 mei 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:01 schreef Els het volgende:
Ik zal een beginnetje maken: HNS, Rutten, Kazim, Boulahrouz, Wilkshire, Goossens, Singh, Armenteros, Fernandez, Elabdelloui, Tada, Verhoek, marketing Feyenoord is z'n algemeen.
De rest kun je zelf vast wel aanvullen.
eens, en Immers past zeker in dit rijtje erbij.
op 1 niet eens omdat hij gehaald is, maar om dat verzuimd is om m weg te doen afgelopen zomer.
van geil
 van geil - donderdag 14 mei 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 19:54 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een gelul is dat nou weer. Ik heb kritiek en dus ben ik een NSB'er? Doe ff normaal, mafkees.
Eens. is SLAP gelul.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 mei 2015 - 00:37   quote  deeplink  
Mamma, mamma, mamma!
Milo
 Milo - vrijdag 15 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 19:54 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een gelul is dat nou weer. Ik heb kritiek en dus ben ik een NSB'er? Doe ff normaal, mafkees.
Elsie, Elsie toch...relax ik zat niet zo goed in mijn vel ;) nsbr is niet het juiste woord sorry het is meer joden gedrag :) grapje grapje! Ouwe dierenvriend ;)
peerke9
 peerke9 - vrijdag 15 mei 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Gudelje te laat poulsen te laat goede versterkingen geweest ik zeg opzouten van geel
peerke9
 peerke9 - vrijdag 15 mei 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Jahanbaks en dijks Jupiler league niveau
Els
 Els - vrijdag 15 mei 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 22:01 schreef Milo het volgende:

[..]

Elsie, Elsie toch...relax ik zat niet zo goed in mijn vel ;) nsbr is niet het juiste woord sorry het is meer joden gedrag :) grapje grapje! Ouwe dierenvriend ;)
Is goed.
legrande
 legrande - vrijdag 15 mei 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Nee het wordt hoog tijd dat van Geel oppleurt die verziekt alles. wat hebben we nu volgend seizoen kuijt ok en schabar die 3 jaar geen bal geraakt heeft en Kazim wat zie je nu van hem. Nee dat wordt week k.t.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 15 mei 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Het klopt toch wel wat ik op 14 mei om 18.47 uur
over v Geel en Gudde melde dat ze ook op moeten rotten
Dus ik ben helemaal geen onruststoker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 23:13 schreef legrande het volgende:
Nee het wordt hoog tijd dat van Geel oppleurt die verziekt alles. wat hebben we nu volgend seizoen kuijt ok en schabar die 3 jaar geen bal geraakt heeft en Kazim wat zie je nu van hem. Nee dat wordt week k.t.
Laatste kans, gozert, gun hem die laatste kans..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 23:41 schreef de bluffer het volgende:
Het klopt toch wel wat ik op 14 mei om 18.47 uur
over v Geel en Gudde melde dat ze ook op moeten rotten
Dus ik ben helemaal geen onruststoker
😡😡Wie, WIE, zegt dat jij een onruststokert bent bluffie, WIE..(?)😡😡
tomson
 tomson - zaterdag 16 mei 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

😡😡Wie, WIE, zegt dat jij een onruststokert bent bluffie, WIE..(?)😡😡
mea culpa maximus
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 19:54 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een gelul is dat nou weer. Ik heb kritiek en dus ben ik een NSB'er? Doe ff normaal, mafkees.
Rustig blijven Els, je weet toch ook dat Feyenoord supporters geen normale mensen zijn volgens de pers!
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 16 mei 2015 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 07:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Rustig blijven Els, je weet toch ook dat Feyenoord supporters geen normale mensen zijn volgens de pers!
