|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb dat vandaag wel een paar keer gezien.. Boilesen een aantal keer en Fischer ook..Cillisen heeft dat normaal gesproken ook.. De afgelopen jaren was dat overigens ook niet anders dan nu.. Eriksen Blind Vertonghen en Alderweireld hadden dat bijvoorbeeld ook niet, en zijn stuk voor stuk ook allemaal spelers die hier constant bekritiseerd zijn.. Noem ook even de rede erbij waarom spelers zijn bekritiseerd. Nu roep je maar wat wat. Bijvoorbeeld Eriksen kreeg de kritiek de ene week fantastisch te zijn en de week erop rul maar is NOOIT bekritiseerd om zijn voetballende kwaliteiten. Dat is echt een wezenlijk verschil met de spelers die nu kritiek krijgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb dat vandaag wel een paar keer gezien.. Boilesen een aantal keer en Fischer ook..Cillisen heeft dat normaal gesproken ook.. De afgelopen jaren was dat overigens ook niet anders dan nu.. Eriksen Blind Vertonghen en Alderweireld hadden dat bijvoorbeeld ook niet, en zijn stuk voor stuk ook allemaal spelers die hier constant bekritiseerd zijn.. Maar daar zag je Ajax bijvoorbeeld na de rust altijd veel beter spelen en automatismen waren toch altijd zichtbaar.
Boilesen heeft dat recht niet eens. Dat zegt al genoeg dat deze idioot aanvoerder is en zegt dat hij open staat voor een mooie club, terwijl deze lullo nog geen kut heeft laten zien!
Fischer is de enige die ik het zie doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:07 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat Millik een prima seizoen heeft gedraaid en heeft laten zien in dit systeem uit de voeten te kunne, overigens is het type ook zeker niet mijn eerste keus. Maar ook dat is de keuze van de Boer.. Wie koopt die spelers dan? Een aankoop wordt toch overlegd of niet dan? Milik heeft het fantastisch gedaan in een systeem wat hem totaal niet ligt. En dat is wat ik bedoel. Die jongen zal zich alleen optimaal ontwikkelen met echte vleugels en een 10. En zo speelt Ajax zelden. En dan komt hij, doet het goed, maar niet wat Ajax nodig heeft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:09 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakt iedere pot wel een foutje, een fout die altijd fataal is vind ik gigantisch overdreven. De Boer had dat foutje zelf overigens ook altijd.. Misschien heeft ie hem dat wel aangeleerd..:-) Vaak fatale. En op totaal verkeerde momenten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:09 schreef Loetje het volgende:[..] Dat zodra het om aankopen gaat jij vaak de jeugd verdedigd. En die is goed, maar er moet best wat bij. Zeker voor europa. Ajax was absoluut terrecht kampioen maar dat was niet omdat Ajax altijd geweldig goed was. 71 punten volstaat nooit normaal gesproken. Nooit! Vorig jaar was het al vaak aan het ploeteren en crieerde we tegenover de jaren ervoor al veel minder. Moisander speelde zijn eerste seizoen trouwens goed, vanaf het moment dat hij de aanvoerdersband kreeg werd het al minder. En dan zwijg ik maar over dit seizoen. Het eerste kampioensjaar was geluk. 2 jaren erna werden steeds beter en sinds het vertrek van Eriksen is het helemaal niks meer. Met een kleine uitzondering daargelaten Hoe kom je daar toch bij.. Ik heb echt nog nooit gezegd en dat zal ik ook nooit zeggen dat je het zonder aankopen red, dat er geen aankopen gedaan moeten worden of dat ajax het met alleen jeugdspslers red..
Het enige dat ik vaak zeg, en dat heeft vrijwel iedere aankoop de laatste jaren bewezen, is dat het zinloos is miljoenen uit te geven voor spelers die op de bank belanden, en dat er in Nederland vrijwel geen spelers rond lopen die Ajax echt beter zullen maken. Ook over Gudelj heb ik daar mijn twijfels over, al houd ik wel van het type speler..
Voorbeeld.
El Ghazi is onze vaste rechtsbuiten en doet dat naar behoren, nu hebben mensen het erover dat daar iemand voor bij moet komen, en komen dan met bepaalde namen die ik niet onthouden heb. Dan ga je dus iemand halen voor de bank. Het enige wat ik dan zeg, is dat als er een speler uit de jeugd is die eraan komt, neem bijvoorbeeld Muric, dat ik dan liever zie dat zo'n jongen op de bank zit dan dat je Corona haalt en die op de bank zet.. Dat is toch geen rare gedachte?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:10 schreef Brandje het volgende:[..] Noem ook even de rede erbij waarom spelers zijn bekritiseerd. Nu roep je maar wat wat. Bijvoorbeeld Eriksen kreeg de kritiek de ene week fantastisch te zijn en de week erop rul maar is NOOIT bekritiseerd om zijn voetballende kwaliteiten. Dat is echt een wezenlijk verschil met de spelers die nu kritiek krijgen Nee hoor, kijk het topic over Eriksen maar na.. Er waren er hier een aantal die het absoluut niet in hem zagen zitten en het gewoon een matige overschatte voetballer vonden..
Het mooiste voorbeeld daarin is een oud forummer genaamd Guyt en Joduh..... En er waren er meer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:11 schreef Loetje het volgende:[..] Maar daar zag je Ajax bijvoorbeeld na de rust altijd veel beter spelen en automatismen waren toch altijd zichtbaar. Boilesen heeft dat recht niet eens. Dat zegt al genoeg dat deze idioot aanvoerder is en zegt dat hij open staat voor een mooie club, terwijl deze lullo nog geen kut heeft laten zien! Fischer is de enige die ik het zie doen Ik blijf het zeggen, in mijn ogen puur door het gegeven dat de ploeg moe is vanaf dag 1 van de competitie en dat is gebleven. daardoor is eigenlijk iedereen alleen met zichzelf bezig..
Iedere speler heeft overigens dat recht.. Hij behoort inderdaad geen aanvoerder te zijn, dat had Klaassen of Cilissen moeten zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:16 schreef remco k het volgende:[..] Hoe kom je daar toch bij.. Ik heb echt nog nooit gezegd en dat zal ik ook nooit zeggen dat je het zonder aankopen red, dat er geen aankopen gedaan moeten worden of dat ajax het met alleen jeugdspslers red.. Het enige dat ik vaak zeg, en dat heeft vrijwel iedere aankoop de laatste jaren bewezen, is dat het zinloos is miljoenen uit te geven voor spelers die op de bank belanden, en dat er in Nederland vrijwel geen spelers rond lopen die Ajax echt beter zullen maken. Ook over Gudelj heb ik daar mijn twijfels over, al houd ik wel van het type speler.. Voorbeeld. El Ghazi is onze vaste rechtsbuiten en doet dat naar behoren, nu hebben mensen het erover dat daar iemand voor bij moet komen, en komen dan met bepaalde namen die ik niet onthouden heb. Dan ga je dus iemand halen voor de bank. Het enige wat ik dan zeg, is dat als er een speler uit de jeugd is die eraan komt, neem bijvoorbeeld Muric, dat ik dan liever zie dat zo'n jongen op de bank zit dan dat je Corona haalt en die op de bank zet.. Dat is toch geen rare gedachte?? Dat ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar ik vraag dan dus of bepaalde jongens wel zo goed zijn als iedereen beweerd? Zijn die jongens in de basis wel basis spelers? En ik vind dat dus lang niet altijd. En dan kan een jeugdspeler nog naar de bank, maar bepaalde basisspelers moeten er voor mij uit en mag versterking bij.
En Ajax mag van mij ook breder scouten. Kijk eens wat voor spelers een Anderlecht, Porto, Benfica, Shachktar enzo scouten. Spelers die er alles voor over hebben om naar Europa te komen. Of is dat ook weer onzin? Ik vind namelijk ook dat vele spelers in de eredivisie Ajax gewoon niet direct versterken.
