BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:11   quote  deeplink  
achterste blok Wilshire Beek Mathijsen Woudenberg
Clasie.

klein veld maken (hun helft) en in hoog tempo diep spelen en gaan voor de tweede bal.
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2015 - 01:13   quote  deeplink  
3-0
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 mei 2015 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:08 schreef van geil het volgende:
Heerenveen gaat verder inzakken als thuis.
normaliter moet je drie keer scoren .
tegengoals zijn taboe.
met bovenstaande 3 gegevens concludeer ik dat je je middenveld kunt laten vervallen in principe.
ik zou spelen met twee blokken van 5 waarbij de backs absoluut achterin moeten blijven.
voorste blok van 5 Toornstra Bilal
Manu Anass Boetius.goals.
Verwacht ook een defensief Heerenveen. We spelen dus waarschijnlijk met een hoge lijn van de defensie. We hebben spelers nodig die in de kleine ruimte uit de voeten kunnen en spelers die een goal kunnen maken. Het lijkt mij de ideale wedstrijd om met Achahbar te beginnen. Ik zou eigenlijk ook nog een extra pure voetballer op het middenveld willen zien. Misschien Vilhena. En misschien Karsdorp ook wel. Als je die gedachtengang helemaal volgt, dan kom je wellicht op zoiets uit: (3-4-3 met een ruit op het middenveld (Clasie punt naar achter, Toornstra op 10).

Vermeer
Van Beek-El Ahmadi-Kongolo
Karsdorp-Clasie-Toornstra-Vilhena
Bilal-Anass-JP

Al is het misschien te vroeg om op die wijze te beginnen. Misschien iets voor in de loop van de wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 23:19 schreef roddie het volgende:

[..]

Geen probleem, je moet ook nog kunnen wisselen.
En zou je de keeperspositie kunnen heroverwegen, ik bedoel kom op zeg....zet dan Mulder neer..
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verwacht ook een defensief Heerenveen. We spelen dus waarschijnlijk met een hoge lijn van de defensie. We hebben spelers nodig die in de kleine ruimte uit de voeten kunnen en spelers die een goal kunnen maken. Het lijkt mij de ideale wedstrijd om met Achahbar te beginnen. Ik zou eigenlijk ook nog een extra pure voetballer op het middenveld willen zien. Misschien Vilhena. En misschien Karsdorp ook wel. Als je die gedachtengang helemaal volgt, dan kom je wellicht op zoiets uit: (3-4-3 met een ruit op het middenveld (Clasie punt naar achter, Toornstra op 10).

Vermeer
Van Beek-El Ahmadi-Kongolo
Karsdorp-Clasie-Toornstra-Vilhena
Bilal-Anass-JP

Al is het misschien te vroeg om op die wijze te beginnen. Misschien iets voor in de loop van de wedstrijd.
eens .. alleen die pure voetballer er bij op het middenveld koos ik voor Bilal
en ik zie t liever in 4 1 2 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 mei 2015 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:22 schreef van geil het volgende:

[..]

