BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zaterdag 08 augustus 2015, 20:45) 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Als dit rood was heb ik in die twee andere wedstrijden een paar overtredingen voor paars gezien.
sambo
 sambo - zondag 09 augustus 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Klopt Stylzz.
salemi
 salemi - zondag 09 augustus 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Nelom is zonder twijfel niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord na wil streven.
Gisteravond weer aan de basis van het tegendoelpunt, en schuldig aan de penalty voor Utrecht. de eerste vier vrije ballen die hij mocht geven kwamen niet eens bij een Feyenoorder terecht. Als van Geel wil doorselecteren is Nelom de eerste die het veld moet ruimen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 augustus 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 18:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Triest he dat mensen hun spelers in het veld steunen. Man jij snapt er werkelijk geen reet van wat supporten in houd he..
Supporteren weet ik alles van, alleen doe ik het realistisch en dus ben ik kritisch ...
Is wat anders dan alles maar met de mantel der liefde af te dekken !!!
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2015 - 20:50   quote  deeplink  
De voorbereiding is nu eigenlijk gestart.
ras
 ras - zondag 09 augustus 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:
Van Anholt is toch een RB..(?)
Nee van Anholt is een linkervleugelverdediger.
ras
 ras - zondag 09 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
ANHOLT Nederland Eredivisie sc Heerenveen
Pele van Anholt

Geboortedatum:
23 apr. 1991 in Sneek Nederland
Leeftijd: 24
Nationaliteit: Nederland Nederland
Lengte: 1,70 m
Contract tot: 30.06.2016
In het team sinds: 1 jul. 2011
Actuele club: sc Heerenveen
Positie: Linkervleugelverdediger
Spelersmakelaar: SEG
Marktwaarde:
1,50 mln. €
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 21:54 schreef ras het volgende:

[..]

Nee van Anholt is een linkervleugelverdediger.
Zeker weten..(?) ik weet dat ie begin dit jaar nog in de belangstelling stond om Wilkshire op te volgen namelijk..
ras
 ras - zondag 09 augustus 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Ik haal zojuist genoemde gegevens op uit transfermarkt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Hij heeft daar gespeeld maar is geen LB..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 22:00 schreef ras het volgende:
Ik haal zojuist genoemde gegevens op uit transfermarkt.
Dit vond ik net, we hebben beide gelijk ras..

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/279609/van-anholt-beleefde-rotjaar-als-linksback-middelmaat/
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2015 - 22:02   quote  deeplink  
eh
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeker weten..(?) ik weet dat ie begin dit jaar nog in de belangstelling stond om Wilkshire op te volgen namelijk..
Hij kan op links en rechts spelen als back, maar heeft een voorkeur voor links !!!
Ik zou eerder Woudenberg een kans geven als linksback , maar ja Gio hé ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Voorkeur voor rechts dus..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 augustus 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:
Voorkeur voor rechts dus..
Ja sorry een foutje! Bedankt he ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 22:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja sorry een foutje! Bedankt he ...
Jaja..
sevillana
 sevillana - zondag 09 augustus 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 18:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Triest he dat mensen hun spelers in het veld steunen. Man jij snapt er werkelijk geen reet van wat supporten in houd he..
Hey, hey, hey, doe 's ff rustig aan, je hebt het wel over de enige echte kennert hè ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2015 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 18:17 schreef lijdensweg het volgende:
Toch wel triest dat sommige hier nog achter Nelom stonden hem nu helemaal afkraken ...
Rare voetbal visie , of had ik het toch WEER goed gezien ???

