BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Leo bedankt voor alles wat je voor mijn FEYENOORD gedaan hebt, in goede en slechte tijden
LEO het gaat je goed
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 11:09   quote  deeplink  
De cirkel is rond
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Bedankt Leo..
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 juni 2015 - 11:35   quote  deeplink  
dit mag ik graag lezen
VVout
 VVout - woensdag 03 juni 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Lekker met Willem hoofdschuddend het huidige voetbal bekijken, geniet er van en veel plezier natuurlijk.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Leo jij bent een Feyenoorder in hart en nieren dat ze jouw op een zeispoor gezet hebben voor mij nu nog onbegrijpelijk.Met jouw aan het roer hadden wij 2 x kampioen geworden het zei als trainer of technies direckteur.Leo hetga je goed bedankt.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Zulke mensen missen we binnen Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Als kiespijn
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Beenhakker For President.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Beter alsje vriend v.Geel
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Eerste jaar gelijk de dubbel .
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Koekoek
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Tenminste een vent die zijn bek open durft te doen geen ja knikker zo als vGeel met zijn bange positie aanpak bahbah
Nicotti
 Nicotti - woensdag 03 juni 2015 - 18:37   quote  deeplink  
zzZZZZzzzZZZ
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Lulde van nervositeit de oren vanje kop blablabla enigste is koeman en daar heb ik ook mijn bedenkingen van.we hadden makkelijk kampioen kunnen worden in een record tempo maar hij vond het nog niet nodig waren zijn uitspraken. vGeel is niet veel.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Het is mij wel duidelijk dat als Rotterdam de gemeente dus mee zou werken en denken met zo n wereldstad en haven datje zo een wereldploeg neer kanzetten.Maar als dat alleen al van daar uit nietgeen medewerking is of maar enig ambities hebbendan zouden we er heel anders voorstaan.Daarbij is de boodschap wel aangekomen bij mij wat de woorden betreft van dhr Versluis wethouder van rotterdam Feyenoord heeft niets te zoeken in europa nou dan weetje het toch wel jammer voor al die mensen did met feyenoord begaan zijn .maar nog steeds geen grote jongens die in zee willen met onze club bgrijpje stylzz en we hebben hier olie baronnen genoeg en haven bedrijven in overvloed en er is niet een die zaken met feyenoord wil doen MEARSK IS ER EEN VAN welis waar een zweedse maatschapij maak echt niet uit als zij dat merkje van hun op shirts van Feyenoord hebben staan mearsk is dat wat teld in europa en de wereld .nu zie ik philips en abn ook niet de klijnste.De rest in nederland is allemaal te klein.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 03 juni 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Opel kennen ze ook niet in europa/wereld, schiet allemaal niet op.......
Alexi
 Alexi - woensdag 03 juni 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Leo (de Don) bedankt en het ga je goed!!
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ja en dat bedoel ik maar allemaal van kut bedrijfjes op genarl motors in de waalhaven na dan want daar is opel een onderdeel van.Die kanje beter hebben dan opel.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:08   quote  deeplink  
General motors of te wel GMC.al over de wereld.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:19   quote  deeplink  
TEXACO ESSO KOWEITPETROL NEREFCO BP SHELL DE GROOTSTE EXXON MOBIEL wat dachtje hr v Geel als die de kopjes is bij elkaar steken .Een beetje lobbyen in de havenIk heb toch ook mijn havenwerk zo gekreerd niet dat ik mutinational ben dat in de verste verte niet gaat om wst willen ze met feyenoord .Je kan op je dooie reet blijven zitten in de kuip maar dat zou mij als TD gaan vervelen ik wil iets doen voor de club maar wel met de mogeli J kheden die de club mij ook kan bieden ga ik er mee aan de slag.havenbedrijven zo als klapwijk NTB FENIX OP DE KAAP DIE ZITTEN NU ALLEMAAL IN DE EUROPOORTDUS SLA JE SLAG ZOU IK ZEGGEN MAAK ER EEN COMBINATIE van WAT EVER DOE ER WAT MEE .NIETS IS ONMOGELIJK
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Zitten cotinue in die ton te graaien en de zakken vullen voor de oude dag en vakanties pleur op man doe nu is wat meer moeite internet alleen is niet genoeg je moet kennis maken .Die skyboxen moeten gevuld worden met miljarnairs en mijardairs kom op zeg straks een nieuw stadion en niet alleen voor vestivals of froger figuren voetbal is nummro 1 punt daar dient het stadion voor en niet festivals hoofdzakelijk leuke bijeenkomst meer niet.
