|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:Alles of niets nu, drie man achter houden en Bilal gewoon weer naar voren.. Eens .. zeker nu H'veen het ff kwijt is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blij dat we nog een jaar kunnen genieten van Wilkshire opa slapzak. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zo .. laat het gal spouwen maar beginnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nee, tot de wissels was t prima. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had het nu maar golden goal geweest, had ik hem uit kennen zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nelom en Wilkshire gaan de fout in .. das voer voor de hele zomerstop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neuzengedrag op de tribunes, triest hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot de verlenging was het prima. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
1 buitenspel doelpunt gegeven aan heerenveen, door dhr makelie die je dit seizoen al meerdere malen een oor heeft aangenaaid. En over blom hoef ik helemaal geen uitleg te geven, el ahmadi raakt hem met zijn arm, het is een contact sport gvd geen volleybal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Daarom ook juist :P |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Tot aan de 1-2 was het prima .. had 30sec. daarvoor nog de 2-1 op de schoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Totdat er gewisseld werd bedoel je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik ook, daarna werd er niet meer gevoetbald. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Armoedig Van Geel mag flink aan het werk. Wat een kutzooi.Manu prima,Wilkshere klasse Ik neem er nog een paar... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle wissels plus Nelom en Boëtius waren kut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen loopt zo ongeveer te hinken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zou dr nog bijna in gaan geloven haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer hoor. Nu blijft Europa heel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin heeft het niet naar zijn zin.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Die ziet dat ie z'n portemonnee moet trekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker dit graf seizoen voorbij |
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat een kutpleuris elftal gadver ......niet om aan te zien verschikkerlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben ook blij dat het seizoen voorbij is... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb genoten van Anass en Bilal. voor de rest was t ingecalculeerd. het zit er op. het voelt als , EINDELIJK. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Dit is echt zonde. Vooraf gaf ik ze weinig kans in de playoffs. Het voetballen lukte niet meer. Maar Gio kreeg ze weer in beweging. Uit was het nog niet goed, maar vandaag was het al beter en er was ruimte voor verdere verbetering. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
T was iig vermakelijk vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk das toch ook verfrissend zo zonder mopperen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Over en sluiten !! Allemaal een fijne vakantie ... en nu maar eens echt gaan HOPEN dat er echt wat gaat gebeuren bij Feyenoord de komende zomer vakantie: spelers en een nieuw stadion! Alleen dan kan Feyenoord door groeien naar waar het hoort te staan!!! Dat wordt WEER de komende 5 jaar jaar roeien met de riemen die we hebben ...
En Heerenveen. Succes tegen Fietstas ... |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik heb wederom genoten van Nelom, hij voldeed ook volledig aan zijn verwachtingen. Ik zit hier bijna te janken van schaamte hoe belachelijk slecht die gast is. En dat is gewoon een basisspeler bij mijn cluppie. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
En niemand die klaagt over het feit, dat je vorige week een onterecht doelpunt tegen krijgt waardoor je nu verlenging krijgt met een 1-0 stand. En vandaag is het weer het zelfde een onterecht afgekeurd 2de doelpunt van feyenoord en fox besteed er 0 aandacht aan. Wat een scheidsrechterkorps KNVB. Chapeau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goede post Lijdensweg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus speel je gelijk met deze cijfers en onze vriend, KUDT!!!
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee. Tot aan de verlenging was Feyenoord de betere ploeg en creëerde de betere kansen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 18:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee. Tot aan de verlenging was Feyenoord de betere ploeg en creëerde de betere kansen. Eens. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
RvC en Directie hebben heel wat uit te leggen. Of zou het ze niks doen, zich niet schuldig voelen? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 18:04 schreef rcrd het volgende:En niemand die klaagt over het feit, dat je vorige week een onterecht doelpunt tegen krijgt waardoor je nu verlenging krijgt met een 1-0 stand. En vandaag is het weer het zelfde een onterecht afgekeurd 2de doelpunt van feyenoord en fox besteed er 0 aandacht aan. Wat een scheidsrechterkorps KNVB. Chapeau SCHANDALIG!!!!!!! Doen er alles aan om FR niet Europa in te laten gaan. Gefeliciteerd! Het is jullie gelukt. Ik weet het FR was de laatste tijd niet best, maar dit slaat nergens op! Vandaag al beter gelukkig. Maar inderdaad we zitten in de hoek waar klappen vallen. Hoop en verwacht dat Gio ze deze zomer weer aan het voetballen krijgt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 18:04 schreef rcrd het volgende:En niemand die klaagt over het feit, dat je vorige week een onterecht doelpunt tegen krijgt waardoor je nu verlenging krijgt met een 1-0 stand. En vandaag is het weer het zelfde een onterecht afgekeurd 2de doelpunt van feyenoord en fox besteed er 0 aandacht aan. Wat een scheidsrechterkorps KNVB. Chapeau Gij zijt een mierenneuker, soms zit het Feyenoord mee en soms zit het Feyenoord tegen. Dat is voetbal |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 18:09 schreef PieterBos het volgende:[..] SCHANDALIG!!!!!!! Doen er alles aan om FR niet Europa in te laten gaan. Gefeliciteerd! Het is jullie gelukt. Ik weet het FR was de laatste tijd niet best, maar dit slaat nergens op! Vandaag al beter gelukkig. Maar inderdaad we zitten in de hoek waar klappen vallen. Hoop en verwacht dat Gio ze deze zomer weer aan het voetballen krijgt. idem kameraad, enige lichtpuntje van vandaag Karsdorp i.c.m. bilal kan een mooie rechterkant worden. Strakke passes van rick, bilal op snelheid met goeie voorzetten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|