BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook aankomend seizoen geen geloof in zal wel weer net niet worden!,,,,,,

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 augustus 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Dit heb ik zien aankomen na al die waardeloze contractverlengingen ...
Wat ik echt jammer vind is dat de huidige staff niet durft door te selecteren.

Anders kan ik niet verklaren waarom spelers als Nelom, Immers, Manu , Kazim en te Vrede nog steeds bij Feyenoord zitten. Die hadden allang te horen moeten krijgen dat Feyenoord niet verder wil met hen !!!!

Dan ben je aan het door selecteren ...
Alexi
 Alexi - zondag 02 augustus 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Ze moeten duidelijk nog op elkaar ingespeeld worden, de techniek is er nu het tempo nog! We moeten wel vertrouwen houden want anders kunnen we wel thuisblijven met de competitie start...,dit zijn en blijven wedstrijden waarvan we moeten leren.En positief blijven!!
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 10:40 schreef Alexi het volgende:
Ze moeten duidelijk nog op elkaar ingespeeld worden, de techniek is er nu het tempo nog! We moeten wel vertrouwen houden want anders kunnen we wel thuisblijven met de competitie start...,dit zijn en blijven wedstrijden waarvan we moeten leren.En positief blijven!!
En rustig blijven. Ik lees nou allemaal van die verhalen van mensen die kennelijk niet tegen een beetje stress kunnen. Tegen Utrecht begint het echte werk.
sambo
 sambo - zondag 02 augustus 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Juist lijdensweg weg er mee , dit gaat weer een slecht seizoen worden.Gio denk ook niet juiste man ik was voor Ron Jans gegaan die laat pec leuk voetballen met mindere spelers . Feyenoord zo'n mooie club alleen met kutbeleid ozo jammer , worden zo nooit geen kampioen meer doodzonde.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Eens, vind ik ook weg met lijdensweg..
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Zo, dat willen we toch alllemaal beste Sambo "nooit geen kampioen meer worden"?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
In dat geval reserveer ik een plaatsje Coolsingel.
VVout
 VVout - zondag 02 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
En dat allemaal op basis van verlies tegen een tegenstander die vele malen hoger staan in de UEFA ranking of Southampton die dat gaan staan. VVV, was een slippertje en moet niet kunnen ok, maar als je nu al kan zien dat het helemaal niks gaat worden ben je toppie ingesteld.

Ik zou me de middenkootjesbreuk lachen als we gewoon kampioen worden dit seizoen, stelletje doomys.
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 11:16 schreef VVout het volgende:
En dat allemaal op basis van verlies tegen een tegenstander die vele malen hoger staan in de UEFA ranking of Southampton die dat gaan staan. VVV, was een slippertje en moet niet kunnen ok, maar als je nu al kan zien dat het helemaal niks gaat worden ben je toppie ingesteld.

