|
|
Brandje
|
|
|
Met nog een half uur te gaan tussen Napoli-Lazio staat het 1-2. Wanneer Napoli wint zijn we niet beschermd bij de laatste voorronde. Bij winst Lazio of gelijkspel zijn we dat wel net als bij ronde ervoor. De komende dagen zal duidelijk worden wie we kunnen loten
Nu definitief
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ze doen er alles aan ons te grazen te nemen. Veel druk van Napoli en Lazio met 10 man. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 22:16 schreef Eide het volgende:Ze doen er alles aan ons te grazen te nemen. Veel druk van Napoli en Lazio met 10 man. Zie alleen de tussenstand. Wordt dus nog spannend |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lazio 50 minuten oppermachtig. Dan valt de 1-2 en is Lazio het helemaal kwijt. Rode kaart en meteen de 2-2 er overheen. Dit gaat niet goed komen voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En rood voor Lazio. Het is weer 10 tegen 10. De enige speler van Lazio met geel gaat belachelijk het duel in en incasseert z'n 2e gele kaart. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ehm weet niet f jullie het doorhebben maar napoli moet met 7 doelpunten verschil winnen om 3e te worden lijkt me wel onmogelojk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, als Napoli wint is de beschermde status voor Ajax er af en is Napoli 3e. Dat of elke serieuze voetbalverslaggever zit er hopeloos naast.
Penalty voor Napoli na een schwalbe. Hoog over. Bal zit ergens vast in de lichtmast,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Zeg het doelsaldo is +14 in het voordeel van lazio en het verschil 3 punten dus leg is uit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien telt onderling resultaat zwaarder. Zou zo maar kunnen. Of ken jij alle ins en outs van de serie A? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou zit net de regelgeving te lezen en werkt toch net als bij ons dus napoli zal gewoon met 7 doelpunten verschil moeten winnen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goal Lazio dus waarschijnlijk allemaal academisch nu. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-4, en dus gespeeld. Ajax heeft een beschermde status. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
vak414
|
|
|
In Italië geldt de onderlinge resultaat. Als napoli zou winnen van lazio dan zou napoli boven lazio eindigen, in Rome werdt het immers al 0-1 voor napoli. Maar lazio staat voor en dat is goed voor ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 22:30 schreef Voetbalgek het volgende:Zeg het doelsaldo is +14 in het voordeel van lazio en het verschil 3 punten dus leg is uit Italië is onderling resultaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Paar gerichte aankopen en het moet te haken zijn. Lekkere manier om het voetbalseizoen af te sluiten op de wedstrijden van Oranje na |
|
|
|
|
vak414
|
|
|
Is wel een fijn gedachte dat je niet man u niet kan loten, maar het zal niet makkelijk worden eerst maar de derde ronde overleven en dan zien we wel wie we treffen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In Italië geld overigens het resultaat bij de eerste onderlinge ontmoeting dat seizoen. Rare regel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In de 3e voorronde kunnen we loten;
Fenerbahçe Sparta Praag Panathinaikos Young Boys Rapid Wien
Mocht Ajax deze ronde overleven, waarbij Fener denk ik de meest zware loting zou zijn op papier, dan kan Ajax deze clubs loten, mits ook zij zich plaatsen voor de play off ronde;
AS Monaco Lazio Roma Sporting Portugal CSKA Moskou Club Brugge
Kortom, in die 4e voorronde zitten een aantal hele lastige. Fysiek sterke ploegen die heel italiaans spelen. Wordt nog lastig zat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2015 - 23:15 schreef remco k het volgende:In Italië geld overigens het resultaat bij de eerste onderlinge ontmoeting dat seizoen. Rare regel. Dus had Lazio door deze overwinning op gelijke hoogte gekomen met Napoli, in plaats van in punten boven hun, dan had die 0-1 daar het voordeel gehad op deze 4-2? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
agh ja, beschermd of niet. Het word lastig om te kwalificeren voor de cl.
kijk gewoon naar de resultaten van de afgelopen jaren. vooral in de El en de laatste wedstrijden in de comp.
ik zie geen enkele reden waarom ajax het niet lastig krijgt. ongeplaatst of geplaatst.
Je kan beter van manu verliezen dan van sporting. Ajax heeft niks te zoeken in de Cl, helaas. Ajax wint niet van dnipro, dat zegt toch al genoeg lijkt mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 01:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:agh ja, beschermd of niet. Het word lastig om te kwalificeren voor de cl. kijk gewoon naar de resultaten van de afgelopen jaren. vooral in de El en de laatste wedstrijden in de comp. ik zie geen enkele reden waarom ajax het niet lastig krijgt. ongeplaatst of geplaatst. Je kan beter van manu verliezen dan van sporting. Ajax heeft niks te zoeken in de Cl, helaas. Ajax wint niet van dnipro, dat zegt toch al genoeg lijkt mij Pleur op man! Alsof Ajax dit nog een keer gaat laten gebeuren!
