|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:19 schreef Loetje het volgende:[..] Als het al zo is, is dat wel een enorme fout. Anderzijds zie ik de spelers die het wel kunnen gewoon alleen maar tikjes breed geven. Dat is een vermoeidheid in mijn optiek. En een stukje mentaliteit is vind ik ook wel aanwezig Wie is er wel fit dan?? Ik zie echt alleen maar jongens die vermoeid ogen.. Zonder uitzondering..
Ik roep al tijden dat ik denk dat de Boer niet goed traint wat fitheid betreft. Afgelopen jaar heeft de Boer ook aangegeven dat ie daar dingen in zou veranderen en dat de ploeg pas fit zou zijn bij het begin van de CL.. Alleen is dat nooit veranderd en is de ploeg wat fitheid betreft zo armoedig gebleven als in de eerste wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kan mij het schelen, hij zit erin.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker verdedigd Nicolai. Misschien maar weer boos op een ander worden voor je eigen stommiteiten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahahahahaha! Wat een grote sukkels dit zeg! Kan het echt niet anders zeggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:57 schreef remco k het volgende:Lekker verdedigd Nicolai. Misschien maar weer boos op een ander worden voor je eigen stommiteiten.. Hij vond alle kritiek overdreven ook hè. Praat over een mooie club als die zou komen. Gozer heeft nog geen kut laten zien |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het aller aller slechtste Ajax in vele jaren. Wat een aanfluiting dit zooitje ongeregeld, mijn Ajax hart bloed bij de ene wanvertoning na de andere. Leuk gelul de revolutie bij Ajax ... wat levert het op? Ieder jaar een slechter spelende ploeg. Schandalig, wat mij betreft kunnen alle nbeleidsmakers morgen oprotten bij de mooiste club van Nederland, helaas geld dat ook voor een behoorlijk deel van de selectie. Gaat zo nog wat worden in de voorronde voor de CL. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:[..] Wie is er wel fit dan?? Ik zie echt alleen maar jongens die vermoeid ogen.. Zonder uitzondering.. Ik roep al tijden dat ik denk dat de Boer niet goed traint wat fitheid betreft. Afgelopen jaar heeft de Boer ook aangegeven dat ie daar dingen in zou veranderen en dat de ploeg pas fit zou zijn bij het begin van de CL.. Alleen is dat nooit veranderd en is de ploeg wat fitheid betreft zo armoedig gebleven als in de eerste wedstrijden.. Vraag mij zo langzamerhand af wat hij wel goed doet op de training. Spelers die toch echt wel een balletje konden trappen, kunnen er iedere week minder van. Tijd voor iets anders? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:09 schreef pth het volgende:[..] Vraag mij zo langzamerhand af wat hij wel goed doet op de training. Spelers die toch echt wel een balletje konden trappen, kunnen er iedere week minder van. Tijd voor iets anders? Tsja, vermoeidheid kan best hoor. Maar bepaalde kwaliteiten zie je altijd terug en die zie ik al helemaal niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dit is dus weer VDH. Altijd weer dat ene foutje Hij is gegroeid maar dit moet eruit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet wel, maar word niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een rasechte teringzooi dit zeg. Gaat dan nergens meer over maar dit kan gewoon echt niet. Laat mij maar negatief zijn, als je hiermee kan leven leg je je wel neer bij een heel diep triest niveau. Terrechte nederlaag ook nog eens |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ach volgend seizoen krijgt iedereen de kans zich te bewijzen. De selectie, FdB en TH. Is er geen verbetering dan kan het hele zooitje oprotten maar dit is wel heel erg beschamend. Eigenlijk is het meelijwekkend. Zo slecht. Moe of niet maar bepaalde spelers hebben gewoon de basistechnieken niet.
