|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Gun het ventje wel. Moet alleen iets meer arbeid verrichten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Veijnovic gooit in tweede helft ook de schroom van zich af, leuke combinaties af en toe. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Iedereen gunt het dat ventje wel, maar club en speler moeten elkaar wel helpen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede speech in de rust vermoed ik.... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Had ook roodt mogen zeijn |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hahahaha die Blom is echt de weg kwijt. Torrrrr |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe is dat dan geen rood??
Hurray Kuyt! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waar blijft die rode kaart Blom? Sukkel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blom marchandeert. Als je m geeft. Is t rood ook. Fuck it. 3-1 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
GVD K***** BLOM.....
Simpel schopje rode kaart.. en doorgebroken speler in doelrijke positie van achteren neerhalen is geel???? WTF BLOM ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik weet niet of het een pingel was. Maar als je hem geeft, dan is het 100% rood lijkt me. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hij doet het er om K BLOM |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
4-1 voor de koppositie !!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
2 dikke fouten van Blom in ons nadeel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Fox ligt er meteen uit voor mij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu al. Alfabetisch! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Illegale stream doet het nog uitstekend, is aan te raden en bespaart je 20 euri per maand. Bovendien hoef je niet met die bijgeboortes van de fox helpdesk te dealen, want er is geen support :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe kan het wel een penalty zijn daarnet maar geen rood??? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, je hebt gelijk :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Man man voor het eerst sinds tijden niet in de Kuip met een Thuiswedstrijd. Krijg steeds een hartverzakking. Hartslag 180 en alcohol helpt ook niet... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: B.L.O.M. MAFFIA B.L.O.M. MAFFIA B.L.O.M. MAFFIA |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Schitterend, Kazim (+doelpunt) beter dan Kuyt vanavond en Vilhena die scoort..... Maarja, beter dat we ze verkopen!! :) Het is een team, blijkt maar weer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij is dat helemaal niet waar. Is de beeldvorming in de media en het affikken hier op het forum waardoor dat beeld is ontstaan.
Is toch helemaal niet logisch dat een profvoetballer zich zo opstelt. Hij traint bijvoorbeeld net zo hard mee als de rest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:28 schreef Nicotti het volgende:Schitterend, Kazim (+doelpunt) beter dan Kuyt vanavond en Vilhena die scoort..... Maarja, beter dat we ze verkopen!! :) Het is een team, blijkt maar weer. Lekker bij elkaar houden de boel, en als je betaalbaar beter kan krijgen doorselecteren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kom op zeg, zo doorzichtig tegen ons vanavond. Schandalig! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:27 schreef moa het volgende:[..] Illegale stream doet het nog uitstekend, is aan te raden en bespaart je 20 euri per maand. Bovendien hoef je niet met die bijgeboortes van de fox helpdesk te dealen, want er is geen support :) pfff, ben nu inderdaad een illegaal streampje aan het kijken, daar doet ie het wel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:29 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij is dat helemaal niet waar. Is de beeldvorming in de media en het affikken hier op het forum waardoor dat beeld is ontstaan. Is toch helemaal niet logisch dat een profvoetballer zich zo opstelt. Hij traint bijvoorbeeld net zo hard mee als de rest. Hij ziet er niet erg afgetraind uit moet ik zeggen, maar elke supporter gunt denk ik elke speler bij Feyenoord het beste. Zelfs als hij Lurling heet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Misschien trainen ze daar ook op .... 😉 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:31 schreef moa het volgende:[..] Hij ziet er niet erg afgetraind uit moet ik zeggen, maar elke supporter gunt denk ik elke speler bij Feyenoord het beste. Zelfs als hij Lurling heet. Anthony Lulring |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil