BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:26 schreef G-child het volgende:

[..]

Haha, anders hadden we gewonnen zeker? Erken je verlies maat.
door schijds want anders als er geflagt had geweest dan hadden we niet verloren.erken de feiten en de beelden maat!!
genaaid door de knjb!dat jij dat niet wilt zien komt omdat je niet voor feyenoord bent!en die joden komen hier weer langs omdat ze weten dat hun weer de lul zijn.want al onze frustratie komen weer tot uiting of op vakantie of in de kuip!ga zo door knjb!haha
dus niet zeiken als er weer iets gebeurt want ze lokken het uit en het ligt aan de corrupte knjb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Terminator1908 --
van geil
 van geil - donderdag 21 mei 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:26 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

ja op het mddendveld als je op balbezit moet spelen doet el hamadi het goed maar als je naar voren moet snel moet je het niet van hem hebben...
Top quote
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Erken dat je niets kan doen aan het verleden hoe hard je ook gaat stampvoeten!
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:27 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

door schijds want anders als er geflagt had geweest dan hadden we niet verloren.erken de feiten en de beelden maat!!
genaaid door de knjb!dat jij dat niet wilt zien komt omdat je niet voor feyenoord bent!en die joden komen hier weer langs omdat ze weten dat hun weer de lul zijn.want al onze frustratie komen weer tot uiting of op vakantie of in de kuip!ga zo door knjb!haha
Ga je mij vertellen of ik Feyenoorder ben?? Das niet netjes toch?
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Laat maar maatje, we zitten op hele andere golflengtes.
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Ze hoeven ook niet goed te spelen. In Italie interesseert niemand het of je goed speelt. Je moet de kansen afmaken die je krijgt. Kazim had er voor rust minimaal 2 moeten maken.Vermeer was prima.Voor rust moet je 2- 0 voorstaan, dan kan je die wedstrijd gewoon uitspelen.
Zo n tegendoelpunt roep je over jezelf af,omdat je niet toeslaat, zo werkt het negen van de tien keer, bij elke voetbalclub. Dat gebeurde Ajax afgelopen week bij Dordrecht, en NAC al het hele seizoen.Is geen pech, heeft met kwaliteit en scherpte te maken.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:29 schreef G-child het volgende:

[..]

Ga je mij vertellen of ik Feyenoorder ben?? Das niet netjes toch?
haha ach laat ook maar jij kan er ook niks aan doen.vind het wel bewonderenswardig dat je nog zo blijft en de meerderheid dan moet je als supporter van feyenoord toch wel ballen hebben hoor.zoveel shit over je heen en zoveel tegen en dan toch nog zeggen het ligt aan jezelf.gedeeltelijk waar maar gedeeltelijk ook niet toch?
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:31 schreef roddie het volgende:
Ze hoeven ook niet goed te spelen. In Italie interesseert niemand het of je goed speelt. Je moet de kansen afmaken die je krijgt. Kazim had er voor rust minimaal 2 moeten maken.Vermeer was prima.Voor rust moet je 2- 0 voorstaan, dan kan je die wedstrijd gewoon uitspelen.
Zo n tegendoelpunt roep je over jezelf af,omdat je niet toeslaat, zo werkt het negen van de tien keer, bij elke voetbalclub. Dat gebeurde Ajax afgelopen week bij Dordrecht, en NAC al het hele seizoen.Is geen pech, heeft met kwaliteit en scherpte te maken.
+1
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Ze hoeven ook niet goed te spelen. In Italie interesseert niemand het of je goed speelt. Je moet de kansen afmaken die je krijgt. Kazim had er voor rust minimaal 2 moeten maken.Vermeer was prima.Voor rust moet je 2- 0 voorstaan, dan kan je die wedstrijd gewoon uitspelen.
Zo n tegendoelpunt roep je over jezelf af,omdat je niet toeslaat, zo werkt het negen van de tien keer, bij elke voetbalclub. Dat gebeurde Ajax afgelopen week bij Dordrecht, en NAC al het hele seizoen.Is geen pech, heeft met kwaliteit en scherpte te maken.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:31 schreef roddie het volgende:
Ze hoeven ook niet goed te spelen. In Italie interesseert niemand het of je goed speelt. Je moet de kansen afmaken die je krijgt. Kazim had er voor rust minimaal 2 moeten maken.Vermeer was prima.Voor rust moet je 2- 0 voorstaan, dan kan je die wedstrijd gewoon uitspelen.
Zo n tegendoelpunt roep je over jezelf af,omdat je niet toeslaat, zo werkt het negen van de tien keer, bij elke voetbalclub. Dat gebeurde Ajax afgelopen week bij Dordrecht, en NAC al het hele seizoen.Is geen pech, heeft met kwaliteit en scherpte te maken.
hahaha daar stond niets op het spel.jij kijkt feyenoord ook niet vaak want als je feyenoord altijd ziet dan weet je wat er speelt en iedereen kan het hier blijven ontkennen maar ze weten echt wel beter hier maar ze willen het niet zien want dan worden ze echt boos en dat willen ze hier niet.dus altijd je zelf de schuld blijven geven en de eliding doet alles goed.je ziet het weer een buitenspeldoelpunt tegen BEWUST!
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:31 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