Ps In rotterdam-Zuid is het nog veel erger dus dat maakt mijn dag nog iets goed. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik ben echt klaar met mijnheer de Boer. Verliezen van de nummer laatst ... bij iedere topclub voldoende reden om de trainer er per onmiddellijk uit te pleuren. Ajax word met de dag slechter en daar heeft een trainer verbetering in te brengen. Deze onzin werkt niet langer. Hoogste tijd voor een echte revolutie in Amsterdam, oprotten met al dat onzin gelul over hoe goed het allemaal niet gaat en welke geweldige spelers er allemaal aankomen vanuit de jeugd. Revolutie? .... dramatisch wanbeleid ... niets meer en niets minder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:26 schreef pth het volgende:Ik ben echt klaar met mijnheer de Boer. Verliezen van de nummer laatst ... bij iedere topclub voldoende reden om de trainer er per onmiddellijk uit te pleuren. Ajax word met de dag slechter en daar heeft een trainer verbetering in te brengen. Deze onzin werkt niet langer. Hoogste tijd voor een echte revolutie in Amsterdam, oprotten met al dat onzin gelul over hoe goed het allemaal niet gaat en welke geweldige spelers er allemaal aankomen vanuit de jeugd. Revolutie? .... dramatisch wanbeleid ... niets meer en niets minder. Het is niet alleen FDB. Moge dat heeeeeeeel duidelijk zijn |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dat wil ook zeker niet beweren: geldt ook voor rest van de beleidsmakers en een aantal spelers die zelfs in de Jupiler League zouden ondersneeuwen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat zegt ook niemand maar wel voor 80% naar mijn mening. Oeverloos breed spelen. Buitenspelers die bang zijn om een aktie maken. Totaal geen druk naar voren. Backs die zelden tot nooit mee opkomen. Allemaal punten die taktisch zijn dus daar is de trainer voor verantwoordelijk. Zo simpel en hard is het. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:33 schreef Brandje het volgende:[..] Dat zegt ook niemand maar wel voor 80% naar mijn mening. Oeverloos breed spelen. Buitenspelers die bang zijn om een aktie maken. Totaal geen druk naar voren. Backs die zelden tot nooit mee opkomen. Allemaal punten die taktisch zijn dus daar is de trainer voor verantwoordelijk. Zo simpel en hard is het. Ik ga het weer zeggen, Ajax wil naar de subtop. Iets wat best kan. Dan zul je jongens moeten hebben die potentieel daar kunnen spelen. Dat zijn er maar heeeeeel weinig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:13 schreef Loetje het volgende:[..] Tsja, vermoeidheid kan best hoor. Maar bepaalde kwaliteiten zie je altijd terug en die zie ik al helemaal niet Inderdaad kunt wel blijven roepen dat ze vermoeid zijn maar zie echt helemaal niks terug qua kwaliteit. Gewoon een hele matige ploeg die totaal uit balans is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad kunt wel blijven roepen dat ze vermoeid zijn maar zie echt helemaal niks terug qua kwaliteit. Gewoon een hele matige ploeg die totaal uit balans is. Vormverlies wil ik ook nog geloven. Maar zelfs de basis zie ik niet terug. En over mentaliteit zal ik maar zwijgen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:23 schreef Loetje het volgende:Wat een rasechte teringzooi dit zeg. Gaat dan nergens meer over maar dit kan gewoon echt niet. Laat mij maar negatief zijn, als je hiermee kan leven leg je je wel neer bij een heel diep triest niveau. Terrechte nederlaag ook nog eens Als je kritisch bent moet je maar voor Psv Worden.. Sommige willen gewoon niet zien dat we ieder seizoen zwakker worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:13 schreef Loetje het volgende:[..] Tsja, vermoeidheid kan best hoor. Maar bepaalde kwaliteiten zie je altijd terug en die zie ik al helemaal niet Dat soort kwaliteiten zie je terug bij ervaren spelers die daar dus ook op terug kunnen vallen..
Bij een ploeg die niet fit is met de leeftijd van de Ajacieden mislukt gewoon simpelweg alles en gaat men op ten duur twijfelen aan zichzelf.. En een nog onervaren trainer gaat in mijn ogen te hard op zoek naar oplossingen en gaat dan juist het spel minder worden..
De Boer heeft mij dit jaar laten zien absoluut niet klaar te zijn voor welke grotere competitie dan ook.. En moet eerst nog maar eens gaan laten zien dat ie Ajax komend seizoen op de rit krijgt..
Leert ie niet van zijn fouten in de voorbereiding, dan gaan we ook met betere spelers exact hetzelfde seizoen meemaken als dit jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En daar twijfel ik dan weer erg over.. Hij heeft louter ja knikkers in de technische staf.. En hij is en blijft verantwoordelijk voor het eerste en zeker voor de voorbereiding en de intensiteit van trainen op dat moment..
