|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou maar hopen dat ie niet gevraagd wordt om columns te schrijven. Gun hem een rustige oude dag. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Goed mag best zo wezen dat tranendal maar inmiddels heeft hij daar wel van geleerd kijk hij heeft nu bij sparta gezeten en daar kon hij helemaal niet uit de voeten .Daar is het nog erger dan bij ons mocht het zo zijn ik gis nu maar neem het niet serieus dan is hij wel ten eerste van het verledem geleerd en weet hij hie het bij sparta is gegaan daar kanje lereing uit trekken en leo lijkt mij geen domme man anders maakte hij feyenoord geen kampioen in die tijd.Ik vind hem in iedergeval beter dan rutten of m.v.GeelMaar dat wil niet zeggen dat jij daar een eigen gezonde mening mag hebben zekerwel liever wel want dan kan ik daar wat mee dat geld voor iedereen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leo heeft een hoop goed gedaan, voor een hele hoop clubs in Europa. Maar ik vind m gewoon eng. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is een kwaliteit in het profvoetbal. Dat houdt je staande. Alleen die cirkel is rond was zum kotzen.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Oke een knapert ishet niet nee maar gaat toch om het resultaat hoe iemand er uit ziet maakt mij niet uit als het maar rendabel isvoor de club . |
|
|
|