haha ach laat ook maar jij kan er ook niks aan doen.vind het wel bewonderenswardig dat je nog zo blijft en de meerderheid dan moet je als supporter van feyenoord toch wel ballen hebben hoor.zoveel shit over je heen en zoveel tegen en dan toch nog zeggen het ligt aan jezelf.gedeeltelijk waar maar gedeeltelijk ook niet toch?
Grotendeels aan beleid, visie, spelersmateriaal. Ik noem het gewoon realisme, zoek het probleem liever bij mezelf dan aannames doen. Nogmaals we zitten op andere golflengte, niet erg toch?
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:31 schreef G-child het volgende:

[..]

+1
daar ging het nou toevallig nergens meer om he!teovallig he NOT!haha
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:33 schreef G-child het volgende:

[..]

Grotendeels aan beleid, visie, spelersmateriaal. Ik noem het gewoon realisme, zoek het probleem liever bij mezelf dan aannames doen. Nogmaals we zitten op andere golflengte, niet erg toch?
ok ik houd het simpel:buitenspeldoelpunt of niet?
klopt ook wat jij zegt hoor!daar ben ik het ook mee eens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Terminator1908 --
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 21:37   quote  deeplink  
hoe vaak heeft feyenoord dit soort tegen.het meest of het minst van alle clubs?
ik respecteer jouw jouw ook.maar wil alleen eerlijk antwoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Terminator1908 --
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Als je verliest ligt het99.9 procent aan jezelf.Dat is de prijs die je betaalt voor een slechte scouting, ad hoc aankopen, en de verkeerde beleidsbepalers.
Op sommige situaties heb je geen invloed.Wel of geen buitenspel, wel of geen penalty, maar dat is op een heel seizoen genomen vaak in evenwicht.
Els
 Els - donderdag 21 mei 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Charmante gespreksonderwerpen. Gelukkig denkt slechts de helft van Nederland dat wij zwaar gestoord en crimineel zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 mei 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 22:25 schreef Els het volgende:
Charmante gespreksonderwerpen. Gelukkig denkt slechts de helft van Nederland dat wij zwaar gestoord en crimineel zijn.
En de andere helft neemt ons niet serieus.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 21 mei 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Op eigen kracht niet veel prijzen winnen...
Dat is nog eens een uitspraak.
Els
 Els - donderdag 21 mei 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 22:50 schreef sevillana het volgende:
ongelofeloos, hopeloos, .. slecht dus
Ja, maar dat lag natuurlijk wel in de lijn der verwachting. Ik zie een uitgeblust elftal dat zonder enig vertrouwen naar het einde van het seizoen hunkert. Je kunt zo even oppeppen, maar bij de geringste tegenslag is alles weg. En in dat licht bezien, vind ik dat er enige verbetering inzit. Niet bij Kazim en Nelom helaas. Dus ik hoop dat Gio Achabar en Woudenberg een kans gaat geven. En dat Van Geel het onmogelijke presteert en Kazim verkoopt. Zou ik een wereldprestatie vinden. En bijna onethisch.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 22:55 schreef Vincent1970 het volgende:
Op eigen kracht niet veel prijzen winnen...
Dat is nog eens een uitspraak.
hahaha ja ik heb weleens een goed moment.is net als feyenoord he.14 titles 9 knjb bekers uefa cup 2 en cl een keer mwah het is wel wat hoor maja het is moelijk veel te winnen als je altijd wordt benadeeld.kijk sommige clubs kijk ik noem geen namen zoals fc bijlmer die krijgen alles cadeau ja dan is het niet zo moeilijk om veel te winnen maar respect kun je van de gewone mensen niet kopen.haha drom heeft de meerdeheid ook een hekel aan de bijlmer en terecht!hetzelfde geld dat schijt bayern munchen hahahah ook zo een nepclub!kijk ik vind chelsea daarentegen leuk omdat vroer man unied alles kocht en alles won alleen nu hebben ze concurrentie van ander koopclubs zoals man city en arsenal liverpool en chelsea en ja nu winnen ze niet zo makkelijk titels meer dat united haha dat vind ik rechtigheid!ajaks koopt alleen maar of jat jeugd en doen net alsof ze zelf opleiden ja daarom wordt feyenoord 5 eerste met beste jeugdopleiding haha ja dat europa ook blind is.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Terminator1908 --
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 22:56 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, maar dat lag natuurlijk wel in de lijn der verwachting. Ik zie een uitgeblust elftal dat zonder enig vertrouwen naar het einde van het seizoen hunkert. Je kunt zo even oppeppen, maar bij de geringste tegenslag is alles weg. En in dat licht bezien, vind ik dat er enige verbetering inzit. Niet bij Kazim en Nelom helaas. Dus ik hoop dat Gio Achabar en Woudenberg een kans gaat geven. En dat Van Geel het onmogelijke presteert en Kazim verkoopt. Zou ik een wereldprestatie vinden. En bijna onethisch.
Kazim verhuren of doorverkopen.....pfffff, ja, dan heb je een uitdaging.