Dus ja, hij en hij alleen is hoofdverantwoordelijk.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:40 schreef Loetje het volgende:[..] Vormverlies wil ik ook nog geloven. Maar zelfs de basis zie ik niet terug. En over mentaliteit zal ik maar zwijgen Fijn voor je meegereisde supporters ook zo af sluiten. Zeer zwak seizoen zonder veel beleving ook. Jammer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:37 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ga het weer zeggen, Ajax wil naar de subtop. Iets wat best kan. Dan zul je jongens moeten hebben die potentieel daar kunnen spelen. Dat zijn er maar heeeeeel weinig. En ik blijf het ook zeggen. Ik denk dat 80 % van dit elftal de potentie heeft om de subtop of hoger te halen in hun carriere. Het is aan de Boer om het beste uit zijn spelers te halen..
En daar is ie dit seizoen keihard in gefaald.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] En daar twijfel ik dan weer erg over.. Hij heeft louter ja knikkers in de technische staf.. En hij is en blijft verantwoordelijk voor het eerste en zeker voor de voorbereiding en de intensiteit van trainen op dat moment.. Dus ja, hij en hij alleen is hoofdverantwoordelijk.. Ook alleen maar ja knikkers in zijn elftal ook daar is hij mede verantwoordelijk voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:40 schreef Loetje het volgende:[..] Vormverlies wil ik ook nog geloven. Maar zelfs de basis zie ik niet terug. En over mentaliteit zal ik maar zwijgen Ik geloof niet in slechte mentaliteit.. Dat lijkt vaak zo doordat men overal net een stapje te laat komt en daardoor lijkt het vaak alsof men geen zin heeft..
Een seizoen lang niet wedstrijd fit, daardoor onnodig puntverlies, daardoor nog minder vertrouwen, en daardoor wordt je gewoon door veel ploegen onder druk gezet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je kritisch bent moet je maar voor Psv Worden.. Sommige willen gewoon niet zien dat we ieder seizoen zwakker worden. Of niet. Daar komt het soms wel op neer als je dat zegt. Maar het voetbal zwakt inderdaad verder en verder af. Het laatste half jaar met Eriksen speelde Ajax zoals het wil. Erna zelden of nooit meer gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je kritisch bent moet je maar voor Psv Worden.. Sommige willen gewoon niet zien dat we ieder seizoen zwakker worden. Waar slaat die eerste zin op joh, heeft iemand hier dat gezegd??
Ik lees hier louter kritische mensen, alleen allemaal met een verschillende mening over de oplossing en het probleem.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] En daar twijfel ik dan weer erg over.. Hij heeft louter ja knikkers in de technische staf.. En hij is en blijft verantwoordelijk voor het eerste en zeker voor de voorbereiding en de intensiteit van trainen op dat moment.. Dus ja, hij en hij alleen is hoofdverantwoordelijk.. Volgens mij worden trainingen besproken met medische staf toch? Aankopen die ook niet geweldig zijn toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:45 schreef remco k het volgende:[..] En ik blijf het ook zeggen. Ik denk dat 80 % van dit elftal de potentie heeft om de subtop of hoger te halen in hun carriere. Het is aan de Boer om het beste uit zijn spelers te halen.. En daar is ie dit seizoen keihard in gefaald.. En ben het daarin totaal niet met je eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik geloof niet in slechte mentaliteit.. Dat lijkt vaak zo doordat men overal net een stapje te laat komt en daardoor lijkt het vaak alsof men geen zin heeft.. Een seizoen lang niet wedstrijd fit, daardoor onnodig puntverlies, daardoor nog minder vertrouwen, en daardoor wordt je gewoon door veel ploegen onder druk gezet.. Drive zie ik niet hoor. Dan wordt het al een stuk makkelijker als wat het nu is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Dat soort kwaliteiten zie je terug bij ervaren spelers die daar dus ook op terug kunnen vallen.. Bij een ploeg die niet fit is met de leeftijd van de Ajacieden mislukt gewoon simpelweg alles en gaat men op ten duur twijfelen aan zichzelf.. En een nog onervaren trainer gaat in mijn ogen te hard op zoek naar oplossingen en gaat dan juist het spel minder worden.. De Boer heeft mij dit jaar laten zien absoluut niet klaar te zijn voor welke grotere competitie dan ook.. En moet eerst nog maar eens gaan laten zien dat ie Ajax komend seizoen op de rit krijgt.. Leert ie niet van zijn fouten in de voorbereiding, dan gaan we ook met betere spelers exact hetzelfde seizoen meemaken als dit jaar.. Maar jongens als Van Rhijn, Veltman en Klaassen hebben zelf toch ook nog coaching nodig of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:49 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij worden trainingen besproken met medische staf toch? Aankopen die ook niet geweldig zijn toch? Aankopen zijn niet allemaal even gelukkig. Maar dat is een slap excuus aangezien het elftal vrijwel indentiek is aan afgelopen jaar..
