|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Celebrity feestbeesten
Palma gebruikt haar mensenkennis weer om Emin te doorgronden. "Ik heb heel veel homovrienden en ik dacht echt dat jij gay was", probeert ze. "Ik ben open-minded", antwoordt de jonge Rus, maar in de Reguliersdwarsstraat is hij niet te vinden. Broer en zus vertellen dat ze graag naar de hippe club Jimmy Woo in Amsterdam gaan en dat ze daar veel mensen hebben leren kennen waardoor ze al vaker op televisie zijn geweest. Binnenkort komt er een spotje uit voor Wodka waar de twee in spelen. We hebben hier dus te maken met celebrity feestbeesten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ff offtopic,maar ik hoop dat ze Huubs vingers allemaal breken!!!!
Bijv door de russische maffia!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jaja nikos de fabeltjeskrant past beter bij je! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is gewoon een arrogan,mizierige kleine kutkerel,een nepflikker,en ik hoop ecvht dat hij stikt in zijn eten!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zeg boudewijn vind je deze taal normaal?? ik onderhand niet mer eerlijk gezegt. ja je moet het zelf weten het is jou site,maar je zet op deze manier je site in een negatief daglicht sorry! |
|
|
|
|
sarina
|
|
|
huub die gaat tegen de honden tekeer omdat de andere in de villa te sterk zijn voor hem hij pakt alleen de zwakke want anders ken die ook niks oow ja hij kan borden en glazen kapot gooien wat stoer en heel erg kinderachtig het wordt tijd dat die weer naar de kleuterklas gaat wat een vervelend mannetje is die huub |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nikos waarom ga jij niet de hele dag tussen blaffende honden zitten ? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou nikos ik heb zelf twee st bernhards ik hoor liever een zware blaf dan dat gekef van zo,n aangekleed riool ratje |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is gewoon een vieze hond,die laat ik hopen uit de villa nog keihard gepakt wordt!!!
Ik hoop dat hij Natasia en haar vriendjes nog eens tegenkomt,of zij hem!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Een hond is een hond!!! of Huub is een hond?? |
|
|