En dan over dat jij bepaalde jongens wel op potentieel subtop waardig schat, er is ook een moment dat de potentie moet overgaan in het echte werk he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:12 schreef Loetje het volgende:[..] Wie koopt die spelers dan? Een aankoop wordt toch overlegd of niet dan? Milik heeft het fantastisch gedaan in een systeem wat hem totaal niet ligt. En dat is wat ik bedoel. Die jongen zal zich alleen optimaal ontwikkelen met echte vleugels en een 10. En zo speelt Ajax zelden. En dan komt hij, doet het goed, maar niet wat Ajax nodig heeft De Boer wil komend seizoen meer met een 10 gaan spelen.. Overigens hoeft ie geen tien achter zich te hebben, het een hoeft namelijk niet meer of minder ruimte dan het andere te geven, en het een hoeft ook niet meer of minder aanvallend te zijn dan het ander. Alles valt of staat met de afstand tussen de linies en hoe diep dat middenveld staat ten op zichte van die spits.. Ik denk zelfs dat als je het goed invult je met twee aanvallende middenvelders meer kansen kan bereiken als met een tien.. de buitenspelers met een goede voorzet heeft Ajax.. Maar heb het idee dat die jongens te veel opdrachten meekrijgen van de Boer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:17 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, kijk het topic over Eriksen maar na.. Er waren er hier een aantal die het absoluut niet in hem zagen zitten en het gewoon een matige overschatte voetballer vonden.. Het mooiste voorbeeld daarin is een oud forummer genaamd Guyt en Joduh..... En er waren er meer.. Klopt. Was ook altijd gecharmeerd van hem. Net als destijds al van Klaassen. Maar die meningen lopen uiteen. Maar ben wel van mening sinds hij weg is, het heeeeel hard berg afwaards is gegaan. Ik vind Gudelj een goede speler, juich hem ook wel toe en aan de andere kan snap ik zijn aankoop niet. Ik vraag me ook af in welk systeem Ajax volgend jaar wil spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik blijf het zeggen, in mijn ogen puur door het gegeven dat de ploeg moe is vanaf dag 1 van de competitie en dat is gebleven. daardoor is eigenlijk iedereen alleen met zichzelf bezig.. Iedere speler heeft overigens dat recht.. Hij behoort inderdaad geen aanvoerder te zijn, dat had Klaassen of Cilissen moeten zijn.. Ik geloof je wel wat betreft vermoeidheid. Maar basisdingetjes zie je altijd terug Remco. Al is het alleen maar in het eerste kwartier. En komend jaar weer 2 trainingskampen he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] De Boer wil komend seizoen meer met een 10 gaan spelen.. Overigens hoeft ie geen tien achter zich te hebben, het een hoeft namelijk niet meer of minder ruimte dan het andere te geven, en het een hoeft ook niet meer of minder aanvallend te zijn dan het ander. Alles valt of staat met de afstand tussen de linies en hoe diep dat middenveld staat ten op zichte van die spits.. Ik denk zelfs dat als je het goed invult je met twee aanvallende middenvelders meer kansen kan bereiken als met een tien.. de buitenspelers met een goede voorzet heeft Ajax.. Maar heb het idee dat die jongens te veel opdrachten meekrijgen van de Boer.. Dat laatste beaam ik. Frivoliteit is volledig weg. Maar dat is toch te zot? Overigens is bij ons de positie van de backs ook belangrijk, dat is zo matig bij ons. Kijk kijk jij PSG wel eens? Die backs komen op en voegen gewoon echt wat toe hè! Van Rhijn gaat nog enigzins, was een tijdje stabiel maar voegt ook te weinig toe. Grijpt niet in. En dat is ook belangrijk in ons systeem ben ik van mening |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:22 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ben ik gedeeltelijk met je eens. Maar ik vraag dan dus of bepaalde jongens wel zo goed zijn als iedereen beweerd? Zijn die jongens in de basis wel basis spelers? En ik vind dat dus lang niet altijd. En dan kan een jeugdspeler nog naar de bank, maar bepaalde basisspelers moeten er voor mij uit en mag versterking bij. En Ajax mag van mij ook breder scouten. Kijk eens wat voor spelers een Anderlecht, Porto, Benfica, Shachktar enzo scouten. Spelers die er alles voor over hebben om naar Europa te komen. Of is dat ook weer onzin? Ik vind namelijk ook dat vele spelers in de eredivisie Ajax gewoon niet direct versterken. En dan over dat jij bepaalde jongens wel op potentieel subtop waardig schat, er is ook een moment dat de potentie moet overgaan in het echte werk he Cilissen Boer is volgens mij ook prima.. Al zie ik liever een hele andere keeper komen die wel kan voetballen.
van rhijn en Tete prima voor rechtsback, Veltman en vd Hoorn meer dan goed voor rechts in het centrum, Viergever Riedewald is in mijn ogen goed genoeg als ze in vorm zijn, ik kan echter begrijpen dat men Riedewald liever linksback ziet en dan moet er dus wat bij. Boilesen moet echt snel beter gaan spelen, aals dat gebeurt is dat een hele goede back en kan je daar prima een jongen als Savastano achter zetten, ik kan echter begrijpen dat je je daar iemand voor halt als je Riedewald CV laat staan.
In mijn optiek zou Gudelj gehaald moeten zijn voor CVM, of naast een ander met een 10 ervoor.. Met Klaassen Gudelj Sinkgraven Bazoer en Andersen heb je het middenveld voor mijn gevoel erg goed ingevuld..