En het lijkt me inderdaad dat de intensiteit van de trainingen besproken wordt met de MS..
Maar ook daar heb ik niet bepaald veel vertrouwen in als ik zie hoe er met Boilsen en Fischer is omgegaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat mag, de tijd zal het uitwijzen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Dat soort kwaliteiten zie je terug bij ervaren spelers die daar dus ook op terug kunnen vallen.. Bij een ploeg die niet fit is met de leeftijd van de Ajacieden mislukt gewoon simpelweg alles en gaat men op ten duur twijfelen aan zichzelf.. En een nog onervaren trainer gaat in mijn ogen te hard op zoek naar oplossingen en gaat dan juist het spel minder worden.. De Boer heeft mij dit jaar laten zien absoluut niet klaar te zijn voor welke grotere competitie dan ook.. En moet eerst nog maar eens gaan laten zien dat ie Ajax komend seizoen op de rit krijgt.. Leert ie niet van zijn fouten in de voorbereiding, dan gaan we ook met betere spelers exact hetzelfde seizoen meemaken als dit jaar.. Veel te makkelijk. Juist als je slecht speelt moet je terugvallen op je basistechniek. Dat gebeurd bij bepaalde spelers totaal niet dus ben je niet goed genoeg. Daarbij kost het spel van dit Ajax totaal geen energie want bijna niemand loopt zonder bal dus dat moe zijn vind ik geen issue. FdB is teveel de schoolmeester in deze selectie en dat is 3,5 jaar goed gegaan maar nu is het klaar want de spelers doen totaal niet wat de trainer van hen v raakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:50 schreef Loetje het volgende:[..] Drive zie ik niet hoor. Dan wordt het al een stuk makkelijker als wat het nu is Dat kan je onmogelijk laten zien als je niet 110% wedstrijd fit bent..
Alle spelers voetballen alsof ze net terug komen van een blessure.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:17 schreef Loetje het volgende:En dit is dus weer VDH. Altijd weer dat ene foutje Hij is gegroeid maar dit moet eruit Gegroeid mijn god wat in de lengte neem ik aan want als voetballer is hij nog even traag als de eerste wedstrijd en techn/nog steeds zeer matig. Maar wat een armoedig zooitje ander woord heb ik niet voor deze selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:51 schreef Loetje het volgende:[..] Maar jongens als Van Rhijn, Veltman en Klaassen hebben zelf toch ook nog coaching nodig of niet? Iedere speler heeft coaching nodig, zelfs Messi.
Ik blijf vinden dat het een prima elftal is. Zimling is niet dat geworden wat het had moeten zijn en daar is Ajax de mist mee ingegaan. Viergever is een aankoop geweest waar als je het aankoop topic van toe er op na leest vrijwel iedereen achter stond.. En die heeft ook gewoon te veel tijd nodig gehad om te wennen.. Moisander die de afgelopen wtee jaar meer dan prima speelde geeft dit seizoen niet thuis..
De ervaren jongens gaven dit jaar niet thuis, verkeerden in vormcrisis of bleken niet goed genoeg te zijn. En als de ploeg dan ook nog eens structureel niet wedstrijd fit is, dan is het behalen van de tweede plek een hele knappe prestatie, een die gehaald is op wilskracht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:54 schreef Brandje het volgende:[..] Veel te makkelijk. Juist als je slecht speelt moet je terugvallen op je basistechniek. Dat gebeurd bij bepaalde spelers totaal niet dus ben je niet goed genoeg. Daarbij kost het spel van dit Ajax totaal geen energie want bijna niemand loopt zonder bal dus dat moe zijn vind ik geen issue. FdB is teveel de schoolmeester in deze selectie en dat is 3,5 jaar goed gegaan maar nu is het klaar want de spelers doen totaal niet wat de trainer van hen v raakt. Geen energie? kijk voor de grap van de wedstrijden de gemiddelde kilometers eens terug van bepaalde spelers en dan met name het middenveld, dat is echt meer dan prima..
