|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb ik mijn mening hier al veel vaker gegeven over hoe ik de dingen zie.. Ik zie namelijk wel dat Ajax als club gestaag beter wordt en dichter bij komt, we zijn financieel gezond, onze opleiding begint beter en beter te worden.. Dat gaan we vanzelf terug zien in het eerste, en zodra dat gebeurt zijn we een stap dichter bij de top.. Jij ziet dat als onmogelijk.. waaruit blijkt dat het beter word? je kan veel geld op de bank hebben staan, maar het geld gaat niet naar het 1ste. toekomst moet worden vernieuwd, arena willen ze wellicht kopen. dan is het geld op en hoe brengt ons dat naar de top?
speler die bij Ajax doorbreekt is bij de volgende transfermarkt verkocht.
dat brengt ons niet naar de top of dacht je dat nouri als die doorbreekt lang bij ons zal blijven? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waaruit blijkt dat het beter word? je kan veel geld op de bank hebben staan, maar het geld gaat niet naar het 1ste. toekomst moet worden vernieuwd, arena willen ze wellicht kopen. dan is het geld op en hoe brengt ons dat naar de top? speler die bij Ajax doorbreekt is bij de volgende transfermarkt verkocht. dat brengt ons niet naar de top of dacht je dat nouri als die doorbreekt lang bij ons zal blijven? Da afgelopen jaren MOESTEN we spelers als Eriksen, Anita, vd Wiel, Vertonghen, Siem de Jong en Alderweireld verkopen omdat ze allemaal nog een jaar contract hadden. Nu liggen er veel spelers vast tot 2018/2019/2020 dus ze hoeven niet perse te verkopen. Geld hebben ze ook voldoende. Daarom was ik ook zo boos dat ze vorig seizoen WEER de beste speler(Blind) op de laatste dagen van de transfermarkt verkochten. Daar heeft men dus niet van geleerd. PSV heeft ook aanbiedingen geweigerd op Depay en Wijnaldum en kijk nu eens wat dat opleverd.
De Arena kopen is helemaal niet zo duur. Je moet jezelf wel afvragen of het zin heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2015 - 18:37 schreef Loetje het volgende:[..] Je bent echt dom man! Red Bull is de enige die punten pakt daar. En hier neemt de helft de EL niet serieus. Daar zit het hele verschil. bekijk de punten lijst van de uefa. kijk even hoeveel punten we hebben behaald in de 3 jaar. en kijk hoeveel punten we gaan verliezen. dan zak je gewoon zo ver weg
el niet serieus nemen, dat is een zwaktebod. red bull pakt dus genoeg punten om heel nederland voorbij te gaan. haha hoe zwak is dat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] bekijk de punten lijst van de uefa. kijk even hoeveel punten we hebben behaald in de 3 jaar. en kijk hoeveel punten we gaan verliezen. dan zak je gewoon zo ver weg el niet serieus nemen, dat is een zwaktebod. red bull pakt dus genoeg punten om heel nederland voorbij te gaan. haha hoe zwak is dat Zo zwak omdat voor hun de CL nagenoeg niet haalbaar is!! PSV speelt al jaren met een veredelde B ploeg, Twente deed niet anders en Ajax had de laatste jaren ook gewoon vaker overleefd als ze gewoon normaal hadden gedaan.
Maar ik dacht dat ik negatief was, maar ik kots dit echt uit. Moet je me misschien eens gaan uitleggen want dan komen we op gelijkwaardig niveau! Je schrijft 80 keer hetzelfde en basseert dingen op niks. Verleden en heden scheiden jongen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waaruit blijkt dat het beter word? je kan veel geld op de bank hebben staan, maar het geld gaat niet naar het 1ste. toekomst moet worden vernieuwd, arena willen ze wellicht kopen. dan is het geld op en hoe brengt ons dat naar de top? speler die bij Ajax doorbreekt is bij de volgende transfermarkt verkocht. dat brengt ons niet naar de top of dacht je dat nouri als die doorbreekt lang bij ons zal blijven? Ik zie de club Ajax beter worden, ik zie dat we er financieel beter voor zijn komen te staan wat de basis voor alles is. Want zonder geld begin je helemaal niets.
De jeugdopleiding wordt steeds beter.
Er wordt bij het eerste beter nagedacht over de invulling van de TS..
Er gebeurt kortom genoeg om het gevoel te krijgen dat het beter gaat...
Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking...