Het klinkt gek, maar dat zou denk ik voor beide partijen het beste zijn. Dan maar je verlies pakken.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:08 schreef roddie het volgende:

[..]

Kazim verhuren of doorverkopen.....pfffff, ja, dan heb je een uitdaging.

Het klinkt gek, maar dat zou denk ik voor beide partijen het beste zijn. Dan maar je verlies pakken.
6 miljoen was hij toch?lol
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:07 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Meld je het even als je een goed moment hebt?
haha ja dat kan nog effe duren maar jij bent de eerste die het hoort P:
netsurfer
 netsurfer - donderdag 21 mei 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Vrees dat we eruit vliegen zondag. Iets zegt me dat onze jongens niet staan te trappelen om weer tegen Vitesse te spelen.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 21 mei 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:16 schreef netsurfer het volgende:
Vrees dat we eruit vliegen zondag. Iets zegt me dat onze jongens niet staan te trappelen om weer tegen Vitesse te spelen.
tuurlijk wel!kwa mentaliteit en conditie zat het goed vandaag.voetballend zeker voorin niet maja ik zou dan toch iemand anders proberen voorin of zorgen dat je als je aanvalt met voldoende mensen in en rondom het strafschopgebied komt cq staat want anders is het te magertjes.. en revanchen op vitesse lijkt me wel wat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Terminator1908 --
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Ik vond het helemaal niet zo slecht in mekaar zitten vandaag, gezien de afgelopen weken. Als je Nelom en Kazim vervangt en Boetius even over nadenken, dan zou ik niet weten waarom je het niet zou kunnen redden thuis.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 mei 2015 - 07:57   quote  deeplink  
Scorende spelers...
Dan maar een ridicule optie...
Mathijsen achterin, Sven van Beek in de spits.
Twee buitenspelers.
JanM
 JanM - vrijdag 22 mei 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 07:57 schreef FR-Henk het volgende:
Scorende spelers...
Dan maar een ridicule optie...
Mathijsen achterin, Sven van Beek in de spits.
Twee buitenspelers.
Zet dan Dammers in de spits!
G-child
 G-child - vrijdag 22 mei 2015 - 09:44   quote  deeplink  
Die is tegenwoordig toch centrale verdediger?
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 22 mei 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Met 7 man kun je nooit van een welke ploeg dan ook winnen. Zeven man ja, want die drie in de voorhoede en Nelom doen gewoon niet mee.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 22 mei 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Kazim was hopeloos, Toornstra hopeloos, Boetius was ongelukkig, Bilal heeft keihard gewerkt maar er was vervolgens geen aansluiting of Wilkshire liep hem in de weg.
Zo ga je nooit scoren.
Manu Vilhena en Achahbar er in voor de thuiswedstrijd.
En Woudenberg want Nelom werd door eigen en thuispubliek gewoon uitgelachen. zo slecht in de voortzetting.
En Karsdorp er in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door JoopieKlepzeikerT --
MMM
 MMM - vrijdag 22 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Een snelle goal komende zondag en het kan, maar dan zou ik wel met Achahbar en Woudenberg beginnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 mei 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Boëtius was ook hopeloos
VVout
 VVout - vrijdag 22 mei 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Ik heb er anders nog steeds hoop op, pakken we in thuis die Friezen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 mei 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 11:49 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Kazim was hopeloos, Toornstra hopeloos, Boetius was ongelukkig, Bilal heeft keihard gewerkt maar er was vervolgens geen aansluiting of Wilkshire liep hem in de weg.
Zo ga je nooit scoren.
Manu Vilhena en Achahbar er in voor de thuiswedstrijd.
En Woudenberg want Nelom werd door eigen en thuispubliek gewoon uitgelachen. zo slecht in de voortzetting.
En Karsdorp er in.
Wilkshire, waar ik helemaal niet van gecharmeerd ben, was niet slecht. Hij moet gewoon achterin blijven, maar hij heeft wel redelijk tot goed gespeeld. Viel me niets tegen.. Larsson heb je niet gezien....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 mei 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Ik weet niet of Immers fit zal zijn, maar mijn collega had nog wel een goeie met het oog op het matige optreden van Kazim de laatste tijd: ...