De aanval is met de komst van een spits ( misschien vd Vaart) Millik, Fischer El Ghazi Kishna en Schone prima ingevuld.
Daarachter talenten als Onana, Nouri vd Beek Muric Cerny en nog een aantal gasten..
Dan denk ik dat selectie rond moet zijn.
Dus eventueel een verdediger, en nog een spits.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk man die vakantie!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:22 schreef Loetje het volgende:[..] En dan over dat jij bepaalde jongens wel op potentieel subtop waardig schat, er is ook een moment dat de potentie moet overgaan in het echte werk he dat klopt helemaal..
Een aantal zoals Klaassen van Rhijn en Veltman hebben dat al laten zien, anderen zullen die stap moeten gaan maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:25 schreef Loetje het volgende:[..] Ik geloof je wel wat betreft vermoeidheid. Maar basisdingetjes zie je altijd terug Remco. Al is het alleen maar in het eerste kwartier. En komend jaar weer 2 trainingskampen he Ik denk dat het probleem niet in die trainings kampen zit, maar de intensiteit van trainen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:27 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste beaam ik. Frivoliteit is volledig weg. Maar dat is toch te zot? Overigens is bij ons de positie van de backs ook belangrijk, dat is zo matig bij ons. Kijk kijk jij PSG wel eens? Die backs komen op en voegen gewoon echt wat toe hè! Van Rhijn gaat nog enigzins, was een tijdje stabiel maar voegt ook te weinig toe. Grijpt niet in. En dat is ook belangrijk in ons systeem ben ik van mening Ik vind van Rhijn prima, maar behoort een van de spelers te zijn, is namelijk in niets een dragende speler en dat hoeft ook niet iedere positie te zijn.
Inderdaad voegen de backs te weinig toe, ook dat schrijf ik toe aan de Boer.. Wanneer zie je die nog opkomen??
En inderdaad doet PSG dat prima.. Overigens wel leuk.. vd Wiel mocht van vrijwel iedere Ajax suporter zo de deur uitlopen.. Denk daar maar eens over na.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:31 schreef remco k het volgende:[..] dat klopt helemaal.. Een aantal zoals Klaassen van Rhijn en Veltman hebben dat al laten zien, anderen zullen die stap moeten gaan maken.. Laat ik het erop houden wanneer Ajax met deze jongens doorgaat het komend seizoen voor sommige cruciaal gaat worden. Andersen, Kishna, Boilesen, VD Hoorn zeker. En jongens als Zivkovic, Sinkgraven zullen vaker naar een hoger niveau moeten. Al deze jongens hebben zich nog niet bijna bewezen. Talent is er, maar met alleen dat kom je er niet.
Ik vind dat we op het doel prima bezet zijn. Rechtsachter ook. Veltman en Vd Hoorn mogen blijven. Viergever is nuttig voor de breedte. Boilesen ben ik wel klaar mee. Om zijn uitspraken en zijn walgelijke gebrek aan zelfkritiek. Een licksback en minimaal een CV mogen erbij van mij. Waar ik graag al langer Roel Brouwers heb.
Op het middenveld ziet er er redelijk goed uit. Maar misschien teveel spelers voor dezelfde positie en gaan spelers weer spelen op wat hun positie niet is. Als Ajax echt met een nummer 10 gaat spelen had ik ook liever Ziyech gehad hoor.
Voorin zit het goed. Alhoewel ik Schone echt drama vind. De eerste die verzaakt als het spel wel loopt en heeft een te lage handelingssnelheid heeft. Verder mag er van mij een voetballende spits bij. Moet erbij zelfs vind ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het probleem niet in die trainings kampen zit, maar de intensiteit van trainen.. Daar wordt toch vaak enorm hard getraind? Maar is er geen speler die dat aangeeft dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind van Rhijn prima, maar behoort een van de spelers te zijn, is namelijk in niets een dragende speler en dat hoeft ook niet iedere positie te zijn. Inderdaad voegen de backs te weinig toe, ook dat schrijf ik toe aan de Boer.. Wanneer zie je die nog opkomen?? En inderdaad doet PSG dat prima.. Overigens wel leuk.. vd Wiel mocht van vrijwel iedere Ajax suporter zo de deur uitlopen.. Denk daar maar eens over na.. Daar behoorde ik niet bij. Net als ik ook altijd lyrisch over Eriksen en Vertonghen was. Alderweireld was ik nooit bang voor als die weg ging en dat was jij trouwens ook niet kan ik me herinneren.