Spelers zijn gemiddeld een jaar of drie bij Ajax als ze debuteren, niet heel vaak gaan ze nog eerder weg, zie een Blind Eriksen, VErtonghen, Alder en ga zo maar door, ook Suarez is langer gebleven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie de club Ajax beter worden, ik zie dat we er financieel beter voor zijn komen te staan wat de basis voor alles is. Want zonder geld begin je helemaal niets. De jeugdopleiding wordt steeds beter. Er wordt bij het eerste beter nagedacht over de invulling van de TS.. Er gebeurt kortom genoeg om het gevoel te krijgen dat het beter gaat... Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking... Spelers zijn gemiddeld een jaar of drie bij Ajax als ze debuteren, niet heel vaak gaan ze nog eerder weg, zie een Blind Eriksen, VErtonghen, Alder en ga zo maar door, ook Suarez is langer gebleven.. Jongen hou toch op. Dit kan je nog 55 keer typen maar je krijgt toch 55x weer hetzelfde terug.
Ik denk inderdaad dat Ajax echt wel naar het niveau van Basel zal gaan. Alleen nog niet in welke tijd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie de club Ajax beter worden, ik zie dat we er financieel beter voor zijn komen te staan wat de basis voor alles is. Want zonder geld begin je helemaal niets. De jeugdopleiding wordt steeds beter. Er wordt bij het eerste beter nagedacht over de invulling van de TS.. Er gebeurt kortom genoeg om het gevoel te krijgen dat het beter gaat... Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking... Spelers zijn gemiddeld een jaar of drie bij Ajax als ze debuteren, niet heel vaak gaan ze nog eerder weg, zie een Blind Eriksen, VErtonghen, Alder en ga zo maar door, ook Suarez is langer gebleven.. Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking...
Tsja ben ik het niet mee eens. Het is leuk om bij slecht weer in die opblaasbare hal te trainen. Het is leuk dat ze tegenwoordig alles kunnen monitoren. Als het regent gaat het dak van de Arena dicht. Ik vind juist dat je ook moet trainen onder slechte omstandigheden. Hoe vaak hoor je FdB niet zeggen dat het veld slecht was om de bal rond te laten gaan?? Je krijgt JUIST dat beetje extra techniek door op een pleintje te voetballen of op een veld wat zeiknat is. Een slecht veld hoor juist in het voordeel te zijn van een technisch elftal. Dus een goede accommodatie is leuk maar voegt 0,0 toe om betere spelers te krijgen. Sterker nog je wordt juist beter als niet alles prefect is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:34 schreef Loetje het volgende:[..] Zo zwak omdat voor hun de CL nagenoeg niet haalbaar is!! PSV speelt al jaren met een veredelde B ploeg, Twente deed niet anders en Ajax had de laatste jaren ook gewoon vaker overleefd als ze gewoon normaal hadden gedaan. Maar ik dacht dat ik negatief was, maar ik kots dit echt uit. Moet je me misschien eens gaan uitleggen want dan komen we op gelijkwaardig niveau! Je schrijft 80 keer hetzelfde en basseert dingen op niks. Verleden en heden scheiden jongen! http://en.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient
hier wel eens naar gekeken?
laatste 3 seizoenen zijn rampzalig, kijk naar de landen die onder ons staan. Roemenië, Griekenland, Turkije, België gaan ons in halen als we 1ste 2 punten kwijt zijn. Dan kom je op het niveau van Oostenrijk. ik verzin dit niet, dit is gewoon zo. Dan kan je zeggen dat we El links hebben laten liggen, dat klopt. Maar dat brengt ons niet eerder naar de top, eerder ervan af. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie de club Ajax beter worden, ik zie dat we er financieel beter voor zijn komen te staan wat de basis voor alles is. Want zonder geld begin je helemaal niets. De jeugdopleiding wordt steeds beter. Er wordt bij het eerste beter nagedacht over de invulling van de TS.. Er gebeurt kortom genoeg om het gevoel te krijgen dat het beter gaat... Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking... Spelers zijn gemiddeld een jaar of drie bij Ajax als ze debuteren, niet heel vaak gaan ze nog eerder weg, zie een Blind Eriksen, VErtonghen, Alder en ga zo maar door, ook Suarez is langer gebleven.. Volgens mij investeren ze dat geld niet in de A selectie, of zat overmars niet op een zak met geld. of is die kritiek niet terecht volgens jou? oh wacht jij vond duarte een aanwinst jij vind nog steeds dat de selectie prima in orde is. ja, dan is het begrijpelijk dat je de toekomst roos kleurig vind.
vind het een prima ontwikkeling dat ze de toekomst gaan vernieuwen. maar die spelers spelen vervolgens voor spurs of hsv, of ac milan. clubs die wel geld investeren in het 1ste en meer geld te besteden hebben.