Volgens de popo toch?
legrande
 legrande - zaterdag 16 mei 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Jongens ik ben het helemaal zat met gudde en van Geel. Kuijt is een goede zaak. Kazim blijft maar verkoop hem svp voor die 6 miljoen dat zou inderdaad goed handelen zijn maar ik ben bang dat dadelijk clasie weggaat en waarschijnlijk nog 2 of 3 en dat we dan tegen het einde van de transferperiode eens gaan kijken wie er nog vrij zijn. Nee met van Geel en Gudde winnen we geen oorlog en worden we nooit kampioen. Kijk psv die hebben Poulsen al vastgelegd. Kijk 020 die hebben al Gudelj vastgelegd en wij achabar leuke invaller maar zeker geen speler voor het eerste maakte 1 keer 2 leuke goals maar komt veels te kort. Wat voor voorhoede hebben wij nu eigenlijk. Manu redelijk 2 maal goede goals in de europacup maar loopt er ook vaak bij of hij zijn hond aan het uitlaten is. Boetius. Wel talent maar komt toch heel veel te kort. Toornstra iedereen hemelde hem op maar ik vind dat hij maar een heel mager jaar heeft gedraaid. Kazim redelijk. Moet een beetje vaker zijn koppie bij het voetbal houden en niet steeds ouwehoeren op het veld. Nee naast Kuijt moet er echt wat gebeuren.Haal toch die Berghuis naar Feij. Of die propper van Vitesse(al zal die nu wel te duur zijn). Nee Feij zal wel weer kramer halen van den Haag. Is net zo'n waardeloze spits als tevrede. Kunnen totaal niet voetballen.Voor mij part haal je castagnos terug. Las dat hij maar 2.5 miljoen moest kosten. Die zie ik wel graag naast Kuijt.Nee van Geel en Gudde moeten eens wat doortastender zijn en beslissingen durven nemen. Clasie weg voor 12 13 miljoen dan zeker propper terug voor zeg 6 of 7.Nee met deze 2 in het bestuur staan we 1 september weer 7 punten achter en krijgen we weer zo'n waardeloos seizoen. Maar niet getreurd zo trouw als ik ben al 50 jaar heb ik weer als 1 van de eerste mijn seizoenkaart weer verlengd maar heel veel pijn doet dit alles wel en daarom vind ik het echt tijd dat van Geel en Gudde vervangen gaan worden door 2 met een beetje meer power. Zo moest het toch weer even kwijt. Dan maar weer hopen op zondag.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 mei 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 08:13 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Volgens de popo toch?
Buiten ROTTERDAM zijn ze dat WEL
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 mei 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 08:50 schreef legrande het volgende:
Jongens ik ben het helemaal zat met gudde en van Geel. Kuijt is een goede zaak. Kazim blijft maar verkoop hem svp voor die 6 miljoen dat zou inderdaad goed handelen zijn maar ik ben bang dat dadelijk clasie weggaat en waarschijnlijk nog 2 of 3 en dat we dan tegen het einde van de transferperiode eens gaan kijken wie er nog vrij zijn. Nee met van Geel en Gudde winnen we geen oorlog en worden we nooit kampioen. Kijk psv die hebben Poulsen al vastgelegd. Kijk 020 die hebben al Gudelj vastgelegd en wij achabar leuke invaller maar zeker geen speler voor het eerste maakte 1 keer 2 leuke goals maar komt veels te kort. Wat voor voorhoede hebben wij nu eigenlijk. Manu redelijk 2 maal goede goals in de europacup maar loopt er ook vaak bij of hij zijn hond aan het uitlaten is. Boetius. Wel talent maar komt toch heel veel te kort. Toornstra iedereen hemelde hem op maar ik vind dat hij maar een heel mager jaar heeft gedraaid. Kazim redelijk. Moet een beetje vaker zijn koppie bij het voetbal houden en niet steeds ouwehoeren op het veld. Nee naast Kuijt moet er echt wat gebeuren.Haal toch die Berghuis naar Feij. Of die propper van Vitesse(al zal die nu wel te duur zijn). Nee Feij zal wel weer kramer halen van den Haag. Is net zo'n waardeloze spits als tevrede. Kunnen totaal niet voetballen.Voor mij part haal je castagnos terug. Las dat hij maar 2.5 miljoen moest kosten. Die zie ik wel graag naast Kuijt.Nee van Geel en Gudde moeten eens wat doortastender zijn en beslissingen durven nemen. Clasie weg voor 12 13 miljoen dan zeker propper terug voor zeg 6 of 7.Nee met deze 2 in het bestuur staan we 1 september weer 7 punten achter en krijgen we weer zo'n waardeloos seizoen. Maar niet getreurd zo trouw als ik ben al 50 jaar heb ik weer als 1 van de eerste mijn seizoenkaart weer verlengd maar heel veel pijn doet dit alles wel en daarom vind ik het echt tijd dat van Geel en Gudde vervangen gaan worden door 2 met een beetje meer power. Zo moest het toch weer even kwijt. Dan maar weer hopen op zondag.
