|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed verdedigd daar bij de eerste paal... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Echt hè, niemand in de buurt. Maar goed, leuk dat 'ie scoort..! Alleen die handgebaartjes :') |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een échte spits had zojuist de tweede binnen getikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij werd voor m weg gegleden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee-lom op topsnelheid komt 2,5 meter tekort. Kan niet eens hard genoeg lopen.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoiets als nu,bij de corner, ik houd daar wel van hoor. Ff op je gemak er naartoe lopen en wat tegenstanders van je ploeggenoot weghalen (: |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geweldige pass van N... Laat maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opbouwen van achteruit is klote hoor |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tis wel behoorlijk stroperig allemaal... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic moet de bal meer eisen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Clasie zakte idd. ontzettend veel terug tussen de twee centrale verdedigers voor de opbouw, nu moeten ze het meer zelf doen. Dat soort dingen zal in de komende wedstrijden wel steeds beter gaan denk ik. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kongolo en van Beek worden ook niet echt geholpen bij de opbouw, middenveld staat ver weg en Nelom en Karsdorp gaan net wat te diep staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
El staat niet bepaald op als leider. Valt me tegen. Wisselen! Kan-arie erin! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El en toornstra onzichtbaar. behoudens de redding van laatstgenoemde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vd Heijden erin. Nelom eruit. Kongolo op links. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan-arie en Annas voor El en Jens dan maar? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord volwassen, Utrecht komt tegenhouden en heeft mazzel nodig. Niet ontevreden zover. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom durft Bilal z,n man niet te passeren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Botteghin nog komt... Die voegt opbouwend niets toe... Lijkt me een aandachtspunt. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik zie lichtpuntjes bij Kazim. Hij had een tweede mogen maken al maar in ieder geval staat hij nu wel steeds op de goede plek. Leuke chemie al met kuyt. 5-10 wedstrijden en dat wordt een koningskoppel.
Nelom bar slecht. Type eeuwig talent waarvan het talent steeds minder wordt. Vejinovic speelde leuk, Amahdi bijna niet gezien. Toornstra ook niet, behalve bij voorkomen van een goal. Ben blij dat Van Beek er weer is. Dan valt het niet zo op dat Kongolo en Nelom ook in onze verdediging staan :p
Vermeer stond wel helemaal aan de grond genageld bij die kopbal die toch lang onderweg was.
Leuk om te zien dat Feyenoord probeert om Utrecht achterin vast te zetten en te dwingen tot de lange bal. Als ze nou Ayoub ook beter vastzetten dan heb je 80% balbezit :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind trouwens dat hele 'Eretribune' idee van FOX Sports best geslaagd vooralsnog. Een soort VI en Studio Voetbal, maar dan met de wedstrijd(en) erbij. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Nelom is te wisselvallig en Toornstra te onzichtbaar (op dat ene moment na natuurlijk). |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Dan vraagt Kongolo om een wizzl :D |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nelom is te erg..manmanman Er moet echt iets anders komen daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:Ik vind trouwens dat hele 'Eretribune' idee van FOX Sports best geslaagd vooralsnog. Een soort VI en Studio Voetbal, maar dan met de wedstrijd(en) erbij. Gisteravond was ook oké! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 21:38 schreef BertusBadeend het volgende:Ik zie lichtpuntjes bij Kazim. Hij had een tweede mogen maken al maar in ieder geval staat hij nu wel steeds op de goede plek. Leuke chemie al met kuyt. 5-10 wedstrijden en dat wordt een koningskoppel. Nelom bar slecht. Type eeuwig talent waarvan het talent steeds minder wordt. Vejinovic speelde leuk, Amahdi bijna niet gezien. Toornstra ook niet, behalve bij voorkomen van een goal. Ben blij dat Van Beek er weer is. Dan valt het niet zo op dat Kongolo en Nelom ook in onze verdediging staan :p Vermeer stond wel helemaal aan de grond genageld bij die kopbal die toch lang onderweg was. Leuk om te zien dat Feyenoord probeert om Utrecht achterin vast te zetten en te dwingen tot de lange bal. Als ze nou Ayoub ook beter vastzetten dan heb je 80% balbezit :) Fijn dat je weer bij draagt Bertus. Ik waardeer je stukken. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Die Mario Been ziet t wel goed nu die bij Vox werkt :p |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:Ik vind trouwens dat hele 'Eretribune' idee van FOX Sports best geslaagd vooralsnog. Een soort VI en Studio Voetbal, maar dan met de wedstrijd(en) erbij. mwa, als ik die Van Gangelen zie, zet ik hem al meteen af. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Tussenstand in statistiek:
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Feyenoord moet beter gebruik van Vejinovic. Het loopt spaak tussen middenveld en aanval:
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bizar dat Nelom nog zo'n hoog cijfer krijgt..? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat is die Blom toch een bokkelul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Kudt.
Sven rechtsachter en VDH erin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet eens een reserveneus... Eerder een échte! Was nooit rood. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Godskolere zeg, Blom weet het wel weer te regelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Blom zijn verstand al weer kwijt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wilkshire er in voor Bilal gok ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nooit rood. Waanzinnige beslissing. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja hopelijk niet al te veel gevolgen voor de wedstrijd. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ja idd. Maar gebruiken computergestuurde techniek. Misschien hebben ze iets gezien wat wij niet gezien hebben :p
Misschien moet je zelfs 333 spelen nu. VD Heijden erin voor Nelom. El A als een soort voorstopper die doorschuift |
|
|
|