doorbreken is iets anders dan debuteren. toen vertronghen zijn stempel begon te drukken is hij daarna meteen vertrokken zelfde geld voor suarez. vertonghen en al die anderen hebben zich bij ajax ontwikkelt. toen ze op een niveau waren dat ze goed genoeg waren voor om Ajax naar de top te brengen vertrokken ze. hoe wil jij dat tegenhouden, dat die spelers vertrekkken? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] http://en.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficienthier wel eens naar gekeken? laatste 3 seizoenen zijn rampzalig, kijk naar de landen die onder ons staan. Roemenië, Griekenland, Turkije, België gaan ons in halen als we 1ste 2 punten kwijt zijn. Dan kom je op het niveau van Oostenrijk. ik verzin dit niet, dit is gewoon zo. Dan kan je zeggen dat we El links hebben laten liggen, dat klopt. Maar dat brengt ons niet eerder naar de top, eerder ervan af. Dat is wat anders. Maar doe niet alsof een Rapid beter is man! Bovendien wordt je in mijn optiek sterker door juist tegen de grote clubs te presteren. Maar hou er hier bij op. Een keer hetzelfde antwoord is genoeg voor mij |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 09:18 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is wat anders. Maar doe niet alsof een Rapid beter is man! Bovendien wordt je in mijn optiek sterker door juist tegen de grote clubs te presteren. Maar hou er hier bij op. Een keer hetzelfde antwoord is genoeg voor mij volgens mij heb ik niet beweerd dat rapid beter was, om de dood eenvoudige reden. dat ik ze niet zie spelen. maar de rest te vergelijken met juplier leguea niveau dat gaat mij te ver. volgens mij klopt.dat niet.
en ga de eredivisie niet de hemel inprijzen, want goed gaat het niet |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
http://en.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient
Hallo Negatieve Arrogantie, deze link is de meest positieve opmerking die je hebt gemaakt. Ik hoor je denken huhhhhhhhh. Maar kijk de laatste 3 jaar zit er een stijgende lijn in de punten haha, ja en op de lijst zakken we misschien wel maar er is progressie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 08:47 schreef Brandje het volgende:[..] Een goede accomodatie zorgt voor een betere opleiding, je hebt namelijk dan simpelweg betere middelen tot je beschikking... Tsja ben ik het niet mee eens. Het is leuk om bij slecht weer in die opblaasbare hal te trainen. Het is leuk dat ze tegenwoordig alles kunnen monitoren. Als het regent gaat het dak van de Arena dicht. Ik vind juist dat je ook moet trainen onder slechte omstandigheden. Hoe vaak hoor je FdB niet zeggen dat het veld slecht was om de bal rond te laten gaan?? Je krijgt JUIST dat beetje extra techniek door op een pleintje te voetballen of op een veld wat zeiknat is. Een slecht veld hoor juist in het voordeel te zijn van een technisch elftal. Dus een goede accommodatie is leuk maar voegt 0,0 toe om betere spelers te krijgen. Sterker nog je wordt juist beter als niet alles prefect is. Dat zegt dan toch niets over de betere opleiding bij een betere accomodatie.
Het enige wat dan beetr moet is plannen, je kan namelijk ook met die betere accomodatie naar buiten gaan om te trainen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 09:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij investeren ze dat geld niet in de A selectie, of zat overmars niet op een zak met geld. of is die kritiek niet terecht volgens jou? oh wacht jij vond duarte een aanwinst jij vind nog steeds dat de selectie prima in orde is. ja, dan is het begrijpelijk dat je de toekomst roos kleurig vind. vind het een prima ontwikkeling dat ze de toekomst gaan vernieuwen. maar die spelers spelen vervolgens voor spurs of hsv, of ac milan. clubs die wel geld investeren in het 1ste en meer geld te besteden hebben. doorbreken is iets anders dan debuteren. toen vertronghen zijn stempel begon te drukken is hij daarna meteen vertrokken zelfde geld voor suarez. vertonghen en al die anderen hebben zich bij ajax ontwikkelt. toen ze op een niveau waren dat ze goed genoeg waren voor om Ajax naar de top te brengen vertrokken ze. hoe wil jij dat tegenhouden, dat die spelers vertrekkken? Leuk man, lekker naar de korte termijn kijken..
Fouten maken mag niet meer?? Ik wil juist dat ze fouten maken, daar wordt je als het goed is namelijk alleen maar sterker en beter van..