Ik zou me de middenkootjesbreuk lachen als we gewoon kampioen worden dit seizoen, stelletje doomys.
Van Southampton en Olympiakos verliezen kan. Dat deze ploegen beter zijn (nr 7 van Engeland) is iets waar de KNVB zich zorgen over moet maken en wij niet, zeker niet in een jaar dat gisteren de laatste Europese wedstrijd is gespeeld. Blijft het lage tempo, het samenspel en de spelpatronen wel over als punt van zorg. Zelfs in de Nederlandse competitie.
VVout
 VVout - zondag 02 augustus 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Je moet ook nog wel weten waar je een aanknopingspunt vindt tegen zulk soort ploegen, in eerste instantie zakt ze de moed in de schoenen. In de 2e helft is het leed geleden en wordt er door de tegenstander een stapje terug gedaan en zie je plotseling toch kansjes ontstaan voor Feyenoord. Je weet gewoon waar je staat nu en hoeft je geen grootheidsvoorstellingen in te beelden, ze beginnen de competitie lekker met beide voetjes aan de grond.
sambo
 sambo - zondag 02 augustus 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Zo'n grote club als Feyenoord zou in tien jaar tijd minste twee keer kampioen moeten worden. Is als weer 16 jaar geleden laatste kampioenschap en 7 jaar geleden de knvb beker dat we die gewonnen . Wordt gewoon dat we een keer weer echt kunnen juichen met ons allen .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Feyenoord is groot. De geldpot niet.
Ziedaar verklaring.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 11:48 schreef sambo het volgende:
Zo'n grote club als Feyenoord zou in tien jaar tijd minste twee keer kampioen moeten worden. Is als weer 16 jaar geleden laatste kampioenschap en 7 jaar geleden de knvb beker dat we die gewonnen . Wordt gewoon dat we een keer weer echt kunnen juichen met ons allen .
Hebben wij in 2002 ook niet de UEFA-cup gewonnen? Als je onze behaalde prijzen noemt van de achter liggende periode lijkt mij dat een niet onbelangrijk detail. Overigens denk ik dat echte supporters die zo'n lijstje opmaken, dat niet snel zullen vergeten te noemen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Ik kijk eigenlijk alleen maar naar de laatste vijf jaar...
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar naar de laatste vijf jaar...
Tsja, daar gaat die dan:
2011: 10e
2012: 2e
2013: 3e
2014: 2e
2015: 4e
sambo
 sambo - zondag 02 augustus 2015 - 12:22   quote  deeplink  
2016: 1e
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Als je dit weer als jaar 5 beschouwd zou 2e of 3e logica zijn.
tomson
 tomson - zondag 02 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 21:08 schreef Rdamnoord het volgende:
0 uit 3 wat een klootzakkenbeleid. Gewoon weer geen echte versterkingen weer b keus .niet investeren betekent geen sucses
Hey homo.. ben je er ook weer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
😂
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 11:57 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Hebben wij in 2002 ook niet de UEFA-cup gewonnen? Als je onze behaalde prijzen noemt van de achter liggende periode lijkt mij dat een niet onbelangrijk detail. Overigens denk ik dat echte supporters die zo'n lijstje opmaken, dat niet snel zullen vergeten te noemen.
Feyenoord is een topclub, maar niet zozeer door het aantal gewonnen prijzen. Feyenoord kent hele succesvolle periodes, heeft een markant stadion, heeft markante spelers voortgebracht en heeft een indrukwekkende supportersschare. Maar Feyenoord kent naast hele goede periodes ook hele slechte. Na 1940 werden we pas weer in 1961 kampioen. We zijn gewoon niet zo heel erg stabiel.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Lijden is ook leven. Ook daarom verknocht aan die club.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:36 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord is een topclub, maar niet zozeer door het aantal gewonnen prijzen. Feyenoord kent hele succesvolle periodes, heeft een markant stadion, heeft markante spelers voortgebracht en heeft een indrukwekkende supportersschare. Maar Feyenoord kent naast hele goede periodes ook hele slechte. Na 1940 werden we pas weer in 1961 kampioen. We zijn gewoon niet zo heel erg stabiel.
Weet jij of er wel eens een onderzoek gedaan is naar de reden van die grote instabiliteit? Andere clubs kennen natuurlijk ook mindere succesvolle periodes maar die periodes zijn over het algemeen korter.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Laatste decennia heeft de club met verachillende financiele malversaties te maken gehad. Deel van de verklaring.
Typisch weer wel dat Feyenoord als organisatie daar gevoelig voor blijkt.
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:46 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Weet jij of er wel eens een onderzoek gedaan is naar de reden van die grote instabiliteit? Andere clubs kennen natuurlijk ook mindere succesvolle periodes maar die periodes zijn over het algemeen korter.
Ajax heeft er veel minder last van, PSV sinds afgelopen decennia ook niet. Kan me niet voorstellen dat er onderzoek naar gedaan is, maar ik zou toch gokken op de structuur van de club. Feyenoord is een echte volksclub, de supporters zitten er bovenop en hebben een grote invloed. Via de media en de harde kern. Bij Ajax en PSV is er meer afstand. Al heeft Ajax dan weer last van die vijfde colonne en het orakel uit Barcelona.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:49 schreef FR-Henk het volgende:
Laatste decennia heeft de club met verachillende financiele malversaties te maken gehad. Deel van de verklaring.
Dat zou kunnen Henk, maar is dit ooit goed onderzocht?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Noem hem maar cruijf hoor, hatert..😉
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:49 schreef FR-Henk het volgende:
Denk eerder een symptoom dan een verklaring.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:50 schreef Els het volgende:

[..]

