BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We gaan weer beginnen!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - donderdag 25 juni 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Zo seizoenskaart is betaald. De zomer komt eraan in Nederland.Vandaag de eerste training alweer op het programma. Ik ben er klaar voor en heb er zin in. Op naar nummer 34.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 10:06   quote  deeplink  
Kijk aan, positieve instelling kerel. Ik ga met je mee, verwacht er redelijk wat van komend seizoen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 juni 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Lees net dat er interesse is voor Veltman en Fischer..
(hoe concrete weet ik niet) Wordt nog we interessante transferzomer gezien Zivkovic weg is. Cillissen ook nog kan vertrekken en Khisna en Sigthorsson ook niet echt zeker zijn. Heb alweer zin in her nieuwe seizoen!
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Veltman is op te vangen. Fischer ook wel maar Kishna is toch een onzekerheidje. Met name Fischer is nog erg jong en moet eerst weer eens en seizoen lekker ballen denk ik. Veltman zou er ook goed aan doen nog een jaar te blijven maar Ajax heeft met Van der Hoorn en Heitinga voldoende ijzers in dat vuurtje.

Interesse voor Veltman zou trouwens van Newcastle komen. Fischer zie ik (nog) niets over hoewel zijn jeugd EK de interesse wel zal wekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 juni 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 11:15 schreef Eide het volgende:
Veltman is op te vangen. Fischer ook wel maar Kishna is toch een onzekerheidje. Met name Fischer is nog erg jong en moet eerst weer eens en seizoen lekker ballen denk ik. Veltman zou er ook goed aan doen nog een jaar te blijven maar Ajax heeft met Van der Hoorn en Heitinga voldoende ijzers in dat vuurtje.

Interesse voor Veltman zou trouwens van Newcastle komen. Fischer zie ik (nog) niets over hoewel zijn jeugd EK de interesse wel zal wekken.
Inderdaad Veltman vind ik ook nog niet geweldig dus dat I op Te vangen met Hoorn en Heitinga.
Khisna en Fischer kunnen we best gebruiken maar ook die moeten het nog bewijzen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 09:19 schreef Brandje het volgende:
Zo seizoenskaart is betaald. De zomer komt eraan in Nederland.Vandaag de eerste training alweer op het programma. Ik ben er klaar voor en heb er zin in. Op naar nummer 34.
Dag te vroeg ouwe. Eerste training staat voor morgen op het programma! 😉
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 09:19 schreef Brandje het volgende:
Zo is het Brandje! Al die voetballoze weekeinden vind ik helemaal niks. Ook ik heb er zin in en eerlijk gezegd verwacht ik veel van het komende seizoen, mits de spitsposititie dubbel bezet is in de selectie. Laat de (doel)punten maar komen ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We gaan weer beginnen!

0.0090339