Basis kwaliteiten kun je als ervaren speler vaak en makkelijk op terug vallen, een speler die niet in vorm is kan je ook makkelijk opvangen, maar niet een half elftal, en een niet fit elftal. En dat is echt 100% de schuld van de Boer geweest..
Ik ben de Boer eeuweig dankbaar en van mij hoeft ie ook echt niet weg, maar ik twijfel wel meer en meer aan zijn kwaliteiten als trainer, als het niet loopt maakt ie namelijk de raarste keuzes, blijft achter spelers staan waar dat absoluut niet meer terecht is en heeft gewoon verkeerd gekozen wat voorbereiding betreft..
En ik twijfel of ie dat komend jaar anders gaat doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Aankopen zijn niet allemaal even gelukkig. Maar dat is een slap excuus aangezien het elftal vrijwel indentiek is aan afgelopen jaar.. En het lijkt me inderdaad dat de intensiteit van de trainingen besproken wordt met de MS.. Maar ook daar heb ik niet bepaald veel vertrouwen in als ik zie hoe er met Boilsen en Fischer is omgegaan.. Weetje Remco, ik respecteer je kennis over voetbal echt, maar vind je echt te mild. Maar dat is mijn mening. Ik doel niet alleen op aankopen van afgelopen jaar. Geen elftal bestaat uit alleen jeugd. Dat ten eerste. Het voetbal was vorig jaar al niet goed. En weet dat je het daar volledig mee oneens was, maar dat 71 punten voldoende was zegt al genoeg. Daar ging het ook al vaak mis. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan je onmogelijk laten zien als je niet 110% wedstrijd fit bent.. Alle spelers voetballen alsof ze net terug komen van een blessure.. Dat kan, maar dan zie je nog de irritatie, de frustratie aan de spelers. Is ook een stukje mentaliteit. Die zie ik na afloop, ik zie geen speler gewoon eens helemaal los gaan op elkaar. Niemand scherpt elkaar aan. Wel dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] Iedere speler heeft coaching nodig, zelfs Messi. Ik blijf vinden dat het een prima elftal is. Zimling is niet dat geworden wat het had moeten zijn en daar is Ajax de mist mee ingegaan. Viergever is een aankoop geweest waar als je het aankoop topic van toe er op na leest vrijwel iedereen achter stond.. En die heeft ook gewoon te veel tijd nodig gehad om te wennen.. Moisander die de afgelopen wtee jaar meer dan prima speelde geeft dit seizoen niet thuis.. De ervaren jongens gaven dit jaar niet thuis, verkeerden in vormcrisis of bleken niet goed genoeg te zijn. En als de ploeg dan ook nog eens structureel niet wedstrijd fit is, dan is het behalen van de tweede plek een hele knappe prestatie, een die gehaald is op wilskracht.. Zimling. Vd Hoorn, heeft zich ontwikkeld maar maakt altijd zijn fout. Viergever is degelijk en daar is nog steeds niks mis mee. Duarte die Heerenveen niet eens wil hebben. Zivkovic die vooralsnog meer aan het kloten is met mentaliteit dan wat laat zien. Ajax die een voetballende spits nodig heeft in dit systeem en met een stijve 9 als Milik aankomt. Jongen heeft potentie maar niet in het huidige spelpatroon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:01 schreef Loetje het volgende:[..] Weetje Remco, ik respecteer je kennis over voetbal echt, maar vind je echt te mild. Maar dat is mijn mening. Ik doel niet alleen op aankopen van afgelopen jaar. Geen elftal bestaat uit alleen jeugd. Dat ten eerste. Het voetbal was vorig jaar al niet goed. En weet dat je het daar volledig mee oneens was, maar dat 71 punten voldoende was zegt al genoeg. Daar ging het ook al vaak mis. Waar staat dat het elftal uit eigen jeugd moet bestaan Loetje??
