BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terugblik seizoen 2014-2015

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Blij dat het over is, was me geen best seizoen met Fred..
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 18:06   quote  deeplink  
sm topic
Fart
 Fart - zondag 24 mei 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Tot aan de winterstop positief verrast, daarna als vanouds teleurgesteld.
moa
 moa - zondag 24 mei 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Tussenjaar 15
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Janktopic.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 18:25   quote  deeplink  
financieel sportief en t imago n forse stap terug.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 mei 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:25 schreef van geil het volgende:
financieel sportief en t imago n forse stap terug.
Inderdaad , financieel en sportief en het imago hebben weer een flinke deuk opgelopen ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:
Janktopic.
Je kan proberen er nog iets positiefs uit te belichten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Van Beek man of the season..
sportverteller
 sportverteller - zondag 24 mei 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:
Van Beek man of the season..
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kan proberen er nog iets positiefs uit te belichten..
Die elementen zijn er wel. Belangrijkste is vooraf: Wat stelde je zelf voor doel, begin dit seizoen.

Feyenoord is een grote club. Maar nog altijd niet de topclub van weleer.
Daar zit 't verschil in optiek.

Zij die vinden dat Feyenoord elk jaar kampioen moet zijn, zullen met veel minder voldoening terugkijken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Kudt met pruimen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die elementen zijn er wel. Belangrijkste is vooraf: Wat stelde je zelf voor doel, begin dit seizoen.

Feyenoord is een grote club. Maar nog altijd niet de topclub van weleer.
Daar zit 't verschil in optiek.

Zij die vinden dat Feyenoord elk jaar kampioen moet zijn, zullen met veel minder voldoening terugkijken.
Heb je gelijk in Broedert, van mij moet Feyenoord geen kampioen worden, ik vind wel dat ze er ten alle tijden voor moeten gaan. En dat ontbrak er wel vaak aan dit seizoen, zeker het einde van de reguliere wedstrijden in de eredivisie..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 20:20   quote  deeplink  
In het toenmalige 5 jarenplan zou Feyenoord in 2016 weer tot een stabiele topclub moeten zijn geworden.
Dat lijkt nog ver weg.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 20:20 schreef FR-Henk het volgende:
In het toenmalige 5 jarenplan zou Feyenoord in 2016 weer tot een stabiele topclub moeten zijn geworden.
Dat lijkt nog ver weg.
om dat te zien is de Hubble nodig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 20:20 schreef FR-Henk het volgende:
In het toenmalige 5 jarenplan zou Feyenoord in 2016 weer tot een stabiele topclub moeten zijn geworden.
Dat lijkt nog ver weg.
Financieel zijn we aardig op weg.
Sportief was dit seizoen duidelijk een stap terug.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Ruben Schaken in gesprek met verslaggever Sinclair Bischop

http://youtu.be/OyyT39yCe-8
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2015 - 19:32   quote  deeplink  
onze Ruben :)
JanM
 JanM - maandag 25 mei 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Kudtseizoen!

Rutten begon als FRutten met het voordeel van de twijfel, maar eindigde als Prutten.

Mulder///HELD! begon weifelend en werd vervolgens op niet al te fraaie wijze naar de bank verbannen door de late komst van Vermeer.

Vermeer deed het lang fantastisch, maar ging uiteindelijk mee in de malaise. Het is dat Hahn zeker ook nog niet foutloos is dat ik denk dat hij ook volgend seizoen onze eerste keeper blijft, of - en dat zou ik toejuichen - er moet een club komen die leuk geld voor Vermeer wil betalen.

Wilkshire begon redelijk goed, maar werd mede door blessures ingehaald door de gemaakte RB Karsdorp. Beiden zijn m.i. niet goed genoeg (gebleken).

Van Beek heeft het gewoon heel goed gedaan en m.i. De Vrij perfect vervangen. Boulahrouz heeft helaas niet gebracht wat ook ik ervan verwachtte ...