eens .. alleen die pure voetballer er bij op het middenveld koos ik voor Bilal
en ik zie t liever in 4 1 2 3
Kan. In de praktijk komt de invulling waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde neer. Maar goed, ik denk dat Bilal op dit moment beter tot zijn recht komt aan de zijkant. Met name vanwege het feit dat ie eigenlijk nog maar zelden vanaf het begin heeft meegedaan bij Feyenoord, maar ook omdat Heerenveen de ruimtes klein zal houden. Dus voor Bilal is het makkelijker zich te onderscheiden aan de zijkant denk ik.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:31   quote  deeplink  
er zijn tal van invullingen uiteraard en voorkeuren.
maar t belangrijkste vind ik dat inderdaad veel voetbal in de voorste Linies moet komen in deze pot. gezien de verwachte kleine ruimtes en de goals die we nodig hebben.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:32   quote  deeplink  
En Te Vrede moet paraat op de bank zitten mocht de wedstrijd er om vragen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 01:32   quote  deeplink  
Achahbar Achahbar Anas Achahbar..
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 01:34   quote  deeplink  
zoiets als rekiekie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 mei 2015 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:31 schreef van geil het volgende:
er zijn tal van invullingen uiteraard en voorkeuren.
maar t belangrijkste vind ik dat inderdaad veel voetbal in de voorste Linies moet komen in deze pot. gezien de verwachte kleine ruimtes en de goals die we nodig hebben.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 01:34 schreef van geil het volgende:
zoiets als rekiekie
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 02:16   quote  deeplink  
nfsk8j.jpg
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 02:16 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
8185d933fffb6a22bf4b607a075c09bb.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Ik kan t niet zien vandaag.
Boeit me weinig.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 08:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik kan t niet zien vandaag.
Boeit me weinig.
Boeit mij ook helemaal niks, lekker F1 in Monaco kijken ...1 van de 2 grandprixs die we elk jaar bezoeken.😐
MMM
 MMM - zondag 24 mei 2015 - 08:53   quote  deeplink  
Gooi Nelom en Kazim er nou uit!!!!!
MMM
 MMM - zondag 24 mei 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Come on Feyenoord!
VVout
 VVout - zondag 24 mei 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 08:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Boeit mij ook helemaal niks, lekker F1 in Monaco kijken ...1 van de 2 grandprixs die we elk jaar bezoeken.😐
Start is om 14:00 en Feyenoord speeld 15:30, sluit toch lekker aan. Je kan lekker vanuit je balkonnetje F1 kijken en zet je tv stand-by op een bijzet tafeltje. Weet je, zo zou een die hard Feyenoorder dit aanpakken, hoe pijnlijk dan ook!
tomson
 tomson - zondag 24 mei 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 23:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou voor Tomson gaan die schijnt de laatste tijd te scoren..😎
😡
tomson
 tomson - zondag 24 mei 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 02:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Dussss niet te spelen. een grapje over rekikikiki wordt auteursrechtelijk geclaimd door de eredivisieNV. Wat een nagemaakt zooitje is dat toch he
tomson
 tomson - zondag 24 mei 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Start is om 14:00 en Feyenoord speeld 15:30, sluit toch lekker aan. Je kan lekker vanuit je balkonnetje F1 kijken en zet je tv stand-by op een bijzet tafeltje. Weet je, zo zou een die hard Feyenoorder dit aanpakken, hoe pijnlijk dan ook!
Eens !
daan limbos
 daan limbos - zondag 24 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Kan me niet schelen wat Cio uit de hoge hoed tovert, als Nelom en Kazim er maar niet in staan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:49 schreef daan limbos het volgende:
Kan me niet schelen wat Cio uit de hoge hoed tovert, als Nelom en Kazim er maar niet in staan.
Daar kan ik mij ook in vinden ... En geen Immers AUB

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Dit lijkt t te gaan worden.
Vermeer, Karsdorp, v. Beek, Kongolo, Nelom, Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Basaçikoglu, Achahbar, Manu
roddie
 roddie - zondag 24 mei 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar kan ik mij ook in vinden ... En geen Immers AUB
Eens, je moet scoren, toch, je kan het je nou niet permitteren om de eerste 5 kansen te missen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 mei 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Gehakt gaan we van ze maken vanmiddag. Met Bilal Achahbar Manu en Vilhena moet dat lukken. Karsdorp is er ook weer bij en van mij mag Woudenberg voor Nelom mogen spelen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Vilhena wil niet meer, moet je niet doen.
adriaan D37
 adriaan D37 - zondag 24 mei 2015 - 12:16   quote  deeplink  
De val van een sterrenteam

Feyenoord is ten onder gegaan aan meer dan 50 jaar wanbestuur. (jubileum vergeten te vieren) Met commissarissen die willen profiteren van de bouw van een nieuw stadion.
Met een directeur die beter als ambtenaar had kunnen doorgaan bij een plattelandsgemeente.
Met een rij zakkenvullende trainers.

Logisch dat daarin een trainer met het kaliber van een kabouter (Rutten) uitstekend paste en dat er spelers zijn aangekocht die nog niet in een amateurclub kunnen presteren.
En maar roepen dat er steeds weer pareltjes zijn opgeleid. De hele linkerflank van het elftal faalt. Boulahrouz een onvoorstelbare miskleun.

