BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert John Heitinga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 25 juni 2015 - 14:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert John Heitinga (Ajax Clubsite)

Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 25 juni 2015 - 14:41   quote  deeplink  
En toen was het officieel.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Ik weet het niet. Enerzijds natuurlijk een verlengstuk van de trainer.
Kent de cultuur van Ajax. Is er een die vol in de strijd gaat.

Anderzijds, vaak tribunezitter bij een club die voor degradatie speelde in Duitsland. Ben erg benieuwd.

Desalniettemin, welcome back Johnny!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 25 juni 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Welkom thuis Johnny Heitinga!
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Off topic,

Staat op internet dat het de 3e aankoop is. Toch heb ik Ajax via de officiele site nog niets zien melden over Dijks
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 25 juni 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
Off topic,

Staat op internet dat het de 3e aankoop is. Toch heb ik Ajax via de officiele site nog niets zien melden over Dijks
Willem II was officieel over Dijks, maar je hebt gelijk dat er nog niks over is op de officiƫle Ajax site.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 25 juni 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
Off topic,

Here you go
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 14:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Here you go
Thanks!
Selectie krijgt toch hele andere vormen nu. Best interessant
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Gudelj, Heitinga en Dijks, stuk voor stuk strijders. Klaassen en Bazoer zijn dat al. Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.

Nu hoop ik nog op een echt goede speler en een spits. Of de goede speler moet de spits zijn
nora
 nora - donderdag 25 juni 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Wat wel goed is dat we meer power in het team hebben gekregen dat was echt nodig, hoop dat we een goed seizoen maken.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Overigens voor de spits, moest ineens denken aan Dembele. Speelt niet altijd bij de Spurs. Ijzersterk, goed in de combinatie. Zou dat wat zijn?
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 15:18 schreef Loetje het volgende:
Overigens voor de spits, moest ineens denken aan Dembele. Speelt niet altijd bij de Spurs. Ijzersterk, goed in de combinatie. Zou dat wat zijn?
Werd gelinkt aan Chelsea van de week..

Heb ik wel altijd een goede speler gevonden, maar of het een spits is.. SPeelt nu al jaren als middenvelder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door remco k --
Brandje
 Brandje - donderdag 25 juni 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Heerlijk!! Welkom thuis johnny
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Eindelijk weer een speler die zich aan zijn woord houd.. Geen idee of die nog goed genoeg gaat zijn, maar wel erg blij met zn terug komst.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Werd gelinkt aan Chelsea van de week..

Heb ik wel altijd een goede speler gevonden, maar of het een spits is.. SPeelt nu al jaren als middenvelder..
Bij AZ toen vaak in een 4-4-2 met El Hamdaoui geloof ik. Maar deed eigenlijk voornamelijk wat De Jong bij ons in de spits deed. Dat was in mijn inziens nog de beste van de laatste jaren.

Maar Chelsea sta ik wel van te kijken, zo veel speelt hij niet eigenlijk. Maar wat een beest joh!

Moet trouwens nog even excuses naar jou maken! Betreft Moses Daddy. Zie net dat filmpje van je. Maar had de hele verkeerde speler voor me! Sorry dus, als je het nog weet ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:
Eindelijk weer een speler die zich aan zijn woord houd.. Geen idee of die nog goed genoeg gaat zijn, maar wel erg blij met zn terug komst.
In ieder geval leiderschap. Vond hem toen al een leider. Jongens als Veltman en Van Rhijn, wat nu onze routiners zouden zijn, kunnen ook nog wel wat coaching gebruiken
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 18:02   quote  deeplink  
10561607_868635656517117_2241816998728892658_n.png?oh=48a9aa0d5e24c555ec7925d1d6b6156a&oe=55EDE665
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Cilessen,
Van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks,
Klaassen, Bazoer, gudelj.

Back ups
Boer

Van der Hoorn
Tete/Savastano

Sinkgraven
Serero

Even een klein overzichtje hoe het doel, verdediging en middenveld kan zijn komend jaar. En dan de spelers op de bank. Waar maar plaats is voor 7 spelers. Blijven er nog 2 over voor de aanvallers. En dan wetende dat je nog Andersen (wordt wel alles of niets komend jaar), Nouri, Vd Beek en vooralsnog Boilesen. Maar daar kan je wel wat mee. Mooie balans.
Evt Schone ook nog.

