BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitspraak Uefa

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 mei 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Bedankt banaan GOOIERS en REL schoppers
voor de straffen die mijn Feyenoord heeft gekregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door de bluffer --
MMM
 MMM - vrijdag 29 mei 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 mei 2015 - 23:01   quote  deeplink  
De banaan is oké.
De Uefa is niet goed.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 mei 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:
De banaan is oké.
De Uefa is niet goed.
Maar het kost FEYENOORD wel een HOOP GELD ga jij dat betalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door de bluffer --
tomson
 tomson - vrijdag 29 mei 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Banaangooiers ? Geloof je het zelf bluffie ? Een opblaasbanaan weet je nog ? Net of die gervinho een tros bananen naar zijn hoofd gehad heeft. Als het terecht is zal je mij niet horen maar juist die "banaan" vind ik de meest onterechte straf ooit...
VVout
 VVout - vrijdag 29 mei 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Dat van die banaan is belachelijk, en die scheids was ook een paardenlul die met een opdracht op het veld stond.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 mei 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Uefa heeft alleen humor als het geld oplevert.
tomson
 tomson - zaterdag 30 mei 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:
Uefa heeft alleen humor als het geld oplevert.
Hebben goed opgelet bij hun grote broer.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 mei 2015 - 05:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 23:05 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Maar het kost FEYENOORD wel een HOOP GELD ga jij dat betalen
Boring
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 mei 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 23:05 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Maar het kost FEYENOORD wel een HOOP GELD ga jij dat betalen
Een maandsalaris! Val toch wel mee ...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 22:54 schreef de bluffer het volgende:
Bedankt banaan GOOIERS en REL schoppers
voor de straffen die mijn Feyenoord heeft gekregen
Kortzichtige knurft!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 07:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een maandsalaris! Val toch wel mee ...
Dat je daar je nest voor uit komt
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 mei 2015 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 08:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat je daar je nest voor uit komt
Wie zegt dat ik me nest uit zijt?
V town madness
 V town madness - zaterdag 30 mei 2015 - 09:44   quote  deeplink  
Een schande. Al moest ik tot het hoogste orgaan rechten, ik zou me het schompes ageren tegen deze bespottelijke beschuldiging. Ik denk dat de meeste mensen de ernst niet inzien. Een van de hoogste voetbalorganen beschuldigd en veroordeeld ons mooie feyenoord voor racisme. Wij staan nu te boek alszijnde racisten, negerhaters en vallen nu in het zelfde vaartje als s.s. Lazio bijvoorbeeld. BESPOTTELIJK!!!!!!!
tomson
 tomson - zaterdag 30 mei 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 09:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik me nest uit zijt?
Jij hangt ondersteboven in je grot zeker
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Zijn toch ook bezig met verweer, vragen niet voor niks om uitleg. Deze uitleg vormt dan weer een basis voor verdere stappen, omdat je zonder deze bureaucratische papierwinkel in de huidige rechtstaat verloren bent.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 30 mei 2015 - 10:03   quote  deeplink  
Voor ons is die banaan iets ludieks, internationaal is het een teken van rascisme. Daar moet je gewoon rekening mee houden. En we konden er op rekenen dat we na die rellen in Rome onder een vergrootglas lagen. We konden ook al vanaf het begin van de wedstrijd zien dat deze scheidsrechter de zaak op de spits ging drijven. En toch zijn we zo stom om er in te trappen.Een deel van ons legioen is helaas hersenloos. Ze hebben zich gewoon laten provoceren. Misschien veel gevraagd, maar het heeft ook met beschaving te maken. Wat heeft het voor nut telefoons en aanstekers op het veld te gooien?
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Das met handgebaren ook overal te wereld anders, moest eens weten wat een v van viktory wereldwijd betekend. Je speelde nu in Rotterdam en hebt zelf beargumenteerd wat het inhoud, desondanks houden ze stoer hun idee vast die niet gefundeert is op de feiten. Stelletje hufters zijn het bij de UEFA, dit kan je niet zelf serieus meer nemen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 mei 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 11:20 schreef VVout het volgende:
Das met handgebaren ook overal te wereld anders, moest eens weten wat een v van viktory wereldwijd betekend. Je speelde nu in Rotterdam en hebt zelf beargumenteerd wat het inhoud, desondanks houden ze stoer hun idee vast die niet gefundeert is op de feiten. Stelletje hufters zijn het bij de UEFA, dit kan je niet zelf serieus meer nemen.
Die debielen in Rome moet je zeker wel serieus nemen. Die slopen maar wat ze kunnen ...
