BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 15:30   quote  deeplink  
in deze, met stip.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Ghehe..
JanM
 JanM - dinsdag 19 mei 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:30 schreef van geil het volgende:
in deze, met stip.
Fijn! Maar geef eens antwoord op mijn vraag!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 15:33   quote  deeplink  
De KNVB heeft bekend gemaakt welke scheidsrechters actief zullen zijn in de play-offs voor Europees voetbal. Feyenoord krijgt te maken met Danny Makkelie en Kevin Blom.

Donderdag 21 mei

sc Heerenveen - Feyenoord, 18.30 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Diks en Steegstra. Vierde official: Kamphuis.

Zondag 24 mei
Feyenoord - sc Heerenveen, 14.30 uur. Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Olde Olthof. Vierde official: Van de Graaf
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Fijn! Maar geef eens antwoord op mijn vraag!
nee, als mijn argumenten heb ik al uitgekauwd,
en ben nu eigenlijk zo ver dat hij wat mij betreft exit mag.
waar ik eerst nog n voorstander was van n kundige man er naast,
zie ik die nu liever op zijn stoel.
probleem is alleen dat dat veel geld gaat kosten.
JanM
 JanM - dinsdag 19 mei 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:35 schreef van geil het volgende:

[..]

nee, als mijn argumenten heb ik al uitgekauwd,
en ben nu eigenlijk zo ver dat hij wat mij betreft exit mag.
waar ik eerst nog n voorstander was van n kundige man er naast,
zie ik die nu liever op zijn stoel.
probleem is alleen dat dat veel geld gaat kosten.
Argumenten, maar vooral meningen ... En stel dat dat geld er wel zou zijn, wie moet het dan (beter) gaan doen?
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Dat is een goede vraag.
niet mijn werk, maar zal er eens over nadenken of ik iemand weet.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 19 mei 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:
De KNVB heeft bekend gemaakt welke scheidsrechters actief zullen zijn in de play-offs voor Europees voetbal. Feyenoord krijgt te maken met Danny Makkelie en Kevin Blom.

Donderdag 21 mei

sc Heerenveen - Feyenoord, 18.30 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Diks en Steegstra. Vierde official: Kamphuis.

Zondag 24 mei
Feyenoord - sc Heerenveen, 14.30 uur. Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Olde Olthof. Vierde official: Van de Graaf
Donderdag dus weer lekker schelden op de scheids hahaha

Oh ja aanwezig op vak 23
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:25 schreef van geil het volgende:
ik had drie namen op het oog met degene die het eerst zou reageren,
mijn favoriet in deze kwam uit :)
Ik wil juist niet in alles gelijk krijgen.
;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 17:49   quote  deeplink  
En ik reageer niet meer op dezelfde mantra.
Ik tel af naar de transfer periode
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:
En ik reageer niet meer op dezelfde mantra.
Ik tel af naar de transfer periode
Ook een soort play-offs.
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 17:58   quote  deeplink  
begrijpelijk Henk;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Play offs zijn kut
Alexi
 Alexi - dinsdag 19 mei 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Ze hebben wel wat goed te maken!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Ja de Duitsers ook, doen ze ook nooit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Zondag een uur later van start..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 07:17   quote  deeplink  
Immers en Manu grote vraagtekens bij Feyenoord

1zb4he0.jpg

Giovanni van Bronckhorst kan in zijn allereerste wedstrijd als hoofdtrainer van Feyenoord zeer waarschijnlijk niet beschikken over Lex Immers en Elvis Manu. Dat meldt De Telegraf woensdagochtend.

Manu verliet maandag de training al met een verzwikte enkel en Immers zou last hebben van een terugkerende blessure waar hij al weken mee tobt. Vandaag werkt Feyenoord een besloten training af in aanloop naar het play-off duel met sc Heerenveen van morgenavond. Van Bronckhorst zal na de oefensessie zijn eerste persconferentie geven.
MMM
 MMM - woensdag 20 mei 2015 - 08:32   quote  deeplink  
Perfect, dit is zeer goed nieuws wat betreft Immers. Manu kan je als invaller nog weleens wat aan hebben, maar meer ook niet.

