|
|
de bluffer
|
|
|
Krijgen de jaarkaarthouders van de Tukkers wel eens een gratis wedstrijd voor hun jaarkaart wij wel in Rotterdam, tegen Southampton zelfs in de KUIP |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ooh mooi voor je bluf. Ik weet niet of het gratis is. Ik ga naar Schalke 04-FC twente in de Veltins arena 2 augustus. Kost me 8 euro. Maar oke,wij hebben overal vrienden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 01:13 schreef Aartus het volgende:Ooh mooi voor je bluf. Ik weet niet of het gratis is. Ik ga naar Schalke 04-FC twente in de Veltins arena 2 augustus. Kost me 8 euro. Maar oke,wij hebben overal vrienden. Dus ook voor de jaarkaarthouders, dan zijn dat geen echte vrienden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 20:26 schreef de bluffer het volgende:Krijgen de jaarkaarthouders van de Tukkers wel eens een gratis wedstrijd voor hun jaarkaart wij wel in Rotterdam, tegen Southampton zelfs in de KUIP Ja, dan lijkt het nog een leuke Europese wedstrijd, troostprijsje voor de supporters..
Je moet toch ergens blij van worden daar in Rotterdam..
Sorry hoor, maar wat ben jij een kinderachtig ventje zeg.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gratis, voor een appel en een ei, jep weer een topic voor niets geopend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 08:59 schreef remco k het volgende:[..] Ja, dan lijkt het nog een leuke Europese wedstrijd, troostprijsje voor de supporters.. En gratis met de bus er naar toe? Je moet toch ergens blij van worden daar in Rotterdam.. ja dat we er gratis naar toe kunnen Sorry hoor, maar wat ben jij een kinderachtig ventje zeg.. Dat vind jij, maar ik zie de wedstrijd lekker gratis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 08:59 schreef remco k het volgende:[..] Ja, dan lijkt het nog een leuke Europese wedstrijd, troostprijsje voor de supporters.. Je moet toch ergens blij van worden daar in Rotterdam.. Sorry hoor, maar wat ben jij een kinderachtig ventje zeg.. Een TUKKER supporter met een foto van een 020 speler dan denk ik dat je niet goed wijs bent, en zal vak P niet leuk vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 19:43 schreef de bluffer het volgende:[..] Een TUKKER supporter met een foto van een 020 speler dan denk ik dat je niet goed wijs bent, en zal vak P niet leuk vinden Whahahahaha. Kijk eens naar je Posts hier. Het hele forum denkt dat je een tukker bent man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NOPE, ik distantieer me van deze conclusie Co.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij hoort toch ook nergens bij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha. Kijk eens naar je Posts hier. Het hele forum denkt dat je een tukker bent man. Ik woon in Zutphen man en ben al meer dan 40 jaar trouwe KUIP bezoeker |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha. Kijk eens naar je Posts hier. Het hele forum denkt dat je een tukker bent man. Of ie Tukker is weet ik niet. Hij opent hier wel de meeste topics. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ook tijdens wedstrijden Bluf? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 19:43 schreef de bluffer het volgende:[..] Een TUKKER supporter met een foto van een 020 speler dan denk ik dat je niet goed wijs bent, en zal vak P niet leuk vinden Haha. Remco ben jij tukkersupporter? Dat is nieuw voor mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En toch ben je meer hier dan daar. Ben je dan soms een succes supporter?? Alleen dan ben je er niet heel erg goed in, want Feyenoord wint ook niet zo veel..
Je bent op dit forum van alle leden het drukst met Twente. En dat doen alleen de echte fans.. Dus je bent gewoon een echte tukker en supporter van Twente.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind Twente wel een mooie provincie club ja, ik had liever gehad dat jullie de plek van die lampekappen hadden ingenomen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man...een wanna be Bossie...gaat nooit lukken. Niet never serieus nemen en af serveren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iets tegen bossies Tillie..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tilli niet, die houdt niet van kaal zij ie laatst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds geen gratis wedstrijd voor de jaarkaarthouders in de Grolsch Veste bij ons Feyenoord wel, een beetje service mogen ze toch wel geven ik las dat de jaarkaarten niet zo goedkoop zijn bij de Tukkers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 14:00 schreef de bluffer het volgende:Nog steeds geen gratis wedstrijd voor de jaarkaarthouders in de Grolsch Veste bij ons Feyenoord wel, een beetje service mogen ze toch wel geven ik las dat de jaarkaarten niet zo goedkoop zijn bij de Tukkers Je bent drukker met klagen over Twente dan met positieve dingen over Feyenoord..
Bijzonder.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twente in geldnood en jammeren over een gratis wedstrijd is zeker net zo bijzonder 🃏 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 16:29 schreef remco k het volgende:[..] Je bent drukker met klagen over Twente dan met positieve dingen over Feyenoord.. Bijzonder.. Bij ons is het zeer goed geregeld voor de jaarkaarthouders gratis thuis wedstrijd tegen een buitenlandse club in de mooie en gezellige KUIP en naar een bekerwedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 17:50 schreef de bluffer het volgende:[..] Bij ons is het zeer goed geregeld voor de jaarkaarthouders gratis thuis wedstrijd tegen een buitenlandse club in de mooie en gezellige KUIP en naar een bekerwedstrijd Niet relevant. Je bent meer bezig met negativiteit over Twente dan uberhaubt over Feyenoord.. |
|
|
|