ar
 ar - woensdag 03 juni 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Jij bent aan een heeeeele lange vakantie toe.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:32   quote  deeplink  
En zo zijn er tal van bedrijven waar volgens mij nog nooit is mee gepraat of denken ze daar dat het uit de lucht komt vallen zo als psv met romario geluk heeft gehad . Nu is het onze beurd om de boel is recht te trekken met kampioenschappen en wereld beker.Dan staan we alle drie op gelijke hoogte lijkt mij een sportief uitgangs punt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Iets met Snickers.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Ja alsje niks weet te vertellen zou ik dat ook zeggen maar elftalletjes samenstellen is niet zo moeilijk te doen kijk maar wat rutten gedaan heeft.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Je hebt gelijk steun uit de bekende hoek weet ook niks ja biertje en stomme fotos tekeningetjes goh goh wat zijn we volwassen lekker he biertje en maar wat kleppen meer zinnigs komt er niet uit .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Je bent onnavolgbaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 juni 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:
Iets met Snickers.
Whahahaha......sorry vind het leuk deze post
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Mee praters v. GEEL LIEFHEBBERS ik dacht ze alleen daar zaten maar hier ook al het enige kretiek die ze nooit thuis gekregen hebben want dan namen ze de benen .Maar als mijn glaasje maar gevuld is dan is alles te overzien komt alles steeds goed in droomland.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 20:44 schreef Fer 1 het volgende:
Mee praters v. GEEL LIEFHEBBERS ik dacht ze alleen daar zaten maar hier ook al het enige kretiek die ze nooit thuis gekregen hebben want dan namen ze de benen .Maar als mijn glaasje maar gevuld is dan is alles te overzien komt alles steeds goed in droomland.
Uhmm. als ik jou wartaal vind uitkramen, betekent het niet dat jij meteen mijn voorkeur kan definiƫren.
Wat je vertelt is geen touw aan vast te knopen. Mijn dochter van zes schrijft betere volzinnen en is nog beter te begrijpen ook. Dus vouw dat hautaine gedrag maar heel klein op en stop het dan op de plek waar de zon niet schijnt. Mafkaas.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 20:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahaha......sorry vind het leuk deze post
ik ook!
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Weet ik stylie daar om als er niet over gepraat word weetje niks ook toch? Maar steeds over het zelfde kletsen vind ik weer niet intresant we hebben heel nederland algehad in kuip die voor ons eventueel kunnen voetballen nu even wat anders een goed koop man is van allemarkten thuis.BLIJKBAAR DUS NIET WANT DAN WORD HET TE INGEWIKKELD DAT GEZEIK TOCH EN DIE V. HANEGEM OOK ALTIJD MET ZIJN KRETIEK EN CRUYF MAAR JIJ WIL DAAR NIETS VAN WETEN ALLEEN DAT BIERTJE DAT IS ANDERE KOEKOEK HIHIHIHI daar om dat ze zo aan pochen zijn en zie je alleen maar ajaxietjes op tv alle reden om weer een biertje te pakken dat gezeik ook altijd maar weer komt VI ook nog is langs en nou zet de tv maar uit dat is het dan maar om daar verandering in te brengen daar wilje niet over nadenken van hoe dan? Kanje het of jullie nog volgen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Ik kan er geen donder van volgen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Al vergelijk je mij met joudochtertje ik heb 2 hele grote kinders die algetrouwd zijn met een klein zoontje van drie en die snapt het wel maar alsje daar krtiek gezonde kretiek over wil hebben moetje daar voor niet bij mij zijn want dhr vGeel lult zich zelf wel overal tussen uit .is het zo te volgen voorje.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Jij hebt blijkbaar iets tegen van Geel en hebt een voorkeur voor spelers die al jaren geen bal raken. Dat is wat ik er een beetje uit haal.