Maar als ik jou hoor heeft FDB dus hopelops gefaald, dus dan verdienen de 4 titels zijn krediet dat hij komend seizoen verder mag?
Ik vind dat je wel in het heden moet kijken en naar de ontwikkeling van een elftal. En die heb ik dit seizoen niet gezien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:17 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, kijk het topic over Eriksen maar na.. Er waren er hier een aantal die het absoluut niet in hem zagen zitten en het gewoon een matige overschatte voetballer vonden.. Het mooiste voorbeeld daarin is een oud forummer genaamd Guyt en Joduh..... En er waren er meer.. Er waren hier ook mensen die Ziyech niks hoor Ajax vonden.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Ajax is ziek, de Boer is een symptoom, overmars ook: de dokter komt...
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en dus gaat hij, hoop en verwacht ik, keihard ingrijpen. Hij heeft bewust het seizoenseind afgewacht om niet de knuppel nu al in het hoenderhok te gooien. Mijn hoop is dat er koppen gaan rollen puur omdat het spel niet incidenteel maar structureel slecht en beneden alle peil was van een team met pretenties die een pure utopie zijn. Zeker gezien het slechte aankoopbeleid en de kwalitatief beneden modaal niveau doorstromende jeugd, op bazoer en Ghazi na, is er geen toekomst voor dit Ajax.
Vd Vaart? Gudelj? Waar blijven verdomme echte verdedigers; LCV, RCV en LB????? En een echte killerspits??? Weer niet slagvaardig, weer hand op de knip...patiënt bijna klinisch dood..
Om te janken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:54 schreef Enigma het volgende:Ajax is ziek, de Boer is een symptoom, overmars ook: de dokter komt... Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en dus gaat hij, hoop en verwacht ik, keihard ingrijpen. Hij heeft bewust het seizoenseind afgewacht om niet de knuppel nu al in het hoenderhok te gooien. Mijn hoop is dat er koppen gaan rollen puur omdat het spel niet incidenteel maar structureel slecht en beneden alle peil was van een team met pretenties die een pure utopie zijn. Zeker gezien het slechte aankoopbeleid en de kwalitatief beneden modaal niveau doorstromende jeugd, op bazoer en Ghazi na, is er geen toekomst voor dit Ajax. Vd Vaart? Gudelj? Waar blijven verdomme echte verdedigers; LCV, RCV en LB????? En een echte killerspits??? Weer niet slagvaardig, weer hand op de knip...patiënt bijna klinisch dood.. Om te janken... Een die er alleen is wanneer het kut gaat |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Niet dat hij ongelijk heeft.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Laat je dan ook op andere momenten zien! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daar ben ik het helemaal mee eens Loetje! Dit soort gasten komt alleen maar spuien als het drama is! Maar ja, die gasten heb je ook! |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote: Luister domme proletische droeftoeter; als jij een kwart vd wedstrijden hebt bezocht van Ajax van wat ik heb gedaan, als jij vier seizoenskaarten al jaren hebt ( ook bij f-side) net als ik, als jij ook bij uitwedstrijden aanwezig bent net als ik, als jij naar het buitenland meereist net als ik, bij jeugdwedstrijden gaat kijken net als ik, ook de grote successen hebt meegemaakt in het stadion, dan begrijp je heel misschien wat ik bedoel.
Waarom is het stadion steeds leger? Waarom mort het publiek zo? Waarom is de pers zo negatief? Waarom is El Salvador zo negatief? Het gaat gewoon al drie jaar niet goed. Als jij het tegendeel beweert heb je oogkleppen op. Of, dat is waarschijnlijker, je hebt geen kijk op het echte Ajax spel. Is niet erg maar houd dan je mond en doe net alsof. Geldt uiteraard ook voor schreeuwlelijk warrior.
Kijk even wanneer en wat ik allemaal gepost heb. Dan zie je dat ik ook in succesmomenten kritisch ben.
Of is dit forum alleen voor bepaalde mensen voorbehouden? Graag even vermelden en waarom..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Enigma -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar ben ik het helemaal mee eens Loetje! Dit soort gasten komt alleen maar spuien als het drama is! Maar ja, die gasten heb je ook! Ik ben ook echt negatief over Ajax. Ben niet meer zovaak hier nu ik alleen met Sophie ben, maar zal altijd proberen er zoveel mogelijk te zijn. Wanneer het goed is zeg ik het ook.
