BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Dordrecht - Ajax (zondag 17 mei 2015, 14:30); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik twijfel toch aan jouw voetbalverstand. Kijk zo studio sport maar even.
Is bij de laatste 18 doelpunten Van Twente betrokken.
Op dit moment gewoon verder als Sinkgraven en kostte niet eens de helft.
Leuk die statistieken. En waar staat Twente dan? En hoeveel ruimte krijg je bij Twente dan?

Leer toch eens een keer verder kijken dan naar dat wat iemand bij een andere ploeg doet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:05 schreef Enigma het volgende:

[..]

Scouting is zwaar kut: Moses Daddy; hoe kan dat in Godsnaam gebeuren? Dijks is veel beter gebleken dan Boilesen; dat had de staf moeten zien. En nu willennze vd Vaart? Iemand die Ajax afwees? Iemand die a la van Bommel niet de meerwaarde zal brengen die nodig is.

Ik heb dit punt er even uitgepikt. Wat je hier zet heb je gewoon helemaal gelijk in. Ik heb nooit begrepen hoe ze Moses Daddy hebben kunnen laten gaan. Boilesen is een drama, dat ziet iedereen maar wil er bij De Boer niet in. En v.d. Vaart heb ik ook al vaker aangegeven dat hij wat mij betreft weg mag blijven. Het lijkt echter dat ze teveel de oren laten hangen naar de media in de roep om oud-Ajacieden.

Ik weet echter niet of de chemie tussen De Boer en de spelersgroep is uitgewerkt. Vaker is hier geopperd alsof het lijkt dat de hele selectie futloos is. Dat gewoon de energie er niet meer is. Overtrained dus waarschijnlijk. Zo lijken ze ook te voetballen. Je kan dat ook zien aan Fischer. Die was de hele tijd geblesseerd en heeft die hele trainingsperiode niet meegemaakt. Is nu fit en laat gelijk zien een meerwaarde te zijn. Ik hoop van ganser harte dat Ajax komend seizoen de trainingsopbouw gaat veranderen en die achterlijke 2 wedstrijden op een dag met daarvoor nog een training laat varen. Je maakt de spelers conditioneel helemaal kapot op deze manier!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 20:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - zondag 17 mei 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk die statistieken. En waar staat Twente dan? En hoeveel ruimte krijg je bij Twente dan?

Leer toch eens een keer verder kijken dan naar dat wat iemand bij een andere ploeg doet.
Leer jij eens verder te kijken dan de plek op de ranglijst van de club waar een speler speelt. EL Ahmadi vind jij niks want feyenoord staat onder ons. Nu is ziyech weer niks want twente staat onder ons en hij krijgt daar veel mee ruimte..Ziyech hadden ze vorig seizoen al moeten halen. Is een fantastische speler. Deed het bij Heerenveen en nu bij Twente. In een zeer slecht draaiend elftal.

Ps
Toen het hele forum Schöne bekritiseerde kwam jij ook met cijfers aan over zijn rendement en nu een ander het bij jou en zijn statistieken ineens niks meer waard Voor jou????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leer jij eens verder te kijken dan de plek op de ranglijst van de club waar een speler speelt. EL Ahmadi vind jij niks want feyenoord staat onder ons. Nu is ziyech weer niks want twente staat onder ons en hij krijgt daar veel mee ruimte..Ziyech hadden ze vorig seizoen al moeten halen. Is een fantastische speler. Deed het bij Heerenveen en nu bij Twente. In een zeer slecht draaiend elftal.

Ps
Toen het hele forum Schöne bekritiseerde kwam jij ook met cijfers aan over zijn rendement en nu een ander het bij jou en zijn statistieken ineens niks meer waard Voor jou????
Je leest helemaal niet. Hij speelt niet bij ons en speelt met veel meer ruimte voor z'n neus en kan daardoor makkelijker en beter voetballen dan bij Ajax. Bij ons heb je nu eenmaal minder ruimte. En zo fantastisch vind ik hem niet. Ook geen speler die een elftal direct zelf beter maakt.
Schone heb ik altijd de juiste twaalfde man gevonden. En ja daarvoor zijn z'n statistieken uitmuntend geweest de eerste seisoensheft. Ik kaar statistieken helemaal niet af. Leg me geen woorden in de mond.
Brandje
 Brandje - zondag 17 mei 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest helemaal niet. Hij speelt niet bij ons en speelt met veel meer ruimte voor z'n neus en kan daardoor makkelijker en beter voetballen dan bij Ajax. Bij ons heb je nu eenmaal minder ruimte. En zo fantastisch vind ik hem niet. Ook geen speler die een elftal direct zelf beter maakt.
Schone heb ik altijd de juiste twaalfde man gevonden. En ja daarvoor zijn z'n statistieken uitmuntend geweest de eerste seisoensheft. Ik kaar statistieken helemaal niet af. Leg me geen woorden in de mond.
Lees mijn reactie nog eens en probeer het dan nog een keer beste kerel want je zeg nu echt hele vreemde dingenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lees mijn reactie nog eens en probeer het dan nog een keer beste kerel want je zeg nu echt hele vreemde dingenomen.
ik reageer op wat je post, heb alleen geen behoefte om op alles te reageren....

