|
|
piet de paler
|
|
|
Gio aan het roer, frisse wind de play-offs in maar wat kan er. Als we nu met een heldere kop de play-offs in gaan wat kan Gio welke spelers zouden het tij een beetje kunnen draaien, wat zou hij kunnen met de huidige spelers, of welke positie zou hij aan sommige spelers kunnen geven. Oa. Boetius op rechts, Jens achter de spits maar wat kan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
In protest tegen rode kaart Karsdorp. Woudenberg ipv Nelom. Boetius op rechts, Vilhena op 10, Bilal of Manu op links en Achabar in de spits. EL Ahmadi terug op het middenveld. Toornstra is leeg, dus op de bank. Gesprek met Kongolo over zijn fysieke staat, bij slecht nieuwe Mathijsen. Verder geen wijzigingen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Beetje jammer dat Gio op deze wijze z'n debuut als hoofdcoach moet gaan maken. Ik wens hem veel wijsheid toe en kan alleen maar hopen dat de selectie hem niet laat zinken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 07:39 schreef Els het volgende:In protest tegen rode kaart Karsdorp. Woudenberg ipv Nelom. Boetius op rechts, Vilhena op 10, Bilal of Manu op links en Achabar in de spits. EL Ahmadi terug op het middenveld. Toornstra is leeg, dus op de bank. Gesprek met Kongolo over zijn fysieke staat, bij slecht nieuwe Mathijsen. Verder geen wijzigingen. thuis zou ik het ongeveer zo doen. uit heb ik er mijn twijfels over. dat kies ik denk ik voor de Koeman variant
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 07:39 schreef Els het volgende:In protest tegen rode kaart Karsdorp. Woudenberg ipv Nelom. Boetius op rechts, Vilhena op 10, Bilal of Manu op links en Achabar in de spits. EL Ahmadi terug op het middenveld. Toornstra is leeg, dus op de bank. Gesprek met Kongolo over zijn fysieke staat, bij slecht nieuwe Mathijsen. Verder geen wijzigingen. +1
En eisen dat El Ahmadi niet meer schiet op goal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Twijfel er overigens aan of er een frisse wind zal gaan waaien. Onbegrijpenlijk mochten er geen aanpassingen gedaan worden in de basis 11. Gio heeft samen met van Gastel ook meegedeeld in de misere van dit seizoen. Hoop dat ze uit hun tunnel komen en in iedergeval eens klaar zijn met Kazim en Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi voegt al weken niets toe. Vooral dat schieten is belachelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zeg maar gerust maanden |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ja het is inderdaad belachelijk, zou daar wel eens een statistiek over willen zien. Ik schiet met rechts zuiverder als linkspoot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou bijna zeggen laat Tony maar staan. Speelde gisteren de eerste helft prima met Boëtius samen, tweede helft mee in het niveau met de rest. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Frisse wind? Een dikke tornado hebben we nodig! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alle ouwe troep er uit math boula wilks immy kazie nelom verkopen op de markt en met jongespelers verder kwaliteit genoeg passen en schaaven .foutjes verbeek hogeballen richting eigen coal leren onderscheppen niet onderschatten. Pingels corners vrijetrappen uitbuiten om te scoren.gio jouw valt niets kwalijk te nemen alsje de plyoffs niet haald europes voetbal.wat een zzooitje heeft die man achtergelaten .Het lijkt wel of alles expres zo georganiseerd word goed matriaal genoeg dus waar schoord het aan. Punt 1 de spelers wilde verder met rutten en dat ging niet door voor de vijf wedstrijden gespeeld waren en dit is het antwoord naar mijn mening dan gewoon sabotage. Fer62 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar hoe,ik denk verdediging versterken met extra verdediger, midden veld min een man en gebruik maken van snelheid 2 x voorin Manu, Achabar, hangend Immers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 17:47 schreef piet de paler het volgende:Maar hoe,ik denk verdediging versterken met extra verdediger, midden veld min een man en gebruik maken van snelheid 2 x voorin Manu, Achabar, hangend Immers Blind paard, de ander technisch sterk en de laatste een domme 'voetballer'.