En zoals Brandje al aangaf, veel van die jongens liggen nu al lang vast, en je hebt nu dus ook veel langer de tijd om een of twee jaar contract verlenging te bewerkstelligen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 09:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] volgens mij heb ik niet beweerd dat rapid beter was, om de dood eenvoudige reden. dat ik ze niet zie spelen. maar de rest te vergelijken met juplier leguea niveau dat gaat mij te ver. volgens mij klopt.dat niet. en ga de eredivisie niet de hemel inprijzen, want goed gaat het niet Ga even kijken zou ik zeggen voor je weer poep gaat praten. Dan zul je snel een ander oordeel hebben. Je basseert iets op wat je zelf niet ziet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 12:50 schreef Loetje het volgende:[..] Ga even kijken zou ik zeggen voor je weer poep gaat praten. Dan zul je snel een ander oordeel hebben. Je basseert iets op wat je zelf niet ziet. Ik ga zeker het zeker volgen.
Maar als je naar die link gaat kijken en trend van de afgelopen 3 jaar zet zich door dan staan wij als Nederland 1 plekje hoger dan Oostenrijk, wat volgens jou niet veel voorstelt.
Maar als jij denkt dat de Nederlandse clubs beter zijn, prima. Dan is het volgens mij voor jou een teleurstelling als we over 2 jaar op het niveau van Oostenrijk zitten |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 12:08 schreef remco k het volgende:[..] Leuk man, lekker naar de korte termijn kijken.. Fouten maken mag niet meer?? Ik wil juist dat ze fouten maken, daar wordt je als het goed is namelijk alleen maar sterker en beter van.. En zoals Brandje al aangaf, veel van die jongens liggen nu al lang vast, en je hebt nu dus ook veel langer de tijd om een of twee jaar contract verlenging te bewerkstelligen. Korte termijn? Is het niet zo dat toen verthongen doorbrak en dat gebeurde na een paar na zijn debuut, dat hij vertrok.
Je hebt er niets aan, spelers die iets betekenen meteen vertrekken.
Spelers die de eredivisie ontgroeit zijn vertrekken nou eenmaal. Zelfs spelers die dat niet zijn zoeken hun heil ergens anders, wat meestal niet goed uitpakt voor ze.
Hoe doorbreek je volgens jou die trend?
Stel volgend seizoen, gaat klaassen doorbreken door een geweldig seizoen te spelen. Dan is hij toch niet houdbaar voor Ajax. Dan begin je toch weer van vooraf aan of niet soms? Dan moet je weer een seizoen wachten op iemand die doorbreekt.
Enige mogelijkheid is dat spelers tegelijkertijd doorbreken, seizoen daarna ben je wel je halve elftal kwijt. En ja, dat levert geld op, heel veel geld. Wel geld en geen punten. Voorbeeld Psv. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 18:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik ga zeker het zeker volgen. Maar als je naar die link gaat kijken en trend van de afgelopen 3 jaar zet zich door dan staan wij als Nederland 1 plekje hoger dan Oostenrijk, wat volgens jou niet veel voorstelt. Maar als jij denkt dat de Nederlandse clubs beter zijn, prima. Dan is het volgens mij voor jou een teleurstelling als we over 2 jaar op het niveau van Oostenrijk zitten Nogmaals, die punten zijn alleen binnengehaald door Salzburg. De kampioen die dit jaar bijna 40 punten heeft laten liggen en de nummer 3 die de helft van de punten weet te pakken die haalbaar zijn. Nogmaals dit is alleen Red Bull en het zooitje hier dat het niet serieus neemt. Al komen we onder hun, dan nog zijn hun clubs, op Salzburg na, niet beter.
En je moet echt wat aan je posts doen, je gaat gewoon 10x hetzelfde zeggen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 19:12 schreef Loetje het volgende:[..] Nogmaals, die punten zijn alleen binnengehaald door Salzburg. De kampioen die dit jaar bijna 40 punten heeft laten liggen en de nummer 3 die de helft van de punten weet te pakken die haalbaar zijn. Nogmaals dit is alleen Red Bull en het zooitje hier dat het niet serieus neemt. Al komen we onder hun, dan nog zijn hun clubs, op Salzburg na, niet beter. En je moet echt wat aan je posts doen, je gaat gewoon 10x hetzelfde zeggen Alsof jij dat niet doet haha.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Klaassen is vorig seizoen al door gebroken na een goed seizoen. International en met 22 al in gedrag en spel de absolute leider van Ajax. En na aankomend seizoen wordt het altijd moeilijk, dat is die leeftijd dat spelers interessant worden voor het buitenland. Gewoon de realiteit van het moment. Daarom komt Vd Beek aankomend seizoen waarschijnlijk al bij de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 18:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Korte termijn? Is het niet zo dat toen verthongen doorbrak en dat gebeurde na een paar na zijn debuut, dat hij vertrok. Je hebt er niets aan, spelers die iets betekenen meteen vertrekken. Spelers die de eredivisie ontgroeit zijn vertrekken nou eenmaal. Zelfs spelers die dat niet zijn zoeken hun heil ergens anders, wat meestal niet goed uitpakt voor ze. Hoe doorbreek je volgens jou die trend? Stel volgend seizoen, gaat klaassen doorbreken door een geweldig seizoen te spelen. Dan is hij toch niet houdbaar voor Ajax. Dan begin je toch weer van vooraf aan of niet soms? Dan moet je weer een seizoen wachten op iemand die doorbreekt. Enige mogelijkheid is dat spelers tegelijkertijd doorbreken, seizoen daarna ben je wel je halve elftal kwijt. En ja, dat levert geld op, heel veel geld. Wel geld en geen punten. Voorbeeld Psv. Zie het bericht van Eide. Klaassen is niet dit seizoen, maar zelfs het vorige al doorgebroken..