Nu voorin nog slim zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 17:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij AZ toen vaak in een 4-4-2 met El Hamdaoui geloof ik. Maar deed eigenlijk voornamelijk wat De Jong bij ons in de spits deed. Dat was in mijn inziens nog de beste van de laatste jaren.

Maar Chelsea sta ik wel van te kijken, zo veel speelt hij niet eigenaar. Maar wat een beest joh!

Moet trouwens nog even excuses naar jou maken! Betreft Moses Daddy. Zie net dat filmpje van je. Maar had de hele verkeerde speler voor me! Sorry dus, als je het nog weet ;-)
Geen enkel probleem..

Dembele was bij AZ inderdaad aanvaller rondom Hamdoui.. Bij Tottenham inmiddels al een oaar jaar middenvelder en zelfs als controlerende middenvelder.. Extreem sterk aan de bal, maar of ie bij ons in de spits zou passen weet ik echt niet..

Van Chelsea is overigens een gerucht dat door hemzelf ontkent wordt, maar toch.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkel probleem..

Dembele was bij AZ inderdaad aanvaller rondom Hamdoui.. Bij Tottenham inmiddels al een oaar jaar middenvelder en zelfs als controlerende middenvelder.. Extreem sterk aan de bal, maar of ie bij ons in de spits zou passen weet ik echt niet..

Van Chelsea is overigens een gerucht dat door hemzelf ontkent wordt, maar toch.
Hij heeft in ieder geval het voetballende vermogen denk ik. Sterk in de combinatie hoor.

Maar die zal niet komen.

Die Kadlec is trouwens ook wel een aardige. Alleen meer een vleugel. Ben wel benieuwd, in die wedstrijden tegen Feyenoord was die wel echt goed. Bij Praag ook, alleen in de Bundesliga was het niks met hem bij Eintracht Frankfurt. Best opvallend
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:09 schreef Loetje het volgende:
Cilessen,
Van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks,
Klaassen, Bazoer, gudelj.

Back ups
Boer

Van der Hoorn
Tete/Savastano

Sinkgraven
Serero

Even een klein overzichtje hoe het doel, verdediging en middenveld kan zijn komend jaar. En dan de spelers op de bank. Waar maar plaats is voor 7 spelers. Blijven er nog 2 over voor de aanvallers. En dan wetende dat je nog Andersen (wordt wel alles of niets komend jaar), Nouri, Vd Beek en vooralsnog Boilesen. Maar daar kan je wel wat mee. Mooie balans.
Evt Schone ook nog.

Nu voorin nog slim zijn
Ik denk echt niet dat de Boer dat gaat doen, hij heeft altijd gezegd dat hij niet met twee gelijkbenigen in centrum wil spelen..

Ik ben dan ook echt benieuwd wat ie met Heitinga van plan is. Gudelj wil hij niet op CVM hebben, dus ik heb ergens het vermoeden dat Heitinga misschien wel op CVM gaat spelen..
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval het voetballende vermogen denk ik. Sterk in de combinatie hoor.

Maar die zal niet komen.

Die Kadlec is trouwens ook wel een aardige. Alleen meer een vleugel. Ben wel benieuwd, in die wedstrijden tegen Feyenoord was die wel echt goed. Bij Praag ook, alleen in de Bundesliga was het niks met hem bij Eintracht Frankfurt. Best opvallend
Kadlec is een speler die alles of niets kan worden, in zijn periode bij Praag wou de hele wereld hem hebben, en daarna is het eigenlijk niet zo veel soeps meer geweest...
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat de Boer dat gaat doen, hij heeft altijd gezegd dat hij niet met twee gelijkbenigen in centrum wil spelen..

Ik ben dan ook echt benieuwd wat ie met Heitinga van plan is. Gudelj wil hij niet op CVM hebben, dus ik heb ergens het vermoeden dat Heitinga misschien wel op CVM gaat spelen..
Heeft bij Ajax daar al eens gespeeld he. Maar dan zou je dus 3 CV's overhouden. Waarvan ik vooralsnog alleen van Veltman echt overtuigd ben. En het zou ten koste gaan van ik vrees Bazoer.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Kadlec is een speler die alles of niets kan worden, in zijn periode bij Praag wou de hele wereld hem hebben, en daarna is het eigenlijk niet zo veel soeps meer geweest...
Hij was weer verhuurd terug naar Praag afgelopen jaar dacht ik. 13 wedstrijden en 9 goals. Dat valt weer niet tegen.