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 30 mei 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Ben het met iedereen eens die een niet te sympathieke mening over de Uefa heeft. Ook daar is het een zootje, net als bij de FIFA. Als ze Platini goed door gaan lichten kon er ook wel eens een beerput opengaan. Te beginnen met dat baantje van zijn zoon. Maar helaas, zo zit de voetbalwereld in elkaar, een wereld van list en bedrog en we moeten het accepteren. We kunnen nog zo tekeer gaan tegen deze kliek, we kunnen er niets aan veranderen. Het enige wat WIJ kunnen proberen te veranderen is de mentaliteit van een aantal supporters. Zorgen dat ze Feyenoord niet weer in diskrediet brengen. En daar kunnen RvC en directie een grote bijdrage aan leveren door er voor te zorgen dat er een goed elftal staat, zodat zelfs de meest achterlijke supporter geen redenen meer heeft om zich asociaal te gedrage en alleen maar blij kan zijn om wat zijn cluppie laat zien. Martin van Geel moet nu uit de (voetbal)kast komen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Al heb je een wereldelftal...1 x verliezen en de idioten staan er weer.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 30 mei 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 11:20 schreef VVout het volgende:
Das met handgebaren ook overal te wereld anders, moest eens weten wat een v van viktory wereldwijd betekend. Je speelde nu in Rotterdam en hebt zelf beargumenteerd wat het inhoud, desondanks houden ze stoer hun idee vast die niet gefundeert is op de feiten. Stelletje hufters zijn het bij de UEFA, dit kan je niet zelf serieus meer nemen.
Hoe noem jij dan die (mensen) de boel vernielen in de mooie stad als Rome
geef dar eens een goed antwoord op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2015 door de bluffer --
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 19:38 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hoe noem jij dan die (mensen) de boel vernielen in de mooie stad als Rome
geef dar eens een goed antwoord op
Lompe boeren, die niet met alcohol om kunnen gaan. Je weet dat gewoon vooraf, maar die pastavreters kregen $-tekens in hun ogen en hebben dit genegeerd tegen beter weten in.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 mei 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Uiteindelijk 10K schade.
roddie
 roddie - zaterdag 30 mei 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Feyenoord was gewaarschuwd, dat is waar, maar een opblaasbanaan is toch niet het einde van de wereld, doodschoppen en rascistische spreekkoren zijn wel even wat erger.Het is niet slim misschien als bovengenoemde ,maar een beetje relativeren en humor kennen ze bij de UEFA niet.1+1=3 in dit geval.
tomson
 tomson - zondag 31 mei 2015 - 05:01   quote  deeplink  
https://youtu.be/eV4sxgA0lcU
Els
 Els - zondag 31 mei 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Geen idee of die banaan racistisch bedoeld was, ik ken de gooier namelijk niet, en daarmee ook niet de motieven. Wel vind ik dat Feyenoord niet veroordeeld kan worden voor de actie van een eenling. Dat het zo binnen de UEFA rechtspraak kennelijk wel werkt, is bedenkelijk. Het probleem is dat Feyenoord wel de schijn tegen heeft. Enerzijds door de al aangehaalde betekenis van een banaan, anderzijds door de tamelijk massaal gezongen leuzen over Joden, elke wedstrijd weer.
Hoe vaker je in een situatie komt dat je acties uitleg behoeven, hoe groter de kans dat je een keer tegen een vervelende sanctie aanloopt. Zoals nu bijvoorbeeld.
VVout
 VVout - zondag 31 mei 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Een uitspraak dient een gedegen basis te hebben onderlegt en weerlegt door feiten, wat heeft schijn dan voor waardevolle bijdrage. Gelukkig gaat Feyenoord nog proberen te weerleggen en hoop op een eerlijke uitspraak. De overige sancties kan je weinig van zeggen, wel vind ik die scheids nog steeds een discutabel verhaal die daardoor ook de sfeer goed verziekte.
R()b
 R()b - zondag 31 mei 2015 - 14:11   quote  deeplink  
In een wereld van onzin krijg je onzin.
FIFA, UEFA, CAF, CONCACAF, OFC, AFC, en ga zo maar door.
Het is allemaal 1 grote orgie bij elkaar.
De ene spin die vervangt de andere spin, om er vervolgens weer een ander ingewikkeld web in te maken (klinkt best politiek).
VVout
 VVout - zondag 31 mei 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 14:11 schreef R()b het volgende:
In een wereld van onzin krijg je onzin.
FIFA, UEFA, CAF, CONCACAF, OFC, AFC, en ga zo maar door.
Het is allemaal 1 grote orgie bij elkaar.
De ene spin die vervangt de andere spin, om er vervolgens weer een ander ingewikkeld web in te maken (klinkt best politiek).
Terwijl je gewoon een potje gezellig voetbal wilt kijken of spelen al z'n wirwar.
Brian
 Brian - zondag 31 mei 2015 - 16:30   quote  deeplink  
wat een boelshit !
eerder Kiev. onbestraft laten bij ongepast gedrag

https://www.youtube.com/watch?v=SZ4WBZ1NAgo

en Feyenoord wel straffen voor Opblaas bananen en Juichen !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 mei 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 09:23 schreef VVout het volgende:
Een uitspraak dient een gedegen basis te hebben onderlegt en weerlegt door feiten, wat heeft schijn dan voor waardevolle bijdrage. Gelukkig gaat Feyenoord nog proberen te weerleggen en hoop op een eerlijke uitspraak. De overige sancties kan je weinig van zeggen, wel vind ik die scheids nog steeds een discutabel verhaal die daardoor ook de sfeer goed verziekte.
Nou , ik loop me al meer dan 50 jaar te ergeren aan een deel van de ' zogenaamde ' supporters ...
Helaas te vaak willen die alleen maar rellen en slopen ... Geen enkel respect voor andermans spullen en voor de medemens !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 mei 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Heb er in een verder verleden enige malen tussen die harde kern gestaan.
Kon niet anders concluderen dat de wedstrijd middel was om de groepssterkte te bevestigen.
Feyenoord geen bijzaak, meer een merk van waaruit men handelt.
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2015 - 20:21   quote  deeplink  
t goede nieuws.
voorlopig geen boetes meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitspraak Uefa









0.0063619