Maar dit is niet alleen Enigma, laat ik daarin duidelijk zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Daar wordt toch vaak enorm hard getraind? Maar is er geen speler die dat aangeeft dan? Ik lees dat niet van spelers. Die durven überhaupt geen kritiek te hebben op de boer overigens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:34 schreef Enigma het volgende:[..] Luister domme proletische droeftoeter; als jij een kwart vd wedstrijden hebt bezocht van Ajax van wat ik heb gedaan, als jij vier seizoenskaarten al jaren hebt ( ook bij f-side) net als ik, als jij ook bij uitwedstrijden aanwezig bent net als ik, als jij naar het buitenland meereist net als ik, bij jeugdwedstrijden gaat kijken net als ik, ook de grote successen hebt meegemaakt in het stadion, dan begrijp je heel misschien wat ik bedoel. Waarom is het stadion steeds leger? Waarom mort het publiek zo? Waarom is de pers zo negatief? Waarom is El Salvador zo negatief? Het gaat gewoon al drie jaar niet goed. Als jij het tegendeel beweert heb je oogkleppen op. Of, dat is waarschijnlijker, je hebt geen kijk op het echte Ajax spel. Is niet erg maar houd dan je mond en doe net alsof. Geldt uiteraard ook voor schreeuwlelijk warrior. Kijk even wanneer en wat ik allemaal gepost heb. Dan zie je dat ik ook in succesmomenten kritisch ben. Of is dit forum alleen voor bepaalde mensen voorbehouden? Graag even vermelden en waarom.. Je aantal posts verraad het tegendeel al!
Maar dat terzijde, al ben je 1000 jaar supporter, kom ook melden als het goed gaat. Als je wat beter uit je ogen kijkt zie je dat we allemaal kritiek hebben. Alleen komen wij hier de rest van het seizoen ook, jij niet. En is niet de eerste keer. Dat je al direct scheld zegt nog meer over jou. Of ben je ook zon nephooligan? Die kunnen ook alleen maar schelden maar voetbalinhoudelijk hebben ze geen ruk te melden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik lees dat niet van spelers. Die durven überhaupt geen kritiek te hebben op de boer overigens. En dat is wel kwalijk. Trainer is baas, maar mag best iemand voor de groep spreken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:45 schreef Loetje het volgende:[..] Daar behoorde ik niet bij. Net als ik ook altijd lyrisch over Eriksen en Vertonghen was. Alderweireld was ik nooit bang voor als die weg ging en dat was jij trouwens ook niet kan ik me herinneren. Maar als ik jou hoor heeft FDB dus hopelops gefaald, dus dan verdienen de 4 titels zijn krediet dat hij komend seizoen verder mag? Ik vind dat je wel in het heden moet kijken en naar de ontwikkeling van een elftal. En die heb ik dit seizoen niet gezien Inderdaad. De Boer heeft dit seizoen hopeloos gefaald. En mag inderdaad alleen blijven omdat die het de vier seizoenen ervoor goed gedaan heeft. Iedere andere trainer was overigens al lang en breed ontslagen.
En inderdaad moet je naar het heden kijken. De boer lukt het niet deze ploeg aan het voetballen te krijgen. Lukt hem dat met een aantal andere spelers wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad. Nog steeds niet. Wat zou die toe moeten voegen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij zit ie vaak zat in het stadion. Maar als ie komt as het loopt heeft de media niks om op te springen en is er geen sensatie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. De Boer heeft dit seizoen hopeloos gefaald. En mag inderdaad alleen blijven omdat die het de vier seizoenen ervoor goed gedaan heeft. Iedere andere trainer was overigens al lang en breed ontslagen. En inderdaad moet je naar het heden kijken. De boer lukt het niet deze ploeg aan het voetballen te krijgen. Lukt hem dat met een aantal andere spelers wel? Weet ik niet, net als niemand de toekomst kan bepalen en lezen. Ik denk dat sommige onderhand het wel hadden mogen laten zien. Als het puur alleen aan de trainingen zou liggen en hij veranderd dat niet wordt het weer niks. Maar ikzelf denk zoals gezegd er meer aan de hand is.