Volgens mij stond er vandaag amper eigen jeugd op het veld bijvoorbeeld..
Normaal gesproken wordt je kampioen met in de 70 punten, dat is gewoon het gemiddelde, die 71 is dan inderdaad wat aan de lage kant, maar ik vind inderdaad dat Ajax afgelopen jaar goed heeft gevoetbald en meer dan terecht kampioen is geworden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 16:55 schreef nora het volgende:[..] Gegroeid mijn god wat in de lengte neem ik aan want als voetballer is hij nog even traag als de eerste wedstrijd en techn/nog steeds zeer matig. Maar wat een armoedig zooitje ander woord heb ik niet voor deze selectie. Ook niet mee eens. Jongen is veel beter. Staat positioneel veel beter. Wint meer duels. Maar aommige blijven bij een eerste oordeel. Maar hij maakt altijd een fout die fataal is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:02 schreef Loetje het volgende:[..] Dat kan, maar dan zie je nog de irritatie, de frustratie aan de spelers. Is ook een stukje mentaliteit. Die zie ik na afloop, ik zie geen speler gewoon eens helemaal los gaan op elkaar. Niemand scherpt elkaar aan. Wel dan? Ik heb dat vandaag wel een paar keer gezien.. Boilesen een aantal keer en Fischer ook..Cillisen heeft dat normaal gesproken ook..
De afgelopen jaren was dat overigens ook niet anders dan nu.. Eriksen Blind Vertonghen en Alderweireld hadden dat bijvoorbeeld ook niet, en zijn stuk voor stuk ook allemaal spelers die hier constant bekritiseerd zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:04 schreef Loetje het volgende:[..] Zimling. Vd Hoorn, heeft zich ontwikkeld maar maakt altijd zijn fout. Viergever is degelijk en daar is nog steeds niks mis mee. Duarte die Heerenveen niet eens wil hebben. Zivkovic die vooralsnog meer aan het kloten is met mentaliteit dan wat laat zien. Ajax die een voetballende spits nodig heeft in dit systeem en met een stijve 9 als Milik aankomt. Jongen heeft potentie maar niet in het huidige spelpatroon. Ik vind dat Millik een prima seizoen heeft gedraaid en heeft laten zien in dit systeem uit de voeten te kunne, overigens is het type ook zeker niet mijn eerste keus.
Maar ook dat is de keuze van de Boer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:05 schreef Loetje het volgende:[..] Ook niet mee eens. Jongen is veel beter. Staat positioneel veel beter. Wint meer duels. Maar aommige blijven bij een eerste oordeel. Maar hij maakt altijd een fout die fataal is Hij maakt iedere pot wel een foutje, een fout die altijd fataal is vind ik gigantisch overdreven. De Boer had dat foutje zelf overigens ook altijd.. Misschien heeft ie hem dat wel aangeleerd..:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:05 schreef remco k het volgende:[..] Waar staat dat het elftal uit eigen jeugd moet bestaan Loetje?? Volgens mij stond er vandaag amper eigen jeugd op het veld bijvoorbeeld.. Normaal gesproken wordt je kampioen met in de 70 punten, dat is gewoon het gemiddelde, die 71 is dan inderdaad wat aan de lage kant, maar ik vind inderdaad dat Ajax afgelopen jaar goed heeft gevoetbald en meer dan terecht kampioen is geworden. Dat zodra het om aankopen gaat jij vaak de jeugd verdedigd. En die is goed, maar er moet best wat bij. Zeker voor europa.
Ajax was absoluut terrecht kampioen maar dat was niet omdat Ajax altijd geweldig goed was. 71 punten volstaat nooit normaal gesproken. Nooit! Vorig jaar was het al vaak aan het ploeteren en crieerde we tegenover de jaren ervoor al veel minder. Moisander speelde zijn eerste seizoen trouwens goed, vanaf het moment dat hij de aanvoerdersband kreeg werd het al minder. En dan zwijg ik maar over dit seizoen. Het eerste kampioensjaar was geluk. 2 jaren erna werden steeds beter en sinds het vertrek van Eriksen is het helemaal niks meer. Met een kleine uitzondering daargelaten |
|
|
|