Ik zou ook met Achahbar beginnen maar aan Manu en Immers heb je niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 07:39 schreef Els het volgende:In protest tegen rode kaart Karsdorp. Woudenberg ipv Nelom. Boetius op rechts, Vilhena op 10, Bilal of Manu op links en Achabar in de spits. EL Ahmadi terug op het middenveld. Toornstra is leeg, dus op de bank. Gesprek met Kongolo over zijn fysieke staat, bij slecht nieuwe Mathijsen. Verder geen wijzigingen. Vilhena op 10 LAAT ME NIET LACHEN......moet niet gekker worden hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niemand op 10 is ook n verbetering |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Hangend Immers!!! Aan welk touw?????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:32 schreef rene rotterdam het volgende:[..] Vilhena op 10 LAAT ME NIET LACHEN......moet niet gekker worden hier. Was zondag de enige samen met Boëtius met voetballend vermogen in de eerste helft, de rest niet gezien. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een heel dik touw samen met kaziem whahaha |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Vermeer
Wilkshere, van beek, mathijsen, woudenberg
Boetius, el ahmadi, clasie, nelom
Vilhena
Achabar
Ja ik zie ze soms vliegen :p |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 - 23:19 schreef Voetbalgek het volgende:Vermeer Wilkshere, van beek, mathijsen, woudenberg Boetius, el ahmadi, clasie, nelom Vilhena Achabar Ja ik zie ze soms vliegen :p Nog helemaal niet raar gedacht... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vermeer wilkshere beek kong woudenberg
clasie El Ahmadi Toornstra
Boet Achabar Manu |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Ha kijk een kenner. :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien duidde hij op het feit dat je ze ziet vliegen gek..😉 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Sssssst had er net zo een mooie draai aan gegeven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
;) alhoewel ik het toch een prettige opstelling vind ik denk dat reactie voetbal ook de enige manier nu is om de play offs door te komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:30 schreef Voetbalgek het volgende:;) alhoewel ik het toch een prettige opstelling vind ik denk dat reactie voetbal ook de enige manier nu is om de play offs door te komen Als Kongolo in vorm is kan ik me er ook wel in vinden, het is aan Gio.. Mathijsen deed het de afgelopen twee wedstrijden zeker niet verkeerd.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tegen Heerenveen hoef je niet stoer te gaan lopen pingelen. Het is geen Sevilla! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar speelde we wel een gruwelijke wedstrijd thuis tegen ze.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: ;-) Laten we hopen op een herhaling tegen Heerenveen! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ik denk niet dat het veel uitmaakt tegen wie je nu speelt. Het vertrouwen om zelf het spel te maken zal ver te zoeken zijn. Dus ga maar counteren en bikkelen en probeer van daaruit iets te creëren dan zien we wel waar het schip strand |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Na 3 borden macaroni waait hier altijd een frisse wind |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan doe je er net zo veel ui in als ik waarschijnlijk... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ben benieuwd, ik zie Gio wel gelijk doen waar iedereen, inclusief ik, al het hele seizoen om roept. Toornstra 10 en een echte buitenspeler op rechts. Nelom en Immers opzouten. Heb er toch weer n beetje hoop in met Gio aan t roer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben ook benieuwd vanavond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wil minstens 2 veranderingen in de basiself, anders valt Gio moeilijk serieus te nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 15:22 schreef MightyAce het volgende:[..] Wil minstens 2 veranderingen in de basiself, anders valt Gio moeilijk serieus te nemen. Karsdorp en Immers terug? |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Eerst proberen om een bal fatsoenlijk in te pasen en de eerste aanname verbeteren dan weet ik zeker dat we gaan winnen zondag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag geen frisse wind, voorin schokkend, passend niet goed. Waar is het Feyenoord gebleven van midden seizoen waar ? Dat kan toch niet ineens weg zijn? En Bilal tja ik zie het nog steeds niet. Jens waar is je afstandsschot? Kazim waar is je agressie? Het zal toch gebeuren dat dadelijk tevreden het gaat laten zien tegen Heerenveen of Anass nu had hij de volle 5 minuten om het te laten zien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|