|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Competitieprogramma Ajax:
Zondag 9 augustus: AZ Ajax Zaterdag 15 augustus: Ajax Willem II Doordeweeks: voorronde CL/EL Zaterdag 22 augustus: NEC Ajax (naar zondag indien EL-voorronde) Doordeweeks: voorronde CL/EL Zondag 30 augustus: Ajax ADO Den Haag
Zaterdag 12 september: FC Twente Ajax Doordeweeks: groepsfase CL/EL Zondag 20 september: Excelsior Ajax Doordeweeks: tweede ronde KNVB-bekertoernooi Zaterdag 26 september: Ajax FC Groningen Doordeweeks: groepsfase CL/EL
Zondag 4 oktober: Ajax PSV Zaterdag 17 oktober: Heracles Almelo Ajax Doordeweeks: groepsfase CL/EL Zondag 25 oktober: Vitesse Ajax Doordeweeks: zestiende finales KNVB-bekertoernooi Zaterdag 31 oktober: Ajax Roda JC
Doordeweeks: groepsfase CL/EL Zondag 8 november: Feyenoord Ajax Zaterdag 21 november: Ajax SC Cambuur Doordeweeks: groepsfase CL/EL Zondag 29 november: PEC Zwolle Ajax
Zaterdag 5 december: Ajax sc Heerenveen Doordeweeks: groepsfase CL/EL Zondag 13 december: FC Utrecht Ajax Doordeweeks: achtste finales KNVB-bekertoernooi Zondag 20 december: Ajax De Graafschap
WINTERSTOP
Zondag 17 januari: ADO Den Haag Ajax Zaterdag 23 januari: Ajax Vitesse Dinsdag 26 januari: Ajax Heracles Almelo Zondag 31 januari: Roda JC Ajax
Doordeweeks: kwartfinales KNVB-bekertoernooi Zondag 7 februari: Ajax Feyenoord Zondag 14 februari: FC Groningen Ajax Zondag 21 februari: Ajax Excelsior Zondag 28 februari: Ajax AZ
Doordeweeks: halve finales KNVB-bekertoernooi Zondag 6 maart: Willem II Ajax Zondag 13 maart: Ajax NEC Zondag 20 maart: PSV Ajax
Zondag 3 april: Ajax PEC Zwolle Zaterdag 9 april: sc Cambuur Ajax Zondag 17 april: Ajax FC Utrecht Woensdag 20 april: sc Heerenveen Ajax Zondag 24 april: finale KNVB-bekertoernooi
Zondag 1 mei: Ajax FC Twente Zondag 8 mei: De Graafschap Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi overzichtje kerel.. Ziet er mooi uit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Oeps bronnetje vergeten! Lekker belangrijk, elke site kan het publiceren! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Oeps bronnetje vergeten! Lekker belangrijk, elke site kan het publiceren! ;-) Altijd wel ff fijn om dit terug te zien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad Warrior... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dit is nog niet definitief toch? er staan namelijk geen aanvangstijden bij..... |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Oeps bronnetje vergeten! Lekker belangrijk, elke site kan het publiceren! ;-) Nou aan jou kan het in ieder geval niet liggen haha laat het seizoen maar beginnen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lekker weer.Na elke EL/CL krijgen we respectievelijk. Excelsior uit, PSV thuis, Vitesse uit, f'noord uit, zwolle uit en Utrecht uit. Zullen wel een paar half een wedstrijden bij zitten dus de KNVB is weer lekker bezig. Dus van de ZES wedstrijden spelen we er VIJF uit na een Europese week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:09 schreef Brandje het volgende:Lekker weer.Na elke EL/CL krijgen we respectievelijk. Excelsior uit, PSV thuis, Vitesse uit, f'noord uit, zwolle uit en Utrecht uit. Zullen wel een paar half een wedstrijden bij zitten dus de KNVB is weer lekker bezig. Dus van de ZES wedstrijden spelen we er VIJF uit na een Europese week. En nog zware wedstrijden uit zo te zien ook..