Als het elftal niet ontwikkeld en het steeds minder wordt, worden de eerste weken van komend seizoen in mijn inzien cruciaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je een pure 10 wil vind ik hem wel geschikt. Sinkgraven is dat alleen al. Rendement heeft ie overigens wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:52 schreef Loetje het volgende:[..] Weet ik niet, net als niemand de toekomst kan bepalen en lezen. Ik denk dat sommige onderhand het wel hadden mogen laten zien. Als het puur alleen aan de trainingen zou liggen en hij veranderd dat niet wordt het weer niks. Maar ikzelf denk zoals gezegd er meer aan de hand is. Als het elftal niet ontwikkeld en het steeds minder wordt, worden de eerste weken van komend seizoen in mijn inzien cruciaal Iedere speler in dit elftal wordt onder de Boer niet beter maar alleen maar minder. Dat is overigens echt dit seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zit ie vaak zat in het stadion. Maar als ie komt as het loopt heeft de media niks om op te springen en is er geen sensatie. Je kan toch ook delen in feestvreugde toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:53 schreef Loetje het volgende:[..] Als je een pure 10 wil vind ik hem wel geschikt. Sinkgraven is dat alleen al. Rendement heeft ie overigens wel Rendement bij een club die met veel meer ruimte speelt als Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Iedere speler in dit elftal wordt onder de Boer niet beter maar alleen maar minder. Dat is overigens echt dit seizoen. En daarom vind ik wel dat de kredits opraken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom. Maar Ajax moet sowieso wat ik eerder vandaag tegen je zei meer in het buitenland scouten
Bovendien weet je nooit of je hier in de kleine ruimte kan spelen. Dat moet je eerst maar zien. Maar door anders te spelen kan je je speelveld wel degelijk vergroten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb hem ook vaak zat gezoen op tv in het stadion. Cruiff heeft altijd gezegd dat ie op de achtergrond bezig is. Dus logisch dat je hem niet constant ziet. En ook maar goed ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb hem ook vaak zat gezoen op tv in het stadion. Cruiff heeft altijd gezegd dat ie op de achtergrond bezig is. Dus logisch dat je hem niet constant ziet. En ook maar goed ook. Lopen elkaar mis denk ik. Ik doelde op Enigma. Alleen komen als het niet loopt. Had het niet over Cruijff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:34 schreef Enigma het volgende:[..] Luister domme proletische droeftoeter; als jij een kwart vd wedstrijden hebt bezocht van Ajax van wat ik heb gedaan, als jij vier seizoenskaarten al jaren hebt ( ook bij f-side) net als ik, als jij ook bij uitwedstrijden aanwezig bent net als ik, als jij naar het buitenland meereist net als ik, bij jeugdwedstrijden gaat kijken net als ik, ook de grote successen hebt meegemaakt in het stadion, dan begrijp je heel misschien wat ik bedoel. Waarom is het stadion steeds leger? Waarom mort het publiek zo? Waarom is de pers zo negatief? Waarom is El Salvador zo negatief? Het gaat gewoon al drie jaar niet goed. Als jij het tegendeel beweert heb je oogkleppen op. Of, dat is waarschijnlijker, je hebt geen kijk op het echte Ajax spel. Is niet erg maar houd dan je mond en doe net alsof. Geldt uiteraard ook voor schreeuwlelijk warrior. Kijk even wanneer en wat ik allemaal gepost heb. Dan zie je dat ik ook in succesmomenten kritisch ben. Of is dit forum alleen voor bepaalde mensen voorbehouden? Graag even vermelden en waarom.. Stoer man, werkelijk stoere taal! Zou er bijna slapeloze nachten van krijgen!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik twijfel toch aan jouw voetbalverstand. Kijk zo studio sport maar even. Is bij de laatste 18 doelpunten Van Twente betrokken. Op dit moment gewoon verder als Sinkgraven en kostte niet eens de helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 19:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Stoer man, werkelijk stoere taal! Zou er bijna slapeloze nachten van krijgen!! Die slapeloze nachten heb je alleen maar omdat je steeds maar niet snapt waar voetbal, en speciaal Ajax, over gaat.
En nee, geen internethooligan, überhaupt geen hooligan, maar wel realistische en zeer kritische supporter die niet met de meute meeloopt. Voorts, waar kun je de afgelopen twee drie jaar positief over zijn behalve het geluk dat Ajax kampioen werd? Het was toch gewoon slecht? Noem vijf langdurig goede reeksen met echt overklassend spel? Ben benieuwd...
En noem mij een aankoop of verkoop waar wij als supporters wat aan hebben gehad. Mag techniek en/of mentaliteit zijn, ben ik ook benieuwd naar.