En dat zo'n beetje in elke post.
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 16:11 schreef Stylzz het volgende:
Als kiespijn
Sluit ik me bij aan, was ook overgelopen naar Ajax, maar dat zijn er al een hoop vergeten of weten dat blijkbaar niet!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:07 schreef theezakje het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan, was ook overgelopen naar Ajax, maar dat zijn er al een hoop vergeten of weten dat blijkbaar niet!!
los daarvan. In zijn periode als TD kwam hij met de grootst mogelijk bagger. Ja er was geen geld, maar me reet dat die spelers gratis kwamen. Man wat een tranendal toen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Wijlen cor kieboom en GuusCauwenberg die waren het ook niet eens en daar ging het er harder aan toe dan nu .wat nu gebeurd de laatste jaren haddeb die knullen toen niet hoefen te doen het volk zo voorschut te zetten en gaan ze nog handje klappen ook bedankt hoor voor die 10-0 nederlaag en 9 punten voorsprong op AZ fantastis gedaan hoor bedankt ik koop volgend seisoen weer een seisoenkaart.kanje het nog volgen of moet ik nog wat duidelijker zijn wereldbeker uefa kampioenschap op kampioenschap half jaren 80 is daar nirts meer van over snapje het nu nog niet nou laat dan maaranders moet ik een andere pc gaan halen die snap jullie niet meer .maar veel sterkte met onze club
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 03 juni 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Stylzz geloof mij uit de grond van mijn hard ik heb helemaal niets tegen jullie echt niet maar dit is toch gewoon te gek man wat er allemaal gebeurd dit gaat tochgewoon te ver man.ja en of ze nou overlopen of niet gaat toch allemaal om geld principes kijk naar cruyf ging bij ons feyenoord voetballen is toch het zelfde .En rivalieteit oke op een normale manier met elkaar omgaan dat moet toch ook kun nen jongens elkaar het leven uitschieten is ook geen oplossing.
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

los daarvan. In zijn periode als TD kwam hij met de grootst mogelijk bagger. Ja er was geen geld, maar me reet dat die spelers gratis kwamen. Man wat een tranendal toen.
Ja ook dat inderdaad.
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2015 - 22:11   quote  deeplink  
BK was n topper
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Bovendien kan ik er nog aan toevoegen dat hij bij Sparta daarna ook niet tot grootse daden is gekomen, speelt nog altijd Jupiler league.
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:12   quote  deeplink  
BK???
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Blinde Karel?
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Burger King
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Aha Been Knakker
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:37 schreef Fer 1 het volgende:
Stylzz geloof mij uit de grond van mijn hard ik heb helemaal niets tegen jullie echt niet maar dit is toch gewoon te gek man wat er allemaal gebeurd dit gaat tochgewoon te ver man.ja en of ze nou overlopen of niet gaat toch allemaal om geld principes kijk naar cruyf ging bij ons feyenoord voetballen is toch het zelfde .En rivalieteit oke op een normale manier met elkaar omgaan dat moet toch ook kun nen jongens elkaar het leven uitschieten is ook geen oplossing.
ik heb hier ook niets op tegen. Spelers mogen van mij van elke naar elke andere club gaan. Maar zeg niet drie keer bij een andere club dat je thuis bent
theezakje
 theezakje - woensdag 03 juni 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Dat zei hij volgens mij bij Sparta ook weer.
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Beenhakker is ook n gladde glibber

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker









0.0077629