Ja hier ben ik het bijna helemaal mee eens alleen de prijs van Clasie mag van mij wel hoger tussen de 15 en 20 miljoen , hij zit nog tot 2018 bij Feyenoord
ar
 ar - zaterdag 16 mei 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Met 15 miljoen mag je heel erg blij zijn.
legrande
 legrande - zaterdag 16 mei 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Ok Maar dan moeten we toch tijdig een paar heel goede versterkingen binnen kunnen halen voor aanvang van de competitie. Propper middenveld. Berghuis van az en misschien Castagnos terug heb je een echt goed elftal en financieel moet dat kunnen.
ar
 ar - zaterdag 16 mei 2015 - 09:44   quote  deeplink  
Er is heus wel wat geld om te investeren en dadelijk wellicht wat meer.Maar op dit moment kunnen ze niet even 8/10 miljoen neerleggen.
Berghuis is een neus en te duur in verhouding.Propper naar psv,en die overschatte spits hoef ik niet te zien.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Vervelend is het dat ongeduld nu al toe neemt.
Poulsen, Gudelj, Pröpper (psv?)...
Het namen wegstrepen begint al.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 16 mei 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Als op 28 Augustus bijna alle namen zijn weggestreept wordt het nemen van beslissingen voor van Geel gewoon veel makkelijker.
V town madness
 V town madness - zaterdag 16 mei 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:
Vervelend is het dat ongeduld nu al toe neemt.
Poulsen, Gudelj, Pröpper (psv?)...
Het namen wegstrepen begint al.
Dit is nou exact wat ik al weken probeer duidelijk te maken.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:
Vervelend is het dat ongeduld nu al toe neemt.
Poulsen, Gudelj, Pröpper (psv?)...
Het namen wegstrepen begint al.
Is dat anders geweest dan?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is dat anders geweest dan?
Doet er nu niet toe.
Van Geel's kop hangt wat mij betreft als ie 1 augustus de boel niet op orde heeft.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doet er nu niet toe.
Van Geel's kop hangt wat mij betreft als ie 1 augustus de boel niet op orde heeft.
En dan? Piet de Visser aanstellen?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Hoezo, gaan we met jonge kinderen werken?
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 19:35   quote  deeplink  
hahaha :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 19:35   quote  deeplink  
dat heb ik dus ook altijd in gedachten bij Piet de Visser
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Pfff wat een lijdensweg zeg..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Ik vind dat echt een vieze oude man.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Die de Visser he, voor de duidelijkheid.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:35 schreef van geil het volgende:
dat heb ik dus ook altijd in gedachten bij Piet de Visser
Gek is dat ja. Hier ook.
Dat gebit misschien?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 mei 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Lijdensweg echt een vieze oude man.
Staat toch echt iets anders!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Staat toch echt iets anders!
Ik weet niet of hij vies is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Daar mag je gemakshalve wel vanuit gaan..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 mei 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Hoezo, gaan we met jonge kinderen werken?
Jij moet weer gelijk aan pedofolie denken ?? Bah, wat een vieze gedachte !!
van geil
 van geil - zaterdag 16 mei 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 21:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij moet weer gelijk aan pedofolie denken ?? Bah, wat een vieze gedachte !!
Hij is niet de enige,
misschien helemaal fout, maar dat gevoel heb ik ook bij hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutte moet opstappen ,Martin van Geel en Gudde ga eens aan het werk ..Rutte ROT OP!!!!









0.0062129