Gewoon niet geschikt voor het betaalde voetbal die Miquel Nelom net zoals Immers, Kazim en Manu Feyenoord ook niet verder zullen brengen !!!! Alleen die zijn nog wel geschikt voor de breedte , al vond ik Manu weer zo DOM voetballen ...
Geraaskal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 23:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hey, hey, hey, doe 's ff rustig aan, je hebt het wel over de enige echte kennert hè ;)
Bij deze mijn excuses Lijdensweg..😇
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 04:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 02:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geraaskal.
De papegaai is ook weer vrij helaas !!!
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2015 - 06:05   quote  deeplink  
Heb de wedstrijd van youtube gedownload maar red het niet te wedstrijd af te zien, te veel andere dingen die me bezig houden op het moment.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 06:45   quote  deeplink  
In slaap vallen op de bank en zo..?
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2015 - 08:16   quote  deeplink  
Bijv. lullo!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 10 augustus 2015 - 09:18   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/449462/witheet-utrecht-voelt-zich-bestolen-in-de-kuip-honderdduizend-procent-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=feyenoord

Arme jongen voelt zich bestolen
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 09:34   quote  deeplink  
Ik begon weer vol goede hoop aan het nieuwe seizoen. Keek er weer net als altijd erg naar uit. Ik was weer angstig bij het begin tegen Utrecht want buiten Kuijt en vejinovic was er bij deze opstelling vond ik weinig veranderd in vergelijking met vorig jaar. 1e helft was leuk tussen de 15 en de 30e minuut. Na de 1-0 zakten we wat weg. In de 2e helft dacht ik dat het arbitrale trio ons alweer de 1e wedstrijd een oor aan zou naaien. Maar gelukkig werd het toch 3-1. Eerlijk was die pingel volgens mij een cadeautje. Ook die pingen voor Utrecht was een goedmakertje. Nelom duwde ok maar als je in engeland bijvoorbeeld voor ieder duwtje een pungel geeft eindigt het daar vaak ik 49-43. Kun je aan de gang blijven met pingels. Maar gelukkig 1e 3 punten zijn binnen. Ik hoop ook echt dat Botteghin erbij komt maar wat dan. Vermeer(hij moet ook uitkijken want hij blunderde tegen utrecht en ik vond hem in de oefenwedstrijden ook niet sterk). Dan de achterhoede ja wie moet daar gaan spelen. Ik vind dat van Beek en Karsdorp hun plek verdienen en ik vond eigenlijk kongolo ook niet slecht tegen utrecht. Van der Heijde viel heel sterk in. Nelom was erg zwak maar wie anders als linksback. Kongolo wil niet. Met Botteghin erij wordt de keuze wel heel moeilijk. Hoe gaan we het doen met Kramer als hij spits speelt. Ik vind Bilal nu juist een beetje beter worden en zou eigenlijk met Bilal en Elia op de vleugels naast Kramer willen starten met Elamadi Kuijt en Vejinovic. Geen Kazim en Toornstra dan. De linksback plaats blijft een zwakke schakel. Wat vinden de expers onder jullie er van.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 10 augustus 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Blijf erbij dat nelom niet duwde maar die utrechter van m afhiel door aan te raken
Als die zn handen daar niet leg en ze blijven achteruit lopen werd t toch al valpartij
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
En die rode kaart dan, die was lekker terecht. Is gewoon een klootzak die scheids en de uitslag verder ook.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 10 augustus 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Als Blom Karsdorp voor een sliding op het middenveld al rood geeft,
dan had ie Yannick zeker rood moeten geven.
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Willem Janssen moet lekker gaan vingerhaken bij de handwerkclub op Lunetten. Wat een zeurkous zeg. Hij is maar een prutser voor wie Utrèg het hoogst haalbare is. Over 5 jaar heeft niemand het nog over hem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 09:37 schreef RedDevil1990 het volgende:
Blijf erbij dat nelom niet duwde maar die utrechter van m afhiel door aan te raken
Als die zn handen daar niet leg en ze blijven achteruit lopen werd t toch al valpartij
Dat was ook mijn visie, hij duwde totaal niet
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Renato. Je weet ik ga meestal met je mee. Ben het heel vaak met je eens. Ik heb seizoenkaart op vak E gebeurde vlak voor ons en helaas Nelom duwde echt met 2 handen zijn tegensander weg. In Engeland fluiten ze nooit hiervoor en hij liet zich ook theatraal vallen. Wat ik veel erger vind is dat de KNVB Karsdorp voor 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk straft. Dit is pas belachelijk en terecht dat ze hierin in beroep gaan. Gelukkig is die Olinic van Vitesse er over 2 weken niet bij.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 16:54 schreef legrande het volgende:
Renato. Je weet ik ga meestal met je mee. Ben het heel vaak met je eens. Ik heb seizoenkaart op vak E gebeurde vlak voor ons en helaas Nelom duwde echt met 2 handen zijn tegensander weg. In Engeland fluiten ze nooit hiervoor en hij liet zich ook theatraal vallen. Wat ik veel erger vind is dat de KNVB Karsdorp voor 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk straft. Dit is pas belachelijk en terecht dat ze hierin in beroep gaan. Gelukkig is die Olinic van Vitesse er over 2 weken niet bij.
Die straf van Karsdorp slaat inderdaad nergens op, op E heb je er beter zicht op sta zelf op T, maar op de tv beelden had ik het idee dat Nelom zijn armen wel op hem legde om hem op afstand te houden, niet om te duwen.
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Tja bij Utrecht zeiden ze het zelf ook wel een duw maar duidelijk een goedmakertje voor de 1e strafschop die kon ik niet goed zien vanaf E maar we waren blij verast.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Dat ze dat bij Utrecht zeggen snap ik.
Volgens mij maaide die Utrechter bilal onder zijn schoen en de bal, hoewel ook een hoop mensen op het vak zeiden dat het geen pingel was. Ik vond uiteraard van wel..😁
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Heb nog ff gekeken maar vind het toch echt meevallen..

Samenvatting Feyenoord - FC Utrecht 3-2

(http://youtu.be/NVpm9HqkyN8)
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 17:17   quote  deeplink  
gelukkig gewonnen 3 punten. Renato wat is nu beste opstelling
vermeer(maakte wel wat foutjes laatste tijd)
Karsdorp van beek van der Heide(viel sterk in vond ik Eventueel kongolo linksback ook al wil hij niet. Wat als Bottigin nog komt en wat vind jij van eventueel Drente linksback. Kost nagenoeg niet Feyenoordhart heeft Feyenoord veel geld geleverd ik zeg nemen.
Voor Elia kramen Bilal 2 snelle vleugels. Wat vind jij van deze opstelling?

El ahamadi kuijt vejinovic
elia kramer bilal(bilal vind ik bij vlagen steeds beter spelen zeker 2 helft paarmaal
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Hierbij heb je dan nog als reserve Toornstra Kazim achter dan 1 a 2 verdedigers goede vervangers. immers, vilena,wilkshire manu en nog diverse anderen voor het eerst sinds jaren weer een redelijk goede bank.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Ik zou blij zijn als Elia er bij is want die linkerkant was tegen Utrecht drama. Bilal hoort op rechts. Toen ie daar Karsdorp vervaagde kwam er meer dreiging van Bilal dan op links ook al stond ie rechts achter. Denk echter dat Bilal het kind van de rekening gaat worden omdat Kuyt die positie zal gaan bekleden. Dus voorin Elia - kramer - Kuyt/Bilal

Kongolo zou ik persoonlijk ook LB zetten en tegen een eventuele komst van Drenthe (wat ik overigens niet ziet gebeuren) zal ik toejuichen maar dan wel met een proefcontractje van twee maanden die binnen die tijd van beide kanten opgezegd kan worden. Bevalt het beider geef je hem een contractje tot eind van het seizoen. Zoals je al aangaf is Royston een en al Feyenoord en dat verdien je te belonen. Doe je het op deze manier kun je daar weinig tot geen bult aanvallen. Verder zie ik ook liever Karsdorp dan Wilkshire en centraal dan Van Beek en van der heyden/Botteghin. Thuis tegen de wat minderen tegenstanders, die dus het liefst verdedigen zie ik liever een dreimansverdediging met een versterkt middenveld.

Vermeer of Hahn is momenteel ook een discussie, vooralsnog geef ik de voorkeur aan Vermeer. Hahn is een goede keeper maar heb hem ook zien blunderen bij Dord en bij Zwolle. Weet moeilijk in te schatten eigenlijk wie er momenteel de beste is van die twee.