wat betekend dingenomen trouwens?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 mei 2015 - 09:21   quote  deeplink  
Zo mannen, ik heb een echte Tob wedstrijd gezien van onze club. nu maar heel gauw op vakantie en dit seizoen zo snel mogelijk vergeten. Wel nog even plaatsen voor de poulefase van de CL natuurlijk.
Brandje
 Brandje - maandag 18 mei 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 08:14 schreef remco k het volgende:

[..]

ik reageer op wat je post, heb alleen geen behoefte om op alles te reageren....

wat betekend dingenomen trouwens?
Tsja woordherkenning op de mobiele telefoon. Maar je zou eens wat beter moeten gaan lezen want als je je reactie op mijn post naleest en dan mijn post nog een keer dan kan je zien dat je totaal NIET gelezen hebt. Drie woorden hoogstens en dan gelijk als een dolle stier met stoom uit je oren een reactie geven. Lezen, lezen en nog eens lezen.
Brandje
 Brandje - maandag 18 mei 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 09:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zo mannen, ik heb een echte Tob wedstrijd gezien van onze club. nu maar heel gauw op vakantie en dit seizoen zo snel mogelijk vergeten. Wel nog even plaatsen voor de poulefase van de CL natuurlijk.
Vakantie gaat helaas niet helpen. Elke speler onder FdB speelt als een bang vogeltje. Sinkgraven is nu het volgende slachtoffer. Begon frivool met leuk voetbal. Ook bij hem zie je dat de angst weer regeert. Pak daar Veltman, Klaassen, El Ghazi en Kishna bij want voor hen geld exact hetzelfde. Begonnen allemaal zeer sterk maar is niks meer van over. FdB krijgt tot aan de winterstop van seizoen 15/16 en anders moet ie gewoon gaan wieberen.
Pietje
 Pietje - maandag 18 mei 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Verliezen van degradant FC Dordrecht... Hoe ver kun je zakken?? Hoe triest kan het zijn?? Ook een inschattingsfout van Frank de Boer met deze opstelling! Kijk wat dat betreft naar PSV, die gewoon in de sterkste opstelling op het veld verscheen. En zo hoort het, al is het alleen maar voor de supporters die zijn meegereisd.
Verliezen van FC Dordrecht MAG NIET, Verliezen van FC Dordrecht KAN gewoon NIET. Er zit structueel iets goed fout bij mijn Ajax. Godverdegodver. Wat een drama. Een regelrechte BLAMAGE!!! Een beschamende vertoning. En sorry voor de emoties die bij mij loskomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 10:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja woordherkenning op de mobiele telefoon. Maar je zou eens wat beter moeten gaan lezen want als je je reactie op mijn post naleest en dan mijn post nog een keer dan kan je zien dat je totaal NIET gelezen hebt. Drie woorden hoogstens en dan gelijk als een dolle stier met stoom uit je oren een reactie geven. Lezen, lezen en nog eens lezen.
Stoom?? Geen idee hoe je daar bij komt. Ik heb je post gelezen en gereageerd op dat wat ik wil. Niks meer of minder..
Brandje
 Brandje - maandag 18 mei 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Stoom?? Geen idee hoe je daar bij komt. Ik heb je post gelezen en gereageerd op dat wat ik wil. Niks meer of minder..
Kijk, hij leest weer eens een woord en gaat dan weer reageren.

Mischien is onderstaande iets voor je

http://www.novo.nl/zorg/scholing-training/begrijpend-lezen/
bully
 bully - maandag 18 mei 2015 - 17:49   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=Y4YNg-yPo1A&feature=youtu.be&t=15

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door bully --
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk, hij leest weer eens een woord en gaat dan weer reageren.

Mischien is onderstaande iets voor je

http://www.novo.nl/zorg/scholing-training/begrijpend-lezen/
Nogmaals. Ik heb je post gelezen, dat doe ik altijd en reageer op dat wat ik belangrijk vind of op wil reageren.

Over moeilijk begrijpend lezen gesproken zeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Dordrecht - Ajax (zondag 17 mei 2015, 14:30); 2 - 1

0.0079669