Toornstra op 10 en 2 echte buitenspelers?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 20 mei 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:32 schreef MMM het volgende:
Perfect, dit is zeer goed nieuws wat betreft Immers. Manu kan je als invaller nog weleens wat aan hebben, maar meer ook niet.

Toornstra op 10 en 2 echte buitenspelers?
Toornstra op 10 Bilal en Boetius op de flanken en Achahbar in de punt. Clasie en El Achamadi op het middenveld met Woudenberg Kongolo v Beek Karsdorp in de verdediging met Versmeer op het doel.
Hopelijk gaan we zo de playoffs spelen.
Volgens mij heb je zo de meeste kans op doelpunten. Achterin pot dicht houden.
Proberen op te bouwen en gokken op de tweede bal en dan zo snel mogelijk de flanken bedienen. Alle spelers zijn zo opgeleid en is het simpelst om de begrijpen en de snelste manier om een goal te maken.
Het breien moet nu afgelopen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 20 mei 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Hop hop dit seizoen toch nog naar de kuip aanstaande zondag. Onder Rutten ben ik principieel niet gegaan. Heb er echt weer zin in.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Als ik niet moet werken ga ik ook, had me al opgegeven om te werken want krijg dan 300% en had er geen rekening mee gehouden play-offs aan te moeten schouwen eerlijk gezegd..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Feyenoord - sc Heerenveen is bijna uitverkocht. Voor de vakken FF (€11,25) en C (€22,00) is er nog een beperkt aantal kaarten.
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Vreemde reactie van van Geel, als we de play offs niet winnen zullen we dat Giovanne niet aanrekenen. Nee, de enige die in deze kwestie iets aan te rekenen is, is Martin van Geel zelf.Wie beoordeelt van Geel eigenlijk?De RVC hult in stilzwijgen.
Dan moet je wel lef hebben om dat nu te durven zeggen. Ik was al geen fan van van Geel, maar nu is ie compleet de weg kwijt, of hij krijgt nooit tegengas.
Hij moet zich kapot schamen.
Ongelofelijk,wat een figuur.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 22:19 schreef roddie het volgende:
Vreemde reactie van van Geel, als we de play offs niet winnen zullen we dat Giovanne niet aanrekenen. Nee, de enige die in deze kwestie iets aan te rekenen is, is Martin van Geel zelf.Wie beoordeelt van Geel eigenlijk?De RVC hult in stilzwijgen.
Dan moet je wel lef hebben om dat nu te durven zeggen. Ik was al geen fan van van Geel, maar nu is ie compleet de weg kwijt, of hij krijgt nooit tegengas.
Hij moet zich kapot schamen.
Ongelofelijk,wat een figuur.
Wat had ie dan moet zeggen in deze situatie? En ja de RVC gaat over het functioneren van de directie.
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 22:30   quote  deeplink  
wat ik veel triester vond.
ik neem mijn verantwoordelijkheid, en heb Gio aangesteld als hoofdtrainer,
en Rutten op non actief gezet , dat zijn de mindere momenten die je beleefd in mijn functie.Maar ik neem mijn verantwoordelijkheid!!
HAHAHAHAHA
tranentrekker , behalve als je voor Feyenoord bent.
wat n mafketel en enge man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 22:32   quote  deeplink  
n beetje de Gerrit Zalm van de td's
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Ja,ja, dit verhaal van van Geel is mij ook wel bekend. Na het seizoen gaan we evalueren, en vervolgens blijft hij gewoon zitten. Er zijn heel wat technisch directeuren, en ja, die maken ook fouten.
Alleen die stappen op als ze ongeloofwaardig geworden zijn, maar deze man niet.
Ja, de problemen liggen heel diep bij Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 07:22   quote  deeplink  
'Toornstra op tien; Basacikoglu van stal gehaald'

119w8ye.jpg

''Uiteraard wijkt mijn visie af van die van Fred'', vertelde Giovanni van Bronckhorst gisteren op de persconferentie. Er zijn dus wat wijzigingen te verwachten vanavond, al zal de visie van de hoofdtrainer vooral volgend seizoen zichtbaar moeten zijn op het veld.