Maar blijf erbij dat wij een aanspeelpunt nodig hebben. Bal bij kunnen houden, die zich laat zakken. Daarmee benut je Klaassen ook optimaal en hij moet in de combinatie wat kunnen.

Milik moet je toch meer bedienen met een echte 10 en echte vleugels
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Overigens Remco, ze wilde er nog een uit dat elftal van Tsjechie u21. Maar wel vaak he dat een EK dan ineens alles is om zo'n speler te halen. Heel vaak betalen clubs zich daar scheel voor en mislukt het faliekant.
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft bij Ajax daar al eens gespeeld he. Maar dan zou je dus 3 CV's overhouden. Waarvan ik vooralsnog alleen van Veltman echt overtuigd ben. En het zou ten koste gaan van ik vrees Bazoer.
Riedewald Viergever Veltman en vd Hoorn zijn er 4. Riedewald gaf aan het einde van afgelopen seizoen aan dat ie van de Boer te horen had gekregen dat ie zich op LCV moest richten.. maar hij is natuurlijk ook een prima linksback, datzelfde geld voor Viergever.. Veel vraagtekens dus aan de linkerkant in de verdediging, maar best veel opties.

Maar ga je Heintinga op CVM zetten, spelen Sinkgraven en BAzoer naar waarschijnlijkheid een stuk minder..
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij was weer verhuurd terug naar Praag afgelopen jaar dacht ik. 13 wedstrijden en 9 goals. Dat valt weer niet tegen.

Maar blijf erbij dat wij een aanspeelpunt nodig hebben. Bal bij kunnen houden, die zich laat zakken. Daarmee benut je Klaassen ook optimaal en hij moet in de combinatie wat kunnen.

Milik moet je toch meer bedienen met een echte 10 en echte vleugels
Ik denk dat je het met de huidige selectie prima moet kunnen invullen, het spelen met een tien of twee aanvallende middenvelders zit naar mijn idee niet heel erg veel verschil tussen..

Er moeten van de zijkant sowiezo meer dreiging gaan komen, dat was afgelopen seizoen dramatisch..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 juni 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Waardeloos. Maar misschien spelen ze in op het vertrek van Veltman of van der hoorn.
Als je een verdediger moest halen dan was het juist geen rcv
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 juni 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Welkom terug
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 19:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waardeloos. Maar misschien spelen ze in op het vertrek van Veltman of van der hoorn.
Als je een verdediger moest halen dan was het juist geen rcv
Laat los dat denken in hokjes. Heitinga is een brok ervaring. Hij kan ook op LCV uit de voeten. Uitstekende investering op kwaliteiten die Ajax vorig seizoen ontbeerde.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 juni 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 19:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Laat los dat denken in hokjes. Heitinga is een brok ervaring. Hij kan ook op LCV uit de voeten. Uitstekende investering op kwaliteiten die Ajax vorig seizoen ontbeerde.
Ajax ontbeerde nog wel wat meer dan alleen ervaring.
Frank wil een links op links en rechts op rechts, of stapt hij daar nu vanaf?
Frank zei dat moissander ook met rechts kon voetballen, weet jij of John met links kan voetballen?
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 20:20   quote  deeplink  
In principe met en linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dat maakt het nog geen vaste regel. Ajax heeft de afgelopen jaren wel vaker met een rechtspoot op links gespeeld.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juni 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het met de huidige selectie prima moet kunnen invullen, het spelen met een tien of twee aanvallende middenvelders zit naar mijn idee niet heel erg veel verschil tussen..