Logisch dat nu van Bronckhorst als trainer door het incompetente bestuur van Feyenoord naar voren wordt geschoven! Die bankzitter heeft een jaar lang als zoutzak naast Rutten als figurant gefunctioneerd.
Met een beetje karakter had Gio toch moeten bedanken voor die schertsrol of de kabouter Rutten moeten overvleugelen. Zo moeilijk was dat toch niet?

Een voorspelling? de play-offs worden een fiasco, de directie blijft aan, net als de commissarissen en het seizoen 2015-2016 levert weer veel spanning op of de play-offs worden bereikt.

Dit alles voor de eerste Nederlandse club die die de Europacup won. Alweer bijna 50 jaar geleden.

Ofwel: hoe een topclub een zielige tob-club kon worden.

Wanbestuur en Feyenoord gaan hand in hand.

Het blijft tobben met Feyenoord als de miljoen sympathisanten niet een keer hardhandig gaan ingrijpen. Kom op supporters. Het is nu toch echt welletjes geweest!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 08:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Boeit mij ook helemaal niks, lekker F1 in Monaco kijken ...1 van de 2 grandprixs die we elk jaar bezoeken.😐
Wat een Feyenoorder ben je toch he. Maar hou aub woord dan hoeven je negativiteit hier ook niet te lezen in dit topic tijdens de wedstrijd..👍
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:16 schreef adriaan D37 het volgende:
De val van een sterrenteam

Feyenoord is ten onder gegaan aan meer dan 50 jaar wanbestuur. (jubileum vergeten te vieren) Met commissarissen die willen profiteren van de bouw van een nieuw stadion.
Met een directeur die beter als ambtenaar had kunnen doorgaan bij een plattelandsgemeente.
Met een rij zakkenvullende trainers.

Logisch dat daarin een trainer met het kaliber van een kabouter (Rutten) uitstekend paste en dat er spelers zijn aangekocht die nog niet in een amateurclub kunnen presteren.
En maar roepen dat er steeds weer pareltjes zijn opgeleid. De hele linkerflank van het elftal faalt. Boulahrouz een onvoorstelbare miskleun.

Logisch dat nu van Bronckhorst als trainer door het incompetente bestuur van Feyenoord naar voren wordt geschoven! Die bankzitter heeft een jaar lang als zoutzak naast Rutten als figurant gefunctioneerd.
Met een beetje karakter had Gio toch moeten bedanken voor die schertsrol of de kabouter Rutten moeten overvleugelen. Zo moeilijk was dat toch niet?

Een voorspelling? de play-offs worden een fiasco, de directie blijft aan, net als de commissarissen en het seizoen 2015-2016 levert weer veel spanning op of de play-offs worden bereikt.

Dit alles voor de eerste Nederlandse club die die de Europacup won. Alweer bijna 50 jaar geleden.

Ofwel: hoe een topclub een zielige tob-club kon worden.

Wanbestuur en Feyenoord gaan hand in hand.

Het blijft tobben met Feyenoord als de miljoen sympathisanten niet een keer hardhandig gaan ingrijpen. Kom op supporters. Het is nu toch echt welletjes geweest!
De kracht van het eendimensionaal opsommen van verkeerd beleid.
Zwelgen in teneur.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Nog niet officieel, maar Van Bronckhorst grijpt: Achahbar voor Kazim, Karsdorp terug ipv Wilkshire. Rest zelfde als donderdag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Come on Feyenoord..
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:16 schreef adriaan D37 het volgende:
De val van een sterrenteam

Feyenoord is ten onder gegaan aan meer dan 50 jaar wanbestuur. (jubileum vergeten te vieren) Met commissarissen die willen profiteren van de bouw van een nieuw stadion.
Met een directeur die beter als ambtenaar had kunnen doorgaan bij een plattelandsgemeente.
Met een rij zakkenvullende trainers.

Logisch dat daarin een trainer met het kaliber van een kabouter (Rutten) uitstekend paste en dat er spelers zijn aangekocht die nog niet in een amateurclub kunnen presteren.
En maar roepen dat er steeds weer pareltjes zijn opgeleid. De hele linkerflank van het elftal faalt. Boulahrouz een onvoorstelbare miskleun.