Gio moet door blessures en schorsingen sowieso veranderingen toepassen in de basiself. Luke Wilkshire is de logische vervanger van de geschorste Rick Karsdorp. Doordat Elvis Manu en Lex Immers niet okselfris zijn lijkt Jens Toornstra als diepste middenvelder de kans te krijgen, bericht het Algemeen Dagblad.

Toornstra krijgt op de middelste linie ondersteuning van Jordy Clasie en Karim El Ahmadi. Dat zou ook kunnen betekenen dat Bilal Basacikoglu plotseling van stal wordt gehaald. De buitenspeler verbleef de afgelopen maanden vooral op de tribune.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 07:22   quote  deeplink  
nfsk8j.jpg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 mei 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Basaçikoglu en Boëtius op de flanken. Daar hoop ik zo op! Ik ben een van de lui die dit al een hele tijd roepen. Dit zou een goeie zet zijn gezien het frisse wat er dan in komt... Woudenberg er hopelijk ook in... nog meer frisheid door Te Vrede er in te zetten, haha. (dat laatste is natuurlijk een grapje, hoewel?)
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 07:22 schreef RenatoBos het volgende:
'Toornstra op tien; Basacikoglu van stal gehaald'

[ afbeelding ]

''Uiteraard wijkt mijn visie af van die van Fred'', vertelde Giovanni van Bronckhorst gisteren op de persconferentie. Er zijn dus wat wijzigingen te verwachten vanavond, al zal de visie van de hoofdtrainer vooral volgend seizoen zichtbaar moeten zijn op het veld.

Gio moet door blessures en schorsingen sowieso veranderingen toepassen in de basiself. Luke Wilkshire is de logische vervanger van de geschorste Rick Karsdorp. Doordat Elvis Manu en Lex Immers niet okselfris zijn lijkt Jens Toornstra als diepste middenvelder de kans te krijgen, bericht het Algemeen Dagblad.

Toornstra krijgt op de middelste linie ondersteuning van Jordy Clasie en Karim El Ahmadi. Dat zou ook kunnen betekenen dat Bilal Basacikoglu plotseling van stal wordt gehaald. De buitenspeler verbleef de afgelopen maanden vooral op de tribune.
Jajajaja Gio!!! Kijk, het komt wel door blessures maar dit zie ik graag. Alleen jammer van Wilkshire en Kazim.

Vermeer; Wilkshire, van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, El Ahmadi, Toornstra; Bilal, Kazim, Boëtius.

Denk ik dan?
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Basaçikoglu en Boëtius op de flanken. Daar hoop ik zo op! Ik ben een van de lui die dit al een hele tijd roepen. Dit zou een goeie zet zijn gezien het frisse wat er dan in komt... Woudenberg er hopelijk ook in... nog meer frisheid door Te Vrede er in te zetten, haha. (dat laatste is natuurlijk een grapje, hoewel?)
Ik ook, ik wacht hier al een hele tijd op. Nu laten zien, come on!
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2015 - 10:04   quote  deeplink  
Soms ben je toe aan iets nieuws :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 21 mei 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Jajajaja Gio!!! Kijk, het komt wel door blessures maar dit zie ik graag. Alleen jammer van Wilkshire en Kazim.

Vermeer; Wilkshire, van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, El Ahmadi, Toornstra; Bilal, Kazim, Boëtius.