CL? Beker?EL? Denk dat je antwoord 1 regel zal zijn: was er niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 19:27 schreef Enigma het volgende:[..] Die slapeloze nachten heb je alleen maar omdat je steeds maar niet snapt waar voetbal, en speciaal Ajax, over gaat. En nee, geen internethooligan, überhaupt geen hooligan, maar wel realistische en zeer kritische supporter die niet met de meute meeloopt. Voorts, waar kun je de afgelopen twee drie jaar positief over zijn behalve het geluk dat Ajax kampioen werd? Het was toch gewoon slecht? Noem vijf langdurig goede reeksen met echt overklassend spel? Ben benieuwd... En noem mij een aankoop of verkoop waar wij als supporters wat aan hebben gehad. Mag techniek en/of mentaliteit zijn, ben ik ook benieuwd naar. CL? Beker?EL? Denk dat je antwoord 1 regel zal zijn: was er niet Dat het spel dramatisch is ziet iedereen wel en wordt de ogen niet voor gesloten. Dat zal ik ook niet ontkennen en heb je een geweldig punt. Maar kom dan ook gewoon eens op het forum om mee te discussiëren, want blijkbaar heb je ook bepaalde gedachtes. En kritiek mag, maar alleen uiten wanneer het slecht gaat is zonde!
Overigens zeg ik nergens dat jij een internethooligan bent, maar je hoeft me niet lastig te vallen met statistieken op welke momenten jij allemaal in het stadion heeft gezeten! Iedereen is fan van de club op zijn eigen manier. De 1 heeft de financiën en de tijd, de ander helaas niet. Ik probeer waar nodig en het qua tijd toelaat zoveel mogelijk wedstrijden te pakken en heb altijd de hoop om nog eens wedstrijden van mijn club in het buitenland of tijdens een uitduel te bezoeken! Helaas roepen andere plichten ook en daar moet ik de ogen ook niet voor sluiten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 19:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat het spel dramatisch is ziet iedereen wel en wordt de ogen niet voor gesloten. Dat zal ik ook niet ontkennen en heb je een geweldig punt. Maar kom dan ook gewoon eens op het forum om mee te discussiëren, want blijkbaar heb je ook bepaalde gedachtes. En kritiek mag, maar alleen uiten wanneer het slecht gaat is zonde! Overigens zeg ik nergens dat jij een internethooligan bent, maar je hoeft me niet lastig te vallen met statistieken op welke momenten jij allemaal in het stadion heeft gezeten! Iedereen is fan van de club op zijn eigen manier. De 1 heeft de financiën en de tijd, de ander helaas niet. Ik probeer waar nodig en het qua tijd toelaat zoveel mogelijk wedstrijden te pakken en heb altijd de hoop om nog eens wedstrijden van mijn club in het buitenland of tijdens een uitduel te bezoeken! Helaas roepen andere plichten ook en daar moet ik de ogen ook niet voor sluiten! Dat wat betreft wedstrijden bezoeken was niet bedoeld om wie dan ook te beledigen. Iedereen support zoals hij of zij dat wil en kan.
Dat is dan meteen de reden van mijn reactie op jou en je collega. Voorts heb ik vaak genoeg wat gepost en dus doe ik zeker mee met discussies. Neemt niet weg dat mijn mening over dit Ajax en mn de technische staf ronduit negatief is. Dat geef ik tig keer aan; geen bezieling, geen zelfkritiek, geen realistische weergave, spelers blijven opstellen die simpelweg tekort komen, etc etc. Daarom ben ik van mening dat de Boer weg moet, chemie is uitgewerkt. Het ultieme bewijs is wat het team vandaag aan de Boer als laatste wedstrijd dit seizoen liet zien; ze hebben schijt aan hem en spelen het spel wat hij ze heeft voorgehouden de afgelopen jaren. Dat het niet loopt is voornamelijk zijn schuld, en overmars. Er had goed geïnvesteerd moeten worden!!!! Scouting is zwaar kut: Moses Daddy; hoe kan dat in Godsnaam gebeuren? Dijks is veel beter gebleken dan Boilesen; dat had de staf moeten zien. En nu willennze vd Vaart? Iemand die Ajax afwees? Iemand die a la van Bommel niet de meerwaarde zal brengen die nodig is.
Voor de rest blijf ik erbij: noem mij dan die goede periodes? Zelfs drie gaat je niet lukken. Triest maar waar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 18:57 schreef Loetje het volgende:[..] Lopen elkaar mis denk ik. Ik doelde op Enigma. Alleen komen als het niet loopt. Had het niet over Cruijff Oké. Dacht dat je je bedoelde.
Maar enigma is hier we vaker hoor. Ook tijdens de kampioenschappen was hij niet eens met wat er gebeurde. |
|
|
|