Maar ik heb er geen zin meer in..
Succes verder met je negativiteit.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet wel als je 100x hetzelfde krijgt. Je meld niks en zegt niks. Alleen maar dingen die je leest. En oordeelt niet op wat je ziet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 20:17 schreef Eide het volgende:[..] Klaassen is vorig seizoen al door gebroken na een goed seizoen. International en met 22 al in gedrag en spel de absolute leider van Ajax. En na aankomend seizoen wordt het altijd moeilijk, dat is die leeftijd dat spelers interessant worden voor het buitenland. Gewoon de realiteit van het moment. Daarom komt Vd Beek aankomend seizoen waarschijnlijk al bij de selectie. ik ben het daar niet mee eens. hij is vorig seizoen de eredivisie niet ontgroeit en brengt ajax niet naar het niveau dat blind of vertonghen wel deed. ik zeg niet dat hij geen goed seizoen speelde, speelde zeker een goed seizoen. ik vind dat een speler die doorbreekt en groeit naar niveau buiten nederland meer moet kunnen dan wat klaassen deed. sorry, goed zeker maar niet goed genoeg, dat is wel gebleken dit seizoen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 22:09 schreef Loetje het volgende:[..] Moet wel als je 100x hetzelfde krijgt. Je meld niks en zegt niks. Alleen maar dingen die je leest. En oordeelt niet op wat je ziet. ik vind het dan wel merkwaardig dat je dan toch blijft reageren als ik niks te melden heb. als ik enkel puntjes zet in een post, reageer je dan ook? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik vind het dan wel merkwaardig dat je dan toch blijft reageren als ik niks te melden heb. als ik enkel puntjes zet in een post, reageer je dan ook? Krijg je met 100x hetzelfde van jou. En als je dat dan moet doen tegen iemand met een dwangstoornis die zichzelf verplicht om iedere keer plichtmatig hetzelfde te zeggen moet je jezelf wel verdedigen he. Want als ik jou posts lees weet hier niemand wat over voetbal behalve jij.
Maar voorlopig is dit me laatste post naar jou. Je bent simpelweg niet serieus te nemen voor mij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 23:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik ben het daar niet mee eens. hij is vorig seizoen de eredivisie niet ontgroeit en brengt ajax niet naar het niveau dat blind of vertonghen wel deed. ik zeg niet dat hij geen goed seizoen speelde, speelde zeker een goed seizoen. ik vind dat een speler die doorbreekt en groeit naar niveau buiten nederland meer moet kunnen dan wat klaassen deed. sorry, goed zeker maar niet goed genoeg, dat is wel gebleken dit seizoen! Je maakt het weer moeilijk. Ik denm als je international bent dat je rustig van doorbreken mag spreken. Maar je maakt het onderscheid zelf al; doorbreken en ontgroeien. Je lult het daarna alleen krom door dat verschil te presenteren als een overeenkomst. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 02:29 schreef Loetje het volgende:[..] Krijg je met 100x hetzelfde van jou. En als je dat dan moet doen tegen iemand met een dwangstoornis die zichzelf verplicht om iedere keer plichtmatig hetzelfde te zeggen moet je jezelf wel verdedigen he. Want als ik jou posts lees weet hier niemand wat over voetbal behalve jij. Maar voorlopig is dit me laatste post naar jou. Je bent simpelweg niet serieus te nemen voor mij Volgens mij zeg jij ook steeds het zelfde. Dus wij blijven op elkaar reageren, maar zeggen steeds het zelfde. Maar je moet mij niet verwijten, dat ik dat doe. Want jij doet precies het zelfde... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 05:46 schreef Eide het volgende:[..] Je maakt het weer moeilijk. Ik denm als je international bent dat je rustig van doorbreken mag spreken. Maar je maakt het onderscheid zelf al; doorbreken en ontgroeien. Je lult het daarna alleen krom door dat verschil te presenteren als een overeenkomst. Oke, prima. Waar ik doorbreken zei bedoelde ik ontgroeien Doorbreken betekend voor mij iets anders dan wat jullie vinden. Ik pas mij aan!