Middenveld sowieso Vejinovic en Ahmadi denk ik en de rest is in te vullen aan de hand van de tegenstanders. Heb je een Immers nodig gebruik je hem, heb je daar Kuyt nodig gebruik je hem. Weet je het mooie dit seizoen is dat er voor veel posities zoveel gewisseld kan worden..
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou blij zijn als Elia er bij is want die linkerkant was tegen Utrecht drama. Bilal hoort op rechts. Toen ie daar Karsdorp vervaagde kwam er meer dreiging van Bilal dan op links ook al stond ie rechts achter. Denk echter dat Bilal het kind van de rekening gaat worden omdat Kuyt die positie zal gaan bekleden. Dus voorin Elia - kramer - Kuyt/Bilal

Kongolo zou ik persoonlijk ook LB zetten en tegen een eventuele komst van Drenthe (wat ik overigens niet ziet gebeuren) zal ik toejuichen maar dan wel met een proefcontractje van twee maanden die binnen die tijd van beide kanten opgezegd kan worden. Bevalt het beider geef je hem een contractje tot eind van het seizoen. Zoals je al aangaf is Royston een en al Feyenoord en dat verdien je te belonen. Doe je het op deze manier kun je daar weinig tot geen bult aanvallen. Verder zie ik ook liever Karsdorp dan Wilkshire en centraal dan Van Beek en van der heyden/Botteghin. Thuis tegen de wat minderen tegenstanders, die dus het liefst verdedigen zie ik liever een dreimansverdediging met een versterkt middenveld.

Vermeer of Hahn is momenteel ook een discussie, vooralsnog geef ik de voorkeur aan Vermeer. Hahn is een goede keeper maar heb hem ook zien blunderen bij Dord en bij Zwolle. Weet moeilijk in te schatten eigenlijk wie er momenteel de beste is van die twee.

Middenveld sowieso Vejinovic en Ahmadi denk ik en de rest is in te vullen aan de hand van de tegenstanders. Heb je een Immers nodig gebruik je hem, heb je daar Kuyt nodig gebruik je hem. Weet je het mooie dit seizoen is dat er voor veel posities zoveel gewisseld kan worden..
Ja maar dan blijft toch de linksback en Bottigin kun je een salaris van 800.000 niet reserve zetten. van der heyden kan ook op middenveld. Zal nog een hele strijd geven. Ik vind toch elia kramer bilal de beste voorhoede. Kuijt hoort er natuurlijk in maar als rechtbuiten ben ik niet kapot van hem. Liever rechtshalf achter Bilal zo ontstond ook die pingel mooie 1 2. Ja gelijk heb je een proefcontract van een maand of 4 voor Drenthe. 2 is wel heel kort met diverse clausules hierin. Hij komt zo naar Feyenoord en zal nooit veel verlangen. Hij wil zelfs kruipend komen. Geef hem die kans.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:07 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja maar dan blijft toch de linksback en Bottigin kun je een salaris van 800.000 niet reserve zetten. van der heyden kan ook op middenveld. Zal nog een hele strijd geven. Ik vind toch elia kramer bilal de beste voorhoede. Kuijt hoort er natuurlijk in maar als rechtbuiten ben ik niet kapot van hem. Liever rechtshalf achter Bilal zo ontstond ook die pingel mooie 1 2. Ja gelijk heb je een proefcontract van een maand of 4 voor Drenthe. 2 is wel heel kort met diverse clausules hierin. Hij komt zo naar Feyenoord en zal nooit veel verlangen. Hij wil zelfs kruipend komen. Geef hem die kans.
In twee maanden meetrainen en eventueel spelen kun je denk ik behoorlijk beoordelen of je met iemand verder wilt of niet, zo werkt het bij ons ook als we een nieuwe baan beginnen. Heb zelfs het idee dat ie nog voor niks bij ons zal willen ballen. Die draagt ons shirt met trots.
Laten we het maar aan Gio over wat ie beslist, hij heeft in ieder geval mocht boterham er bijkomen keuzes ten over voor alle posities. zolang ie die Nelom maar niet meer opstelt..
sevillana
 sevillana - maandag 10 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 04:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De papegaai is ook weer vrij helaas !!!
Renato, ga je gang maar dan hoor ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ghehe..
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 augustus 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Ach guttegut Utrech huilie huilie doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zaterdag 08 augustus 2015, 20:45) 3-2









0.0168068