|
|
roddie
|
|
|
Dat zou zomaar kunnen. Er zijn gekkere dingen gebeurd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben erbij als het goed is geen overwerk van het weekend.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan wordt t zeker 5-0 :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Laat ze eerst maar eens met 0-4 winnen vanavond, even geen gestress in de thuiswedstrijd. Dat zou wel een keer prettig zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kijk dat verwachtingspatroon weer omhoog schieten hahaha.. durf haast niet tezeggen wat mijn gevoel is. Word ik wss gelyncht ofzo :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waag het niet minkukel..😡 |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Veel mensen geloven niet dat Feyenoord de play offs nog kan winnen. Dat kan een groot voordeel zijn. De trainer staat niet onder druk. Gewoon van je eigen kracht uitgaan, niet verkrampen, dan kan je zeker in Heerenveen gewoon scoren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het wordt gewoon 1-3, ben de negatieve spiraal meer als zat. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn ze al gearriveerd in Heerenveen onze jongens..(?)
Begin nu toch wel aardig de zenuwen te krijgen..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:Zijn ze al gearriveerd in Heerenveen onze jongens..(?) Begin nu toch wel aardig de zenuwen te krijgen.. COME ON FEYENOORD.. Ben je ook al zo zenuwachtig? Ik besterf het bijna. Toch heb ik er een goed gevoel over. Kom op nou!!!!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Meer pret zonder Fled! Tijd voor eerherstel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beelden van Pierre in tranen |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Gio ik gun je allerbeste toe hier had ik al zolang naar gehoopt net als de tijd dat Pierre van hooydonk speelde bij nac had feyenoord hem gelijk moeten halen En gelukkig heeft hij toch bij feyenoord gespeeld en hebben we toch de eufa cup gehaald Door hem. En nu wordt hij uitgekots Door vele f - suporters. En kuijt heeft feyenoord meerdere keer afgewezen toen hij zeer vitaal was en nu merkt hij dat het wat trager wordt en leeftijd kiest hij nu voor feyenoord en dan zijn de suporters opeens alles vergeten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 16:53 schreef dr love het volgende:Gio ik gun je allerbeste toe hier had ik al zolang naar gehoopt net als de tijd dat Pierre van hooydonk speelde bij nac had feyenoord hem gelijk moeten halen En gelukkig heeft hij toch bij feyenoord gespeeld en hebben we toch de eufa cup gehaald Door hem. En nu wordt hij uitgekots Door vele f - suporters. En kuijt heeft feyenoord meerdere keer afgewezen toen hij zeer vitaal was en nu merkt hij dat het wat trager wordt en leeftijd kiest hij nu voor feyenoord en dan zijn de suporters opeens alles vergeten. Pi-air blijft een held Lovert maar hij moet niet zo nadrukkelijk de media opzoeken, daar zegt ie 'soms' rare dingen. En waar maak jij uit op dat Kuyt vind dat hij trager is geworden..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Definitieve opstelling:
Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi, Bilal, Kazim en Boëtius.
Hmm, dus toch Nelom..jammer |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Van geel onmiddellijk die spits van Nec vastleggen heeft er 30 ingeschoten veel beter dan kramer en stoppen met zoeken in het buitenland dan moet je op geluk spelen.en hou je nog wat geld over dus wacht niet te lang voordat twente, psv, ajax, vitesse met deze speler aantrekt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 17:03 schreef RenatoBos het volgende:Definitieve opstelling:Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi, Bilal, Kazim en Boëtius. Hmm, dus toch Nelom..jammer Ook bepaald niet mijn favoriete speler, maar goed de spelers staan in ieder geval allemaal op plekken waar ze thuishoren. M.u.v. wellicht Kazim. Geen middenvelders meer in de verdediging of aanval. Maar gewoon 2 backs en 2 echte vleugelspelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk Nelom!!!! Gooi Woudenberg er eens in man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Kazim snap ik ook niks van. Ik zou met Anass spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trouwens, gezien de afwezigheid van Immers en Karsdorp, had Fred waarschijnlijk ook wel met Toornstra en Wilkshire op die posities gestart. Alleen Fred had volgens mij in geen 100 jaar Bilal meer opgesteld. Die was met Achahbar op rechts begonnen. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Prima opstelling, alleen, wie hoort er in dit rijtje niet thuis? Ik zal een hint geven, het begint met K en het eindigt op azim. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nog niet bij fenerbache maar wel bij feyenoord binnenkort dan mag hij een flink stap terug doen ze zullen hem echt niet de vloeken of kritisch uiten omdat hij ....... is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vind ze allebei hun beperkingen hebben als diepe spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkbaar is kazim belangrijker in het elftal dan Anass, kan altijd nog gewisseld worden maar laten we hopen dat dat niet nodig is. Of Kazim moet een publiekswissel krijgen na zijn hattrick..😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Anass heeft meer voetballend vermogen en dat heb je nodig op dit soort momenten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas met Nelom en Kazim ... jammer , dan is het snel over helaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 17:16 schreef roddie het volgende:Prima opstelling, alleen, wie hoort er in dit rijtje niet thuis? Ik zal een hint geven, het begint met K en het eindigt op azim. En Nee lomp |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 17:16 schreef roddie het volgende:Prima opstelling, alleen, wie hoort er in dit rijtje niet thuis? Ik zal een hint geven, het begint met K en het eindigt op azim. Nelom die hoort er wel in? Dan spoor je niet :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ligt eraan hoe we gaan spelen. Het kan ook goed zijn dat je meer aan de duelkracht en balvastheid van Kazim gaat hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weetje wat ik ook niet begrijpt die gelul van iedereen in de media over de assistenten van rukkèr iedereen weet toch dat de hoofdchoach uiteindelijk zelf bepaald over de keuze van spelers je hebt te maken met spelers die niet voldoen aan de topniveau maar wel sociaal goed gedrag vertonen aan de coach en spelers die afwijken of een andere meningsuiting heeft tegen de hoofdchoach en niet meer geliefd is bij hem dan wordt je langzaamaan te vaak gewisseld en dan raak je ook je ritme kwijt met je teamspelers.geduld en gunnen was een groot probleem bij vorige choachen. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Kazim zal wel geen publiekswissel krijgen, maar ik heb toch het gevoel dat hij er vroegtijdig afgaat. Tweemaal geel is rood zou mij niets verbazen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: met Anass in de spits hoef je geen vleugels op te stellen.
nahja met Kazim ook niet. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ja kazim, was te verwachten. Zou hij Immers ook opstellen als hij fit zou zijn? Want anders kun je uitgezonderd Bilal gewoon spreken van zelfde weg door borduren... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is nu of nooit: KOM OP! GWMD! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu al tijd voor witte zakdoekjes? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof er allemaal geen fuck van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van al dat positieve gedoe en nu moet t gebeuren blabla.
Nee t had allang al moeten gebeuren. Dit brei j niet meer recht. 1 tegenslag en t klapt in puin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1 meevaller en er kan wat gaan bloeien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien een wedstrijd, maar niet vier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet je, laten we eerst maar eens kijken voordat we oordelen. Ik heb er in ieder geval meer vertrouwen in dan met Fed.. |
|
|
|