Denk ik dan?
In het AD stond bij de vermoedelijke opstelling helaas nog steeds Nelom. Ik hoop zo dat Gio Woudenberg gewoon de kans geeft. Maar deze opstelling biedt in elk geval weer wat hoop.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Nelom zou lachwekkend zijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 21 mei 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Nelom zou lachwekkend zijn.
Ben ik met je eens. Speelt al weken zo ontzettend slecht. Tegen Vitesse had hij werkelijk geen ene bal goed geraakt en er ook geen eentje afgepakt, volgens mij. En tegen Zwolle was het nauwelijks beter.

Overigens mag van mij Achahbar ook gewoon in de spits ipv Kazim. Die zie ik ook weinig goeds doen de laatste tijd en Achahbar is de enige die nog wat gevaar sticht voorin.
dr love
 dr love - donderdag 21 mei 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Goed zo gio geef die bilal weer kans en laat Jens 3 a 5 wedstrijden op z.n gewenste positie spelen en kazim eerste helft en achabar tweede helft en tja clasie daar stoor ik mij niet aan einde ferhaal.
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 12:04   quote  deeplink  
eigenlijk interesseert het mij geen reet wie er speelt? Als we gvd maar winnen! Come on Feijenoord!!!!!!!!
VVout
 VVout - donderdag 21 mei 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:04 schreef Milo het volgende:
eigenlijk interesseert het mij geen reet wie er speelt? Als we gvd maar winnen! Come on Feijenoord!!!!!!!!
Zou het anders wel fijn vinden als ik weer enigszins kan volgen.
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Zou het anders wel fijn vinden als ik weer enigszins kan volgen.
hahaha
F-Roy
 F-Roy - donderdag 21 mei 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Dat heerenveen denk wel eventjes te gaan winnen met gemak van feyenoord stelletje koekebakkers,

Vooral die mark oet lul
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 10:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Speelt al weken zo ontzettend slecht. Tegen Vitesse had hij werkelijk geen ene bal goed geraakt en er ook geen eentje afgepakt, volgens mij. En tegen Zwolle was het nauwelijks beter.

Overigens mag van mij Achahbar ook gewoon in de spits ipv Kazim. Die zie ik ook weinig goeds doen de laatste tijd en Achahbar is de enige die nog wat gevaar sticht voorin.
Eens.
VVout
 VVout - donderdag 21 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Nog een paar uurtjes en hoop op een positieve wedstrijd, ben wel klaar met al die kritiek op mijn club.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 21 mei 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:01 schreef RenatoBos het volgende:
Zondag een uur later van start..
Dan wordt het zeker 5-0
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:32 schreef F-Roy het volgende:
Dat heerenveen denk wel eventjes te gaan winnen met gemak van feyenoord stelletje koekebakkers,

Vooral die mark oet lul
laat ze allemaal maar blaten! We hebben wat recht te zetten! alleen dwight is rustig!
Als we vanavond iets goeds neerzetten gaan we wraak halen........
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ik heb zo'n voorgevoel dat er vandaag wat leuks gaat gebeuren. Ik ben dan ook superbenieuwd, bijvoorbeeld naar de opstelling...
dr love
 dr love - donderdag 21 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Met gio groeit gaat het veel beter worden als mens en sportief Let maar op hoop alleen dat voor het nieuwe seizoen dat clasie en immers weg zijn dan heb ik 100% vertrouwen dat we kampioen worden natuurlijk moeten we wel 2 gerichte directe versterking kopen/huren
Libero, spits
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ook, ik wacht hier al een hele tijd op. Nu laten zien, come on!
HAHAAAA er gloort weer hoop bij je, mooi..😀
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:52 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dan wordt het zeker 5-0
Zou mooi zijn bluffie..
dr love
 dr love - donderdag 21 mei 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Let maar op nu gaat de kuip echt ontploffen gio gaat het maken in de kuip wat al zijn voorgangers het niet voor elkaar kregen terwijl ze wel ervaren en grote clubs met meer financiële middelen hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste ronde play-offs voorronde Europa League: Heerenveen 2-3









0.0068900