BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutten en Grevenaars weg - Gio hoofdcoach

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Werd tijd ..nooit een echt een feyenoord hart gehad .. de minkukel...
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:31   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/31778-rutten-en-greveraars-weg-gio-hoofdcoach.html
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 mei 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Half jaar te laat.
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Nooit aan moeten beginnen .. zie statistieken...
PieterBos
 PieterBos - zondag 17 mei 2015 - 20:38   quote  deeplink  
ja jo nog maar een topic, waarom niet.
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Terecht
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:36 schreef jan366 het volgende:
Nooit aan moeten beginnen .. zie statistieken...
Ik garandeer de 3e plaats... zijn woorden toch .. de slechtste coach aller tijden van Feyenoord.. en de rest van zijn loopbaan...
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 mei 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Is dit niet een heel slecht begin voor Gio, er is met deze selectie geen eer meer te behalen.
Het enige wat zou kunnen is dat je uit tegen Heerenveen erg verdedigend gaat spelen, en dan de steun van het legioen gaat krijgen in de kuip. En dan een klein kansje tegen denkelijk Vitesse.
Maar ik zie geen lichtpuntjes dat Gio door een paar wissels de boel kan laten voetballen.
Had dan een interim aangenomen
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:42   quote  deeplink  
je hoeft niet te reageren hoor PieterBos.. lezen zonder reageren is ook leuk..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Een interim heeft niets te winnen.
De spelers ook niet dan.
De contractspelers kunnen zich nu alvast laten zien, dat onthoudt de coach vast.
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Maar idd Gio wordt voor de leeuwen gegooid en hoop het beste..
ar
 ar - zondag 17 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Het kan ook als een bevrijding werken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 mei 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Maar wie trekt de kar in het veld? En ik hoop dat het gaat. Maar als ineens het voetbal terug is zijn de spelers dan niet schuldig aan deze wanprestatie?
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 20:45   quote  deeplink  
We zullen het zien, Piet. Als Feyenoord zich plaatst, doet hij het uitstekend. Als hij verliest, zal niemand het hem aanrekenen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 mei 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:45 schreef Els het volgende:
We zullen het zien, Piet. Als Feyenoord zich plaatst, doet hij het uitstekend. Als hij verliest, zal niemand het hem aanrekenen.
Ik hoop het
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:47   quote  deeplink  
als wij allemaal achter ons cluppie blijven staan geloof ik dat we de play offs door komen en europa in gaan..
jan366
 jan366 - zondag 17 mei 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Come on feyenoord ... met Gio .. steun die jongen en hopen dat de spelers dat ook doen, en gemotiveerd zijn..
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:46 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik hoop het
Het is natuurlijk het meest gunstige scenario. Heerenveen moeten we kunnen hebben, goed resultaat in Heerenveen en afmaken in de Kuip. En dan tegen Pec of Vitesse. En dan zit de schwung er wel weer in, zijn de laatste 5 wedstrijden naar de achtergrond verdwenen.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 17 mei 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Helaas wacht ik al op dit bericht sinds oktober... Maar nu overweeg ik tenminste om naar Heerenveen te gaan, met Rutten als trainer zou ik thuis blijven.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 18 mei 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Kijk zo mag ik het horen en niet anders denken jullie nu zelf ook niet dat er heel wat af gepraat word en dat het een pure wanprstatie van de jongens zelf is geweest. Oke rutten is het niet voor ons maar hij was het blijkbaar wel voor de spelers en vooral clasie nou het gevolg daarvan is nu duidelijk.Het zou nu goed uitkomen dat die 7halfmiljoen uit de tv rechten nu gelijk voor guidettie neer geteld worden maar dan gelijk 5jaar vastleggen .Licht puntje voor de groep en een scorende spits en ook een afmaker bewijs ajax psv twent vitesse of hij gaf een goede assist aan bilal gabral cise vGeel denk ff na man er is verder geen spits voorradig van dit geld en kaliber kramer? Kom op zeg aub ja mijn mening hoor daar lopen er genoeg van rond uth ? Ja hoor dus niet kijk maar naar ajax dus ook niet wel2e maar uit een ander land dus zeg het maasr fer62
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:47 schreef jan366 het volgende:
als wij allemaal achter ons cluppie blijven staan geloof ik dat we de play offs door komen en europa in gaan..
Beter voor Gio om Europa niet in te gaan! Kan ie rustig op gaan bouwen aan het nieuwe elftal.
Ten tweede: dankzij die zogenaamde supporters ( debielen ) heeft Feyenoord weer naam gemaakt, eerst dat probleem maar eens zien op te lossen voordat de meute weer wordt vrij gelaten in Europa
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:54 schreef feyenoordq het volgende:
Helaas wacht ik al op dit bericht sinds oktober... Maar nu overweeg ik tenminste om naar Heerenveen te gaan, met Rutten als trainer zou ik thuis blijven.
Haha jij wou thuis blijven dankzij Rutten.Wij blijven thuis dankzij Nelom, Immers, Manu en Kazim.

Wat is het verschil? Geen! Allemaal niet geschikt voor Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:52 schreef Els het volgende:

[..]

Het is natuurlijk het meest gunstige scenario. Heerenveen moeten we kunnen hebben, goed resultaat in Heerenveen en afmaken in de Kuip. En dan tegen Pec of Vitesse. En dan zit de schwung er wel weer in, zijn de laatste 5 wedstrijden naar de achtergrond verdwenen.
Bij mij verdwijnt niks naar de achtergrond ... Miskleunen zal ik ten alle tijden blijven bestrijden, of er moeten wonderen gebeuren ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 07:14   quote  deeplink  
Ook goedemorgen..
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 19 mei 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 06:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij mij verdwijnt niks naar de achtergrond ... Miskleunen zal ik ten alle tijden blijven bestrijden, of er moeten wonderen gebeuren ...
In moeilijke tijden bijten de echte kerels op hun tanden, houden hun mond en knokken er voor. Misschien iets voor jou?
JanM
 JanM - dinsdag 19 mei 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 09:45 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

In moeilijke tijden bijten de echte kerels op hun tanden, houden hun mond en knokken er voor. Misschien iets voor jou?
L is een kruising tussen een paardenlul en een papegaai, dus wat denk je zelf?
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
is het echt van Geel ???
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Nee L..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutten en Grevenaars weg - Gio hoofdcoach









0.0067460