|
|
de bluffer
|
|
|
Cor misschien is er in Rotterdam wel een grensrechter nodig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar hebben we Tomson al voor.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Er zijn wel meer clubs in de wereldstad Rotterdam |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er is maar 1 club in Rotterdam..!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja Cor is ook afgedankt door FC Twente. Ik ken z,n neefje. Als Feyenoord belt zal ie het zeker doen. Trouwens dat geld ook voor Sparta en Excselsior. Cor deed het altijd vrijwillig en het is z,n leven zaterdags op het veld staan met de jeugd. Een man waar je als club wat aan hebt. Ze hoeven m alleen maar even te bellen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoezo??? Zijn die andere twee failliet dan? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Verrek... Ik wist wel dat Tomson meerdere kwaliteiten bezat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Voor iemand uit Zutphen is Rotterdam al gauw een wereldstad. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en dat is FEYENOOOOOOOOOOORD |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar wij hebben wel de CUP met de grote oren in huis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welke andere twee..😉 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Stof je m wel even af dan? Dat ding is al 42 jaar oud. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap niet helemaal wat er gebeurt, er worden daar mensen aan de kant gezet die vrijwillig een hoop voor de club doen. Kan jij hiervoor een goede reden geven Aartus, anders is het een dubieus verhaal aan het worden, |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 00:05 schreef VVout het volgende:Snap niet helemaal wat er gebeurt, er worden daar mensen aan de kant gezet die vrijwillig een hoop voor de club doen. Kan jij hiervoor een goede reden geven Aartus, anders is het een dubieus verhaal aan het worden, VVout.Zelfs wij FC Twente supporters kunnen het niet meer volgen. Als je het artikel leest schijnt het om vriendjespolitiek te gaan. Voor bezuinigingen hoef je volgens mij geen vrijwilligers aan de kant te zetten. De beerput gaat vanzelf wel een keer open. Het is er in ieder geval een grote bende. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In veel gevallen gaat het juist bij vriendjespolitiek om geld, want een hart voor de club(mensen) kunnen zij niet hebben. Ik heb dan ook het idee dat dit juist een vorm van geldverkwisting is, zekers als je mensen die op vrijwillige basis veel voor de club deden aan de kant zet. Mensen van ver laten komen en dan lekker de reiskosten vergoeden b.v. terwijl je ze om de hoek hebt zitten. Ja zulk soort politiek kan je nu echt gebruiken, kan die beerput niet open getrokken worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sparta? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja die onnozelheid kan ik jou niet kwalijk nemen Toetje.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heeft Trainer Hake van de Tukkers de Grensrechter & de Scheidsrechter nog in de rust bedankt dat Trajkovski geen rood kreeg vlak voor de rust maar alleen geel naar het zien van de TV beelden was het gewoon ROOD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 00:02 schreef de bluffer het volgende:Heeft Trainer Hake van de Tukkers de Grensrechter & de Scheidsrechter nog in de rust bedankt dat Trajkovski geen rood kreeg vlak voor de rust maar alleen geel naar het zien van de TV beelden was het gewoon ROOD |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
de bluffer