Logisch dat nu van Bronckhorst als trainer door het incompetente bestuur van Feyenoord naar voren wordt geschoven! Die bankzitter heeft een jaar lang als zoutzak naast Rutten als figurant gefunctioneerd.
Met een beetje karakter had Gio toch moeten bedanken voor die schertsrol of de kabouter Rutten moeten overvleugelen. Zo moeilijk was dat toch niet?

Een voorspelling? de play-offs worden een fiasco, de directie blijft aan, net als de commissarissen en het seizoen 2015-2016 levert weer veel spanning op of de play-offs worden bereikt.

Dit alles voor de eerste Nederlandse club die die de Europacup won. Alweer bijna 50 jaar geleden.

Ofwel: hoe een topclub een zielige tob-club kon worden.

Wanbestuur en Feyenoord gaan hand in hand.

Het blijft tobben met Feyenoord als de miljoen sympathisanten niet een keer hardhandig gaan ingrijpen. Kom op supporters. Het is nu toch echt welletjes geweest!
Kieboom, Van Zandvliet en Couwenberg waren prima voorzitters, dus die 50 jaar is onzin. Over Kerkum kun je discussieren, uiteraard was het binnenhalen van HCS uiterst ongelukkig.
De kritiek op Van Bronckhorst is ook zeer voorbarig. Ik kan me niet voorstellen dat jij inzicht hebt gehad in de eventuele discussies die er wel dan niet zijn geweest met Rutten. Misschien is hij gewoon wat zorgvuldiger in de omgang met mensen dan jij en weet hij wel wat binnenskamers moet blijven.
Maar goed, je pleit dus voor hardhandig ingrijpen. Een normaal mens zou zeggen dat er hard ingegrepen moet worden, maar jij vindt een fysiek aspect erbij wel op zijn plaats. Toch wel hardnekkig, dat gewelddadige bij Feyenoord.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 24 mei 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Start is om 14:00 en Feyenoord speeld 15:30, sluit toch lekker aan. Je kan lekker vanuit je balkonnetje F1 kijken en zet je tv stand-by op een bijzet tafeltje. Weet je, zo zou een die hard Feyenoorder dit aanpakken, hoe pijnlijk dan ook!
Je gelooft toch niet echt dat hij in Monaco zit hè...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Tuurlijk, wel zo'n welvarende man zit met zijn privéjet en Jaguar overal..
Nicotti
 Nicotti - zondag 24 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:
Tuurlijk, wel zo'n welvarende man zit met zijn privéjet en Jaguar overal..
Privejet en Jaguar = Fiat Panda
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 13:12   quote  deeplink  
op een mooie Pinksterdag
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 24 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 13:07 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Privejet en Jaguar = Fiat Panda
maxresdefault.jpg
VVout
 VVout - zondag 24 mei 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Niet het moment om te janken, we moeten er eerst tegen aan dadelijk en die Friezen in de pan hakken.
MightyAce
 MightyAce - zondag 24 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Goedemiddag allemaal, succes vanmiddag! Beloof plechtig niet te zullen mopperen vandaag :P
VVout
 VVout - zondag 24 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:55 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet echt dat hij in Monaco zit hè...
Maar nee, wou net in de chopper hem ff bezoeken.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 13:46   quote  deeplink  
4-1 dan maar
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Ik kan de eerste helft zien, tweede helft wordt langs de lijnen :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 14:00   quote  deeplink  
2e helft lukt mij zelfs niet.
Maar lees de meningen wel hier, gooi het in de blender en hoop op een verrassende zienswijze.
Tenminste, bij positief resultaat.
Els
 Els - zondag 24 mei 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Prettige wedstrijd allemaal.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Zwolle 1-1 zie iknog n kwartier
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 13:46 schreef van geil het volgende:
4-1 dan maar
Omdat Achahbar speelt natuurlijk..😁
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Zit Sleegers nu ook al bij de selectie of aankomend seizoen pas..(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Sleegers speelt nog nacomp met Eindhoven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3









0.0117669