Probleem blijft het zelfde! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 07:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij zeg jij ook steeds het zelfde. Dus wij blijven op elkaar reageren, maar zeggen steeds het zelfde. Maar je moet mij niet verwijten, dat ik dat doe. Want jij doet precies het zelfde... Alleen begin jij er mee met je uitlatingen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 07:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Oke, prima. Waar ik doorbreken zei bedoelde ik ontgroeien Doorbreken betekend voor mij iets anders dan wat jullie vinden. Ik pas mij aan! Probleem blijft het zelfde! Jou probleem blijft idd het zelfde, maar als er één gaat staat er ook altijd wel weer ene op. En voor je zegt: ja maar dan schieten we er niets mee op. Dan zeg ik dat de rest van de groep weer een jaar ervaring erbij heeft ( komt dus wel goed ) Maar wat zou jij er aan willen doen dan, dat die spelers weg worden gekocht? Man U moet de Gea ook laten gaan en dat is toch een top keeper? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Oh we gaan ons toch niet verlagen tot het niveau van kleine kinderen.
Kleine kinderen zeggen altijd: Hij begon ermee, terwijl hij net zo fout is als diegene begon. Pot verwijt de ketel zal ik wel zeggen....
Maar volgens mij dwalen we af van het onderwerp>.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 08:25 schreef riveco het volgende:[..] Jou probleem blijft idd het zelfde, maar als er één gaat staat er ook altijd wel weer ene op. En voor je zegt: ja maar dan schieten we er niets mee op. Dan zeg ik dat de rest van de groep weer een jaar ervaring erbij heeft ( komt dus wel goed ) Maar wat zou jij er aan willen doen dan, dat die spelers weg worden gekocht? Man U moet de Gea ook laten gaan en dat is toch een top keeper? Mooi, iemand die het probleem ziet!! Dat wou ik idd zeggen... Het klopt dat de rest dan een jaar meer ervaring bij heeft, of het goed komt dat laat ik dan graag aan jou over. Ik zie dat niet.. (ik kreeg het verwijt dat ik iets zei over wat ik niet heb gezien dus ga ik daar niks over zeggen)
Wat ik eraan wil doen... Real, Barca, City, Chelsea, PSG en Monaco een eigen competitie geven. Laat ze lekker tegen elkaar ballen, ze verzieken de sport. Er is niks sportiefs aan om zoveel geld uit te geven. (misschien dat het beter is om een topic hier voor te openen?) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 09:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Oh we gaan ons toch niet verlagen tot het niveau van kleine kinderen. Kleine kinderen zeggen altijd: Hij begon ermee, terwijl hij net zo fout is als diegene begon. Pot verwijt de ketel zal ik wel zeggen.... Maar volgens mij dwalen we af van het onderwerp>.. Hahahaha, erg leuk maar compleet irrelevant.
Jij stelt namelijk iets, daar vallen mensen over en jij verdedigt jezelf.. Alleen gaat het telkens over hetzelfde. Het enige wat ik deed is constateren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 10:13 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha, erg leuk maar compleet irrelevant. Jij stelt namelijk iets, daar vallen mensen over en jij verdedigt jezelf.. Alleen gaat het telkens over hetzelfde. Het enige wat ik deed is constateren. Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan? Ik mag volgens mij iets stellen, volgens mij mag ik mij zelf verdedigen. Als het niet telkens over het zelfde zou gaan dan zou ik mij niet zelf verdedigen en zou ik weglopen voor de kritiek die ik krijg door over een ander onderwerp te gaan praten. Dit is hoe ik het zie...
Ik snap dat het vervelend is om iemand in de discusie te gaan, die zich blijf volharden in zijn eigen verhaal. Maar ik wil best mijn mening terug halen als daar een reden voor zijn. Een reden zou kunnen zijn, een goed argument, waardoor ik overstag ga. Zolang dat niet gebeurd antwoord ik in de zelfde woorden.