...Immers in de spits! Lex komt vaker in scoringspositie... (10 kansen krijgen en er maar 1 in peren is altijd nog beter dan 0 kansen....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door Arie.Klooster --
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 22 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
dit wordt helemaal niets ik denk zondag 1-2 uithuilen en opnieuw beginnen met hoop ik een groot aantal nieuwe spelers als ze teminste bij Feyenoord willen tekenen
want dit elftal is een zwalkend zooitje
roddie
 roddie - vrijdag 22 mei 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 14:47 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
dit wordt helemaal niets ik denk zondag 1-2 uithuilen en opnieuw beginnen met hoop ik een groot aantal nieuwe spelers als ze teminste bij Feyenoord willen tekenen
want dit elftal is een zwalkend zooitje
Dat heb je goed gezien. Heerenveen gaat echt wel scoren, en dan moeten wij er drie maken en dat gaat deze spelers natuurlijk nooit gebeuren.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 22 mei 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 14:53 schreef roddie het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien. Heerenveen gaat echt wel scoren, en dan moeten wij er drie maken en dat gaat deze spelers natuurlijk nooit gebeuren.
Zeg nooit nooit
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 22 mei 2015 - 15:27   quote  deeplink  
2-0

1ste wordt een buitenspel goal
2de een penalty voor een swalbe
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:30 schreef roddie het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo slecht in mekaar zitten vandaag, gezien de afgelopen weken. Als je Nelom en Kazim vervangt en Boetius even over nadenken, dan zou ik niet weten waarom je het niet zou kunnen redden thuis.
Dat dus..
We wisten begin van de week hoe we voor stonden. Onzin te verwachten dat het in die korte is om te draaien. Al het negatieve hier over gelezen bedenk ik dat ik eigenlijk een hele slechte wedstrijd had moeten zien. We hebben met zijn allen de zwakkere schakels gezien. Maar ik heb eigenlijk best genoten van dit Feyenoord. Kopjes staan weer de goede kant op. De wil is er weer. Ze knokken er wel voor nou. Heerenveen is ook geen verkeerde ploeg en soms heel gevaarlijk. Terecht dat ze in de play-offs staan. Ik heb progressie gezien hopelijk kan Gio en Jp dat doorzetten.
1 zwakke schakel is nog wel op te vangen met een welwillend elftal, 3 zwakke schakels is een heel ander karwei. En daar zijn ze goed in geslaagd. Fock in principe is het eigenlijk 0-0, door die scheidsrechterlijke dwaling. Nu de focus op zondag en de eerste horde naar Europees succes nemen. Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in..
JanM
 JanM - vrijdag 22 mei 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat dus..
We wisten begin van de week hoe we voor stonden. Onzin te verwachten dat het in die korte is om te draaien. Al het negatieve hier over gelezen bedenk ik dat ik eigenlijk een hele slechte wedstrijd had moeten zien. We hebben met zijn allen de zwakkere schakels gezien. Maar ik heb eigenlijk best genoten van dit Feyenoord. Kopjes staan weer de goede kant op. De wil is er weer. Ze knokken er wel voor nou. Heerenveen is ook geen verkeerde ploeg en soms heel gevaarlijk. Terecht dat ze in de play-offs staan. Ik heb progressie gezien hopelijk kan Gio en Jp dat doorzetten.
1 zwakke schakel is nog wel op te vangen met een welwillend elftal, 3 zwakke schakels is een heel ander karwei. En daar zijn ze goed in geslaagd. Fock in principe is het eigenlijk 0-0, door die scheidsrechterlijke dwaling. Nu de focus op zondag en de eerste horde naar Europees succes nemen. Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in..
Zondag zie ik het ook nog wel gebeuren, maar of we op tijd 'klaar' zijn om met Vite$$e af te rekenen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Dan zijn we weer een aantal dagen verder, moet kunnen
JanM
 JanM - vrijdag 22 mei 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:
Dan zijn we weer een aantal dagen verder, moet kunnen
Eerst zondag en dan hopelijk in korte tijd net zo'n ommekeer als tegen GAE: beker verliezen en vervolgens 0-4!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2015 - 16:09   quote  deeplink  
We hebben nog wat recht te zetten tegen hun..
VVout
 VVout - vrijdag 22 mei 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Zo is het, inblikken die Friezen.
JanM
 JanM - vrijdag 22 mei 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 16:10 schreef VVout het volgende:
Zo is het, inblikken die Friezen.
Hij bedoelt Vite$$e
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Deutsche grundigkeit..
VVout
 VVout - vrijdag 22 mei 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 16:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij bedoelt Vite$$e
Ik reageerde ook op jouw "eerst Zondag"!
VVout
 VVout - vrijdag 22 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:
Deutsche grundigkeit..
In het midden een gat in mijn tondeuse, valt best mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3









0.0130639