Er moeten van de zijkant sowiezo meer dreiging gaan komen, dat was afgelopen seizoen dramatisch..
Vraag me nog steeds af hoe die frivoliteit bij El Ghazi ineens helemaal weg was. Daar zat echt dreiging in
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 25 juni 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Welkom thuis Johnny...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 juni 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 20:20 schreef Eide het volgende:
In principe met en linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Dat maakt het nog geen vaste regel. Ajax heeft de afgelopen jaren wel vaker met een rechtspoot op links gespeeld.
Oh ja?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 21:19 schreef verbrande harry het volgende:
Welkom thuis Johnny...
Hey Harry....vriend ;-)
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja?
Ja.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 juni 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja.
Noem er dan 5 van de laatste 10 jaar?
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Nee. En ik ga ook de moeite niet down het jou stukje bij beetje uit te leggen. Ik heb wel wat beters te doen. Vooruit, eentje dan. Ooijer speelde als rechtspoot ook wel naast Alderweireld. Mag je zelf rustig verder denken.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 25 juni 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Harry....vriend ;-)
Lik me reet kakkerlak ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 juni 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 23:10 schreef Eide het volgende:
Nee. En ik ga ook de moeite niet down het jou stukje bij beetje uit te leggen. Ik heb wel wat beters te doen. Vooruit, eentje dan. Ooijer speelde als rechtspoot ook wel naast Alderweireld. Mag je zelf rustig verder denken.
Agh ooijer. Als hij al speelde. Wat toch al uitzonderlijk was.
En je mag geen 11 bankzitters hebben.
Dat betekend dat sommige spelers dubbel ingezet kunnen worden.
Dan komt het wel eens voor zulke dingen.
Zelfde geld voor schone als linksbuiten.
Die heeft daar ook gespeeld, ik hoef je niet te vertellen hoe ik dat vond he?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 juni 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 23:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Lik me reet kakkerlak ;-)
Is verleden tijd Harry.....woon nu in Apeldoorn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 juni 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is verleden tijd Harry.....woon nu in Apeldoorn
Wat ????
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2015 - 05:53   quote  deeplink  
Ef zijn er meer als alleen Ooijer. Ook dit seizoen heeft Ajax incidenteel met 2 rechtspoten centraal gespeeld. Kortom, deze stelling is gewoon bewezen. En dan begin je zelf over flanken en schiet je jou hele argument pardoes af want El Ghazi en Kishna speelde beide regelmatig op de andere flank.

Je gaf in een ander topic zo hoog op over gelijk hebben en ongelijk toegeven. Kom maar op want wat je hier beweert is gewoon onzin. En daar zijn legio voorbeelden voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 juni 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 05:53 schreef Eide het volgende:
Ef zijn er meer als alleen Ooijer. Ook dit seizoen heeft Ajax incidenteel met 2 rechtspoten centraal gespeeld. Kortom, deze stelling is gewoon bewezen. En dan begin je zelf over flanken en schiet je jou hele argument pardoes af want El Ghazi en Kishna speelde beide regelmatig op de andere flank.

Je gaf in een ander topic zo hoog op over gelijk hebben en ongelijk toegeven. Kom maar op want wat je hier beweert is gewoon onzin. En daar zijn legio voorbeelden voor.
Waren het Dan incidenten of structureel?
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 06:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waren het Dan incidenten of structureel?
Terechte opmerking. Ik denk dat je duidelijk ziet dat Ajax een principe hanteert maar ook bereidt is hier vanaf te wijken als dat noodzakelijk is. Het is een richtlijn, geen regel. En dat is een hele gezonde opvatting.

Ik ben overigens sowieso van mening dat wij supporters te stringent denken in termen van posities en taktiek. Volgens mij is dat allemaal een stuk minder hard als men dat vaak doet voorkomen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juni 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Verdomme, heeft Ajax interesse in Moussa Dembele, is het de verkeerde!
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 14:48 schreef Loetje het volgende:
Verdomme, heeft Ajax interesse in Moussa Dembele, is het de verkeerde!
Overmars ontkent dat gerucht trouwens.
nora
 nora - zaterdag 27 juni 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Ze weten het goed geheim te houden.Maar aan een 18 jarige hebben we niks die hebben we genoeg.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:46 schreef nora het volgende:
Ze weten het goed geheim te houden.Maar aan een 18 jarige hebben we niks die hebben we genoeg.
Kerel, wanneer ga je nou eens begrijpen dat je beide nodig hebt?? Gaan alle 18 jarige jongens het halen bij Ajax?? Vast niet he??.

Talent heb je nooit genoeg in de opleiding, en als je dat voor weinig geld kan halen, moet je dat zeker niet nalaten...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, wanneer ga je nou eens begrijpen dat je beide nodig hebt?? Gaan alle 18 jarige jongens het halen bij Ajax?? Vast niet he??.

Talent heb je nooit genoeg in de opleiding, en als je dat voor weinig geld kan halen, moet je dat zeker niet nalaten...
Ajax is op zoek naar een spits die er direct staat....dan moet je het niet in een 18 jarige zoeken....bovendien wil je geen 40 18 jarige op je loonlijst.
Ik geef toe dat het moeilijk is, zie maar aan Dijks ons pingpong balletje...maar ergens trek je een streep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert John Heitinga

0.0084331