Misschien lost dit wat problemen van sommige mensen met die met mij hebben op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 10:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan? Ik mag volgens mij iets stellen, volgens mij mag ik mij zelf verdedigen. Als het niet telkens over het zelfde zou gaan dan zou ik mij niet zelf verdedigen en zou ik weglopen voor de kritiek die ik krijg door over een ander onderwerp te gaan praten. Dit is hoe ik het zie... Ik snap dat het vervelend is om iemand in de discusie te gaan, die zich blijf volharden in zijn eigen verhaal. Maar ik wil best mijn mening terug halen als daar een reden voor zijn. Een reden zou kunnen zijn, een goed argument, waardoor ik overstag ga. Zolang dat niet gebeurd antwoord ik in de zelfde woorden. Misschien lost dit wat problemen van sommige mensen met die met mij hebben op. Ik heb geen enkel probleem met je en respecteer je mening. Ik denk er alleen anders over. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 10:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan? Ik mag volgens mij iets stellen, volgens mij mag ik mij zelf verdedigen. Als het niet telkens over het zelfde zou gaan dan zou ik mij niet zelf verdedigen en zou ik weglopen voor de kritiek die ik krijg door over een ander onderwerp te gaan praten. Dit is hoe ik het zie... Ik snap dat het vervelend is om iemand in de discusie te gaan, die zich blijf volharden in zijn eigen verhaal. Maar ik wil best mijn mening terug halen als daar een reden voor zijn. Een reden zou kunnen zijn, een goed argument, waardoor ik overstag ga. Zolang dat niet gebeurd antwoord ik in de zelfde woorden. Remco is iemand met een zeer beperkt inschattings en inlevingsvermogen in anderen. Ziet alleen wat hij denkt en vind en wat anderen vinden is per definitie onjuist. Ik vind zijn argumenten vaak zwak en slecht onderbouwd. Ook is hij instaat om dingen die hij gezegd heeft volledig weer anders te formuleren. Met Remco ga je daarom ook nooit een oorlog winnen!! Misschien lost dit wat problemen van sommige mensen met die met mij hebben op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als jij nou eens zou leren quote, zou dat al een hoop schelen.
Als je daarnaast eens een echte vent zou zijn, praat je niet constant over een ander om zelf in een goed dag licht te komen..
Hoe is het trouwens met Poulissen, vast een goede klant van je.. ( denk..denk..denk..) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Remco, heb je er ooit aan gedacht waarom jij altijd in zo verhitte discussie terecht komt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Remco, heb je er ooit aan gedacht waarom jij altijd in zo verhitte discussie terecht komt? Ik zit helemaal niet in verhitte discussies kerel. Ik ben namelijk oprecht zo rustig als een krekeltje.
Maar sommige mensen mag ik niet, en Bobby is daar het grootste voorbeeld van.
Ik houd namelijk niet van internet hooligans die nog geen deuk in een pakje boter slaan en dan andere mensen gaan bedreigen..
Maar vind jij onze discussies verhit dan? Ik namelijk absoluut niet. Een andere mening hebben is niet perse een verhitte discussie. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik zit helemaal niet in verhitte discussies kerel. Ik ben namelijk oprecht zo rustig als een krekeltje. Maar sommige mensen mag ik niet, en Bobby is daar het grootste voorbeeld van. Ik houd namelijk niet van internet hooligans die nog geen deuk in een pakje boter slaan en dan andere mensen gaan bedreigen.. Maar vind jij onze discussies verhit dan? Ik namelijk absoluut niet. Een andere mening hebben is niet perse een verhitte discussie. Hier gaat het dus om, jij valt aan enkel op een bijvoeglijknaamwoord verhit. Wat je vervolgens ook 2x quote en vervolgens ook nog gaat ontkennen.
Misschien was mijn woord keuze ook niet goed, dat kan. Laat ik het anders noemen, lang. Een lange discussie, waar sommige niet tegen kunnen en dan raken ze wellicht verhit.
Dus ik stel de vraag anders: Heb je erover nagedacht waarom je altijd in zo lange discussie terecht komt? Waar een discussie gevoerd word is Remco er altijd bij betrokken, dat lijkt voor mij althans het geval te zijn. Ik volg niet alles hier en kan er ook niet altijd zijn.
Maar ik lees het zo dat je soms verhit raakt door een bepaalde discussie, waar geen eind aan lijkt te komen. Soms zijn je reactie ook zo geformuleerd dat je er wel verhit van raakt. Bijvoorbeeld door iemand of gedachte ridicuul te vinden of andere benamingen. Sommige kunnen daar niet tegen.