Kongolo speelde prima, totdat hij die enorme kogel in zijn zaakje kreeg. Daarna heeft hij te veel fouten gemaakt. Mathijsen heeft hem enkele malen goed vervangen, dus tenzij we een betere LCM kunnen aantrekken zou ik nog een jaartje verlengen met Joris.

Nelom is te vaak de zwakste schakel gebleken, al kan hij m.i. heel aardig voetballen. Maar hij oogt laconiek en heeft simpelweg te veel fouten gemaakt. Ik had gehoopt dat Woudenberg al aantoonbaar beter is/was, maar blijkbaar is dat (nog?) niet zo aangezien er zelfs geprobeerd is Dijks te halen.

Clasie heeft m.i. niet altijd kunnen brengen wat we van hem zouden mogen verwachten, maar al met al een heel behoorlijk seizoen gedraaid. Jammer genoeg is hij niet het type leider dat de boel kan doen kantelen als dat nodig is. Desondanks hoop ik dat hij nog een jaar blijft, maar verwacht ik toch een vertrek.

El Ahmadi heeft een periode super gespeeld, maar lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Speelt eigenlijk uitsluitend breed of terug en kan op de een of andere manier niet tussen de palen schieten. Is m.i. de vervanger van Clasie, maar moet het aanvallen dan ook echt aan anderen overlaten!

Vilhena, tja. Volgens mij is het voor iedereen het beste als hij wordt verkocht!

Immers blijft keihard werken, maar lijkt zijn 'maatje' Pellè erg te missen dit seizoen. Wil graag naar het buitenland, dus wat mij betreft krijgt hij die kans. Maar wie o wie wil hem kopen?

Toornstra is door PRutten misbruikt als rechtsbuiten en m.i. mede daardoor compleet uit vorm geraakt. Zonde, want ik denk dat hij als #10 de nodige doelpunten meer zou hebben gemaakt en van veel meer waarde had kunnen zijn ...

Bilal en PRutten bleek een zeer ongelukkige combinatie, waarbij Bilal uiteraard aan het kortste eind trok en meestal op de tribune zat. Doodzonde natuurlijk van zo'n talent dat voor relatief veel geld gehaald is. Hopelijk krijgt hij onder Gio een eerlijke kans en bewijst hij alsnog dat hij een aanwinst is!

Te Vrede t.e.a.b. wegdoen!

Kazim een contract geven leek een briljante zet, maar sinds de handtekeningen gezet zijn lijkt hij het allemaal wel te geloven. Het is dus echt te hopen dat Van Geel hem vooral heeft gecontracteerd om hem vervolgens meteen weer te verkopen. Gezien de laatste wedstrijden vraag ik me echter zeer af of er een club zal komen die geld voor hem gaat betalen. En hoe hij zich als bankzitter zal opstellen ???

Achahbar is m.i. een prachtige speler, maar ik heb mijn twijfels of hij ooit de gedroomde Feyenoord-spits zal worden. In mijn optiek is dat toch vooral ook een speler met lengte die voorzetten keihard in kan koppen. Wordt Achahbar toch onze eerste spits, zal de speelstijl aangepast moeten worden op zijn geringe lengte!

Boëtius is het al anderhalf jaar helemaal kwijt. Wie weet waardoor dat komt mag het zeggen. Blijft hij bij zijn standpunt niet bij te tekenen, rest Feyenoord maar één ding: hem verkopen!

Manu's 4-3 tegen Lulhansk leverde hem de bijnaam Manutelli op en hij is net zo wispelturig gebleken als onze Italiaanse 'vriend'. Onvoorspelbaar, maar te grillig en m.i. uiteindelijk helaas niet geschikt voor Feyenoord 1. Vooralsnog wel als wisselspeler aanhouden.

Van Dammers, Steenvoorden en Verdonk te weinig gezien om ze ècht te kunnen beooordelen.