CL is altijd lastig, maar wat een gelul man |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je bedoelt die ploeg die de finale van de EL speelde en het Sevilla ontzettend lastig maakte? En dat terwijl Ajax zeker uit gewoon had moeten winnen (en thuis sowieso won). Rare uitspraak dit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 05:48 schreef Eide het volgende:[..] Je bedoelt die ploeg die de finale van de EL speelde en het Sevilla ontzettend lastig maakte? En dat terwijl Ajax zeker uit gewoon had moeten winnen (en thuis sowieso won). Rare uitspraak dit. Napoli wint ook niet van Dnipro.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 00:28 schreef Loetje het volgende:[..] Dus had Lazio door deze overwinning op gelijke hoogte gekomen met Napoli, in plaats van in punten boven hun, dan had die 0-1 daar het voordeel gehad op deze 4-2? Nee Lazio stond 3 punten voor. Had Napoli gewonnen dan waren ze in punten gelijk gekomen en was Napoli 3e geworden |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 02:07 schreef Loetje het volgende:[..] Pleur op man! Alsof Ajax dit nog een keer gaat laten gebeuren! CL is altijd lastig, maar wat een gelul man oh wacht seizoenen daarvoor stonden we in de halve finale El.
en de El is gelijkwaardig aan de Cl? Natuurlijk niet
Alsof Ajax dat niet nog een keer laat gebeuren? Waarom gebeurd het dan altijd. Je kan blijven zeggen dat het niet nog een keer gebeurd, maar toch gebeurd het.
Feyenoord wint thuis van Sevilla maar verliest thuis van GAE. Dus je zegt dat GAE nu kans maakt op de EL? wat een onzin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 05:48 schreef Eide het volgende:[..] Je bedoelt die ploeg die de finale van de EL speelde en het Sevilla ontzettend lastig maakte? En dat terwijl Ajax zeker uit gewoon had moeten winnen (en thuis sowieso won). Rare uitspraak dit. Ajax won niet, ook al had het gemoeten. Feyenoord won van Sevilla thuis, maar verloren van GAE thuis. Wint GAE de EL?
Dit is pas een rare uitspraak Ajax wint van Barca en ligt er dan in de El al snel uit.
Wedstrijden staan opzich en de tegenstanders ook.
Ajax schakelende dipro niet uit, dus niet sterk genoeg.
Wat je nu doet is een excuus zoeken waarom we eruit zijn gegaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Helaas maar waar wordt het gewoon Europa League! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dan kan je beter tegen Man utd eruit gaan dan tegen club brugge. Heb je tenminste het gevoel dat je door een grote club bent uitgeschakeld. Helaas is het voetbal zo verziekt dat het verschil zo groot is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Mensen die beweren dat ze blij zijn dat Ajax geplaatst is, zullen bij uitschakeling van een koude kermis thuis komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Mensen die beweren dat ze blij zijn dat Ajax geplaatst is, zullen bij uitschakeling van een koude kermis thuis komen Wat een onzin, je moet altijd proberen door te komen, en die kans is statistisch gezien gewoon groter tegen een "kleinere" tegenstander..
Wat zou mij het kunnn schelen tegen wie we uitgeschakeld worden zeg, uitgeschakeld worden op zichzelf is het drama, niet tegen wie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 02:07 schreef Loetje het volgende:[..] Pleur op man! Alsof Ajax dit nog een keer gaat laten gebeuren! CL is altijd lastig, maar wat een gelul man Ik denk inderdaad dat Ajax het extreem lastig gaat krijgen om zich te plaatsen, zelfs de eerste ronde doorkomen gaat al heel lastig worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 00:28 schreef Loetje het volgende:[..] Dus had Lazio door deze overwinning op gelijke hoogte gekomen met Napoli, in plaats van in punten boven hun, dan had die 0-1 daar het voordeel gehad op deze 4-2? Raar maar waar. De eerste gespeelde wedstrijd van het seizoen telt in Italie.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:[..] Raar maar waar. De eerste gespeelde wedstrijd van het seizoen telt in Italie.. Ach ja, Italianen zijn op zichzelf al vreemde wezens! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 00:23 schreef Loetje het volgende:In de 3e voorronde kunnen we loten; Fenerbahçe Sparta Praag Panathinaikos Young Boys Rapid Wien Mocht Ajax deze ronde overleven, waarbij Fener denk ik de meest zware loting zou zijn op papier, dan kan Ajax deze clubs loten, mits ook zij zich plaatsen voor de play off ronde; AS Monaco Lazio Roma Sporting Portugal CSKA Moskou Club Brugge Kortom, in die 4e voorronde zitten een aantal hele lastige. Fysiek sterke ploegen die heel italiaans spelen. Wordt nog lastig zat Het rijtje is leuk, maar naast Fenerbahce zijn de overige teams ongeveer van het zelfde kaliber als Ajax in de derde voorronde. De ronde erna steken vooral Monaco, Roma en Portugal er bovenuit. Moskou en Brugge zijn ongeveer gelijkwaardig. Ik had liever een topploeg! Waarom? Omdat Ajax 9 van de 10 keer dan boven zichzelf uitstijgt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 07:16 schreef Brandje het volgende:[..] Nee Lazio stond 3 punten voor. Had Napoli gewonnen dan waren ze in punten gelijk gekomen en was Napoli 3e geworden Dat weet ik. Ik bedoel het anders. Remco zegt dat de eerste ontmoeting cruciaal is. Nu komt lazio 6 punten voor. Ik bedoel stel dat de overwinning van Lazio gisteren had betekent dat Lazio op gelijke hoogte was gekomen. Dan won Lazio hier 4-2 en Napoli eerder 1-0. Die laatste is een beter onderling resultaat. Maar die eerste was dus die eerste ontmoeting. Welke had dan geteld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt.. Ze weten overigens wel wat beter met hun clubs en helden om te gaan als wij Nederlanders, daar kunnen we wel een voorbeeld aan nemen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:[..] Raar maar waar. De eerste gespeelde wedstrijd van het seizoen telt in Italie.. Dan gaat het dus niet eens om het volledige onderlinge resultaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:09 schreef Loetje het volgende:[..] Dat weet ik. Ik bedoel het anders. Remco zegt dat de eerste ontmoeting cruciaal is. Nu komt lazio 6 punten voor. Ik bedoel stel dat de overwinning van Lazio gisteren had betekent dat Lazio op gelijke hoogte was gekomen. Dan won Lazio hier 4-2 en Napoli eerder 1-0. Die laatste is een beter onderling resultaat. Maar die eerste was dus die eerste ontmoeting. Welke had dan geteld? De eerste alleen, want het onderlinge resultaat telt daar niet, alleen de eerste ontmoeting..
Zo werd het eergister in ieder geval uitgelegd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk inderdaad dat Ajax het extreem lastig gaat krijgen om zich te plaatsen, zelfs de eerste ronde doorkomen gaat al heel lastig worden.. Absoluut. Maar kansloos zijn we niet. Alhoewel ik in die play off ronde liever tegen die andere clubs had gespeeld. Voetballen net wat meer en daar zijn we vaak net wat beter tegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:11 schreef Loetje het volgende:[..] Absoluut. Maar kansloos zijn we niet. Alhoewel ik in die play off ronde liever tegen die andere clubs had gespeeld. Voetballen net wat meer en daar zijn we vaak net wat beter tegen Kansloos zijn we nooit.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 09:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het rijtje is leuk, maar naast Fenerbahce zijn de overige teams ongeveer van het zelfde kaliber als Ajax in de derde voorronde. De ronde erna steken vooral Monaco, Roma en Portugal er bovenuit. Moskou en Brugge zijn ongeveer gelijkwaardig. Ik had liever een topploeg! Waarom? Omdat Ajax 9 van de 10 keer dan boven zichzelf uitstijgt! Dat laatste klopt helemaal.
Ajax in normale doen is in ronde 3 alleen Fener gelijkwaardig. De rest is Ajax gewoon dik de favoriet. Al zegt dat niks.
CSKA is overigens echt een sterke ploeg. Die schat ik wel hoger in dan Club Brugge.
In die 4e voorronde zijn Club of Sporting voor mij de beste die je kunt loten. En absoluut geen Monaco |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt.. Ze weten overigens wel wat beter met hun clubs en helden om te gaan als wij Nederlanders, daar kunnen we wel een voorbeeld aan nemen.. Dat kan je zeker wel stellen ja. Maar dat is in meerdere landen zo. Hier is dat waardeloos en schandalig erbij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:11 schreef remco k het volgende:[..] De eerste alleen, want het onderlinge resultaat telt daar niet, alleen de eerste ontmoeting.. Zo werd het eergister in ieder geval uitgelegd.. Oké thanks man! Wel nuttige info. Wel heel apart in ieder geval.
@Brandje, dit bedoelde ik! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben ook heel benieuwd of tegen die tijd het voetbal weer beter zal zijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt.. Ze weten overigens wel wat beter met hun clubs en helden om te gaan als wij Nederlanders, daar kunnen we wel een voorbeeld aan nemen.. Das ook niet altijd waar hoor Remco, overigens geldt dat voor elk land en elke club. Want laten we eerlijk wezen, als een speler dan van AC naar Inter gaat is het ook trammelant! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 10:13 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste klopt helemaal. Ajax in normale doen is in ronde 3 alleen Fener gelijkwaardig. De rest is Ajax gewoon dik de favoriet. Al zegt dat niks. CSKA is overigens echt een sterke ploeg. Die schat ik wel hoger in dan Club Brugge. In die 4e voorronde zijn Club of Sporting voor mij de beste die je kunt loten. En absoluut geen Monaco O Loetje, je maakt dezelfde fout als toen met RB Salzburg en met Dnipro. De onbekende clubs zijn voor Ajax gewoon enorm lastig. Omdat Ajax niet weet hoe ze spelen en omdat ze gewoon een bepaalde drive hebben waar Ajax vaak niet mee om kan gaan. |
|
|
|