Mijn advies is wees de verstandigste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hier gaat het dus om, jij valt aan enkel op een bijvoeglijknaamwoord verhit. Wat je vervolgens ook 2x quote en vervolgens ook nog gaat ontkennen. Misschien was mijn woord keuze ook niet goed, dat kan. Laat ik het anders noemen, lang. Een lange discussie, waar sommige niet tegen kunnen en dan raken ze wellicht verhit. Dus ik stel de vraag anders: Heb je erover nagedacht waarom je altijd in zo lange discussie terecht komt? Waar een discussie gevoerd word is Remco er altijd bij betrokken, dat lijkt voor mij althans het geval te zijn. Ik volg niet alles hier en kan er ook niet altijd zijn. Maar ik lees het zo dat je soms verhit raakt door een bepaalde discussie, waar geen eind aan lijkt te komen. Soms zijn je reactie ook zo geformuleerd dat je er wel verhit van raakt. Bijvoorbeeld door iemand of gedachte ridicuul te vinden of andere benamingen. Sommige kunnen daar niet tegen. Mijn advies is wees de verstandigste Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen met jou een lange discussie gehad, en echt met niemand anders, en volgens mij heb jij op dit moment met vrijwel iedereen constant lange discussies, ik vraag me dus ook af waarom je mij daarop attendeert maar prima hoor.
Ik ben absoluut niet verhit, ik heb alleen een hekel aan Bobby, meer niet.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen met jou een lange discussie gehad, en echt met niemand anders, en volgens mij heb jij op dit moment met vrijwel iedereen constant lange discussies, ik vraag me dus ook af waarom je mij daarop attendeert maar prima hoor. Ik ben absoluut niet verhit, ik heb alleen een hekel aan Bobby, meer niet.. Ik denk dat we van mening verschillen van dat je enkel met mij een lange discusie heb gevoerd. Misschien niet zo lang als met mij, wellicht koppel je het woord lang aan een bepaald beeld. en vind ik iets lang, wat jij niet lang vind. Prima
Overigens heb ik op dit moment enkel met jouw een lange discusie. Soms komt er iemand bij en vervolgens gaat ergere aan de lange antwoorden of het herhaalde meningen. Maar dat is volgens mij nu ook weer geeindigd.
Maar het is best wel grappig dat je blijft zeggen dat je niet verhit bent en dat je enkel hekel hebt aan Bobby. Alsof ik dat niet door had of het niet gelezen zou hebben.
Dus als jij zegt dat je niet verhit bent, dan is dat zo! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik denk dat we van mening verschillen van dat je enkel met mij een lange discusie heb gevoerd. Misschien niet zo lang als met mij, wellicht koppel je het woord lang aan een bepaald beeld. en vind ik iets lang, wat jij niet lang vind. Prima Overigens heb ik op dit moment enkel met jouw een lange discusie. Soms komt er iemand bij en vervolgens gaat ergere aan de lange antwoorden of het herhaalde meningen. Maar dat is volgens mij nu ook weer geeindigd. Maar het is best wel grappig dat je blijft zeggen dat je niet verhit bent en dat je enkel hekel hebt aan Bobby. Alsof ik dat niet door had of het niet gelezen zou hebben. Dus als jij zegt dat je niet verhit bent, dan is dat zo! Volgens mij zijn er verschillende mensen met wie je nog constant half om half in discussies zit, en dat is ook niet erg, daar is een forum voor.
Ik heb weleens eerder aangegeven dat de intonatie van een bericht hier heel lastig is over te brengen.
Ik ben altijd rustig, ooit ben ik eens wel kwaad geweest, dat was met Nenam en is de enige keer geweest dat dit voorkwam...Daarna nooit meer en lig ik helemaal krom van sommife Iemand niet mogen betekend dan ook niet dat je verhit bent. Ik reageer gewoon lomp op hem en zal dat ook niet veranderen. Want nogmaals, als je iemand online gaat bedreigen ben je wel een heel bijzonder persoon, en zeker niet 1 waarvoor ik respect zal hebben.
Maar goed, ik begin me eigenlijk af te vragen waarom we het hier over hebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 16:05 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zijn er verschillende mensen met wie je nog constant half om half in discussies zit, en dat is ook niet erg, daar is een forum voor. Ik heb weleens eerder aangegeven dat de intonatie van een bericht hier heel lastig is over te brengen. Ik ben altijd rustig, ooit ben ik eens wel kwaad geweest, dat was met Nenam en is de enige keer geweest dat dit voorkwam...Daarna nooit meer en lig ik helemaal krom van sommife Iemand niet mogen betekend dan ook niet dat je verhit bent. Ik reageer gewoon lomp op hem en zal dat ook niet veranderen. Want nogmaals, als je iemand online gaat bedreigen ben je wel een heel bijzonder persoon, en zeker niet 1 waarvoor ik respect zal hebben. Maar goed, ik begin me eigenlijk af te vragen waarom we het hier over hebben.. Goeie ouwe tijd....hakken en spaanders....en bannen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
|