Al met al dus op meerdere plaatsen versterking nodig om een fatsoenlijke selectie voor komend seizoen te hebben. Vraag is natuurlijk in hoeverre het niet halen van Europees voetbal spelers ervan weerhoudt om bij ons te tekenen. Wat mij betreft wordt het dit o.b.v. 4-3-3:

Vermeer

nieuwe RB
Van Beek
Kongolo
Woudenberg

El Ahmadi
Toornstra
Nieuwe scorende middenvelder

Bilal
Kuijt
Nieuwe linksbuiten, tenzij Boëtius blijft

Maar ik kan me ook zo maar voorstellen dat Gio met Kuijt en Achahbar voor 4-4-2 kiest en dan ontstaat er dus behoefte aan 2 nieuwe middenvelders, uitgaande van een vertrek van Clasie (en Vilhena).
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Dan zou mooi zijn wanneer we de beker pakken en 3e worden ajax zich drieslagen in de ronte voetbald en we pakken de uefa beker net zo als 2002 kijk maar naar sevila..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 mei 2015 - 16:37   quote  deeplink  
(?)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 mei 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Ja.
tomson
 tomson - vrijdag 29 mei 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Zijn jullie nou zo dom ? Of.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 mei 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Ja
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 mei 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Fred de eeuwige verliezer Mischien neemt ajax hem wel?
Els
 Els - vrijdag 29 mei 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:16 schreef Fart het volgende:
Tot aan de winterstop positief verrast, daarna als vanouds teleurgesteld.
Ik vond vooral die eerste 6 wedstrijden erg verrassend.
van geil
 van geil - vrijdag 29 mei 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 17:19 schreef tomson het volgende:
Zijn jullie nou zo dom ? Of.....
Sepp-Blatter_1372418c.jpg
MMM
 MMM - vrijdag 29 mei 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 20:49 schreef van geil het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
media_xll_2460878.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 29 mei 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Ik heb weer genoeg gezien 😝
van geil
 van geil - vrijdag 29 mei 2015 - 23:29   quote  deeplink  
martinvgeel.jpg
Fer 1
 Fer 1 - zondag 07 juni 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Ze heb ook wel een aardige keg zeg .
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 20:38 schreef Fer 1 het volgende:
Ze heb ook wel een aardige keg zeg .
daar krijg je zulke ogen van,
van-geel.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Voor iemand die je niet mag, post je wel veel foto van die persoon.. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 juni 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Vindt ie Mw. van Geel misschien een lekker brokkie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Moet haast wel. Waar het hart van vol zit, loopt de mond van over.
van geil
 van geil - maandag 08 juni 2015 - 18:31   quote  deeplink  
ik zou t met haar best doen.
lekker vol baggeren terwijl Martin op de stoel zit te kijken. wachten op de clean up.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door van geil --
ar
 ar - maandag 08 juni 2015 - 18:38   quote  deeplink  
hehe..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Halve omhaal Achahbar doelpunt van het seizoen

5ttevn.jpg

De weergaloze halve omhaal van Anass Achahbar tegen PSV is door het legioen verkozen tot het doelpunt van het seizoen 2014-2015. Supporters konden de voorbije periode hun stem uitbrengen op twaalf geselecteerde doelpunten die in het afgelopen voetbaljaar door Feyenoord werden gemaakt.

Het hoogstandje van Achahbar tijdens het treffen met PSV in De Kuip op zondag 22 maart won het van onder meer de beslissende goal van Elvis Manu tegen Zorya Luhansk en het afstandsschot van Karim El Ahmadi in de thuiswedstrijd tegen Sevilla FC. Deze doelpunten eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats.
Door een stem uit te brengen op het Feyenoord-doelpunt van het seizoen 2014-2015 maakten supporters kans op een exemplaar van het nieuwe uitshirt, inclusief bedrukking. De twaalf supporters die een shirt hebben gewonnen, ontvangen hierover persoonlijk bericht van de club.


(http://youtu.be/eKlAz5qgB3U)
Bron:Feyenoord.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terugblik seizoen 2014-2015









0.0071611