Ik snap dat echt niet hoor.. Nederland stelt geen reet voor in Europa, zorg er dan in ieder geval voor dat de Europees spelende clubs een relatief makkelijke thuis wedstrijd na die pot hebben.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:09 schreef Brandje het volgende:Lekker weer.Na elke EL/CL krijgen we respectievelijk. Excelsior uit, PSV thuis, Vitesse uit, f'noord uit, zwolle uit en Utrecht uit. Zullen wel een paar half een wedstrijden bij zitten dus de KNVB is weer lekker bezig. Dus van de ZES wedstrijden spelen we er VIJF uit na een Europese week. Dat viel mij ook gelijk op. Ik wilde niet negatief doen of een soort van Calimero zijn, maar dit is wel heeeeeeeeeeel erg opvallend.
Enne, Warrior, een mooi en duidelijk topic! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De k-t KNVB houd nergens rekening mee |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:47 schreef remco k het volgende:[..] En nog zware wedstrijden uit zo te zien ook.. Ik snap dat echt niet hoor.. Nederland stelt geen reet voor in Europa, zorg er dan in ieder geval voor dat de Europees spelende clubs een relatief makkelijke thuis wedstrijd na die pot hebben.. Zware wedstrijden is inderdaad een ding maar dat je gvd 5 keer uit moet spelen na een Europese wedstrijd gaat natuurlijk helemaal nergens over. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 13:46 schreef Brandje het volgende:[..] Zware wedstrijden is inderdaad een ding maar dat je gvd 5 keer uit moet spelen na een Europese wedstrijd gaat natuurlijk helemaal nergens over. Kan Ajax niet proberen om de KNVB op andere gedachten te brengen? Argumenten te over, lijkt me. Ook in hun eigen belang om Ajax Europees verder te laten komen. Als zij willen protesteren, dan moet zij dat snel doen en niet pas over een paar weken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 09:56 schreef Ronald 1960 het volgende:dit is nog niet definitief toch? er staan namelijk geen aanvangstijden bij..... Klopt helemaal, het is het conceptschema. De tijden zullen later komen, maar 9,5 van de 10 keer wordt het conceptschema omgezet naar het vaste competitieprogramma! En ach de tijden zijn altijd ruk! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:09 schreef Brandje het volgende:Lekker weer.Na elke EL/CL krijgen we respectievelijk. Excelsior uit, PSV thuis, Vitesse uit, f'noord uit, zwolle uit en Utrecht uit. Zullen wel een paar half een wedstrijden bij zitten dus de KNVB is weer lekker bezig. Dus van de ZES wedstrijden spelen we er VIJF uit na een Europese week. Tja, uiteindelijk krijg je al die wedstrijden een keer in het programma. Natuurlijk klote dat je ze krijgt na een Europese wedstrijd, maar voor de club zelf is het prima. Zo ken je kijken of je het kwalitatief aankan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, uiteindelijk krijg je al die wedstrijden een keer in het programma. Natuurlijk klote dat je ze krijgt na een Europese wedstrijd, maar voor de club zelf is het prima. Zo ken je kijken of je het kwalitatief aankan! Yep...helemaal mee eens, laat maar zien dat het kerels zijn en geen pussy's. Owh ik heb europees gevoetbald en wil 2 weken rust....flikker op man ga dan korfballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, uiteindelijk krijg je al die wedstrijden een keer in het programma. Natuurlijk klote dat je ze krijgt na een Europese wedstrijd, maar voor de club zelf is het prima. Zo ken je kijken of je het kwalitatief aankan! Ben ik het niet mee eens, Een ploeg is gewoon vermoeid na een Europese wedstrijd, dat zie je door heel Europa heen en in de meeste landen wordt daar wel degelijk rekening mee gehouden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens, Een ploeg is gewoon vermoeid na een Europese wedstrijd, dat zie je door heel Europa heen en in de meeste landen wordt daar wel degelijk rekening mee gehouden.. Wat een gelul man...meestal ben ik het met je eens, maar een vent van 25 kan dat makkelijk aan....kijk naar de wielrenners |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat een gelul man...meestal ben ik het met je eens, maar een vent van 25 kan dat makkelijk aan....kijk naar de wielrenners Die nemen ook aardig wat weekjes rust he. En flink wat doping niet te vergeten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens, Een ploeg is gewoon vermoeid na een Europese wedstrijd, dat zie je door heel Europa heen en in de meeste landen wordt daar wel degelijk rekening mee gehouden.. Vertel waar gebeurd het?
