|
|
Chiappucci
|
|
|
Gewoon 90 minuten druk op het doel van FC Utrecht in een volle kolkende Kuip... Geen balletjes breed of terug, gewoon die bal vol in de 16 pompen en aanjagen!!! Go Feyenoord.....begin nou eens met een klinkende 5-0 zege aan de competitie..... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 10:43 schreef Milo het volgende:Ik ben een hele grote fan van Dirk ik heb mijn hond zelfs naar hem vernoemd! Die ik bij een rotterdamse fokker vandaan komt. Dirk geeft aan dat als kazim en immers er inkomen er meer power aanwezig is. Dan houd je dus nog 7 voetballers over en een keeper die het verschil moeten gaan maken. We hebben opdit moment de beste verdediging.....Dus ga jij maar met kleuter elftal spelen doe ik het met de mijne! We hebben dezelfde verdediging, alleen heet mijn hond Pelle ;-) Dirk moet lekker eerst voetballen, dan praten... Niet andersom! Zaterdag ook in mijn ogen met welke opstelling dan ook 3 punten. Verwacht niet minder. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:41 schreef Chiappucci het volgende:Gewoon 90 minuten druk op het doel van FC Utrecht in een volle kolkende Kuip... Geen balletjes breed of terug, gewoon die bal vol in de 16 pompen en aanjagen!!! Go Feyenoord.....begin nou eens met een klinkende 5-0 zege aan de competitie..... Kijk met deze instelling de wedstrijd ingaan dan komt het zeker in orde! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 10:53 schreef FR-Henk het volgende:Dat powerverhaal van Dirk snijdt wat mij betreft hout. Met een overdaad aan lichtgewichten word je ook op eredivisieniveau afgetroefd. Teveel vriendelijke, licht fragiele, technische spelers. Daar wordt een club in dit land toch verdomd vaak kampioen mee. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Let ook maar op vitesse dit seizoen van Geil... Jong, technisch enz enz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse ook een smalle selectie. Dus dat wordt inderdaad interessant. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:41 schreef Chiappucci het volgende:Gewoon 90 minuten druk op het doel van FC Utrecht in een volle kolkende Kuip... Geen balletjes breed of terug, gewoon die bal vol in de 16 pompen en aanjagen!!! Go Feyenoord.....begin nou eens met een klinkende 5-0 zege aan de competitie..... Naar zo'n begin smachten we al jaaaaaren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom kan dat dan niet? Aan de aankopen kan het niet liggen. Ik denk met nog een bottegin of een cramer of elija heb je een sterk potentieel alleen er moet nog eenteam van gemaakt worden en dat is aan Gio. Maar ik geloof in een1-0 weinig ja maar wel 3 punten . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:41 schreef Chiappucci het volgende:Gewoon 90 minuten druk op het doel van FC Utrecht in een volle kolkende Kuip... Geen balletjes breed of terug, gewoon die bal vol in de 16 pompen en aanjagen!!! Go Feyenoord.....begin nou eens met een klinkende 5-0 zege aan de competitie..... Ach, doe eens gek. Ik geloof er ook in. Vallen we allemaal hier met onze ponum in de modder, kenner of niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De KNVB heeft Kevin Blom aangesteld als scheidsrechter voor de eerste competitiewedstrijd van Feyenoord van het seizoen 2015-2016. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst neemt het aanstaande zaterdag in eigen huis op tegen FC Utrecht. Blom wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Siebert en Van Zuilen. Vierde official is de heer Van de Graaf. Feyenoord FC Utrecht begint zaterdag om 20.45 uur.
Voor de seizoensouverture in De Kuip zijn nog enkele kaarten beschikbaar. Wil jij niets missen van de competitiestart? Verzeker jezelf dan van een plaats in het stadion en help Feyenoord aan de eerste drie punten van het seizoen! Kijk voor alle informatie over de kaartverkoop of om direct een kaartje te kopen op www.feyenoord.nl/tickets. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Leuke opstelling zaterdag.
vermeer Karsdorp van Beek Bottigin van der Heijde El Ahamadi immers Vejinovic Kuijt Kramer Elia
Leuk toch zo'n opstelling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee want Immers staat erin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ok Bilal voor immers en kuijt op 10 achter kramer ok? |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies, alleen vraag ik me ten zeerste af of Botteghin (die ik niet als LCV zou opstellen), V/d Heijden (die ik niet op LB zou zetten), Elia en Kramer:
1. überhaupt wedstrijdfit zijn (Botteghin en Kramer op zich wel, maar V/d Heijden is een vraagteken en Elia vrijwel zeker NIET!)
2. in een elftal kunnen spelen dat nog niet/nauwelijks met elkaar getraind laat staan gespeeld heeft
Op termijn m.u.v. de verdediging wel de beste opstelling denk ik! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ten aanzien van punt 2: in de oefenwedstrijden hing het elftal als los zand aan elkaar. Maakt dus niet veel verschil. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:05 schreef nr 10 het volgende:Ten aanzien van punt 2: in de oefenwedstrijden hing het elftal als los zand aan elkaar. Maakt dus niet veel verschil. Daar heb je een punt, maar dat had muv VVV ook met de tegenstander te maken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kramer hoeft niet te komen van mij. En gooi Kuyt maar in de spits bij gebrek aan beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat gaat niet werken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mijn 7-0 laat ik uiteraard staan maar nu met de gedroomde doelpuntenmakers:
Kramer 3, Kuijt (P), Vejinovic, Elia en Bilal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan is Kuyt wat mij betreft overbodig in de basis. Want ik zie liever Bilal op rechts.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ook dus Kuijt op de plek van Immers/Toornstra! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kuijt rechts op middenveld en aan de andere kant Vejinovic en controlerend daarachter El Ahmadi.
Dan is het daarvoor ook duidelijk
Bilal rechts Achahbar in de spits en Elia op links.
Achterin blijf ik het moeilijk vinden, maar van rechts naar links
Karsdorp, v. Beek, v.d. Heijden, Woudenberg
Vermeer/Hahn in de goal.
WTF, was het maar vast Zaterdag. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Kuyt op 10?? Hebben jullie een hongerklop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op 10 waar staat dat? Gewoon Kuyt met Vejinovic aanvallend op het middenveld met El Ahamadi er achter. Zou Immers ook eventueel kunnen doen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ja oke we gaan kuyt nog even als aanvallende middenvelder opleiden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft ie vroeger ook nooit gespeeld bij Feyenoord -.- aan de rechterkant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 21:55 schreef van geil het volgende:Gaat t roer volledig om naar bv, Sleegers Anass Bilal Vejinovic en Kuyt er achter dan zie ik ineens n ruime overwinning. Effe voor Gio. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Blom scheids , de knjb doet er alles aan om ons te laten verliezen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook Blom gaat daar niets aan veranderen, Utrech is het bokkie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vd Heijden / Gustafson / Elia . Wie gaan we zien ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal niet denk ik nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het begint nu wel te kriebelen eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk toch. Ik zie er al naar uit, hapjes, drankjes in huis. En kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spanning is weer in ontwikkeling haha. Zin an! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrouw had een bezoek bij vrienden geregeld. Geen voetbal dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Scheiden Henk..doet ze bewust he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben er ook weer klaar voor. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@ stylzz & ar: Zijn jullie een adviesburo gestart?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaat ze toch, heb je dat gezeur ook niet aan je kop. |
|
|
|