Ajax heeft er veel minder last van, PSV sinds afgelopen decennia ook niet. Kan me niet voorstellen dat er onderzoek naar gedaan is, maar ik zou toch gokken op de structuur van de club. Feyenoord is een echte volksclub, de supporters zitten er bovenop en hebben een grote invloed. Via de media en de harde kern. Bij Ajax en PSV is er meer afstand. Al heeft Ajax dan weer last van die vijfde colonne en het orakel uit Barcelona.
Betekent dat dan dat een grote betrokkenheid van de supporters contra productief werkt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2015 door Leonidas1 --
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:57 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Betekent dat dan dat een grote betrokkenheid van de supporters contra productief werkt?
Kan. Ik denk dat het bij Feyenoord een aantal keer verkeerd is uitgepakt. Bij Utrecht en ADO ook. Hoeft niet. Maar een bedrijf is nu eenmaal minder geschikt voor democratie.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Toch wel interressant dat er kennelijk nooit onderzoek gedaan is naar die instabiliteit van Feyenoord. Misschien valt er iets van te leren.
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Ik denk dat de casus Feyenoord heel veel management boeken op kan leveren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:56 schreef Els het volgende:

[..]

Denk eerder een symptoom dan een verklaring.
Is zo.
Zit 'm naar mijn idee eerder in de piramide-structuur. Kwetsbaarder in de top, makkelijker te infiltreren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:07 schreef Els het volgende:
Ik denk dat de casus Feyenoord heel veel management boeken op kan leveren.
Ha! Welke managementstijl op welk moment?
Gek eigenlijk dat dit (neem ik aan) nooit als onderwerp van onderzoek is opgepakt.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ha! Welke managementstijl op welk moment?
Gek eigenlijk dat dit (neem ik aan) nooit als onderwerp van onderzoek is opgepakt.
Ja, dat laatste denk ik nou ook!
daan limbos
 daan limbos - zondag 02 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Als je teruggaat in de tijd, zeg maar tot de "gloriejaren" 1960/1970, zie je dat na het vertrek van Cor Kieboom steeds meer mensen bij Feyenoord bestuurlijke macht kregen die het in feite slechts om eigen eer en glorie te doen was, waardoor de clubbelangen uit het oog werden verloren. Tonnen aan salarissen zijn daardoor in een bodemloze put verdwenen. Die mentaliteit moet verdwijnen. Als je als bestuurder voor Feyenoord kiest ga je niet voor het grote geld. Helaas, een illusie.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 02 augustus 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:31 schreef daan limbos het volgende:
Als je teruggaat in de tijd, zeg maar tot de "gloriejaren" 1960/1970, zie je dat na het vertrek van Cor Kieboom steeds meer mensen bij Feyenoord bestuurlijke macht kregen die het in feite slechts om eigen eer en glorie te doen was, waardoor de clubbelangen uit het oog werden verloren. Tonnen aan salarissen zijn daardoor in een bodemloze put verdwenen. Die mentaliteit moet verdwijnen. Als je als bestuurder voor Feyenoord kiest ga je niet voor het grote geld. Helaas, een illusie.
Ongetwijfeld heb je gelijk maar op dit punt onderscheiden we ons niet van andere clubs.
Alexi
 Alexi - zondag 02 augustus 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Feyenoord moet zakelijker worden? Supporters met minder inbreng? Meelopers?
Worden we dan weer eens kampioen?
Gaan we nu teveel kijken naar noord en zuidelijk Holland?
Ik hoop het toch van niet!
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 19:36 schreef Alexi het volgende:
Feyenoord moet zakelijker worden? Supporters met minder inbreng? Meelopers?
Worden we dan weer eens kampioen?
Gaan we nu teveel kijken naar noord en zuidelijk Holland?
Ik hoop het toch van niet!
Hoeft niet. Eerst eens kijken naar wat de oorzaak is van de wankele prestaties van Feyenoord. Als uit die analyse komt, dat (één van) de oorza(a)k(en) de druk van de supporters op de organisatie is, dan moet je een keuze maken. Of minder invloed en meer succes, of meer invloed en minder succes.
De supporters van Feyenoord neigen nogal tot wat arrogantie. 'Wij zijn de beste supporters van het land' en 'wij zijn Feyenoord' met de bijbehorende activiteiten als het bedreigen van het bestuur en het belegeren van het stadion zijn niet echt zaken die een positieve uitwerking hebben op de bedrijfsvoering.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Nee dat klopt Els dat ben ik ook met jouw eens,mmaar wat moetje dan met zo n sukkels als v.Gallies doen.nuheeft hij een flinke uitbrander gehad van de vvf en in eens krijgen we dan wel haast en weten we in eens wie we moeten hebben kopen.al benje nu een straat lengte achter.deze man ondermijnd feijenoord en aan de andere kant heeft hij en de direcktie de club weer schulden vrij gemaakt nog niet helaas maar oké het gaat goed.Maar dat wil niet zeggen terwijl er wel geld was om alles wat gratis is maar binnen te halen .kijk zelf maar als je de winkels voor bij loopt is het gratis maar doen moeten ze er van af of uit de mode het is altijd wel wat dus niet goed zeker niet absoluut niet hè lmaal niet niet doen doen dus.Maar Martin doet net of zijn neus bloeien hij moet zijn ogen uit zijn kop schamen gewoon vernederend hij doet precies dat gene wat Amsterdam graag heel graag ziet gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 00:59   quote  deeplink  
Hey Fer is het met Els 1...... Ik voel een date aankomen..😎
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 03 augustus 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 23:55 schreef Els het volgende:

[..]

Hoeft niet. Eerst eens kijken naar wat de oorzaak is van de wankele prestaties van Feyenoord. Als uit die analyse komt, dat (één van) de oorza(a)k(en) de druk van de supporters op de organisatie is, dan moet je een keuze maken. Of minder invloed en meer succes, of meer invloed en minder succes.
De supporters van Feyenoord neigen nogal tot wat arrogantie. 'Wij zijn de beste supporters van het land' en 'wij zijn Feyenoord' met de bijbehorende activiteiten als het bedreigen van het bestuur en het belegeren van het stadion zijn niet echt zaken die een positieve uitwerking hebben op de bedrijfsvoering.
Weet iemand hoe je zo'n onderzoek naar de wankele prestaties van onze club vorm zou kunnen geven? Er vanuit gaande dat zo'n onderzoek nog nooit is uitgevoerd.
Els
 Els - maandag 03 augustus 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 10:05 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Weet iemand hoe je zo'n onderzoek naar de wankele prestaties van onze club vorm zou kunnen geven? Er vanuit gaande dat zo'n onderzoek nog nooit is uitgevoerd.
Zou je eens bij de universiteit of de hogeschool aan moeten kloppen. Elk managementburo wil het ook doen, maar dat kost je een klap centen. Is op zich wel een promotiewaardig onderzoek. Dus Economie of Bestuurskunde (al is dat meer gericht op andere organisaties), Bedrijfskunde of Sociologie, dat zou ook nog wel kunnen. T heeft, als ik het goed heb, Geschiedenis gedaan. Misschien ziet hij wat in een promotie?
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 03 augustus 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Oei, nou zit ik hier al een jaartje of 7 op dit forum maar weet niet wie T is.
Els
 Els - maandag 03 augustus 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 10:22 schreef Leonidas1 het volgende:
Oei, nou zit ik hier al een jaartje of 7 op dit forum maar weet niet wie T is.
T-Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 10:17 schreef Els het volgende:

[..]

Zou je eens bij de universiteit of de hogeschool aan moeten kloppen. Elk managementburo wil het ook doen, maar dat kost je een klap centen. Is op zich wel een promotiewaardig onderzoek. Dus Economie of Bestuurskunde (al is dat meer gericht op andere organisaties), Bedrijfskunde of Sociologie, dat zou ook nog wel kunnen. T heeft, als ik het goed heb, Geschiedenis gedaan. Misschien ziet hij wat in een promotie?
Als ik mijn bachelor afrond dit jaar, kan ik er over nadenken als onderwerp voor wanneer ik doorga voor mijn master :P
Els
 Els - maandag 03 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als ik mijn bachelor afrond dit jaar, kan ik er over nadenken als onderwerp voor wanneer ik doorga voor mijn master :P
Ik dacht dat jij in de IT zat? Andere studierichting?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Zorg jij nu maar eerst dat je je zandbakdiploma haalt kleutert..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 11:04 schreef Els het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij in de IT zat? Andere studierichting?
Ik kom vanuit de IT. Bachelor bedrijfskunde aan t afronden. (BI)
Eindscriptie bezig.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 11:04 schreef RenatoBos het volgende:
Zorg jij nu maar eerst dat je je zandbakdiploma haalt kleutert..
ik kan zandhappen en zandkoekjes maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook aankomend seizoen geen geloof in zal wel weer net niet worden!,,,,,,

0.0107979