|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ooooo gezegend zij U.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Als ik mijn bachelor afrond dit jaar, kan ik er over nadenken als onderwerp voor wanneer ik doorga voor mijn master :P Dat zou mooi zijn Stylzz. Nou ben ik nogal een ongeduldig persoon vandaar de vraag of je niet iemand kent die het eerder uit zou kunnen voeren? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Als ik mijn bachelor afrond dit jaar, kan ik er over nadenken als onderwerp voor wanneer ik doorga voor mijn master :P Dat zou mooi zijn Stylzz. Nou ben ik nogal een ongeduldig persoon vandaar de vraag of je niet iemand kent die het eerder uit zou kunnen voeren? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 10:17 schreef Els het volgende:[..] Zou je eens bij de universiteit of de hogeschool aan moeten kloppen. Elk managementburo wil het ook doen, maar dat kost je een klap centen. Is op zich wel een promotiewaardig onderzoek. Dus Economie of Bestuurskunde (al is dat meer gericht op andere organisaties), Bedrijfskunde of Sociologie, dat zou ook nog wel kunnen. T heeft, als ik het goed heb, Geschiedenis gedaan. Misschien ziet hij wat in een promotie? Goed onthouden. Heb daarnaast ook een jaar bedrijfseconomie gestudeerd, dus wat dat betreft sluit het er wel op aan..
Het is misschien nog niet eens zo gek idee, er is uberhaupt een goede kans dat ik in laten we zeggen de komende 5 jaar kan/wil/ga promoveren. Dus wie weet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 19:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Goed onthouden. Heb daarnaast ook een jaar bedrijfseconomie gestudeerd, dus wat dat betreft sluit het er wel op aan.. Het is misschien nog niet eens zo gek idee, er is uberhaupt een goede kans dat ik in laten we zeggen de komende 5 jaar kan/wil/ga promoveren. Dus wie weet. Dan wil ik nu dus wel op je promotie komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, mocht het zover komen, dan kan je een uitnodiging verwachten. :) |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: En ik wil dan de resultaten van je onderzoek graag lezen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2015 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet je 5 jaar wachten terwijl je ongeduldig zegt te zijn ... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Zeker, maar weet jij een betere oplossing? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Adviesbureau inhuren gaat iig sneller ;-P |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 10:05 schreef Leonidas1 het volgende:[..] Weet iemand hoe je zo'n onderzoek naar de wankele prestaties van onze club vorm zou kunnen geven? Er vanuit gaande dat zo'n onderzoek nog nooit is uitgevoerd. Licht eraan welke aspecten je wil gaan belichten. Ik denk bijvoorbeeld aan aankoopbeleid, verkoopbeleid en prestaties. Hiervoor heb je natuurlijk statistieken nodig op basis van verschillende criteria. Zou goed kunnen passen bij iemand de bedrijfskunde studeert.
On topic: Ik denk dat het niet per se een slecht seizoen hoeft te worden. Laat ze een vaste basis opstellen die snel kan omschakelen van zowel verdedigend naar aanvallend. 110% inzet, scherpte en samenwerking. En natuurlijk je taken blijven uitvoeren. We krijgen straks nog extra versterking met Botteghin, Kramer en Elia. Dan hebben we op elke positie dubbele bezetting en kunnen we blessures makkelijk opvangen. Ik zeg eerste wedstrijd 4-0 met direct 2 doelpunten van Kuijt. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Dat kost mij 50 maanden aow :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:20 schreef King - 010 het volgende:[..] Licht eraan welke aspecten je wil gaan belichten. Ik denk bijvoorbeeld aan aankoopbeleid, verkoopbeleid en prestaties. Hiervoor heb je natuurlijk statistieken nodig op basis van verschillende criteria. Zou goed kunnen passen bij iemand de bedrijfskunde studeert. On topic: Ik denk dat het niet per se een slecht seizoen hoeft te worden. Laat ze een vaste basis opstellen die snel kan omschakelen van zowel verdedigend naar aanvallend. 110% inzet, scherpte en samenwerking. En natuurlijk je taken blijven uitvoeren. We krijgen straks nog extra versterking met Botteghin, Kramer en Elia. Dan hebben we op elke positie dubbele bezetting en kunnen we blessures makkelijk opvangen. Ik zeg eerste wedstrijd 4-0 met direct 2 doelpunten van Kuijt. Helemaal eens, alleen maakt Kuijt er 3 en wordt het 7-0! |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Zou mooi zijn als ze maar winnen en vertrouwen weer terug krijgen. Elia liever niet doe maar Assaidi die id echt stukken beter. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Ook dit seizoen gaat het niet lukken zonder goeie spits... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zijn eigen topics staan wss gewoon onder z'n favorieten in de browser. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Volgens mij is die gozert depressiever dan Van der Gijp in zijn slechtste dagen. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Wat een onzin.ben niet depressief alleen realistisch of wou je zeggen dat we de laatste 10 jaar 6x kampioen zijn geworden. Als je tegen nec niet wint is het toch altijd net niet als je daar de punten niet pak? Missen gewoon een goeie spits die ze er makkelijk inlegt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Realisme kan doorslaan in berusting. En t feit dan we puntenverliezen bij NEC ligt niet aan n spits, maar aan het feit dat 7 spelers n onvoldoende pakken. Dat is ook n vorm van berusting, er niet in geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En datzelfde bespeur ik bij de TD , er niet voor gaan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Datzelfde bespeur ik juist bij de technische staf. Van Bronckhorst voorop. Altijd van die obligate praatjes. Natuurlijk val je je individuele spelers niet in het openbaar af, maar het elftal mag door hem naar buiten toe wel harder worden aangepakt. Een trainer bij zijn voornaam noemen, leidt tot een verminderd respect. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik bespeur veel aannames. Uiteindelijk weten we niet van de hoed en de rand. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zijn de meeste Feyenoord supporters toch snel tevreden mee, steeds net niet ! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is absoluut niet waar... zo zijn er hier velen ontevreden over jou.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja , ik wil een Feyenoord die speelt om titels/ bekers , europees en sprankelend voetbal als Barcelona !!!
En dat jij dan niks anders kan verzinnen dan zo'n opmerking dan ben je in mijn ogen niet met voetbal bezig ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga maar verhuizen dan, want een eerlijke verdeling van de poen zit er de komende 10 jaar toch niet in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 19:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dat jij dan niks anders kan verzinnen dan zo'n opmerking dan ben je in mijn ogen niet met voetbal bezig ... Voor iemand die zoveel ballen kaatst als jij ben je behoorlijk slecht in het terug verwachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 19:58 schreef Barabas het volgende:Ga maar verhuizen dan, want een eerlijke verdeling van de poen zit er de komende 10 jaar toch niet in. Dat zal gelukkig nooit zo zijn ... Anders gaat het zuur verdiend geld ook maar een bodemloze put in! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor iemand die op zijn teentjes is getrapt moet je het steeds op mij afreageren omdat jij ook wel beter weet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Stel je niet zo aan joh... als je hier al niet tegen kunt... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Och , ik kan overal tegen . Nou niet overal, die debielen die steeds in het buitenland moeten vernielen namens Feyenoord of Feyenoord weer eens in een slecht daglicht plaatsen daar kan ik niet tegen. Wat mij betreft ophangen , neerknallen ..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet ik mijn wijffie er even erbij halen ... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 20:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Och , ik kan overal tegen . Nou niet overal, die debielen die steeds in het buitenland moeten vernielen namens Feyenoord of Feyenoord weer eens in een slecht daglicht plaatsen daar kan ik niet tegen. Wat mij betreft ophangen , neerknallen ..... Van de week was je nog zo over de seik dat ik je doodwenste, moet je kijken wat je nu flikt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja we missen gewoon een goed voetballende en scorende spits snappen jullie dat nog niet, daarom worden wij derde |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Van de week was je nog zo over de seik dat ik je doodwenste, moet je kijken wat je nu flikt.. Denk om je hart Renato! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat klopt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Van de week was je nog zo over de seik dat ik je doodwenste, moet je kijken wat je nu flikt.. Met die debielen die geen respect voor andermans eigendommen hebben en geen respect voor de naam Feyenoord en die in slecht daglicht stellen mogen ze van mij afknallen ja. Ipv zo'n debiele taakstraf |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je heb een knap wijfie Henk .. ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die heeft ie niet eens .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 22:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Met die debielen die geen respect voor andermans eigendommen hebben en geen respect voor de naam Feyenoord en die in slecht daglicht stellen mogen ze van mij afknallen ja. Ipv zo'n debiele taakstraf Maar dan moet je mij er niet op aanvallen als ik een debiel doodwenst he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Welke debiel dan ? Ik ben geen debiel die andermans spullen en/of Feyenoord een slechte naam bezorgd! |
|
|
|