Het ligt aan Ajax dat je bang bent voor Zwolle, als je Zwolle uit bestempelt als lastige wedstrijd. Dan kan je beter gewoon geen wedstrijd spelen, dan is iedereen wel een lastige tegenstander.
Het verschil tussen Ajax en de rest is gewoon niet groot, terwijl in andere landen dat wel het geval is.
Over dat je 5 uitwedstrijden speelt en maar 1 thuis, tja. Maar wat maakt dat eigenlijk uit? Arena zingt 1 volle vak mee en uit idem, dus wat is het verschil? Afstanden tussen clubs is niet een reden om daar zorgen over te maken, dat je veel wedstrijden uit speelt.
Volgens mij wonnen we uit van Feyenoord en speelde we thuis gelijk?
Dus wat is nou eigenlijk het probleem? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 10:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Vertel waar gebeurd het? Het ligt aan Ajax dat je bang bent voor Zwolle, als je Zwolle uit bestempelt als lastige wedstrijd. Dan kan je beter gewoon geen wedstrijd spelen, dan is iedereen wel een lastige tegenstander. Het verschil tussen Ajax en de rest is gewoon niet groot, terwijl in andere landen dat wel het geval is. Over dat je 5 uitwedstrijden speelt en maar 1 thuis, tja. Maar wat maakt dat eigenlijk uit? Arena zingt 1 volle vak mee en uit idem, dus wat is het verschil? Afstanden tussen clubs is niet een reden om daar zorgen over te maken, dat je veel wedstrijden uit speelt. Volgens mij wonnen we uit van Feyenoord en speelde we thuis gelijk? Dus wat is nou eigenlijk het probleem? Het gebeurt in Spanje, in Duitsland in Engeland. En ja daar spelen ze ook weleens een lastige wedstrijd, maar veel minder dan in Nederland.
Wie bestempeld Zwolle uit als lastig na een Europese wedstrijd?
Het probleem is dat we Europees niet meer meetellen, en de KNVB alles moet doen om de clubs te helpen dat om te draaien, en als je een paar procent kan pakken door het schema wat aan te passen rondom die wedstrijden, dan moeten ze dat gewoon niet nalaten..
En ik heb het echt niet over Ajax alleen hoor, dat geld voor alle clubs.
En natuurlijk kan het soms weleens niet anders. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 13:22 schreef remco k het volgende:[..] Het gebeurt in Spanje, in Duitsland in Engeland. En ja daar spelen ze ook weleens een lastige wedstrijd, maar veel minder dan in Nederland. Wie bestempeld Zwolle uit als lastig na een Europese wedstrijd? Het probleem is dat we Europees niet meer meetellen, en de KNVB alles moet doen om de clubs te helpen dat om te draaien, en als je een paar procent kan pakken door het schema wat aan te passen rondom die wedstrijden, dan moeten ze dat gewoon niet nalaten.. En ik heb het echt niet over Ajax alleen hoor, dat geld voor alle clubs. En natuurlijk kan het soms weleens niet anders. Dat probleem zie ik niet. Excelsior uit, PSV thuis, Vitesse uit, f'noord uit, zwolle uit en Utrecht uit zijn de wedstrijden na een europees duel. Vitesse en PSV spelen ook Europees, dus als ze allebei 100% inzet tonen in hun europese duel, dan is er geen probleem. Excelsior en Zwolle moet na een europees duel zijn gewoon te doen zijn, het zelfde geld eigelijk voor Utrecht. Alleen Feyenoord is een uitzondering, maar 1 van 6 wedstrijden, dat is toch niet om daar zorgen over te maken.
Ik maak mij meer zorgen over het spel, dan tegen wie en wanneer we spelen. Als je net zo speelt als je laatste wedstrijd dan is iedere tegenstander lastig en heb je niks te zoeken in de CL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Ik vind het alleen klote dat Ajax 8x om 12.30 u moet, PSV 2x en Feyenoord 5x. Rara hoe sportief kan het zijn. Eind Januari uit in Limburg, week erna THUIS Feyenoord en week later naar Groningen all 12.30u |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 - 17:57 schreef riveco het volgende:Ik vind het alleen klote dat Ajax 8x om 12.30 u moet, PSV 2x en Feyenoord 5x. Rara hoe sportief kan het zijn. Eind Januari uit in Limburg, week erna THUIS Feyenoord en week later naar Groningen all 12.30u Eens... |
|
|
|